Online
Pašreiz BMWPower skatās 134 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: INPA, NCS expert problēma E46
Autors | Ziņojums |
Dzeerve | | Kopš: 20. Apr 2018
Ziņojumi: 1
Braucu ar:
| Sveiki!
Šodien sāku apgūt inpa un ncs expert, tiesa nevisai rezultatīvi. pirms kāda laika Pasūtīju K+DCAN to usb vadu ar domu, ka varēšu iemācīties savam pfl e46 pats nodzēst airbag kļūdu, nolasīt un nodzēst pārējās kļūdas un caur ncs dummy pakoriģēt moduļus (gaismu uzstādījumus, centrālās utt..) šodien beidzot saņēmos un ķēros klāt. visu dienu nočakarējos un tālu netiku. izmantoju win 7 32-bit operētājsistēmu
Problēma sekojoša:
1) Inpa uzrāda ka ignition on, pat ja esmu izņēmis atslēgu no auto.
2) mēģinot caur inpa atvērt body, transimssion, chassis utt scriptus, izmet erroru ifh-0009, tai pat laikā ja motors ir pielaists, varu nolasīt visus dzinēja rādītājus, nolasīt dzinēja kļūdas un nodzēst tās.
3) arī ncs expert uzrāda ifh-009 erroru
Kas jādara lai nebūtu ifh-0009 errors un varētu nolasīt datus no ecu bez problēmām? līdz šim lai atrastu risinājumu izgāju cauri dažādiem angļu forumiem un lietas ko esmu izdarījis, bet nekas nenotika. problēma manuprāt nav kabelī, ja jau ir iespējams nolasīt dzinēja rādītājus.
*salodēt 7&8 kontaktu kopā kabelī
*COM1 port iestatīšana
*ediabas.ini failā nomainīt LoadWin32 = 0 u LoadWin32 = 1
problēma manuprāt nav kabelī, ja jau ir iespējams nolasīt dzinēja rādītājus.
Varbut te ir kāds kurš saskāries ar līdzīgu problēmu un var palīdzēt?
Paldies!
Ar cieņu
dzeerve | Offline | | |
ritvarsox | | Kopš: 28. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2026
Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu
|
20 Apr 2018, 20:00:04 @Dzeerve rakstīja:
Sveiki!
Šodien sāku apgūt inpa un ncs expert, tiesa nevisai rezultatīvi. pirms kāda laika Pasūtīju K+DCAN to usb vadu ar domu, ka varēšu iemācīties savam pfl e46 pats nodzēst airbag kļūdu, nolasīt un nodzēst pārējās kļūdas un caur ncs dummy pakoriģēt moduļus (gaismu uzstādījumus, centrālās utt..) šodien beidzot saņēmos un ķēros klāt. visu dienu nočakarējos un tālu netiku. izmantoju win 7 32-bit operētājsistēmu
Problēma sekojoša:
1) Inpa uzrāda ka ignition on, pat ja esmu izņēmis atslēgu no auto.
2) mēģinot caur inpa atvērt body, transimssion, chassis utt scriptus, izmet erroru ifh-0009, tai pat laikā ja motors ir pielaists, varu nolasīt visus dzinēja rādītājus, nolasīt dzinēja kļūdas un nodzēst tās.
3) arī ncs expert uzrāda ifh-009 erroru
Kas jādara lai nebūtu ifh-0009 errors un varētu nolasīt datus no ecu bez problēmām? līdz šim lai atrastu risinājumu izgāju cauri dažādiem angļu forumiem un lietas ko esmu izdarījis, bet nekas nenotika. problēma manuprāt nav kabelī, ja jau ir iespējams nolasīt dzinēja rādītājus.
*salodēt 7&8 kontaktu kopā kabelī
*COM1 port iestatīšana
*ediabas.ini failā nomainīt LoadWin32 = 0 u LoadWin32 = 1
problēma manuprāt nav kabelī, ja jau ir iespējams nolasīt dzinēja rādītājus.
Varbut te ir kāds kurš saskāries ar līdzīgu problēmu un var palīdzēt?
Paldies!
Ar cieņu
dzeerve
Varu palīdzēt. | Offline | | |
BMW-Valcha | | Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
20 Apr 2018, 20:00:04 @Dzeerve rakstīja:
Sveiki!
Šodien sāku apgūt inpa un ncs expert, tiesa nevisai rezultatīvi. pirms kāda laika Pasūtīju K+DCAN to usb vadu ar domu, ka varēšu iemācīties savam pfl e46 pats nodzēst airbag kļūdu, nolasīt un nodzēst pārējās kļūdas un caur ncs dummy pakoriģēt moduļus (gaismu uzstādījumus, centrālās utt..) šodien beidzot saņēmos un ķēros klāt. visu dienu nočakarējos un tālu netiku. izmantoju win 7 32-bit operētājsistēmu
Problēma sekojoša:
1) Inpa uzrāda ka ignition on, pat ja esmu izņēmis atslēgu no auto.
2) mēģinot caur inpa atvērt body, transimssion, chassis utt scriptus, izmet erroru ifh-0009, tai pat laikā ja motors ir pielaists, varu nolasīt visus dzinēja rādītājus, nolasīt dzinēja kļūdas un nodzēst tās.
3) arī ncs expert uzrāda ifh-009 erroru
Kas jādara lai nebūtu ifh-0009 errors un varētu nolasīt datus no ecu bez problēmām? līdz šim lai atrastu risinājumu izgāju cauri dažādiem angļu forumiem un lietas ko esmu izdarījis, bet nekas nenotika. problēma manuprāt nav kabelī, ja jau ir iespējams nolasīt dzinēja rādītājus.
*salodēt 7&8 kontaktu kopā kabelī
*COM1 port iestatīšana
*ediabas.ini failā nomainīt LoadWin32 = 0 u LoadWin32 = 1
problēma manuprāt nav kabelī, ja jau ir iespējams nolasīt dzinēja rādītājus.
Varbut te ir kāds kurš saskāries ar līdzīgu problēmu un var palīdzēt?
Paldies!
Ar cieņu
dzeerve
tu vienojies ar pāreju pie apaļā kontaktakta motortelpā?
no salona kontakta redz tikai motoru! | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
20 Apr 2018, 22:02:05 @BMW-Valcha rakstīja:
tu vienojies ar pāreju pie apaļā kontaktakta motortelpā?
no salona kontakta redz tikai motoru!
tas ir pie noteikuma ka ir apaljais kontakts, tas ir tikai pirmajiem E46 ar M52TU, tiem kas jau ar M54 nav apaljaa kontakta. | Offline | | |
Dzeerve | | Kopš: 20. Apr 2018
Ziņojumi: 1
Braucu ar:
|
tas ir pie noteikuma ka ir apaljais kontakts, tas ir tikai pirmajiem E46 ar M52TU, tiem kas jau ar M54 nav apaljaa kontakta.
20 Apr 2018, 22:02:05 @BMW-Valcha rakstīja:
tu vienojies ar pāreju pie apaļā kontaktakta motortelpā?
no salona kontakta redz tikai motoru!
Paldies! man tieši ir m52tu. kaut kā pavadot 5h forumus biju palaidis garām tādu faktu, ka jāslēdzas caur motortelpu. jāpasūta pāreja un jāmēģina vēlreiz | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|