Online

Pašreiz BMWPower skatās 123 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: BMW E91 2008g. 2.0D 130Kw, DPF filtrs

AutorsZiņojums
Zenno13
30. Sep 2019, 14:47 #1

Kopš: 30. Sep 2019

Ziņojumi: 1

Braucu ar: BMW E91

Sveiki!

Braukšanas laikā iedegas partikulārā filtra simbols.Pēc dažām sekundēm nodziest. Navigācijas Ekrānā parādās arī service info-Possible to continue journey.Possible reduction to engine power.
Jautājums ir vai tā ir kāda problēma, vai reģenerācijas process? Auto gaitā nekas nemainās.
Offline
Zusurs
30. Sep 2019, 15:32 #2

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 671

Braucu ar: F10 535d

Filtrs gan jau pilns ar kvēpiem, reģenerācija nepalīdzēs. Ved vien uz tīrīšanu - 60-120 Eur bez/ar darbu.

Vari tepat forumā uztakstīt @Kaross vai @Black_russian - viņi tieši ar DPF restaurēšanu un remontiem ņemās.
Offline
desadesa
30. Sep 2019, 15:32 #3

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

tā ir problēma
Offline
Tune-L
30. Sep 2019, 16:13 #4

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20387

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Es tieši nesen vienu restaurētu DPF tirgoni atradu ar labām atsauksmēm!
Noriskē, pasūti un pastāsti kā bija!

https://www.ebay.co.uk/sch/car-doc24/m.html?_nk..._ipg=&_from=

First name:Car-Doc24

Last nameenis Aksakov

Address: Löwenzahnweg 25
21493 Schwarzenbek
Deutschland

Phone:01792332995

Email:[email protected]

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
sys9291
30. Sep 2019, 16:18 #5

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT


30 Sep 2019, 14:47:17 @Zenno13 rakstīja:
Sveiki!

Braukšanas laikā iedegas partikulārā filtra simbols.Pēc dažām sekundēm nodziest. Navigācijas Ekrānā parādās arī service info-Possible to continue journey.Possible reduction to engine power.
Jautājums ir vai tā ir kāda problēma, vai reģenerācijas process? Auto gaitā nekas nemainās.


un kas traucē pamēģināt viņu reģenerēt?
Offline
Zenno13
30. Sep 2019, 16:42 #6

Kopš: 30. Sep 2019

Ziņojumi: 1

Braucu ar: BMW E91


30 Sep 2019, 16:18:02 @sys9291 rakstīja:

30 Sep 2019, 14:47:17 @Zenno13 rakstīja:
Sveiki!

Braukšanas laikā iedegas partikulārā filtra simbols.Pēc dažām sekundēm nodziest. Navigācijas Ekrānā parādās arī service info-Possible to continue journey.Possible reduction to engine power.
Jautājums ir vai tā ir kāda problēma, vai reģenerācijas process? Auto gaitā nekas nemainās.


un kas traucē pamēģināt viņu reģenerēt?


Kā tad to manuāli var izdarīt?
Offline
RSAWorkshop
30. Sep 2019, 17:35 #7

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7156

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


30 Sep 2019, 16:18:02 @sys9291 rakstīja:

30 Sep 2019, 14:47:17 @Zenno13 rakstīja:
Sveiki!

Braukšanas laikā iedegas partikulārā filtra simbols.Pēc dažām sekundēm nodziest. Navigācijas Ekrānā parādās arī service info-Possible to continue journey.Possible reduction to engine power.
Jautājums ir vai tā ir kāda problēma, vai reģenerācijas process? Auto gaitā nekas nemainās.


un kas traucē pamēģināt viņu reģenerēt?
Prāts visticamāk


-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
amons
01. Oct 2019, 11:16 #8

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 845

Braucu ar: 325


30 Sep 2019, 15:32:51 @Zusurs rakstīja:
Filtrs gan jau pilns ar kvēpiem, reģenerācija nepalīdzēs. Ved vien uz tīrīšanu - 60-120 Eur bez/ar darbu.

Vari tepat forumā uztakstīt @Kaross vai @Black_russian - viņi tieši ar DPF restaurēšanu un remontiem ņemās.

99% @Kaross pēc diagnostikas pateiks ka filtram ir beigas un jāgriež ārā TĀ NAV RESTAURĒŠANA
Offline
sys9291
01. Oct 2019, 13:58 #9

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT


30 Sep 2019, 16:42:13 @Zenno13 rakstīja:

30 Sep 2019, 16:18:02 @sys9291 rakstīja:

30 Sep 2019, 14:47:17 @Zenno13 rakstīja:
Sveiki!

Braukšanas laikā iedegas partikulārā filtra simbols.Pēc dažām sekundēm nodziest. Navigācijas Ekrānā parādās arī service info-Possible to continue journey.Possible reduction to engine power.
Jautājums ir vai tā ir kāda problēma, vai reģenerācijas process? Auto gaitā nekas nemainās.


un kas traucē pamēģināt viņu reģenerēt?


Kā tad to manuāli var izdarīt?

ar datora palīdzību piemēram... bet pirms visas jezgas sāc ar elementāro - ja izpūtēja trubai sienas nokvēpušas tad visdrīzāk filtram beigas... tapēc nekautrējies sāc ar izpūtēju...
Offline
vadjiksBMW
01. Oct 2019, 19:48 #10

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2690

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Ir lieks jauns aftermarket DPF priekš tāda hlama varu iepārdot, zem IC cipara
Offline
Kaross
01. Oct 2019, 23:54 #11

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


01 Oct 2019, 11:16:26 @amons rakstīja:

30 Sep 2019, 15:32:51 @Zusurs rakstīja:
Filtrs gan jau pilns ar kvēpiem, reģenerācija nepalīdzēs. Ved vien uz tīrīšanu - 60-120 Eur bez/ar darbu.

Vari tepat forumā uztakstīt @Kaross vai @Black_russian - viņi tieši ar DPF restaurēšanu un remontiem ņemās.

99% @Kaross pēc diagnostikas pateiks ka filtram ir beigas un jāgriež ārā TĀ NAV RESTAURĒŠANA


Diezgan truls Tu esi. Es jebkurā gadījumā vairāk varu nopelnīt to filtru dedzinot, tīrot un pēc piektās reizes izņemot ārā vai nomainot. Tāda kapeikpisēju domāšana ja tev liekas, ka visiem pēc kārtas iesaku izgriezt. Ir cilvēki, kas var atļauties arī jaunu filtru.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo