Online

Pašreiz BMWPower skatās 171 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: 530d E60 nav jaudas

AutorsZiņojums
susurs161
18. May 2018, 11:31 #1

Kopš: 14. May 2018

No: Salaspils

Ziņojumi: 7

Braucu ar: E70

Sveiki,nesen iegadajos e60 2004g 3.0d manual, ir tada lieta ka nez ko darit, braucot iespiezzot grida apm 60km/h lenam uznjem atrumu un ar partraukumiem pagruuz uz priekshu, nezinu vai chipots, sapratu ka pa maz jaudas kad mani salika w211 mersis 2.7cdi,kur varetu noskaidrot vainu?
Offline
Ridlihs
18. May 2018, 11:34 #2

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

gaisa masas mērītājs izklausās. e65 3.0d tā bija. uzliku jaunu un viss nu sliktākajā gadījumā kārba
pie meistara normāla to var noskaidrot kas īsti ir par nelaimi
Offline
susurs161
18. May 2018, 11:38 #3

Kopš: 14. May 2018

No: Salaspils

Ziņojumi: 7

Braucu ar: E70

Mosh vari ieteikt kadu pie ka piebraukt?
Offline
Ridlihs
18. May 2018, 11:41 #4

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

pm
Offline
spilva
18. May 2018, 11:42 #5

Kopš: 14. Aug 2017

No: Ogre

Ziņojumi: 15

Braucu ar: Dīzeļ kūti

Nav tā, ka ģīpst nost, kad ieliek pilnā pedālī?
Offline
susurs161
18. May 2018, 11:49 #6

Kopš: 14. May 2018

No: Salaspils

Ziņojumi: 7

Braucu ar: E70

Nu pirmais atrums shvaks liekas, 2 jau labak 3 ar, 4 turtais pec 3k sak ik pec kkada brizza taka pagruzt , liekas ka bez turbines braucu un pagruuz taka uz 1sek ieslegtos un atkal izsledzas nu nemaku teikt tik 5dienas mashina, ieprieksh neesu saskaries ar bmw
Offline
susurs161
18. May 2018, 11:51 #7

Kopš: 14. May 2018

No: Salaspils

Ziņojumi: 7

Braucu ar: E70

Un ja piem braucot uz 60 4turtaja atruma iespiezzot ljoti leeni uznjem atrumu
Offline
Ridlihs
18. May 2018, 12:06 #8

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

identiski bija un vainīgs bija gmm. kādi +- 100 eiro un done
Offline
bum_bumz
18. May 2018, 20:13 #9

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6748

Braucu ar: E34

Miljonārs, saguris
Offline
CP17
18. May 2018, 20:17 #10

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

535d nav tādu problēmu, 550d arî

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
xptlv
17. Nov 2019, 23:10 #11

Kopš: 29. Nov 2018

No: Jelgava

Ziņojumi: 155

Braucu ar: 173kw

Man te tieši tāda pati problēma kas tad galu galā bija? MAF? vai kārba? vai Turbīna?
Offline
xptlv
22. Nov 2019, 09:27 #12

Kopš: 29. Nov 2018

No: Jelgava

Ziņojumi: 155

Braucu ar: 173kw

Sveiciens visiem!

"Atrisināja" manus jaudas zudumus ar tipisko lēto LV risinājumu - izrubīja EGR....
Kr4 izrādās EGR sūknis nomiris vai kkas tāds un bez manas ziņas aizvēra viņu ciet...
Smieklīgais moments - EGR aiztaisīja... bet izprogramēt laikam aizmirsa! jo šodien mani mašīna painformēja, ka baigi netīru gaisu es dodu ārā....

Stāsta morāle - samaksāju 130e par jaunu GMM kurš galu galā nebija vainīgs (Jakas, ja kādam interesē, es viņu pārdodu pa 120e, Bosch, man ir E61 facelifts)
Aizvēra EGR, bet neizprogramēja viņu un tgd man jāatrod kāds kas viņu izprogramēs, 10/10

[ Šo ziņu laboja xptlv, 22 Nov 2019, 09:28:22 ]

Offline
CP17
22. Nov 2019, 09:33 #13

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


22 Nov 2019, 09:27:56 @xptlv rakstīja:
Sveiciens visiem!

"Atrisināja" manus jaudas zudumus ar tipisko lēto LV risinājumu - izrubīja EGR....
Kr4 izrādās EGR sūknis nomiris vai kkas tāds un bez manas ziņas aizvēra viņu ciet...
Smieklīgais moments - EGR aiztaisīja... bet izprogramēt laikam aizmirsa! jo šodien mani mašīna painformēja, ka baigi netīru gaisu es dodu ārā....

Stāsta morāle - samaksāju 130e par jaunu GMM kurš galu galā nebija vainīgs (Jakas, ja kādam interesē, es viņu pārdodu pa 120e, Bosch, man ir E61 facelifts)
Aizvēra EGR, bet neizprogramēja viņu un tgd man jāatrod kāds kas viņu izprogramēs, 10/10

ņefig kaktu kntoros līst... uzsit šitam PM
http://www.bmwpower.lv/user.php?u=black_russian

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
sys9291
22. Nov 2019, 09:35 #14

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Nov 2019, 09:27:56 @xptlv rakstīja:
Sveiciens visiem!

"Atrisināja" manus jaudas zudumus ar tipisko lēto LV risinājumu - izrubīja EGR....
Kr4 izrādās EGR sūknis nomiris vai kkas tāds un bez manas ziņas aizvēra viņu ciet...
Smieklīgais moments - EGR aiztaisīja... bet izprogramēt laikam aizmirsa! jo šodien mani mašīna painformēja, ka baigi netīru gaisu es dodu ārā....

Stāsta morāle - samaksāju 130e par jaunu GMM kurš galu galā nebija vainīgs (Jakas, ja kādam interesē, es viņu pārdodu pa 120e, Bosch, man ir E61 facelifts)
Aizvēra EGR, bet neizprogramēja viņu un tgd man jāatrod kāds kas viņu izprogramēs, 10/10

jā lasot šo liekas, ka tevi vēl slauks...EGR sūknis - tas ir nopietni... atklāšu noslēpumu - tur tāda nav... un nemaz nebrīnīšos, ka problēm būs banāli saplīsušā šļauciņā...
A tavas manipulācijas iznīcinās DPF (protams, ja tāds vēl ir iekšā), un par to atkal būs jāmaksā...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 22 Nov 2019, 09:35:31 ]

Offline
sys9291
22. Nov 2019, 09:43 #15

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Nov 2019, 09:37:53 @cufiks rakstīja:
Es domāju, ka tas mazais sūds pie EGR - vacuum converter, bet tie parasti trokšņo, kad nogurst...

Visdrīzāk jau tomēr kāda šļauciņa


P.S.

Amputēt esot "lētāk"

nu nav jau mega dārgā detaļa - pat uz pusi lētāka, kā nevajadzīgi mainītais GMM... pie kam klasiskais stāsts par kļūdu lasītāju, kas nesaprot ko īsti viņš ir izlasījis...
Offline
kexxx
22. Nov 2019, 10:23 #16

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

Gan jau bija kļūda par nekorektu gaisa plūsmu un uzreiz nomainīja GMM?
Offline
sys9291
22. Nov 2019, 10:41 #17

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Nov 2019, 10:23:53 @kexxx rakstīja:
Gan jau bija kļūda par nekorektu gaisa plūsmu un uzreiz nomainīja GMM?

YES
Offline
xptlv
22. Nov 2019, 10:44 #18

Kopš: 29. Nov 2018

No: Jelgava

Ziņojumi: 155

Braucu ar: 173kw

Yep, yep yep -

Meta 3 GMM kļūdas, nomainīja GMM, nekas nemainījās, iedeva kkādam eliktriķim, tas vnk aizvēra EGR, bet neizprogramēja....
Tādi nu tie servisi Jelgavā ir.

DPF filtrs man vēl ir... pagājušajā ziemā mazgāja...
Offline
sys9291
22. Nov 2019, 10:53 #19

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Nov 2019, 10:44:58 @xptlv rakstīja:
Yep, yep yep -

Meta 3 GMM kļūdas, nomainīja GMM, nekas nemainījās, iedeva kkādam eliktriķim, tas vnk aizvēra EGR, bet neizprogramēja....
Tādi nu tie servisi Jelgavā ir.

DPF filtrs man vēl ir... pagājušajā ziemā mazgāja...

tak piebrauc - paskatīšos kas un kā, jo bez EGR reģenerācijas nebūs - un DPF tūlīt būs metams... un atkal būs izdevumi
Offline
kexxx
22. Nov 2019, 10:57 #20

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

Bļin, nu nav tādu gmm kļūdu un lambdu kļūdu! Ir normāli kļūdu teksti un ar tiem tad arī jāstrādā... Tad arī nebūs jāmaina bezjēdzīgi strādājošas un padārgas komponentes
Ja "diagnosts" pēc "diagnostikas" tik vien spēj pateikt par kļūdu, kā 2 vārdus, tad jāmaina meistaru, nevis gmm vai lambdas vai vēl kko
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo