Online
Pašreiz BMWPower skatās 204 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Pneimo kļūda E39
Autors | Ziņojums |
Edvinsbaiks | | Kopš: 07. Nov 2017
Ziņojumi: 14
Braucu ar: BMW e39 2.5d
| Varbūt kāds zin kas pie vainas ir ka spidometrā deg SELFLEVEL SUSP.INACT ??
https://failiem.lv/u/gdkx4ss9 | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
24 Dec 2017, 09:07:15 @Edvinsbaiks rakstīja:
Varbūt kāds zin kas pie vainas ir ka spidometrā deg SELFLEVEL SUSP.INACT ??
https://failiem.lv/u/gdkx4ss9
spilveni, suuknis, sensori, vaarsti.
seciiba: diagnostika, remonts, taa apmaksa.
naudas ieguves veidi remontam - alga, mamma, mogo, sutenerisms, prostituucija [no krutaakaa uz mazaak kruto]. | Offline | | |
520i | | Kopš: 20. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 2687
Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS
| gribi teikt, ka mogo ir labāk par prostitūciju? Tā jau ir tā pati dirsas pārdošana, tikai prostitūcijas gadījumā tas ir izdevīgāk. | Offline | | |
Bamperis | | Kopš: 04. Mar 2004
No: Tukums
Ziņojumi: 4791
Braucu ar: 07`e61 530d///M
|
24 Dec 2017, 09:07:15 @Edvinsbaiks rakstīja:
Varbūt kāds zin kas pie vainas ir ka spidometrā deg SELFLEVEL SUSP.INACT ??
https://failiem.lv/u/gdkx4ss9
Saac ar drošinātāja pārbaudi. Talak diagnostika un iepriekš minētā secība,dirsas pārdošana un tā.. | Offline | | |
Sternwolf | | Kopš: 03. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2211
Braucu ar: izslēgtu DSC
| kļūda pati tāpat nenodzēsīsies. Brauc uz garkalni Zaļā iela 4-6
29117757
Mana pieredze ir tāda ka šie čaļi saprot pneimopiekares labāk par dīleru servisiem.
----------------- Vakances jobmarket.lv | Offline | | |
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
| Tā e39 pneima ir vienkārša kā pieckapeika.
+ par Garkalni, ja pats nemāk/negrib | Offline | | |
laureens100 | | Kopš: 07. Sep 2017
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 9
Braucu ar: Bmw e39
|
24 Dec 2017, 09:07:15 @Edvinsbaiks rakstīja:
Varbūt kāds zin kas pie vainas ir ka spidometrā deg SELFLEVEL SUSP.INACT ??
https://failiem.lv/u/gdkx4ss9
Man šis pazuda kad piesrūvēju atpakaļ gaismu regulētāju(nezinu,kā pareizi saucas,bet iskatās,kā mazs stabilizātors ) | Offline | | |
rekeds | | Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
| priekšā lampām,
aizmugurē kreisais līmenim,
aizmugurē labais lampām, līmenim. | Offline | | |
|
Edvinsbaiks | | Kopš: 07. Nov 2017
Ziņojumi: 14
Braucu ar: BMW e39 2.5d
|
31 Dec 2017, 21:39:31 @rekeds rakstīja:
priekšā lampām,
aizmugurē kreisais līmenim,
aizmugurē labais lampām, līmenim.
Parbaudiju visus stekerus viss labi.bet problema vienalga deg | Offline | | |
Bullis | | Kopš: 14. Nov 2003
Ziņojumi: 2431
Braucu ar:
| ko kompis rāda? | Offline | | |
Edvinsbaiks | | Kopš: 07. Nov 2017
Ziņojumi: 14
Braucu ar: BMW e39 2.5d
|
05 Jan 2018, 18:48:03 @Bullis rakstīja:
ko kompis rāda?
Pie kompja vell neesmu bijis | Offline | | |
klaipeda | | Kopš: 24. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 292
Braucu ar: S212
| Sveiki, vīri!
Lieta tāda, ka citreiz laiž vienu pusi nost, bet citreiz nelaiž. Dažreiz nolaiž gandrīz līdz galam vienu pusi pa kādām 5 stundām. Parasti gan tam vajag kādas 10 stundas. Bet citreiz nostāv 2 sutkas un nekas nenolaižas. Spilveni, vismaz vizuāli, cik ir redzams, ir ok.
Grasos brīvdienās izjaukt pneimovārstus, lai iztīrīt viņus, izžāvēt to silikonu.
Jautājums- kā pareizi atvienot viņus no sistēmas? Klemmi vajag ņemt nost no aķa, jeb pietiks ar to, ka izņemšu drošinātāju, kas iet uz kompressoru?
Pēc tam, kad visu salikšu atpakaļ, viņa pati uzpumpēs piekari augšā? Nevajadzēs caur diagnostiku?
Jau iepriekš pateicos!
| Offline | | |
TD91 | | Kopš: 20. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2715
Braucu ar: MB
|
05 Jan 2018, 22:52:00 @Edvinsbaiks rakstīja:
05 Jan 2018, 18:48:03 @Bullis rakstīja:
ko kompis rāda?
Pie kompja vell neesmu bijis
Mašīna nosēžas ? Vai tikai deg tas fcking selfelevel ?
Pumpis dūc ? | Offline | | |
Aigis | | Kopš: 13. Mar 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 10202
Braucu ar: kūtiņu
|
10 May 2018, 19:18:42 @klaipeda rakstīja:
Sveiki, vīri!
Lieta tāda, ka citreiz laiž vienu pusi nost, bet citreiz nelaiž. Dažreiz nolaiž gandrīz līdz galam vienu pusi pa kādām 5 stundām. Parasti gan tam vajag kādas 10 stundas. Bet citreiz nostāv 2 sutkas un nekas nenolaižas. Spilveni, vismaz vizuāli, cik ir redzams, ir ok.
Grasos brīvdienās izjaukt pneimovārstus, lai iztīrīt viņus, izžāvēt to silikonu.
Jautājums- kā pareizi atvienot viņus no sistēmas? Klemmi vajag ņemt nost no aķa, jeb pietiks ar to, ka izņemšu drošinātāju, kas iet uz kompressoru?
Pēc tam, kad visu salikšu atpakaļ, viņa pati uzpumpēs piekari augšā? Nevajadzēs caur diagnostiku?
Jau iepriekš pateicos!
Kompresorus šrotos pakaļ met, nefisies, nomaini un lieta darīta. Izmanto meklētāju, tepat ir daudz kadu kas pārgājuši uz atsperēm, par bamsli atdos | Offline | | |
klaipeda | | Kopš: 24. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 292
Braucu ar: S212
|
10 May 2018, 20:17:20 @Aigis rakstīja:
10 May 2018, 19:18:42 @klaipeda rakstīja:
Sveiki, vīri!
Lieta tāda, ka citreiz laiž vienu pusi nost, bet citreiz nelaiž. Dažreiz nolaiž gandrīz līdz galam vienu pusi pa kādām 5 stundām. Parasti gan tam vajag kādas 10 stundas. Bet citreiz nostāv 2 sutkas un nekas nenolaižas. Spilveni, vismaz vizuāli, cik ir redzams, ir ok.
Grasos brīvdienās izjaukt pneimovārstus, lai iztīrīt viņus, izžāvēt to silikonu.
Jautājums- kā pareizi atvienot viņus no sistēmas? Klemmi vajag ņemt nost no aķa, jeb pietiks ar to, ka izņemšu drošinātāju, kas iet uz kompressoru?
Pēc tam, kad visu salikšu atpakaļ, viņa pati uzpumpēs piekari augšā? Nevajadzēs caur diagnostiku?
Jau iepriekš pateicos!
Kompresorus šrotos pakaļ met, nefisies, nomaini un lieta darīta. Izmanto meklētāju, tepat ir daudz kadu kas pārgājuši uz atsperēm, par bamsli atdos
Ok. Bet tāpat būs viņš jāņem nost. Kā to pareizi izdarīt? | Offline | | |
klaipeda | | Kopš: 24. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 292
Braucu ar: S212
|
10 May 2018, 19:18:42 @klaipeda rakstīja:
Sveiki, vīri!
Lieta tāda, ka citreiz laiž vienu pusi nost, bet citreiz nelaiž. Dažreiz nolaiž gandrīz līdz galam vienu pusi pa kādām 5 stundām. Parasti gan tam vajag kādas 10 stundas. Bet citreiz nostāv 2 sutkas un nekas nenolaižas. Spilveni, vismaz vizuāli, cik ir redzams, ir ok.
Grasos brīvdienās izjaukt pneimovārstus, lai iztīrīt viņus, izžāvēt to silikonu.
Jautājums- kā pareizi atvienot viņus no sistēmas? Klemmi vajag ņemt nost no aķa, jeb pietiks ar to, ka izņemšu drošinātāju, kas iet uz kompressoru?
Pēc tam, kad visu salikšu atpakaļ, viņa pati uzpumpēs piekari augšā? Nevajadzēs caur diagnostiku?
Jau iepriekš pateicos!
Nu, tā kā no ieteikumiem, es superpowerā dabuju tikai ķert kompressorus, ko met pakaļ šrotos, varu secināt, ka publika te ir ļoti jēdzīga un izpalīdzīga.
Lai nu kā, padalīšos ar to, kā atrisināju savu problēmu, varbūt kādam noderēs.
Tātad, pirms sākt darboties, noņēmu no akumulātora klemmi, katram gadijumam un uzliku aizmuguri uz bluķiem. Nezinu, vai tas tiešām ir nepieciešams, bet tas neaizņem daudz laika.
Izņēmu rezerves riteni ar bagažnieka grīdu un visiem starpplauktiem, un pieķēros pie kompressora korpusa noņemšanas. Lai attaisīt to bruņurupuci, kur viņš stāv, vajag atskrūvēt 2 skrūves un 2 uzgriežņus, ar ko viņš skrūvējas pie grīdas. Uzgriežni, kas tuvāk viducim, tur iekšā kompressoru, tos skrūvēt nevajag, jo skrūves ies uz riņķi. Tās vajadzēs pieturēt, kad attaisīsiet bruņurupuci un tad varēs veiksmīgi demontēt kompressoru un vārstus ar kronšteinu.
Principā, trubiņas var neaiztikt, noņemt štekerus un vienkārsi izskrūvējot pa 2 skrūvēm izņemt vārstus. Bet es gāju garāku ceļu, un izjaucu visu. Izrādās ka vārstos man viss ir tīrs un spīdīgs. Vienā bija kaut kāds mitrums, bet minimāli. Visas gumijas kā jaunas, bez plaisiņām vai vēl jebkādiem defektiem. Es drošības pēc visu izžāvēju, un viss ko varēju izdarīt, nedaudz pastiepu atsperes, kuras spiež uz pašu vārstu cilindrā. Saliku atpakaļ, un tos divus vārstus vairs neaiztiku.
Protams, ar to viss nebeidzās, un es atjaucu to rezervuāru ar bumbiņām. Izbakstiju visas ārā, nogriezu kanniņai dibenu un sabēru ieksā lai žūst. Uzliku uz autiņa jumta, un laiku pa laikam apmaisiju, lai žūst vienmērīgi. žūst viņas diezgan ātri, diena bija gana saulaina.
Pa to laiku jaucu vaļā pārējo. Tur arī ir viens cilindrs, tas gan bija pamatīgi mitrs un nedaudz ar rūsiņu. Iztīrīju arī to, izžāvēju korpusu, pastiepu atsperi un iepūtu nedaudz wd-40.
Tikmēr sacēlās vējš, un apgāza manas bumbiņas uz autiņa jumta. 1/3 laikam izbira zemē, bet pārējāis, paldies relingiem, palika uz jumta. Salasiju tos atrakaļ rezervuārā. Saliku visu atpakaļ. Viss strādā, mašīna jau četras naktis nostāvējusi un no rīta slēdzot vaļā kompressors pat neierūcas. Viss tur vienkārši darāms, ja rokas no pareizās vietas.
Vienīgais ko nevajag ņemt ārā un pagrūti pēc tam ielikt vietā, liels dzeltens puļķis ar seškanti pa vidu. Viņš ir uz divām atsperēm, bet arī to es ieliku vieta.
Varbūt kādam noderēs. | Offline | | |
|
mm325 | | Kopš: 20. Oct 2007
No: Valmiera
Ziņojumi: 1347
Braucu ar: zilu 4.6is
| Pēc salikšanas un iedarbināšanas kompresors pats visu sapumpēja? | Offline | | |
klaipeda | | Kopš: 24. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 292
Braucu ar: S212
|
18 May 2018, 07:58:07 @mm325 rakstīja:
Pēc salikšanas un iedarbināšanas kompresors pats visu sapumpēja?
Jep. Uzliku klemmi atpakaļ, noņēmu vienu pusi no bluķa uz zemes. Tiklīdz ritenis iekrita arkā, kompressors sāka pumpēt. Tad noņēmu otru pusi, arī to uzpumpēja. | Offline | | |
Paulits | | Kopš: 25. Jul 2014
Ziņojumi: 21
Braucu ar: BMW e46/e39
| Sveiki! Uztaisīju diagnostiku pnemam un met šādu kludu
07 Air suspension control unit
Component faulty.
Kad vinu izmet tā pneimas nolaižas lejā un kamēr kludu nenoņem caur kompi auksa nenostājās . Intresē ar ko tā kļūda precīzi ir saistīta. Lai var saprast kur meklēt apmēram vain. Pneimas abas veselas un nelaiž . | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|