Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 298 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW X sērija » X5 E53 (2000-2007)

Tēma: X5 3.0d E53 problēma ar spiedienu

AutorsZiņojums
Rasta
13. Jun 2018, 20:33 #1

Kopš: 28. Jun 2014

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

BMW X5 E53 3.0D 160kw 2004.gada
Ir tāda problēma, divas nedēļas atpakaļ karstā laikā braucot, iedegās eļļas lampiņa (oil pressure izmet laukā) skatos, sāk kāpt motora temperatūra. ātri nostājos malā, izdarbinu dzinēju. Atveru pārsegu trubās nenormāls spiediens. Protams verot vaļā tosola korķi sāk gāzties laukā tosols.
Nostāvot ilgāk atdzesējot dzinēju, ielejot atpakaļ tosolu, piedarbinot aizbraucu mājas.
Eļļa normāla, tosols normāls, balti dūmi nav.
+termostats nomainīts.
Atbraucot mājās, parunājoties ar mehāniķiem visi savs viedoklis, viens saka galvas blīve mesta, otrs saka ka nevar būt, pirmo reiz tadu brīnumu redz.
Neko domādams mājās atveru haubi, skatos, tosola korķis beigts, saplīsis. Domāju nu labi pamēģināšu nomainīt korķi. Nopirku korķi nākamajā dienā, sāku testēt uzmanīgi. Skatos spiediens normāls. Vis kārtība, kļūdu nav, nekarst augšā.
Tagad pa šitiem karstumiem nobraukāju pa divām nedēļām 1000km , ar spiedienu vis kārtībā. Domāju šitās nedēļas ka paveicies, ka korķis pie vainas.
Aizvakar braucot pa Rīgu korķos, pie Spices skatos atkal vis tas pats. Nostājos malā un vis pēc tā pašā scenārija.
Domāju paprasīt vai tiešām galvas blīve beigta? vai pati galva? Neviens nemāk pateikt kas par vainu. Kā tā var? Divas nedēļas nobraukājot vis kārtībā ar spiedieniem un tad pēkšņi atkaļ visa tā figņa.
Ir kāds spečuks kas var pateikt kam tieši vaina?
Offline
kriii
13. Jun 2018, 20:38 #2

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia

Dzinējs tika izdarbināts izputējā vai kā savādāk?
Offline
pelu_junkurs
13. Jun 2018, 21:28 #3

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2340

Braucu ar: žurx


13 Jun 2018, 20:38:45 @kriii rakstīja:
Dzinējs tika izdarbināts izputējā vai kā savādāk?
[/quote

Offline
oskars11
13. Jun 2018, 21:38 #4

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3116

Braucu ar: bbrent.lv

nomaini meistarus...
Offline
dzonijs1
13. Jun 2018, 21:43 #5

Kopš: 11. Jul 2017

Ziņojumi: 427

Braucu ar:

Nomaini vēlreiz korķi un normālu nevis topran no grosauto. Un tosolu to zilo draņķi šitiem nedrīkst liet.

[ Šo ziņu laboja dzonijs1, 13 Jun 2018, 21:47:12 ]

Offline
Asch
13. Jun 2018, 21:43 #6

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4289

Braucu ar:

Kas ar udens sukni?
Offline
markelis
13. Jun 2018, 21:51 #7

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12921

Braucu ar: eFku

ja man ar auto i kaada probleema, es vinju aizdzenu uz servisu, un savaacu, kad i sataisiits. ljoti iesaku, straadaa perfekti. ja taa nesanaak, tad:
a: vienkaarshi nav naudas;
b: kjemmee gliemezhus aarpusee un nav tik daudz naudas, cik prasa.

secinaajums: tu nevari atljauties mashiinu.

Offline
Rasta
13. Jun 2018, 21:53 #8

Kopš: 28. Jun 2014

Ziņojumi: 3

Braucu ar:


13 Jun 2018, 21:43:45 @Asch rakstīja:
Kas ar udens sukni?


Ūdens sūknis ar labs. Cik sapratu atverot tosola korķi, ja būtu beigta blīve vai pats ūdens sūknis ūdens plūsmaa būtu saraustīta. Bet man tur vis idiāli.
Offline
Rasta
13. Jun 2018, 21:58 #9

Kopš: 28. Jun 2014

Ziņojumi: 3

Braucu ar:


13 Jun 2018, 21:51:46 @markelis rakstīja:
ja man ar auto i kaada probleema, es vinju aizdzenu uz servisu, un savaacu, kad i sataisiits. ljoti iesaku, straadaa perfekti. ja taa nesanaak, tad:
a: vienkaarshi nav naudas;
b: kjemmee gliemezhus aarpusee un nav tik daudz naudas, cik prasa.



secinaajums: tu nevari atljauties mashiinu.





Pirms mēneša restaurēju kārbu, gaidiju ilgi. Tagad šitāda huiņa, es ar tā varu izdarīt aizdzīt uz servisu un gaidīt... Bet tas ka cik mehāniķi tik viedokļi.
Nafig līst tur kur nav problēma, ja to var VARBŪT atrisināt vieglākā ceļā.

Tapēc prasu varbūt te ir kāds spečuks, varbūt kādam ir bijusi tāda pati problēma.
Offline
RSAWorkshop
13. Jun 2018, 22:02 #10

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

atgāzes antifrīzā var pārbaudīt neko nejaucot, sistēmu atgaisot arī, antifrīza noplūdi arī, kur problēma tās 3 lietas izdarīt?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Rasta
13. Jun 2018, 22:06 #11

Kopš: 28. Jun 2014

Ziņojumi: 3

Braucu ar:


13 Jun 2018, 22:02:09 @RSAWorkshop rakstīja:
atgāzes antifrīzā var pārbaudīt neko nejaucot, sistēmu atgaisot arī, antifrīza noplūdi arī, kur problēma tās 3 lietas izdarīt?


Varbūt vari ieteikt kādu labu vietu rīga kur to var pārbaudīt?
Offline
Ridlihs
13. Jun 2018, 22:32 #12

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


13 Jun 2018, 21:58:04 @Rasta rakstīja:

Pirms mēneša restaurēju kārbu


kur? cik? ko tieši darīja?
Offline
Ridlihs
13. Jun 2018, 22:33 #13

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


13 Jun 2018, 22:06:04 @Rasta rakstīja:

13 Jun 2018, 22:02:09 @RSAWorkshop rakstīja:
atgāzes antifrīzā var pārbaudīt neko nejaucot, sistēmu atgaisot arī, antifrīza noplūdi arī, kur problēma tās 3 lietas izdarīt?


Varbūt vari ieteikt kādu labu vietu rīga kur to var pārbaudīt?


izlasi RSA parakstu tur arī var
Offline
GReddy
14. Jun 2018, 00:44 #14

Kopš: 02. Jul 2007

Ziņojumi: 262

Braucu ar: F01

Ja vajag galvu no 160kw, atdošu par saldu cenu!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo