Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 245 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija

Tēma: Par un ap F11 530d

AutorsZiņojums
runcs2603
11. Jun 2018, 13:27 #1

Kopš: 11. Jun 2018

Ziņojumi: 0

Braucu ar:

laba diena! Gribu pirkt F11 530d. Vai kāds var padalīties ar informāciju to reālajiem degvielas patēriņiem, slimībām un vēl kādu informāciju kas palīdzētu saprast par tā iegādi!
Offline
alxz
11. Jun 2018, 13:44 #2

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: riteni


11 Jun 2018, 13:27:55 @runcs2603 rakstīja:
laba diena! Gribu pirkt F11 530d. Vai kāds var padalīties ar informāciju to reālajiem degvielas patēriņiem, slimībām un vēl kādu informāciju kas palīdzētu saprast par tā iegādi!


skaties, lai skapī vienmēr ir 1k+ neparedzētiem remontiem. tas tā, sākumam.

-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline
sn
11. Jun 2018, 14:21 #3

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879724

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

F11 ir tikai bagātajiem, bet par F10 patēriņiem varu pateikt.

braucot pedal2metal no krusta uz krustu ir ap 10 l/100km, kombinētais 30/70 pilsēts/ārpus ap 8.1 l/100km

ārpus pilsētas comfort režīmā kkas starp 6 un 6.5 l/100km, eco pro režīmā vwfans un viņa draugi var ducināt uz 70km/h un sasniegt maģiskus 4.7 l/100km, bet tas režīms ir tiem, kuriem patīk sev kaktusu ausī bāzt, jo tas režīms izslēdz kondišku un citas fīčas kā arī liedz iespēju apdzīt.

ja pērc, tad tikai LCI modeli ar adaptīvajiem LEDiem un adaptīvo kruīzu.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
janisdaubergs
11. Jun 2018, 16:01 #4

Kopš: 12. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 409

Braucu ar: E46 m54b30 cabrio

Jau gadu braucu ar F11 530d, 2012.gada, dabūju no DE ar 131k, tagad ir 155, pa to laiku nomainita tikai eļļa 2x, filtri un tikko pirms skates 2 ķegas priekšā.
Ēd ap 7.5-8l nesēņojot, man gan maršruts ir gauja-rīga, tāpēc ap 60% sanak šoseja otri 40% juglas korķis;

Patreiz nav bijuši nekādi gļuki, tie gan jau sākas pie lielāka noskrējiena.
Offline
R_BERGS
11. Jun 2018, 16:07 #5

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16505

Braucu ar:


11 Jun 2018, 14:21:14 @sn rakstīja:
F11 ir tikai bagātajiem, bet par F10 patēriņiem varu pateikt.

braucot pedal2metal no krusta uz krustu ir ap 10 l/100km, kombinētais 30/70 pilsēts/ārpus ap 8.1 l/100km

ārpus pilsētas comfort režīmā kkas starp 6 un 6.5 l/100km, eco pro režīmā vwfans un viņa draugi var ducināt uz 70km/h un sasniegt maģiskus 4.7 l/100km, bet tas režīms ir tiem, kuriem patīk sev kaktusu ausī bāzt, jo tas režīms izslēdz kondišku un citas fīčas kā arī liedz iespēju apdzīt.

ja pērc, tad tikai LCI modeli ar adaptīvajiem LEDiem un adaptīvo kruīzu.

un noteikti baltu
varēsi vēsi uz jumta uzlikt ledusskapi un nemanāmi to izvest cauri visai Rīgai

[ Šo ziņu laboja R_BERGS, 11 Jun 2018, 16:08:05 ]



-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
protams
11. Jun 2018, 17:09 #6

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5651

Braucu ar: null ziiben

Viss atkarīgs no budžeta, par 13k vai par 30k, uot v čom vapros


-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Taspac
11. Jun 2018, 22:30 #7

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:

Man tad pie reizes jautaajums.


Pateerins ir apm skaidrs.

Bet kaa ir ? Nav taa ka piem e60/61 un f10/f11 uztureshanas izmaksas, detaljas maksaa liidziigi ?


Tik cik tikai modelju cenas starpiiba...


Offline
pelu_junkurs
11. Jun 2018, 22:35 #8

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2340

Braucu ar: žurx

Kādam ir info par šo?

Drošivien ir bijis pamatīgi locīts? Cena priekš tāda komplektiņa liekas pasalda pat bez pakas. Gadu nav ieta TA un tad vēl 130k notīti tepat LV
Offline
protams
12. Jun 2018, 00:00 #9

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5651

Braucu ar: null ziiben


11 Jun 2018, 22:35:00 @pelu_junkurs rakstīja:
Kādam ir info par šo?

Drošivien ir bijis pamatīgi locīts? Cena priekš tāda komplektiņa liekas pasalda pat bez pakas. Gadu nav ieta TA un tad vēl 130k notīti tepat LV

11. gads ar NBT un LDEiem
Murphy chomaks?
Latgale

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Kaross
12. Jun 2018, 00:34 #10

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4362

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


11 Jun 2018, 22:30:10 @Taspac rakstīja:
Man tad pie reizes jautaajums.


Pateerins ir apm skaidrs.

Bet kaa ir ? Nav taa ka piem e60/61 un f10/f11 uztureshanas izmaksas, detaljas maksaa liidziigi ?


Tik cik tikai modelju cenas starpiiba...





Jā, maksā līdzīgi. Bet jāskatās daudz kas no komplektācijas. Piemēram, savam pašlaik mainu aktīvos amortizatorus, kur katrs izmaksā 500e. Tajā pat laikā parastai piekarei ap 80E amortizators. JA būs pliks kā baznīcas žurka, tad teorētiski "pa lēto" var braukt.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Chris
12. Jun 2018, 08:13 #11

Kopš: 16. May 2004

Ziņojumi: 966

Braucu ar: V8

+xDrive arī nevajadzīgas galvassāpes...
Offline
HUBLOC
12. Jun 2018, 08:58 #12

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4686

Braucu ar: Q7

forši nolocīt 500eur par amīti Man autiņa lielajai apkopei 400eur jau liekas daudz

Ne velti viens cilvēks, kuram pieder virsbūvju pederastīšanas kantoris, teica:"LV cilvēki ir slimi uz autiņiem - pulēšanām, mazgāšanām, kopšanām utt., ja tā nebūtu, es būtu bez darba, bet tā ir pieraksts 3 mēneši uz priekšu." Un ko tur brīnīties par pašapkalpošanās moikām, kur rindas + vēl savas lupatiņas un sūklīši
Offline
alxz
12. Jun 2018, 09:28 #13

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: riteni


12 Jun 2018, 09:05:51 @Vantage rakstīja:

12 Jun 2018, 08:58:20 @HUBLOC rakstīja:

Ne velti viens cilvēks, kuram pieder virsbūvju pederastīšanas kantoris, teica:"LV cilvēki ir slimi uz autiņiem - pulēšanām, mazgāšanām, kopšanām utt., ja tā nebūtu, es būtu bez darba, bet tā ir pieraksts 3 mēneši uz priekšu." Un ko tur brīnīties par pašapkalpošanās moikām, kur rindas + vēl savas lupatiņas un sūklīši


To var saukt par auto kultūru, šeit cilvēkiem patīk labi un tīri auto - tur nevar nevienu vainot, tas ir cool un jau izsenis Paskaties uz Franciju/Itāliju - tur viss vienalga, auto ir dzelzis, kuru var nodauzīt no visām malām Latvijā nodauzīt, par tādu parkingu kā tur, var tikai kādam galvu.


+1000000

-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline
Kaross
12. Jun 2018, 10:25 #14

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4362

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


12 Jun 2018, 08:58:20 @HUBLOC rakstīja:
forši nolocīt 500eur par amīti Man autiņa lielajai apkopei 400eur jau liekas daudz

Ne velti viens cilvēks, kuram pieder virsbūvju pederastīšanas kantoris, teica:"LV cilvēki ir slimi uz autiņiem - pulēšanām, mazgāšanām, kopšanām utt., ja tā nebūtu, es būtu bez darba, bet tā ir pieraksts 3 mēneši uz priekšu." Un ko tur brīnīties par pašapkalpošanās moikām, kur rindas + vēl savas lupatiņas un sūklīši


Kapeiku mīlētājiem, kad izbeidzas EDC var noderēt šāds kits:
https://www.ebay.com/itm/Eibach-Pro-Tronic-Stil...G3YAAOSwbF1aFp4U
Pec tam var likt parastos amīšus.

Es jau minēju, vari nopirkt visplikāko F10/11 un braukt. Bet ja patīk ekstras, braukšanas prieks un komforts, tad neuzskatu to par nekādu kosmosu. Latviešiem tā domāšana vēl ir tālu no Eiropas līmeņa.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
janisdaubergs
12. Jun 2018, 10:34 #15

Kopš: 12. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 409

Braucu ar: E46 m54b30 cabrio

Man liekas, ka problēma rodas tad, kad pa 15/20k grib dabūt auto, kas ir pilns;
Man bija izvēle pa ~25 - patukš 530d vai pilns 520d;
Paņēmu tukšāku 530d un labākais "papildaprīkojums" ir tieši motors, no citām "ekstrām" ir tikai hifi, panorāma, puselektroniska āda un tā komforta piekare, precīzi nezinu, kā sauc, bet elektroniski regulējas piekares cietība.
Otreiz izvēlētos tāpat;
Savukārt pakots 530d ar pilnu paku pa 20k Eur manuprāt var radīt iespaidu, ka BMW taisa sūdīgas A/M;
Dzīvojot rīgā gan es izvēlētos 3er vai 4er, vēl labāk taksi.
Daļas, par kurām cenas atminos:
OEM logu slotas 60Eur;
Priekšējās "ķagas" OEM 130Eur, tur gan jāmāk caur saviem meistariem dabūt atlaidi, tad viņas nostājas uz 45% lētāk.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo