Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 114 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: HELP: Zobsiksna un "metkas"

AutorsZiņojums
Puce
08. Sep 2004, 11:05 #1

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Man kaa kaktu garaazhu meistaram ir radusies viena probleeminja ar zobsiksnas uzlikshanu un pareizo metku atrashanu manam BMW 524Td. Zinu, ka ir taadas speciaalas graamatas, kuraas ir saziimeetas metku vietas un kaa ir pareizi jaauzliek shii zobene. Mosh kaadam ir un var noskaneet un atsuutiit info par konkreeto modeli? Bet varbuut kaads var vienkaarshi pastaastiit?
[email protected]

Paldies,


-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
heinomen
01. Dec 2004, 00:02 #2

Kopš: 07. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5631

Braucu ar: 15

atrodi augšējo maiņas punktu pirmajam cilindram, pirmajam cilindram sadalenes kulaciņus uz augšu, degvielas sūkni, tā lai špricē forsunka uz pirmo cilindru, nezinu kā BMW, bet peugeot tā varēja.
Offline
lietus
01. Dec 2004, 00:30 #3

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 2055

Braucu ar:

nu tik vienkaarshi gan nebuus, bet siksnu tieshaam var uzlikt arii bez metkaam, lai gan tas prasiis spezifiskas zinaashanas par gaazu sadales faazeem un + buus jaamaak diizelim iesmidzinaashanas momements noreguleet.
Offline
NixN
01. Dec 2004, 00:32 #4

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T

gudrenieki, paskataties cik tas pirmais posts ir "jauns", jums neliekas ka shis jautajums sen varetu buut atrisinaats, ko?

-----------------
We Are All Made of Stars
Offline
lietus
01. Dec 2004, 01:04 #5

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 2055

Braucu ar:

nu bet padiskuteet tach pa to shtelli var
Offline
Auma
14. Sep 2010, 08:57 #6

Kopš: 12. Jan 2010

No: Valmiera

Ziņojumi: 24

Braucu ar: mūziku!

Nenomainiju zobsiksnu un rezultāts ilgi nebij jāgaida, zobene pārtrūka un vārstus saliecu.
Divi vārsti ir saliekti točna, bet pārējie ķipa taisni, bet ieliekot urbmašīnā īsti taisni viņi negriežas minimāli bet "met" (nez kādu pus milimetru varbūt pat mazāk bet visi) tas nozīmē ka liekti ir visi vārsti? jeb viņiem kāda "lufte" ir pieļaujama?
Offline
Ugunsdzesejs
14. Sep 2010, 09:01 #7

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:

neesmu motoru spečuks, bet man domāt, ka tādējādi tu rokerus/sadaleni kausi nost... pie lielākiem apgriezieniem nevajadzīga vibrācija arī neko labu nedara.

mans verdikts - labāk maini.
Offline
Puce
14. Sep 2010, 09:02 #8

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Tev urbmašīna līka.

Principā jāliek iekšā galvas vadīklās un jāskatās cik labi slīd tie vārsti pa tām un cik labi sapass vārsti ar galvu.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Auma
14. Sep 2010, 09:08 #9

Kopš: 12. Jan 2010

No: Valmiera

Ziņojumi: 24

Braucu ar: mūziku!

Par urbjmašīnas līkumu man arī ienāca prātā, bet taisnākas nav Pa vadīklām slīd labi, pieguļ pie galvas itkā ok un nav pat nospiedumu ne uz vārstiem ne virzuļiem ka tie būtu satikušies (kaut gan arī uz tā virzuļa kurš salieca vārstus arī nekādu nospiedumu nav tik vārsti saliekti)
Ja jāmaina visi 16 tad jāsāk domāt vai nav vērts citu dzinēju ņemt
Offline
Driver
14. Sep 2010, 10:13 #10

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


14 Sep 2010, 09:08:05 Auma rakstīja:
Par urbjmašīnas līkumu man arī ienāca prātā, bet taisnākas nav Pa vadīklām slīd labi, pieguļ pie galvas itkā ok un nav pat nospiedumu ne uz vārstiem ne virzuļiem ka tie būtu satikušies (kaut gan arī uz tā virzuļa kurš salieca vārstus arī nekādu nospiedumu nav tik vārsti saliekti)
Ja jāmaina visi 16 tad jāsāk domāt vai nav vērts citu dzinēju ņemt

taa nav tava problema, lai vinju risina tas, kas mainija siksnu un vinja pectam parplisa...
Letak bus citu motoru, bet labak remontet sho pashu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
yanjux
14. Sep 2010, 10:24 #11

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4875

Braucu ar: mīkstu jumtu


14 Sep 2010, 10:13:31 Driver rakstīja:

14 Sep 2010, 09:08:05 Auma rakstīja:
Par urbjmašīnas līkumu man arī ienāca prātā, bet taisnākas nav Pa vadīklām slīd labi, pieguļ pie galvas itkā ok un nav pat nospiedumu ne uz vārstiem ne virzuļiem ka tie būtu satikušies (kaut gan arī uz tā virzuļa kurš salieca vārstus arī nekādu nospiedumu nav tik vārsti saliekti)
Ja jāmaina visi 16 tad jāsāk domāt vai nav vērts citu dzinēju ņemt

taa nav tava problema, lai vinju risina tas, kas mainija siksnu un vinja pectam parplisa...
Letak bus citu motoru, bet labak remontet sho pashu

viņš jau saka, ka laicīgi nenomainīja, tapēc pārplīsa
Offline
Auma
14. Sep 2010, 10:39 #12

Kopš: 12. Jan 2010

No: Valmiera

Ziņojumi: 24

Braucu ar: mūziku!

Siksnu nenomainīju pats, taka jārisina vien būs pašam.
Offline
DM101
14. Sep 2010, 10:57 #13

Kopš: 11. Sep 2010

Ziņojumi: 684

Braucu ar:

Auma, labaak taisi tumbas, a motoru dod profiem
1. jaaskata, kas ir ar vadiiklaam saliektajiem vaarstiem. ja taas izdemoleetas/lufte, jaamaina vadiiku vtulkas [ja to var dariit], vai ar speciaalu tuuli taas 'jaatjauno',vai galva cita;
2. saliektajiem vaarstiem jaaskata seezhas vietas, vai nav atdauziitas;
3. paareejiem vaarstiem - visu iztiiram, paarbaudam luftes vadiiklaas, pastu iekshaa un sliipeejam..

p.s. ceru, ka vaarstus sanumureeji :P
un, protams, KAARTIIGA tiiriishana no skaidaam - n reizes, ar ziepjuudeni, visi filtri jauni, sieti jauni..
Offline
Auma
14. Sep 2010, 11:05 #14

Kopš: 12. Jan 2010

No: Valmiera

Ziņojumi: 24

Braucu ar: mūziku!

Vārstus sanummurēju, sēžas atsistas nav, pašlaik meklēju jaunās daļas.
Offline
Auma
16. Sep 2010, 09:21 #15

Kopš: 12. Jan 2010

No: Valmiera

Ziņojumi: 24

Braucu ar: mūziku!

Kādam nav pieejams katalogs ar galvas skrūvju pievilkšanas spēkiem? Vajag priekš Rover 400, 1,6 benzīns, 98gada, dzinēja kods 16K4F.
Offline
vadims
16. Sep 2010, 09:46 #16

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu


16 Sep 2010, 09:21:06 Auma rakstīja:
Kādam nav pieejams katalogs ar galvas skrūvju pievilkšanas spēkiem? Vajag priekš Rover 400, 1,6 benzīns, 98gada, dzinēja kods 16K4F.
Pēc Auto Datas uzrādās dzinēja kods K16-1,6.
1* 20NM
2* 180 grādiem
3* 180 grādiem
Offline
oose
16. Sep 2010, 10:39 #17

Kopš: 16. Dec 2006

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:

Ja jau par zobenēm tad jau par zobenēm...
jautājums par zobenes maiņu 97 gada pasaciņai 1,9 tdi ar sarkano i.
Cik tur metkas ir, un kur viņas ir vispār? cik čakarīgs tas pasākums, ja līdz šim ir pieredze ar zobenes maiņu tikai benzīnniekiem.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo