Online
Pašreiz BMWPower skatās 126 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: e91 330d manual graboņa
Autors | Ziņojums |
linards93 | | Kopš: 23. Mar 2017
No: Valmiera
Ziņojumi: 16
Braucu ar: BMW E91 2006
| Sveiki!
Auto Bmw e91 330d 2006 manuāls. Problēma tāda, ka sākot braukt ar pirmo ātrumu ļoti izteikta graboņa pie zemiem apgriezieniem. Tieš laižot vaļā sajūgu.
Spararats un viss sajūga komplekts, kā arī izspiedējgultnis mainīts pirms 70k km.
Kad uz vietas ieliek pirmajā ātrumā, nospiež bremzi un slidina sajūgu, ļoti izteikta graboņa.
Tas varētu būt atkal spararats? Kaut ko esmu dzirdējis par primāro vārpstu kārbā. Varbūt tās gultnis?
Ļoti izteikta graboņa kad jāuzsāk pret kalnu, respektīvi slodzē. Kad sajūgu atlaiž un apgriezieni nedaudz paceļas, uzreiz pazūd grabēšana.
Varbūt kādam bijis kas līdzīgs. | Offline | | |
FFL | | Kopš: 08. Mar 2016
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
| Spararats..
Varu palidzēt ar mainu, pm | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4378
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Spararats. Ja auto nav nogājis 700 000km, tad kārbai diezvai primārai asij kas būs noticis.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16309
Braucu ar:
| Motora paduška | Offline | | |
linards93 | | Kopš: 23. Mar 2017
No: Valmiera
Ziņojumi: 16
Braucu ar: BMW E91 2006
| Spararats pa 70 000km var tā sadilt?
Vēl interesanta lieta. Kad nopirku auto, pirms 2 gadi mainiju tajā pašā kārbā eļļu. Nu naturāli melna vecā, liekas ka pat varetu būt metāla skaidas piesitiens. Tāda kā pelēka.
Tagad izdomāju apskatīties, kāda izskatas tā ko sākumā samainiju - ieleju castrol 75w. Tāda pati, galigi izstrādājusies, un arī uz pelēku velk, diezgan gan nobraukts. Tie paši 70 000. | Offline | | |
FFL | | Kopš: 08. Mar 2016
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
| Tur tāpatās viens ceļš ejams - noņemt kārbu. Tad jau sapratīs kas kust - spararats vai kārba, bet spararatam 70k km ir normāli restaurētu liki?
P.S. kad vaina ir spararatā, izteikta ir pati mašīnas drebināšanās uzsākot kustību[ Šo ziņu laboja FFL, 13 Jan 2018, 12:31:27 ] | Offline | | |
linards93 | | Kopš: 23. Mar 2017
No: Valmiera
Ziņojumi: 16
Braucu ar: BMW E91 2006
|
13 Jan 2018, 12:21:30 @uldens1 rakstīja:
Motora paduška
Motora atbalsti arī ir jauni, tāpat vakuuma pārveidotājs priekš tiem.
Ielienot bedrē, otrs tikmēr slidinā to sajgu nedaudz, dzird ka nāk no kārbas. Kaut kas takā iespējams no spararata reģiona. Bet baigās graboņas arī pašā kārbā. Liekas, kaut kas žņarkt un regulāri klab.. | Offline | | |
linards93 | | Kopš: 23. Mar 2017
No: Valmiera
Ziņojumi: 16
Braucu ar: BMW E91 2006
|
13 Jan 2018, 12:27:17 @FFL rakstīja:
Tur tāpatās viens ceļš ejams - noņemt kārbu. Tad jau sapratīs kas kust - spararats vai kārba, bet spararatam 70k km ir normāli restaurētu liki?
Liku pilnīgi jaunu visu no LUK. Tāpec mazliet brinos. | Offline | | |
|
FFL | | Kopš: 08. Mar 2016
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
|
13 Jan 2018, 12:29:07 @linards93 rakstīja:
13 Jan 2018, 12:21:30 @uldens1 rakstīja:
Motora paduška
Motora atbalsti arī ir jauni, tāpat vakuuma pārveidotājs priekš tiem.
Ielienot bedrē, otrs tikmēr slidinā to sajgu nedaudz, dzird ka nāk no kārbas. Kaut kas takā iespējams no spararata reģiona. Bet baigās graboņas arī pašā kārbā. Liekas, kaut kas žņarkt un regulāri klab..
Nu spararats. Kamēr autinš stāv uz vietas ar ieslēgtu pārnesumu un slidina sajūgu, kārbā tur visi zobrati, asis un gultņi stāv mierā | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16309
Braucu ar:
|
13 Jan 2018, 12:29:07 @linards93 rakstīja:
13 Jan 2018, 12:21:30 @uldens1 rakstīja:
Motora paduška
Motora atbalsti arī ir jauni, tāpat vakuuma pārveidotājs priekš tiem.
Ielienot bedrē, otrs tikmēr slidinā to sajgu nedaudz, dzird ka nāk no kārbas. Kaut kas takā iespējams no spararata reģiona. Bet baigās graboņas arī pašā kārbā. Liekas, kaut kas žņarkt un regulāri klab..
nu tad turpat ari mekle to vainu,paskaties vai karbas eļļa nav skaidas,parasti ja karba ir tik psc tad tur skaidu pilns | Offline | | |
krushh | | Kopš: 28. Feb 2014
Ziņojumi: 482
Braucu ar: 1313, 98
| Mīzošas sprauslas arī diezgan ātri piebeidz spararatu. | Offline | | |
RWD | | Kopš: 29. May 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 929
Braucu ar: muti
| Jā, DPF un EGR nahrenizēšana arī. | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| Braukshana vissaapr lauzh auto | Offline | | |
RolandsK | | Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3546
Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni
| Jā, un stāvēšana vispār iznīcina auto | Offline | | |
krushh | | Kopš: 28. Feb 2014
Ziņojumi: 482
Braucu ar: 1313, 98
|
13 Jan 2018, 14:54:51 @RWD rakstīja:
Jā, DPF un EGR nahrenizēšana arī.
Tava tupā diršana arī. | Offline | | |
RWD | | Kopš: 29. May 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 929
Braucu ar: muti
|
13 Jan 2018, 15:01:17 @krushh rakstīja:
13 Jan 2018, 14:54:51 @RWD rakstīja:
Jā, DPF un EGR nahrenizēšana arī.
Tava tupā diršana arī.
Kāds vārds manā postā Tevi personīgi aizskāra bomār? | Offline | | |
|
g-sxr | | Kopš: 13. Feb 2011
Ziņojumi: 89
Braucu ar: E46 330 d
| Varbūt, izspiedejgultnis?
| Offline | | |
Puxxx | | Kopš: 01. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4203
Braucu ar: 840i, e61 LCI, 740d, 328is, 344TT, M3 Sport Evolution - e30: M5 e39 ; GANG BANG bus 5.7l
| esmu redzējis, ka spararatu nokauj pa 20k. viss atkarīgs no braukšanas stila un ieradumiem. Biežāk gan tas ir sieviešu dzimuma pārstāvēm. No offence
----------------- Happy Drift Friends
RJ Motorsports - Auto remonts - nebūs pa kapeikām, bet sataisīsim pa rubli! | Offline | | |
maris333 | | Kopš: 05. May 2016
Ziņojumi: 99
Braucu ar: e46 330d, f31 320d
| Ja būtu izpiedējgultnis, katru reizi nospiežot sajūgu, pedālis vibrētu. Pasen man tā bija. [ Šo ziņu laboja maris333, 15 Jan 2018, 15:57:55 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|