Online
Pašreiz BMWPower skatās 286 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 320d Touring E91 110 kW motors
Autors | Ziņojums |
klavzzz | | Kopš: 20. Jul 2018
Ziņojumi: 0
Braucu ar:
| bmw e91 320d touring 110kw 2006g 250 000km
Sveiki vēlos iegādāties auto, bet nevaru atrast nekadu info par tā dzinēju, varbūt šeit kāds var pastastīt sīkāk par šo dzinēju, internetā pilnīgi nekādu info nevarēju atrast. kā tas vispār iespējams domāju un cik esmu meklējis 2.0d nāk sakot ar 120kw motoriem!
vai šim modelim ir vel vecais motors no e46 vai kkāds arzemnieks?
Kādam ir kāda pieredze,atsauksmes? | Offline | | |
chaboska | | Kopš: 22. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1328
Braucu ar: E91
| e9x sērijai nāk M47(162zs) un N47 (177zs) 2.0d motori. Facelift gadiem nāk N47 dzinēji, kam ir izteiktas problēmas ar motora ķēdi, bet vecajiem M47 motoriem tāda problēmas nav. | Offline | | |
ran | | Kopš: 05. Feb 2018
Ziņojumi: 113
Braucu ar: kW
| Tas pats M47TU20 vien ir, tikai mazāk zirgu. Nemācēšu precīzi pateikt, bet tas bija kaut kāds "fleet edišan", respektīvi spec.pasūtījums kaut kādā sakarā.
Visādi citādi, labā stāvoklī, braucams auto! | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
20 Jul 2018, 11:13:54 @chaboska rakstīja:
e9x sērijai nāk M47(162zs) un N47 (177zs) 2.0d motori. Facelift gadiem nāk N47 dzinēji, kam ir izteiktas problēmas ar motora ķēdi, bet vecajiem M47 motoriem tāda problēmas nav.
Izteiktās problēmas ir tās, ka viņa vnk ir jānomaina kā jebkuram motoram
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16181
Braucu ar:
|
20 Jul 2018, 11:36:24 @RSAWorkshop rakstīja:
20 Jul 2018, 11:13:54 @chaboska rakstīja:
e9x sērijai nāk M47(162zs) un N47 (177zs) 2.0d motori. Facelift gadiem nāk N47 dzinēji, kam ir izteiktas problēmas ar motora ķēdi, bet vecajiem M47 motoriem tāda problēmas nav.
Izteiktās problēmas ir tās, ka viņa vnk ir jānomaina kā jebkuram motoram
tikai citam viņa ir jamaina pie 600tk kamer n47 jau pie 200 vai pat atrāk | Offline | | |
Rockstar | | Kopš: 11. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3697
Braucu ar:
| Tas ir tas pats m47 tikai softistiski ierobežota jauda, piem., Beļģijas tirgum, utml.
Pārprogrammmējot(čiptuņing) iet kā nečipots n47 | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
20 Jul 2018, 12:10:25 @uldens1 rakstīja:
20 Jul 2018, 11:36:24 @RSAWorkshop rakstīja:
20 Jul 2018, 11:13:54 @chaboska rakstīja:
e9x sērijai nāk M47(162zs) un N47 (177zs) 2.0d motori. Facelift gadiem nāk N47 dzinēji, kam ir izteiktas problēmas ar motora ķēdi, bet vecajiem M47 motoriem tāda problēmas nav.
Izteiktās problēmas ir tās, ka viņa vnk ir jānomaina kā jebkuram motoram
tikai citam viņa ir jamaina pie 600tk kamer n47 jau pie 200 vai pat atrāk
Stāsti tā, itkā m47 bez 600k būtu tirgū pieejami
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Ruudis | | Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
| 110kw nāca e46 sejasliftam, bet iekš e90/91 nāca jau, laikam, 120kw. M47 dzinēja ķēde atrodas dzinēja priekšā un tā ir divrindu ķēde. N47 ķēdes, šķiet bija 3gb, atrodas dzinējam aizmugurē, lielāks sex nomainīt. Pa lielam abi dzinēji sakarīgi. | Offline | | |
|
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
20 Jul 2018, 12:10:25 @uldens1 rakstīja:
20 Jul 2018, 11:36:24 @RSAWorkshop rakstīja:
20 Jul 2018, 11:13:54 @chaboska rakstīja:
e9x sērijai nāk M47(162zs) un N47 (177zs) 2.0d motori. Facelift gadiem nāk N47 dzinēji, kam ir izteiktas problēmas ar motora ķēdi, bet vecajiem M47 motoriem tāda problēmas nav.
Izteiktās problēmas ir tās, ka viņa vnk ir jānomaina kā jebkuram motoram
tikai citam viņa ir jamaina pie 600tk kamer n47 jau pie 200 vai pat atrāk
un? aa, tb., citus dzineejus var vnk jaat ilgaak, neko nedarot, ja? iespeejams.
bet, diizelim jau taapat daudz lieku lietu - kveelsveces, 'relejs', PDF aka DPF, fliri, u.t.t. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16181
Braucu ar:
|
20 Jul 2018, 19:29:49 @N53series rakstīja:
20 Jul 2018, 12:10:25 @uldens1 rakstīja:
20 Jul 2018, 11:36:24 @RSAWorkshop rakstīja:
20 Jul 2018, 11:13:54 @chaboska rakstīja:
e9x sērijai nāk M47(162zs) un N47 (177zs) 2.0d motori. Facelift gadiem nāk N47 dzinēji, kam ir izteiktas problēmas ar motora ķēdi, bet vecajiem M47 motoriem tāda problēmas nav.
Izteiktās problēmas ir tās, ka viņa vnk ir jānomaina kā jebkuram motoram
tikai citam viņa ir jamaina pie 600tk kamer n47 jau pie 200 vai pat atrāk
un? aa, tb., citus dzineejus var vnk jaat ilgaak, neko nedarot, ja? iespeejams.
bet, diizelim jau taapat daudz lieku lietu - kveelsveces, 'relejs', PDF aka DPF, fliri, u.t.t.
ne jau par to ir stāsts,bet tev jau smadzenes ka mikro procesors,ieprogramēts uz vienu tēmu un neko citu neesi spējīgs saprast un uztvert | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
20 Jul 2018, 19:38:01 @uldens1 rakstīja:
20 Jul 2018, 19:29:49 @N53series rakstīja:
20 Jul 2018, 12:10:25 @uldens1 rakstīja:
20 Jul 2018, 11:36:24 @RSAWorkshop rakstīja:
20 Jul 2018, 11:13:54 @chaboska rakstīja:
e9x sērijai nāk M47(162zs) un N47 (177zs) 2.0d motori. Facelift gadiem nāk N47 dzinēji, kam ir izteiktas problēmas ar motora ķēdi, bet vecajiem M47 motoriem tāda problēmas nav.
Izteiktās problēmas ir tās, ka viņa vnk ir jānomaina kā jebkuram motoram
tikai citam viņa ir jamaina pie 600tk kamer n47 jau pie 200 vai pat atrāk
un? aa, tb., citus dzineejus var vnk jaat ilgaak, neko nedarot, ja? iespeejams.
bet, diizelim jau taapat daudz lieku lietu - kveelsveces, 'relejs', PDF aka DPF, fliri, u.t.t.
ne jau par to ir stāsts,bet tev jau smadzenes ka mikro procesors,ieprogramēts uz vienu tēmu un neko citu neesi spējīgs saprast un uztvert
tieshi par to. iepist kapeiku var uz pdf/egr, utml. nu, toties kjeede reizeem jaanomaina.
| Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16181
Braucu ar:
|
20 Jul 2018, 19:10:40 @RSAWorkshop rakstīja:
20 Jul 2018, 12:10:25 @uldens1 rakstīja:
20 Jul 2018, 11:36:24 @RSAWorkshop rakstīja:
20 Jul 2018, 11:13:54 @chaboska rakstīja:
e9x sērijai nāk M47(162zs) un N47 (177zs) 2.0d motori. Facelift gadiem nāk N47 dzinēji, kam ir izteiktas problēmas ar motora ķēdi, bet vecajiem M47 motoriem tāda problēmas nav.
Izteiktās problēmas ir tās, ka viņa vnk ir jānomaina kā jebkuram motoram
tikai citam viņa ir jamaina pie 600tk kamer n47 jau pie 200 vai pat atrāk
Stāsti tā, itkā m47 bez 600k būtu tirgū pieejami
stasts ir par to ka vienā gadijumā visticamāk to auto nobrauksi visu viņu resursu un ķēdi nenomainīsi,otrā gadījuma ķede bus 3x janomaina,ja nepaveiksies tad pārtrūks un motoram kaput,protams vēl n47 plaisājošie bloki kad nevar atrast kur lenām pazūt dzes.šķidrums | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16181
Braucu ar:
|
20 Jul 2018, 19:40:55 @N53series rakstīja:
20 Jul 2018, 19:38:01 @uldens1 rakstīja:
20 Jul 2018, 19:29:49 @N53series rakstīja:
20 Jul 2018, 12:10:25 @uldens1 rakstīja:
20 Jul 2018, 11:36:24 @RSAWorkshop rakstīja:
20 Jul 2018, 11:13:54 @chaboska rakstīja:
e9x sērijai nāk M47(162zs) un N47 (177zs) 2.0d motori. Facelift gadiem nāk N47 dzinēji, kam ir izteiktas problēmas ar motora ķēdi, bet vecajiem M47 motoriem tāda problēmas nav.
Izteiktās problēmas ir tās, ka viņa vnk ir jānomaina kā jebkuram motoram
tikai citam viņa ir jamaina pie 600tk kamer n47 jau pie 200 vai pat atrāk
un? aa, tb., citus dzineejus var vnk jaat ilgaak, neko nedarot, ja? iespeejams.
bet, diizelim jau taapat daudz lieku lietu - kveelsveces, 'relejs', PDF aka DPF, fliri, u.t.t.
ne jau par to ir stāsts,bet tev jau smadzenes ka mikro procesors,ieprogramēts uz vienu tēmu un neko citu neesi spējīgs saprast un uztvert
tieshi par to. iepist kapeiku var uz pdf/egr, utml. nu, toties kjeede reizeem jaanomaina.
par kaipeikpišanu ir cita tēma,te pašlaik iet runa par sūda ķēdes konstrukīvu feilu | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16181
Braucu ar:
|
20 Jul 2018, 19:21:03 @Ruudis rakstīja:
110kw nāca e46 sejasliftam, bet iekš e90/91 nāca jau, laikam, 120kw. M47 dzinēja ķēde atrodas dzinēja priekšā un tā ir divrindu ķēde. N47 ķēdes, šķiet bija 3gb, atrodas dzinējam aizmugurē, lielāks sex nomainīt. Pa lielam abi dzinēji sakarīgi.
m47 ir tāpat 3 gab.tikai nav no biezpiena | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
20 Jul 2018, 19:42:29 @uldens1 rakstīja:
20 Jul 2018, 19:40:55 @N53series rakstīja:
20 Jul 2018, 19:38:01 @uldens1 rakstīja:
20 Jul 2018, 19:29:49 @N53series rakstīja:
20 Jul 2018, 12:10:25 @uldens1 rakstīja:
20 Jul 2018, 11:36:24 @RSAWorkshop rakstīja:
20 Jul 2018, 11:13:54 @chaboska rakstīja:
e9x sērijai nāk M47(162zs) un N47 (177zs) 2.0d motori. Facelift gadiem nāk N47 dzinēji, kam ir izteiktas problēmas ar motora ķēdi, bet vecajiem M47 motoriem tāda problēmas nav.
Izteiktās problēmas ir tās, ka viņa vnk ir jānomaina kā jebkuram motoram
tikai citam viņa ir jamaina pie 600tk kamer n47 jau pie 200 vai pat atrāk
un? aa, tb., citus dzineejus var vnk jaat ilgaak, neko nedarot, ja? iespeejams.
bet, diizelim jau taapat daudz lieku lietu - kveelsveces, 'relejs', PDF aka DPF, fliri, u.t.t.
ne jau par to ir stāsts,bet tev jau smadzenes ka mikro procesors,ieprogramēts uz vienu tēmu un neko citu neesi spējīgs saprast un uztvert
tieshi par to. iepist kapeiku var uz pdf/egr, utml. nu, toties kjeede reizeem jaanomaina.
par kaipeikpišanu ir cita tēma,te pašlaik iet runa par sūda ķēdes konstrukīvu feilu
ne gluzhi. dzineeja lifetime normaalaa [razhotaaja] izpratnee, aciimredzot, ir ap 200kkm. nu, tas saskan, piem., arii ar automaatisko kaarbu elljas 'lifetime'.
tb., uz visu muuzhu - kjeede arii paredzeeta.
tas, ka tu esi izdomaajis, ka dzineejam bez ieguldiijumiem [tas attiecas arii uz gredzeniem, bliivsleegiem, shaaleem, utml.] jaaiet 600kkm - nu, piedod, ir tikai tavs viedoklis. | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
20 Jul 2018, 19:21:03 @Ruudis rakstīja:
110kw nāca e46 sejasliftam, bet iekš e90/91 nāca jau, laikam, 120kw. M47 dzinēja ķēde atrodas dzinēja priekšā un tā ir divrindu ķēde. N47 ķēdes, šķiet bija 3gb, atrodas dzinējam aizmugurē, lielāks sex nomainīt. Pa lielam abi dzinēji sakarīgi.
Kā saprotu nevienu, ne otru motoru tuvumā un vēl vairāk-izjauktu redzējis neesi, nav tur nekāda duplex ķēde, abiem ir simplex
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
Ruudis | | Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
| Ko jūs te pi.ās? Nomaina visu, kas jāmaina laicīgi un guli naktī mierīgi.
P.s. Kaspicham vajadzētu kko iekapāt, citādi galīgi baigais pesimists un dikti nervozs.
P.p.s. @n53series, servisā piedāvāja izgriezt DPF, bet es atteicos un nolēmu visai sistēmai uztaisīt apkopi :daudz_naudas: | Offline | | |
Ruudis | | Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
|
20 Jul 2018, 19:57:45 @RSAWorkshop rakstīja:
20 Jul 2018, 19:21:03 @Ruudis rakstīja:
110kw nāca e46 sejasliftam, bet iekš e90/91 nāca jau, laikam, 120kw. M47 dzinēja ķēde atrodas dzinēja priekšā un tā ir divrindu ķēde. N47 ķēdes, šķiet bija 3gb, atrodas dzinējam aizmugurē, lielāks sex nomainīt. Pa lielam abi dzinēji sakarīgi.
Kā saprotu nevienu, ne otru motoru tuvumā un vēl vairāk-izjauktu redzējis neesi, nav tur nekāda duplex ķēde, abiem ir simplex
Tikai negudrojies, lūdzu, citādi iegūsi sliktu slavu kā e39 whatsapp grupā. 5 gadus nobraucu ar e46 110kw dzinēju un neko sliktu pateikt nevaru. Pohuj, vienrindiece vai 2rindniece, bet kalpo ilgāk, kā n47 modelim | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
20 Jul 2018, 20:05:55 @Ruudis rakstīja:
20 Jul 2018, 19:57:45 @RSAWorkshop rakstīja:
20 Jul 2018, 19:21:03 @Ruudis rakstīja:
110kw nāca e46 sejasliftam, bet iekš e90/91 nāca jau, laikam, 120kw. M47 dzinēja ķēde atrodas dzinēja priekšā un tā ir divrindu ķēde. N47 ķēdes, šķiet bija 3gb, atrodas dzinējam aizmugurē, lielāks sex nomainīt. Pa lielam abi dzinēji sakarīgi.
Kā saprotu nevienu, ne otru motoru tuvumā un vēl vairāk-izjauktu redzējis neesi, nav tur nekāda duplex ķēde, abiem ir simplex
Tikai negudrojies, lūdzu, citādi iegūsi sliktu slavu kā e39 whatsapp grupā. 5 gadus nobraucu ar e46 110kw dzinēju un neko sliktu pateikt nevaru. Pohuj, vienrindiece vai 2rindniece, bet kalpo ilgāk, kā n47 modelim
Nu nekrata vairs tas lamatu topiks diemžēl Ir skaidrs ap ko tur lietas grozās, naudas nav, taisīt nemāku, bet pisīšos kamēr sapisīšu līdz galam un tad čīkstēšu, ka vissirslikti.lv un BMW sūds
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
20 Jul 2018, 20:01:07 @Ruudis rakstīja:
Ko jūs te pi.ās? Nomaina visu, kas jāmaina laicīgi un guli naktī mierīgi.
P.s. Kaspicham vajadzētu kko iekapāt, citādi galīgi baigais pesimists un dikti nervozs.
P.p.s. @n53series, servisā piedāvāja izgriezt DPF, bet es atteicos un nolēmu visai sistēmai uztaisīt apkopi :daudz_naudas:
nee, nu molodec konkretnij! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|