Online
Pašreiz BMWPower skatās 138 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: m47n2 darba temperatūra ziemā
Autors | Ziņojums |
Slammer | | Kopš: 17. Aug 2007
Ziņojumi: 16
Braucu ar:
| Neliels strīds ir izraisījies starp mani un servisa īpašnieku pēc termostata maiņas uz 120KW m47n2 163zs dzinēja, kur mana pozīcija ir par brāķētu termostatu.
Lieta tāda ka dzinējs sasniedz 90C temperatūru tagad, pie laikapstākļiem -4.5C grādiem tikai pilnībā izslēdzot pečku un kārtīgi nostrādājot tuvu pie stundas. Bet kā pečka ir ieslēgta (turu 24/22C) un braukšanas režīmā - temperatūra krīt uz grādiem 82C. Braucot no rīta uz darbu 8km un 25 minūtes dzinējs vispār uzsilst uz grādiem 76C
Jautājums - vai tas ir ok tagad ziemas apstākļos vai tomēr ir jāmeklē cits termostats ko likt vietā? Vai tiešām ir tādas problēmas uzturēt dzinēju darba temperatūrā ziemā? Agrāk biju braukājies ar lētākiem auto kur rādītāji uz paneļa vienmēr rādīja 90C ziema/vasara un kaut kā es neiespringu par patēriņu kas ir jūtams šim dzinējam (pilsēta 9.6l/100km)
| Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7060
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Tur 2 termostatiem jābūt
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Slammer | | Kopš: 17. Aug 2007
Ziņojumi: 16
Braucu ar:
| Abi tika mainīti. Mehānika | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7060
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Nez, lieku oriģinālražojumus un nekad nav bijušas problēmas.
Mošk vnk Tevi apsipa par nomaiņu, bija man tāds e61, tam ar nonstopā bija kkur mainīti termostati, tik beigās izrādijās, ka nekas nav nomainīts
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Slammer | | Kopš: 17. Aug 2007
Ziņojumi: 16
Braucu ar:
| jautājums vai 10 grādu kritums dzinējam sildot salonu braukšanas režīmā ir ok ? | Offline | | |
kaadzis | | Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
| ja pie izslēgtas(vai tuvu tam) pečkas braucot pa štrāsi ir tie +-90 grādi (88 atvēršanās temp)tad ar termostatiem viss ir ok.
tas mazais perdelis ir salīdzinoši efektīvs tāpēc siltumā aiziet visai maz, ja vēl ir atslēgts egr tad vispār nav ko brīnīties.
ja nav atbilstošā temperatūra, tad iesaku pievērst uzmanību arī vai tika mainīts antifrīzs, jo arī tam ir diezgan liela nozīme.
vecajiem auto 90 grādus panelī rāda jau diapazonā no 70-110, lai neuztrauktu tādus kā tevi.
īsti vīri brauc ar 3l dīzeli [ Šo ziņu laboja kaadzis, 19 Feb 2018, 22:16:45 ] | Offline | | |
Slammer | | Kopš: 17. Aug 2007
Ziņojumi: 16
Braucu ar:
| egr ir atslegts. Gan programmatiski gan uzliekot difuzoru bez varsta. Pa strasi gan isti nesanak braukt. Vairak pilseta | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
19 Feb 2018, 22:13:27 @kaadzis rakstīja:
ja pie izslēgtas(vai tuvu tam) pečkas braucot pa štrāsi ir tie +-90 grādi (88 atvēršanās temp)tad ar termostatiem viss ir ok.
tas mazais perdelis ir salīdzinoši efektīvs tāpēc siltumā aiziet visai maz, ja vēl ir atslēgts egr tad vispār nav ko brīnīties.
ja nav atbilstošā temperatūra, tad iesaku pievērst uzmanību arī vai tika mainīts antifrīzs, jo arī tam ir diezgan liela nozīme.
vecajiem auto 90 grādus panelī rāda jau diapazonā no 70-110, lai neuztrauktu tādus kā tevi.
īsti vīri brauc ar 3l dīzeli
tu gribi teikt ka vecam antifrīzam palielinās siltumietilpibaVai kā tu tagad to gribi izskaidrot kur vecā antifrizā paliek tas siltums??? | Offline | | |
|
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
19 Feb 2018, 22:35:15 @Slammer rakstīja:
egr ir atslegts. Gan programmatiski gan uzliekot difuzoru bez varsta. Pa strasi gan isti nesanak braukt. Vairak pilseta
kaarteejais bomzis..
nu, un kaada starpiba, kaada t ir tam izvarotajam dzineejam? KAADA? | Offline | | |
kaadzis | | Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
|
19 Feb 2018, 22:37:45 @uldens1 rakstīja:
19 Feb 2018, 22:13:27 @kaadzis rakstīja:
ja pie izslēgtas(vai tuvu tam) pečkas braucot pa štrāsi ir tie +-90 grādi (88 atvēršanās temp)tad ar termostatiem viss ir ok.
tas mazais perdelis ir salīdzinoši efektīvs tāpēc siltumā aiziet visai maz, ja vēl ir atslēgts egr tad vispār nav ko brīnīties.
ja nav atbilstošā temperatūra, tad iesaku pievērst uzmanību arī vai tika mainīts antifrīzs, jo arī tam ir diezgan liela nozīme.
vecajiem auto 90 grādus panelī rāda jau diapazonā no 70-110, lai neuztrauktu tādus kā tevi.
īsti vīri brauc ar 3l dīzeli
tu gribi teikt ka vecam antifrīzam palielinās siltumietilpibaVai kā tu tagad to gribi izskaidrot kur vecā antifrizā paliek tas siltums???
pretēji samazinās,taču tas nav svarīgākais, tajā sakrājas visādi draņķi un duļķi,mainās ķīmiskais sastāvs kas čakarē kopā termostatus,un pašu dzinēju. ne velti katram antifrīzam ir savs ilgums, kad tas ir jāmaina, vienam 2 gadi, vienam 3 utt | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
19 Feb 2018, 22:55:09 @kaadzis rakstīja:
19 Feb 2018, 22:37:45 @uldens1 rakstīja:
19 Feb 2018, 22:13:27 @kaadzis rakstīja:
ja pie izslēgtas(vai tuvu tam) pečkas braucot pa štrāsi ir tie +-90 grādi (88 atvēršanās temp)tad ar termostatiem viss ir ok.
tas mazais perdelis ir salīdzinoši efektīvs tāpēc siltumā aiziet visai maz, ja vēl ir atslēgts egr tad vispār nav ko brīnīties.
ja nav atbilstošā temperatūra, tad iesaku pievērst uzmanību arī vai tika mainīts antifrīzs, jo arī tam ir diezgan liela nozīme.
vecajiem auto 90 grādus panelī rāda jau diapazonā no 70-110, lai neuztrauktu tādus kā tevi.
īsti vīri brauc ar 3l dīzeli
tu gribi teikt ka vecam antifrīzam palielinās siltumietilpibaVai kā tu tagad to gribi izskaidrot kur vecā antifrizā paliek tas siltums???
pretēji samazinās,taču tas nav svarīgākais, tajā sakrājas visādi draņķi un duļķi,mainās ķīmiskais sastāvs kas čakarē kopā termostatus,un pašu dzinēju. ne velti katram antifrīzam ir savs ilgums, kad tas ir jāmaina, vienam 2 gadi, vienam 3 utt
nekādus termostatus kopā viņš nečakarē,un temperatura pa mazu dēl tā nebus,var but citādas problēmas | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Bez EGR pa pilsētu ar to mazo perdeli neko vairāk ziemā arī nesagaidīsi. Man te čomi pat ar 3l dīzeļiem siltumu dabon tikai pusceļā no Jūrmalas uz Rīgu.
Pie draudošajiem -20c šonedēļ neuzsils arī mazie benzīna motori. Pečkas visu siltumu uz salonu nozags. | Offline | | |
kaadzis | | Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
|
19 Feb 2018, 23:00:42 @uldens1 rakstīja:
19 Feb 2018, 22:55:09 @kaadzis rakstīja:
19 Feb 2018, 22:37:45 @uldens1 rakstīja:
19 Feb 2018, 22:13:27 @kaadzis rakstīja:
ja pie izslēgtas(vai tuvu tam) pečkas braucot pa štrāsi ir tie +-90 grādi (88 atvēršanās temp)tad ar termostatiem viss ir ok.
tas mazais perdelis ir salīdzinoši efektīvs tāpēc siltumā aiziet visai maz, ja vēl ir atslēgts egr tad vispār nav ko brīnīties.
ja nav atbilstošā temperatūra, tad iesaku pievērst uzmanību arī vai tika mainīts antifrīzs, jo arī tam ir diezgan liela nozīme.
vecajiem auto 90 grādus panelī rāda jau diapazonā no 70-110, lai neuztrauktu tādus kā tevi.
īsti vīri brauc ar 3l dīzeli
tu gribi teikt ka vecam antifrīzam palielinās siltumietilpibaVai kā tu tagad to gribi izskaidrot kur vecā antifrizā paliek tas siltums???
pretēji samazinās,taču tas nav svarīgākais, tajā sakrājas visādi draņķi un duļķi,mainās ķīmiskais sastāvs kas čakarē kopā termostatus,un pašu dzinēju. ne velti katram antifrīzam ir savs ilgums, kad tas ir jāmaina, vienam 2 gadi, vienam 3 utt
nekādus termostatus kopā viņš nečakarē,un temperatura pa mazu dēl tā nebus,var but citādas problēmas
iesaku palasīt literatūru, kāpēc antifrīzs ir jāmaina, šeit ir saits latviski kur tas ir aprakstīts vispārīgi bet priekšstatu gūsi. links uz to kāpēc jāmaina antifrīzi
var jau protams nemainīt un dragāt 10 gadus ar vienu un to pašu, bet es saviem klientiem pie termostata maiņas,mainu arī antifrīzu(tie 15e vairāk viņiem neko nemaina) toties tie 5 gadu laikā neatgriežas ar to ka termostati ir atkal beigti. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
19 Feb 2018, 23:20:42 @kaadzis rakstīja:
19 Feb 2018, 23:00:42 @uldens1 rakstīja:
19 Feb 2018, 22:55:09 @kaadzis rakstīja:
19 Feb 2018, 22:37:45 @uldens1 rakstīja:
19 Feb 2018, 22:13:27 @kaadzis rakstīja:
ja pie izslēgtas(vai tuvu tam) pečkas braucot pa štrāsi ir tie +-90 grādi (88 atvēršanās temp)tad ar termostatiem viss ir ok.
tas mazais perdelis ir salīdzinoši efektīvs tāpēc siltumā aiziet visai maz, ja vēl ir atslēgts egr tad vispār nav ko brīnīties.
ja nav atbilstošā temperatūra, tad iesaku pievērst uzmanību arī vai tika mainīts antifrīzs, jo arī tam ir diezgan liela nozīme.
vecajiem auto 90 grādus panelī rāda jau diapazonā no 70-110, lai neuztrauktu tādus kā tevi.
īsti vīri brauc ar 3l dīzeli
tu gribi teikt ka vecam antifrīzam palielinās siltumietilpibaVai kā tu tagad to gribi izskaidrot kur vecā antifrizā paliek tas siltums???
pretēji samazinās,taču tas nav svarīgākais, tajā sakrājas visādi draņķi un duļķi,mainās ķīmiskais sastāvs kas čakarē kopā termostatus,un pašu dzinēju. ne velti katram antifrīzam ir savs ilgums, kad tas ir jāmaina, vienam 2 gadi, vienam 3 utt
nekādus termostatus kopā viņš nečakarē,un temperatura pa mazu dēl tā nebus,var but citādas problēmas
iesaku palasīt literatūru, kāpēc antifrīzs ir jāmaina, šeit ir saits latviski kur tas ir aprakstīts vispārīgi bet priekšstatu gūsi. links uz to kāpēc jāmaina antifrīzi
var jau protams nemainīt un dragāt 10 gadus ar vienu un to pašu, bet es saviem klientiem pie termostata maiņas,mainu arī antifrīzu(tie 15e vairāk viņiem neko nemaina) toties tie 5 gadu laikā neatgriežas ar to ka termostati ir atkal beigti.
bet atbilde kapec dēļ veca šķidruma nevar dabut temp.tā ari nebus?? | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
19 Feb 2018, 22:13:27 @kaadzis rakstīja:
ja pie izslēgtas(vai tuvu tam) pečkas braucot pa štrāsi ir tie +-90 grādi (88 atvēršanās temp)tad ar termostatiem viss ir ok.
tas mazais perdelis ir salīdzinoši efektīvs tāpēc siltumā aiziet visai maz, ja vēl ir atslēgts egr tad vispār nav ko brīnīties.
ja nav atbilstošā temperatūra, tad iesaku pievērst uzmanību arī vai tika mainīts antifrīzs, jo arī tam ir diezgan liela nozīme.
vecajiem auto 90 grādus panelī rāda jau diapazonā no 70-110, lai neuztrauktu tādus kā tevi.
īsti vīri brauc ar 3l dīzeli
redz kur veel viens kam absoluuti nav skaidrs prieks kam ir EGR. Lai nebuutu tuksha dirshana luudzu izgliitojoshs materiaals:
What Is EGR?
Exhaust gas recirculation (EGR) is a system that takes exhaust gas from a diesel’s exhaust manifold and reintroduces it into the intake of the engine to reduce the combustion chamber temperature.
http://www.trucktrend.com/how-to/engine/1105dp-...-diesel-engines/ | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
19 Feb 2018, 23:53:48 @bmwaddict rakstīja:
19 Feb 2018, 22:13:27 @kaadzis rakstīja:
ja pie izslēgtas(vai tuvu tam) pečkas braucot pa štrāsi ir tie +-90 grādi (88 atvēršanās temp)tad ar termostatiem viss ir ok.
tas mazais perdelis ir salīdzinoši efektīvs tāpēc siltumā aiziet visai maz, ja vēl ir atslēgts egr tad vispār nav ko brīnīties.
ja nav atbilstošā temperatūra, tad iesaku pievērst uzmanību arī vai tika mainīts antifrīzs, jo arī tam ir diezgan liela nozīme.
vecajiem auto 90 grādus panelī rāda jau diapazonā no 70-110, lai neuztrauktu tādus kā tevi.
īsti vīri brauc ar 3l dīzeli
redz kur veel viens kam absoluuti nav skaidrs prieks kam ir EGR. Lai nebuutu tuksha dirshana luudzu izgliitojoshs materiaals:
What Is EGR?
Exhaust gas recirculation (EGR) is a system that takes exhaust gas from a diesel’s exhaust manifold and reintroduces it into the intake of the engine to reduce the combustion chamber temperature.
http://www.trucktrend.com/how-to/engine/1105dp-...-diesel-engines/
un tu esi no tiem kam nav saprašanas kā tā sitema iedarbojas uz dzesešanas sistemu,ja atrubi egr tad dzineju uzsildit prasa ilgaku laiku | Offline | | |
|
hasans | | Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
| Sievas auto ir tāds pats dzinējs. Piešķil un pēc 5-10 min jau sāk pūst siltu gaisu. EGR'am būt | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7060
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Sievas 46tajam arī tas pats, 10min un jau pūta siltu
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RolandsK | | Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3538
Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni
| Šim pašam dzinējam nomainīja abus termostatus - kā diena pret nakti, silst vienkārši super | Offline | | |
Slammer | | Kopš: 17. Aug 2007
Ziņojumi: 16
Braucu ar:
|
20 Feb 2018, 06:57:04 @RolandsK rakstīja:
Šim pašam dzinējam nomainīja abus termostatus - kā diena pret nakti, silst vienkārši super
Par temperaturu salona es ar nesudzos, bet kada temperatura pliek pasam dzinejam pie tagadejien laika apstakliem? Egr ir/nav?
Vispar 3litrigo vajadzeja nemt | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|