Autors | Ziņojums |
puika328 | |
Kopš: 01. Sep 2018
No: Vangaži
Ziņojumi: 7
Braucu ar: 2.5 kūtiņu
| Varbūt kāds var padalīties ar savu pieredzi. Interesē e34 tds vietā ieswapot m57d30. Swaps būs no e39 Vēlos zināt kas ar kronšteiniem, vai kārba der no viņa vai jāatstāj tā pati tds’a
Un kas ar elektroniku jāpārtaisa un kas nē.
Tātad interesē cik plug n play viss ir.
Pagaidām cik zinu, tad karteris no e38 jāmeklē
Prircāšod par jebkādu informāciju |
Offline | |
|
sys9291 | |
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5211
Braucu ar: F20 R1200RT
| dzinēja elektronika, kā arī panelis arī jāpārliek no E39 ieskaitot degvielas sistēmu. Tikai rodas pamatots jautājums par projekta mērķi.. |
Offline | |
|
puika328 | |
Kopš: 01. Sep 2018
No: Vangaži
Ziņojumi: 7
Braucu ar: 2.5 kūtiņu
| Gribās ko savādāku, vismaz pagaidām 3.0d nav tik bieži sastopams iekš e34 un tds vispār neiet. Slēdzu pie kompja klāt, nekādas kļūdas arā nemet. Rīgā, satiksmē iekļauties grūti. Kārbā vaina nevar būt jo ar iepriekšējo motoru gāja labi.
Vienīgi kompresiju vēl neesmu mērijis... |
Offline | |
|
sys9291 | |
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5211
Braucu ar: F20 R1200RT
| nu TDS reanimēt nav jēgas, ja nu vienīgi muzejam, a ielikt 30D iekš E34 nav vienkārši un nav lēti. Mans ieteikums - atmest šo ideju - jo pats ar elektroniku galā netiksi... |
Offline | |
|
Raiders | |
Kopš: 04. Nov 2006
Ziņojumi: 140
Braucu ar: Rūpnīcas M pakotu e34 525 tds
| Labāk apsvērt domu iegādāties bmw modeli ar m57 e39 vai e46 virsbūvē un ietaupīt naudu, ne kā cīnīties ar motora swapu iekš e34. |
Offline | |
|
depo | |
Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20958
Braucu ar: Zirgu
| Griezies pie lietotāja riddler, viņš ir ieswapojis iekša e34, ja nemaldos v12 pat |
Offline | |
|
HiJaCKeR | |
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4699
Braucu ar: BMW E90 330i
| man jau liekas tā var darīt ja strādā servisā un ir pretīm nākoši kolēģi kas rubī fišku, kas var palīdzēt, bet tā finasniāli diez vai ir tā vērts |
Online | |
|
sys9291 | |
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5211
Braucu ar: F20 R1200RT
| man gan liekas, ka pilsonis meklē lētāko ceļu, jo nezinot pat tādas tehniskas nianses par dzinēja stiprinājumiem viņš nestādas priekšā paredzamo darba un izdevumu apjomus...
Tapēc lētākais risinājums būtu samainīt auto...[ Šo ziņu laboja sys9291, 31 Mar 2019, 22:04:36 ] |
Offline | |
|
|
puika328 | |
Kopš: 01. Sep 2018
No: Vangaži
Ziņojumi: 7
Braucu ar: 2.5 kūtiņu
| Nu man ir pieejams viss e39 kuru laidīšu daļās un varu paņemt visu ko vajag. Tāpēc interesējos kas vajadzīgs, kas nē. Un elektriķi atrast, domāju ka nav lielākā problēma.. |
Offline | |
|
hasans | |
Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7696
Braucu ar:
| Ja ir pieejams donors, tad raksti PM Riddler vai RSAworkshop. Šie čaļi domāju, ka varēs palīdzēt.
Bet man vispār nav saprotama projekta pamatideja. Ja swapo dīzeli e34, tad tas ir domāts, kā daily driver? R'ly? |
Offline | |
|
Mixzzz | |
Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2858
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| Tur pamatā jābūt ļoti labam e34 lai šito darītu, ja tas ir puveklis daily driver tad nav pat jēga domāt par šo |
Offline | |
|
mfg | |
Kopš: 01. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1584
Braucu ar:
| https://fotki.lv/ru/flickr/comments-42096292/
5-as tadas mashinas uzbuveju,neka tur ipasa nav,njem un skruve.
|
Offline | |
|
puika328 | |
Kopš: 01. Sep 2018
No: Vangaži
Ziņojumi: 7
Braucu ar: 2.5 kūtiņu
| pamatojums ir pavisam vienkāršs. Pārlikt no automāta uz manuāli aptuveni izmaksā 150€ labākajā gadījumā. Uzlikt manuāli un saprast ka tas tds tāpat neiet arī būs stulbi. Tāpēc man šķiet, ja ir tāda iespēja dabūt mašīnu sakarīgā cenā kur to swapu vēl var notestēt tas izklausās pēc labāka varianta.
Un bundža arī ir diezgan labā stāvoklī. |
Offline | |
|
Evgen320 | |
Kopš: 19. Apr 2016
Ziņojumi: 83
Braucu ar:
| Ieteicu uzlikt manualu karbu un normali nočipot , ies krietni labak neka parastais m57 . Protams ja ielikto m57 sačipot lidz pedejam tad vinš ies labak , bet ta starpiba neatmaksajas . Un vel ir tads moments ka vajag dabut realu labu motoru , nevis kautkadu . Latvija redzeju tikaj vienu e34 kuram bija normali ielikts m57 . |
Offline | |
|
puika328 | |
Kopš: 01. Sep 2018
No: Vangaži
Ziņojumi: 7
Braucu ar: 2.5 kūtiņu
| Es jau minēju ka ir pieejams sakarīgs e39(visa mašīna) tāpēc arī interesē m57 ielikt |
Offline | |
|
Evgen320 | |
Kopš: 19. Apr 2016
Ziņojumi: 83
Braucu ar:
| No normala m51 tds var dabut +-210hp gandriz neko nedarot . Ja autinš ikdienaj vaj virsbuve nevisaj nav jegas mainit motoru . Ja gribas paskruvet un ir iespeja to izdarit pašam tad jaskruve . |
Offline | |
|
|
Krabiz | |
Kopš: 06. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 711
Braucu ar: Dēli
|
02 Apr 2019, 00:27:49 @Evgen320 rakstīja:
No normala m51 tds var dabut +-210hp gandriz neko nedarot . Ja autinš ikdienaj vaj virsbuve nevisaj nav jegas mainit motoru . Ja gribas paskruvet un ir iespeja to izdarit pašam tad jaskruve .
zinu, ka tev pašam bija/ir E34 ar M57, padalīsies ar info no kāda modeļa der motora kronšteini, dzeses trubas un kā ar M57 intercooler novietojumu? |
Offline | |
|
sys9291 | |
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5211
Braucu ar: F20 R1200RT
| nu tak jau visu pats priekšā pateica - 150 EUR ir DĀRGI - par ko runāt tālāk? par vectētiņu TDS čipošanu? par augstspiediena sūkņa remontu, kam detaļas, kas kalpo ilgāk par 1 mēnesi beidza ražot 19 gadus atpakaļ? - da labi tukša tēma... |
Offline | |
|
Hesus | |
Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 8426
Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5
| Ļoti daudz dzīves pazinēju un ieteicēju ko darīt. Izskatās, ka visi vismaz 5 reizes šo dzinēju maiņu ir veikuši un tamdēļ ir argumentēts viedoklis, atstāt līdz nāvei sadilušo M51
p.s.
Nekādi instrumenta paneļi nav jāliek no e39.
----------------- Darbs ceļ vīru! |
Offline | |
|
bum_bumz | |
Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6866
Braucu ar: E34
| TDS par 100% atbilst savam sūtījumam, kāpēc tika uzražots. Puišeļi no Latvijas savā iztēlē BMW saista ar: zemāks, ātrāks, pēc iespējas lētāks...
TDS ir ļoti uzticams, atsaucīgs, skaistāku dziesmu kā jaunākajam brālim (sub. viedoklis). Manējais gan tikko iebraukts un nedaudz pietrūkst līdz pusmiljonam |
Offline | |
|