Online
Pašreiz BMWPower skatās 176 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E39 no M52B20 uz M52B28tu
Autors | Ziņojums |
rupuzis | | Kopš: 11. Jan 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 12
Braucu ar: prastu e39
| Sveiciens! Esmu procesā ar ar motora maiņu no piena pakas uz 2.8tu. Labprāt uzkalusītu info par svarīgiem atdures punktiem motora maiņas laikā. Motors ar apkari no e46. Varbūt vajadzīgs vel kāds sīkums? Tāpat jautājums par ews. Kompis no šrota un protams, ka neņems pretī manu čipu. Mby kāds izbraukumā programmē? | Offline | | |
MAXixt
| | Kopš: 18. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 6582
Braucu ar: M6 f13
| tev ieprieks motors bija ar 1 vanosu? | Offline | | |
rupuzis | | Kopš: 11. Jan 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 12
Braucu ar: prastu e39
|
11 Jan 2018, 20:39:34 @MAXixt rakstīja:
tev ieprieks motors bija ar 1 vanosu?
aha | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
11 Jan 2018, 20:52:52 @rupuzis rakstīja:
11 Jan 2018, 20:39:34 @MAXixt rakstīja:
tev ieprieks motors bija ar 1 vanosu?
aha
Tev viss jāņem laikam no tā E46, jo dzinējs pavisam cits, atstāt laikam īsti neko nevarēja. Vadība cita, 2vanosi. | Offline | | |
rupuzis | | Kopš: 11. Jan 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 12
Braucu ar: prastu e39
|
11 Jan 2018, 20:56:39 @edzhaans rakstīja:
11 Jan 2018, 20:52:52 @rupuzis rakstīja:
11 Jan 2018, 20:39:34 @MAXixt rakstīja:
tev ieprieks motors bija ar 1 vanosu?
aha
Tev viss jāņem laikam no tā E46, jo dzinējs pavisam cits, atstāt laikam īsti neko nevarēja. Vadība cita, 2vanosi.
oky.
e46 ir manējais un varu paņemt visu ko vien vajag. kas ietilpst visā? | Offline | | |
MAXixt
| | Kopš: 18. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 6582
Braucu ar: M6 f13
| Mehaniski motoru tur ielikt var un iedarbinat, tas ari viss. Ne abs ne kruiz ne klima nestradas. | Offline | | |
rupuzis | | Kopš: 11. Jan 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 12
Braucu ar: prastu e39
|
11 Jan 2018, 22:51:41 @MAXixt rakstīja:
Mehaniski motoru tur ielikt var un iedarbinat, tas ari viss. Ne abs ne kruiz ne klima nestradas.
Kas klimatam trūkst lai strādātu? | Offline | | |
rupuzis | | Kopš: 11. Jan 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 12
Braucu ar: prastu e39
| Zinu ka šie motori nāk arī e39 528i un pati klimatkontrole ir tā pati. | Offline | | |
|
Ruudis | | Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
| Caur internātu tu dzinēju nepārliksi, pasauc kādu palīgā, kas to ir darījis vai arī iedod visu auto spečukam, lai izdara visu kā nākas | Offline | | |
rupuzis | | Kopš: 11. Jan 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 12
Braucu ar: prastu e39
|
12 Jan 2018, 09:04:24 @Ruudis rakstīja:
Caur internātu tu dzinēju nepārliksi, pasauc kādu palīgā, kas to ir darījis vai arī iedod visu auto spečukam, lai izdara visu kā nākas
Pie pašas celšanas būs arī spečuks. Gribu vienkārši sagatavot visas vajadzīgās daļas, lai pie kopā likšanas nav aplauziens, ka kkas trūkst vai kkas nav saderīgs. Kam tad šis forums ir domāts, ja ne tam, lai zinātāji dalītos ar pieredzi?
Bet turpinot par tēmu... vai motoram, kurš bijis automāts atšķiras, kas vairāk kā vadība, spararats un sajūgs? | Offline | | |
rupuzis | | Kopš: 11. Jan 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 12
Braucu ar: prastu e39
| Pagājušajās brīvdienās sāku motora maiņu. Problēmu vesela kaudze, bet diezgan maznozīmīgas. Biedējošākais likās kartera atsitiens pret pusrāmi ieliekot motoru, bet ar vecā divnieka karteri viss aizgāja uz urrā. Nederēja arī neviens no agregātiem, bet salika tos visus no divnieka un viss pa smuko. Problēmas bija arī ar gaisa filtra kasti, bet visu sadarīju, tā lai izskatās, kā no rūpnīcas.
Reālā sāpe sākās elektronikā, kad sapratu ka nekas no štekeriem neder. Pie vainas bija tas, ka motors bija automāts un no e46. Dabūju e39 manuāļa vadus un izskatās jau cerīgāk. Vel neesmu sācis likt virsū vadus, bet tagad ir jautājums par gāzes pedāli. M52tu ir variāk m54, kā m52, bet tam nav pilnīgi elektrisks gāzes pedālis, kā m54. Bet neder arī vecais m52 pedālis, kurš itkā arī bija daļēji mehānisks, daļēji elektrisks. Kā tad tur ir? Vai varētu būt problēma mēģinot uzlikt e46 pedāli?
Tapat vel neesmu izracies tik tālu, bet kko esmu noskaidrojis, ka m52tu viens no ews blokiem, ir iekš vadības bloka, nevis atsevišķi, kā m52. Kāda tad ir patiesība, jo internets sniedz mainīgu informāciju | Offline | | |
titus | | Kopš: 08. Feb 2005
Ziņojumi: 215
Braucu ar:
| Inrereses pēc,kāda ir apgreida doma?Iegūt pieredzi/jaudu?
Tev ir ASC?
DSC ir daudz savādāka sistēma,neatmaksāsies pārtaisīt no ASC.
Es būtu nomainījis bloku ar iekšām no m52b28 single vanos. | Offline | | |
BUHARDI | | Kopš: 19. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 181
Braucu ar:
| EWS ir atsevišķš bloks tāpat kā M52. Varu tevi no viņa atbrīvot - PM.
Klima strādās bez problēmām. Tādu motoru iemetot pat E36 ar klimu nav nekādu problēmu. Pārējās lietas arī ir risināmas samērā vienkārši, ņemot vērā, ka tādi dzinēji nāk E39 bundžā.[ Šo ziņu laboja BUHARDI, 17 Feb 2018, 21:43:35 ] | Offline | | |
Dievz | | Kopš: 26. Oct 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 21
Braucu ar: E39
| Tev nav gadijuma problemas paneli ar tahometru, ekometru, gengera lampinu, ellas servisu? Vai nesi vel pielaidis? Ka tu sasledzi asc? | Offline | | |
rupuzis | | Kopš: 11. Jan 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 12
Braucu ar: prastu e39
|
17 Feb 2018, 13:11:53 @titus rakstīja:
Inrereses pēc,kāda ir apgreida doma?Iegūt pieredzi/jaudu?
Tev ir ASC?
DSC ir daudz savādāka sistēma,neatmaksāsies pārtaisīt no ASC.
Es būtu nomainījis bloku ar iekšām no m52b28 single vanos.
Doma ir tāda, ka e39 nobeidzās divnieks un sakrita laikā ar domu, ka vajag e46 šasiju trasei. Tad nu radās ideja nošaut divus zaķus ar vienu šāvienu. Protams tagad skatos atpakaļ un saprotu ka vajadzēja pārdot šo motoru un nopirkt m52, bet nu jau darbiņš ir sākts un esmu jau iegājis azartā. +,jā gūstu pieredzi, jo nākotnē plāns braukt autosportā. Ir pieejamas servisa telpas, kā arī programmas kkas jau arī veidojās, tikai baigi lēni. | Offline | | |
rupuzis | | Kopš: 11. Jan 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 12
Braucu ar: prastu e39
|
20 Feb 2018, 15:53:02 @Dievz rakstīja:
Tev nav gadijuma problemas paneli ar tahometru, ekometru, gengera lampinu, ellas servisu? Vai nesi vel pielaidis? Ka tu sasledzi asc?
Caur stekeriem, jau nekas neder un protams ka viss, kas nesavienots nestrādā, bet ejot caur elektro-shēmām katram vadam koptēls veidojas. Asc un abs nemaz neslēgšu | Offline | | |
|
rupuzis | | Kopš: 11. Jan 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 12
Braucu ar: prastu e39
|
17 Feb 2018, 21:14:10 @BUHARDI rakstīja:
EWS ir atsevišķš bloks tāpat kā M52. Varu tevi no viņa atbrīvot - PM.
Klima strādās bez problēmām. Tādu motoru iemetot pat E36 ar klimu nav nekādu problēmu. Pārējās lietas arī ir risināmas samērā vienkārši, ņemot vērā, ka tādi dzinēji nāk E39 bundžā.
Pm | Offline | | |
rupuzis | | Kopš: 11. Jan 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 12
Braucu ar: prastu e39
| Viņš ir dzīvs!
@BUHARDI pielāgoja ews un viss strādā. Kopumā smadzenes izp***as pamatīgi, jo zināšanu par to bija maz, bet ja zināšanu netrūkst, tad darbiņš kopumā nav tik grūts. Visi dačiki un funkcijas salonā strādā, izņemot pretslīdi(jau pirms tam tā nestrādāja un nebija nemaz domas labot), bet paiet laiciņš, kamēr atrodi katra vada vietu, jo lielākais čakars bija tieši pie posma motors-salons. Iespējams būtu nedaudz vieglāk(bet nedomāju), ja butu bijuši e39 motora vadi, bet tie tika izmantoti no e38.
Ja nu kādi jautājumi, rakstam, mēģināšu atbildēt, cik pats saprotu. | Offline | | |
ilmars4998 | | Kopš: 28. Nov 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 1468
Braucu ar: XY-28
| nu, un kāds ieguvums? | Offline | | |
rupuzis | | Kopš: 11. Jan 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 12
Braucu ar: prastu e39
|
09 May 2018, 21:53:30 @ilmars4998 rakstīja:
nu, un kāds ieguvums?
Ieguvums tajā, ka sačakarēta motora vietā ir vesels un strādājošs. +diezgan patīkams jaudas pieaugums. Tas būtu bijis arī ar parastu m52 2.8, bet nu tāds bija motros pie rokas un nu zinu daudz vairāk par savu mašīnu. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|