Online

Pašreiz BMWPower skatās 158 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: N42B18 raustās, kad ārā mitrs

AutorsZiņojums
E36coupe
23. Oct 2018, 15:53 #1

Kopš: 20. Sep 2010

Ziņojumi: 158

Braucu ar:

Sveiki! Atradu iepriekš ļoti līdzīgu jautājumu, bet nebija atbildes, tapēc jauns topics.

Problēma tāda, ka auto raustās apgriezieni, dažkārt pat noslāpsts. Ar auto braucu nepilnas 3 nedēļas, bet problēma parādijās tieši vakar, kad bija pirmā mitrā diena. Iepriekš bija problēmas ar lambdas zondēm, kuras nomainīju un vairāk kļūdas par to nav. Citu kļūdu ārī nav, bet man ir aizdomas, ka pie vainas varētu būt gaisa masas mērītājs, kurš slikti strādā un tieši pie mitra laika jūdzas nost.

Vai tā varētu būt? Vai ir kāds info pēc kura varu salīdzināt gaisa masas mērītāja rādītājus (kā vajadzētu būt)?

[ Šo ziņu laboja E36coupe, 23 Oct 2018, 15:54:28 ]

Offline
bobertc
23. Oct 2018, 16:00 #2

Kopš: 02. Jul 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 209

Braucu ar:

Es liktu uz CCV.
Offline
maicins
23. Oct 2018, 16:12 #3

Kopš: 19. Apr 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 123

Braucu ar: e39

Man tādi paši simptomi bija, kad ūdens tika pie lambdas zondes štekera. Pati zombde bija strādājoša, notinu štekeri ar izoleni un viss ok
Offline
E36coupe
23. Oct 2018, 16:15 #4

Kopš: 20. Sep 2010

Ziņojumi: 158

Braucu ar:

CCV - kartera ventilācija?

Par lambdas štekeri es stipri šaubos ņemot vērā, ka tur viss ir OEM + panna. Bet skaidrs ir viens, ka problēma būs saistīta ar dzinēja elektro vadību.

[ Šo ziņu laboja E36coupe, 23 Oct 2018, 16:18:36 ]

Offline
Jujubokar
23. Oct 2018, 17:01 #5

Kopš: 21. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 416

Braucu ar: pliku dibenu pa slapju zāli

Kā mitrs laiks var ietekmēt CCV?
Offline
bobertc
23. Oct 2018, 17:06 #6

Kopš: 02. Jul 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 209

Braucu ar:


23 Oct 2018, 17:01:57 @Jujubokar rakstīja:
Kā mitrs laiks var ietekmēt CCV?



Mitrs nē, bet auksts gan.
Offline
E36coupe
23. Oct 2018, 18:44 #7

Kopš: 20. Sep 2010

Ziņojumi: 158

Braucu ar:

Sāku meklēt par CCV problēmām, uzrakos šim video - https://www.youtube.com/watch?v=j3yLJaGkk8g

Pārbaudīju uz sava un jā, man arī tāpat sūc klāt.

So i guess jāsāk ar kartera ventilāciju!
Offline
bobertc
23. Oct 2018, 19:30 #8

Kopš: 02. Jul 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 209

Braucu ar:


23 Oct 2018, 18:44:00 @E36coupe rakstīja:
Sāku meklēt par CCV problēmām, uzrakos šim video - https://www.youtube.com/watch?v=j3yLJaGkk8g

Pārbaudīju uz sava un jā, man arī tāpat sūc klāt.

So i guess jāsāk ar kartera ventilāciju!


Vienkārši man arī ir tāds dzinējs, tik 2.0 versijā, arī iegādāts pirms mēneša. Un pamanīju, ka, jo aukstāks kļūst, jo auto sūdīgāk aidlo. Eļļas korķi arī sūc nereāli, kā arī bezmaz slāpst nost to mēģinot noņemt.
Offline
E36coupe
23. Oct 2018, 19:48 #9

Kopš: 20. Sep 2010

Ziņojumi: 158

Braucu ar:

Tā turpini lietot, vai novērsi problēmu? Domāju mainīt to kartera vent. filtru, bet skatos, ka piem. ebay piedāvā uzreiz visu kitu ar trubām, varbūt tieši kādā trubā problēma!? Visp., man šis sākās tieši pēc auto izņemšanas no servisa, kas sakrita ar pirmo vēso/lietaino dienu.
Offline
bobertc
24. Oct 2018, 08:22 #10

Kopš: 02. Jul 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 209

Braucu ar:

Ir doma drīz nomainīt.

Pirmkārt, ņem visu kit nevis tikai vārstu (ne filtru kā tu saki). Tās caurules ir trauslas un ņemot nost var apskādēt. Cik lasu, tad eļļas korķa sūkšanas problēma ir tieši tad, kad problēma ir caurulēs - tās ir cauras.
Otrkārt, iesaku piemest 40 eur un paņemt aukstā klimata kitu, kam nāk līdzi termoizolācija. Protams, ja šobrīd tāds jau ir, tad to siltinājumu it kā varot reūzot.
Offline
E36coupe
24. Oct 2018, 09:37 #11

Kopš: 20. Sep 2010

Ziņojumi: 158

Braucu ar:

Es salasījos, ka daudziem šī problēma pazūd, kad motors uzsilst, bet manā gadījumā viss ir tik pat slikti kā pie auksta motora.

Laikam būs jāsāk ar to CCV, bet pēc info ievākšanas tas varētu būt tikai sākums (problēmas var būt daudzu).
Offline
kexxx
24. Oct 2018, 10:35 #12

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12443

Braucu ar:

Diagnostika misfire neuzrāda? Var arī spoles, sveces būt...

[ Šo ziņu laboja kexxx, 24 Oct 2018, 10:36:07 ]

Online
E36coupe
24. Oct 2018, 12:20 #13

Kopš: 20. Sep 2010

Ziņojumi: 158

Braucu ar:

Iepriekš slēdzu pie kompja mašīnu, kad bija problēmas ar atgāzēm. Bija misfire un kļūda par zondēm bank 2 (abām). Tad apgriezieni lēkāja ļoti minimāli un problēmas ar pabraukšanu bija nebūtiskas (ja mēģināja ļoti maigi uzsākt bez gāzes, tad varēja pieraustīties līdz ~2.5k apgriez). Nomainīju abas zondes un pie reizes svaigas sveces. Šķita, ka ir nedaudz labāk, kļūdu arī vairs nemeta. Aizvedu nomērīt atgāzes uz servisu un vakarā paņēmu auto un sākās nenormālas idle problēmas. Servisā neko citu bez nomērīšanas nedarīja, jāpiemin, ka tā bija pirmā vēsā/ lietainā diena. Pamēģināšu noņemt akumulatora klemmi uz nakti, varbūt adaptācijas nodzēsīsies. Anyway, pagaidām ar visiem, ko runāju šķiet ka CCV problēma. Piezvanīju uz to servisu un pastāstīju, ka pēc viņu apmeklējuma man sākās problēmas, diagnostiķis pateica, ka viņam šķita jau iepriekš, ka CCV varētu nestrādāt līdz galam labi un, ka aukstais laiks var ietekmēt tagad viņa darbību vēl vairāk. Brīvdienās nomainīšu kartera ventilācijas vārstu, padošu ziņu vai līdzēja..

[ Šo ziņu laboja E36coupe, 24 Oct 2018, 12:20:25 ]

Offline
Nello
24. Oct 2018, 16:08 #14

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2526

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Baaaaaa, vēlu veiksmi cīņā ar to bmw neveiksmīgo dvēseli... Esi gatavs arī uz smagākām problēmām...
Offline
E36coupe
24. Oct 2018, 17:32 #15

Kopš: 20. Sep 2010

Ziņojumi: 158

Braucu ar:

Hope so! Plāns ar šo motoru ir nobraukt līdz pavasarim, kad tas sagaidīs engine swap, bet līdz tam jau vēl jānobrauc..
Offline
RSAWorkshop
24. Oct 2018, 20:08 #16

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7157

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Nekas sarežģīts nav viņu savest kārtībā

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
bobertc
24. Oct 2018, 20:56 #17

Kopš: 02. Jul 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 209

Braucu ar:


24 Oct 2018, 20:08:22 @RSAWorkshop rakstīja:
Nekas sarežģīts nav viņu savest kārtībā


Ja vien pirmo reizi mainot eļļu nepamani metāla skaidas eļļā.
Offline
Nello
24. Oct 2018, 21:54 #18

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2526

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


24 Oct 2018, 20:08:22 @RSAWorkshop rakstīja:
Nekas sarežģīts nav viņu savest kārtībā

Naudas ziņā nez, vai ir vērts, ja ņem visas tā kaites..
Offline
Nello
24. Oct 2018, 22:00 #19

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2526

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


24 Oct 2018, 20:56:42 @bobertc rakstīja:

24 Oct 2018, 20:08:22 @RSAWorkshop rakstīja:
Nekas sarežģīts nav viņu savest kārtībā


Ja vien pirmo reizi mainot eļļu nepamani metāla skaidas eļļā.

Bija skaidas eļļas filtra korpusā, nolūzis ķēdes mierinātājs, problēmas ar vārstu kalpačokiem, klabošs kompensātors, viss tika sataisīts,salikts jauns, tagad kkas tikšķ, itkā vārsti, bet kompensātori (ina) visi jauni, kas viņam vel tā var tikšķēt?
Offline
AF
25. Oct 2018, 08:17 #20

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


24 Oct 2018, 21:54:07 @Nello rakstīja:

24 Oct 2018, 20:08:22 @RSAWorkshop rakstīja:
Nekas sarežģīts nav viņu savest kārtībā

Naudas ziņā nez, vai ir vērts, ja ņem visas tā kaites..

Tieši tā, nav racionāli grūst naudu iekšā tur, kur konstruktīvi nav paredzēts ilgs mūžs.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo