Online
Pašreiz BMWPower skatās 116 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E46 2004.g 3.0 150kw dzinēja maiņa uz 135kw
Autors | Ziņojums |
macho32 | | Kopš: 17. Nov 2019
Ziņojumi: 3
Braucu ar:
| Otrs gadijums ka pie manis ir nonācis šāds e46,kuram ir ielikts 135kw dzinējs,bet nevar pielaist,pirmajā gadijumā ielikām orģinālo 150kw atpakaļ,jo apnika cīnīties,bet šoreiz nolēmu dabūt dzīvībā 135kw dzinēju,esmu atklājis ka kloķenes neatrodas īstajā stāvoklī,bet vēlos zināt vai kāds jau to ir paveicis? Jo 135kw dzinējam ir lielāks resurs un viņš ir 3reiz lētāks
| Offline | | |
defekc | | Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14462
Braucu ar: BMW
| M40 dzineejs buutu sanaacis vel leetaak
p.s. cik klokjenes tam dzineejam ir? | Offline | | |
Achtung | | Kopš: 13. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 790
Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany
| Nu kā, viena eingang kloķene un otra ausgang. Tad vēl sadalene blokā, pie kuras klaņi skrūvējas.
vēlos zināt vai kāds jau to ir paveicis? ....
Tieši ko paveicis?
Sadalenes salicis? Ja ir spectool un zināšanas, tad domāju, ka te ir kādi 100 useri, kuri to ir darījuši.
[ Šo ziņu laboja Achtung, 17 Nov 2019, 20:08:56 ] | Offline | | |
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4054
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Klani neskruvejas pie klokenes vai tad? | Offline | | |
macho32 | | Kopš: 17. Nov 2019
Ziņojumi: 3
Braucu ar:
| Man ir visa apkare un dačiki salikti no 150kw,pat kloķenes lasītājs zem kārbas,bet nerūc,kur vel varētu būt problēma? | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Kapeikpisēju problēmas....
Jo 135 un 150kw motoriem atšķiras sadalenes lasītaja vieta/metka hz kā pareizi nosaukt. Lai viss strādātu, jāliek 150/160kw ieplūdes sadalene +jāizvirpo speiseris lai kēdes zobrats stavetu pareizi.
P.s par resursu pilnīgas blēņas, abi motori resursa ziņā ir identiski, pat šāles un gredzeni vienādi un galvas, vnk tā arī pasaki, ka nav naudas pareizajam motoram.
P.ss par to ka 135kw ir lielāks CR nekā TU motoram laikam arī nezini un ka degkamera cita arī.[ Šo ziņu laboja AF, 18 Nov 2019, 15:31:09 ] | Offline | | |
jancels_E46 | | Kopš: 21. Dec 2013
Ziņojumi: 53
Braucu ar:
| Skaties, lai visi devēji ir no tā paša motora, ne tikai lasītāji.
Nezinu šos motorus, bet bija gadījums ar chrysler pt cruiser, kur kloķenes devējs bija ar 16 zobiem, bet vajadzēja ar 7. (Vai otrādi) Tad nu nekas cits neatlika, kā atkal pārlikt veco bkoku uz jaunās galvas un nomainīt arī sadalenes devēju no vecā dzinēja | Offline | | |
macho32 | | Kopš: 17. Nov 2019
Ziņojumi: 3
Braucu ar:
|
18 Nov 2019, 15:27:15 @AF rakstīja:
Kapeikpisēju problēmas....
Jo 135 un 150kw motoriem atšķiras sadalenes lasītaja vieta/metka hz kā pareizi nosaukt. Lai viss strādātu, jāliek 150/160kw ieplūdes sadalene +jāizvirpo speiseris lai kēdes zobrats stavetu pareizi.
P.s par resursu pilnīgas blēņas, abi motori resursa ziņā ir identiski, pat šāles un gredzeni vienādi un galvas, vnk tā arī pasaki, ka nav naudas pareizajam motoram.
P.ss par to ka 135kw ir lielāks CR nekā TU motoram laikam arī nezini un ka degkamera cita arī.
Galva tiešām tāda pati? Es varētu sakomplektēt tad 150kw dzinēju. Neesmu baigais bmw spečuks,p.s 135 kw dzinējs jau bija ielikts un noklusēts(nopirku kaķi maisā) | Offline | | |
|
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Jā, tāda pati, tak salīdzini detaļas kodu BMW katalogos | Offline | | |
macho32 | | Kopš: 17. Nov 2019
Ziņojumi: 3
Braucu ar:
| Problēma atrisināta,nomainiju vadību uz 135kw(bija jāpārlodē) ,palika man tik no 150kw turbīne un sprauslas,T.A arī vakar izgāju | Offline | | |
werto | | Kopš: 30. Oct 2008
No: Tukums
Ziņojumi: 2902
Braucu ar: Golfu
| Gaidam jaunus brīnumus,kad auto tiks pārdots un jaunais īpašnieks jautās padomu poweram | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|