Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 204 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Pneimo kļūda E39

AutorsZiņojums
Edvinsbaiks
24. Dec 2017, 09:07 #1

Kopš: 07. Nov 2017

Ziņojumi: 14

Braucu ar: BMW e39 2.5d

Varbūt kāds zin kas pie vainas ir ka spidometrā deg SELFLEVEL SUSP.INACT ??
https://failiem.lv/u/gdkx4ss9
Offline
N53series
24. Dec 2017, 09:10 #2

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


24 Dec 2017, 09:07:15 @Edvinsbaiks rakstīja:
Varbūt kāds zin kas pie vainas ir ka spidometrā deg SELFLEVEL SUSP.INACT ??
https://failiem.lv/u/gdkx4ss9

spilveni, suuknis, sensori, vaarsti.
seciiba: diagnostika, remonts, taa apmaksa.
naudas ieguves veidi remontam - alga, mamma, mogo, sutenerisms, prostituucija [no krutaakaa uz mazaak kruto].
Offline
520i
24. Dec 2017, 09:13 #3

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2687

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS

gribi teikt, ka mogo ir labāk par prostitūciju? Tā jau ir tā pati dirsas pārdošana, tikai prostitūcijas gadījumā tas ir izdevīgāk.
Offline
Bamperis
24. Dec 2017, 12:26 #4

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4791

Braucu ar: 07`e61 530d///M


24 Dec 2017, 09:07:15 @Edvinsbaiks rakstīja:
Varbūt kāds zin kas pie vainas ir ka spidometrā deg SELFLEVEL SUSP.INACT ??
https://failiem.lv/u/gdkx4ss9

Saac ar drošinātāja pārbaudi. Talak diagnostika un iepriekš minētā secība,dirsas pārdošana un tā..
Offline
Sternwolf
24. Dec 2017, 12:51 #5

Kopš: 03. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2211

Braucu ar: izslēgtu DSC

kļūda pati tāpat nenodzēsīsies. Brauc uz garkalni Zaļā iela 4-6
29117757
Mana pieredze ir tāda ka šie čaļi saprot pneimopiekares labāk par dīleru servisiem.

-----------------
Vakances jobmarket.lv
Offline
Peecis
24. Dec 2017, 14:22 #6

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Tā e39 pneima ir vienkārša kā pieckapeika.
+ par Garkalni, ja pats nemāk/negrib
Offline
laureens100
31. Dec 2017, 11:43 #7

Kopš: 07. Sep 2017

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 9

Braucu ar: Bmw e39


24 Dec 2017, 09:07:15 @Edvinsbaiks rakstīja:
Varbūt kāds zin kas pie vainas ir ka spidometrā deg SELFLEVEL SUSP.INACT ??
https://failiem.lv/u/gdkx4ss9

Man šis pazuda kad piesrūvēju atpakaļ gaismu regulētāju(nezinu,kā pareizi saucas,bet iskatās,kā mazs stabilizātors )
Offline
rekeds
31. Dec 2017, 21:39 #8

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

priekšā lampām,
aizmugurē kreisais līmenim,
aizmugurē labais lampām, līmenim.
Offline
Edvinsbaiks
05. Jan 2018, 17:29 #9

Kopš: 07. Nov 2017

Ziņojumi: 14

Braucu ar: BMW e39 2.5d


31 Dec 2017, 21:39:31 @rekeds rakstīja:
priekšā lampām,
aizmugurē kreisais līmenim,
aizmugurē labais lampām, līmenim.

Parbaudiju visus stekerus viss labi.bet problema vienalga deg
Offline
Bullis
05. Jan 2018, 18:48 #10

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2431

Braucu ar:

ko kompis rāda?
Offline
Edvinsbaiks
05. Jan 2018, 22:52 #11

Kopš: 07. Nov 2017

Ziņojumi: 14

Braucu ar: BMW e39 2.5d


05 Jan 2018, 18:48:03 @Bullis rakstīja:
ko kompis rāda?

Pie kompja vell neesmu bijis
Offline
klaipeda
10. May 2018, 19:18 #12

Kopš: 24. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 292

Braucu ar: S212

Sveiki, vīri!

Lieta tāda, ka citreiz laiž vienu pusi nost, bet citreiz nelaiž. Dažreiz nolaiž gandrīz līdz galam vienu pusi pa kādām 5 stundām. Parasti gan tam vajag kādas 10 stundas. Bet citreiz nostāv 2 sutkas un nekas nenolaižas. Spilveni, vismaz vizuāli, cik ir redzams, ir ok.
Grasos brīvdienās izjaukt pneimovārstus, lai iztīrīt viņus, izžāvēt to silikonu.
Jautājums- kā pareizi atvienot viņus no sistēmas? Klemmi vajag ņemt nost no aķa, jeb pietiks ar to, ka izņemšu drošinātāju, kas iet uz kompressoru?
Pēc tam, kad visu salikšu atpakaļ, viņa pati uzpumpēs piekari augšā? Nevajadzēs caur diagnostiku?

Jau iepriekš pateicos!
Offline
TD91
10. May 2018, 19:50 #13

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2715

Braucu ar: MB


05 Jan 2018, 22:52:00 @Edvinsbaiks rakstīja:

05 Jan 2018, 18:48:03 @Bullis rakstīja:
ko kompis rāda?

Pie kompja vell neesmu bijis

Mašīna nosēžas ? Vai tikai deg tas fcking selfelevel ?
Pumpis dūc ?
Offline
Aigis
10. May 2018, 20:17 #14

Kopš: 13. Mar 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 10202

Braucu ar: kūtiņu


10 May 2018, 19:18:42 @klaipeda rakstīja:
Sveiki, vīri!

Lieta tāda, ka citreiz laiž vienu pusi nost, bet citreiz nelaiž. Dažreiz nolaiž gandrīz līdz galam vienu pusi pa kādām 5 stundām. Parasti gan tam vajag kādas 10 stundas. Bet citreiz nostāv 2 sutkas un nekas nenolaižas. Spilveni, vismaz vizuāli, cik ir redzams, ir ok.
Grasos brīvdienās izjaukt pneimovārstus, lai iztīrīt viņus, izžāvēt to silikonu.
Jautājums- kā pareizi atvienot viņus no sistēmas? Klemmi vajag ņemt nost no aķa, jeb pietiks ar to, ka izņemšu drošinātāju, kas iet uz kompressoru?
Pēc tam, kad visu salikšu atpakaļ, viņa pati uzpumpēs piekari augšā? Nevajadzēs caur diagnostiku?

Jau iepriekš pateicos!


Kompresorus šrotos pakaļ met, nefisies, nomaini un lieta darīta. Izmanto meklētāju, tepat ir daudz kadu kas pārgājuši uz atsperēm, par bamsli atdos
Offline
klaipeda
10. May 2018, 23:16 #15

Kopš: 24. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 292

Braucu ar: S212


10 May 2018, 20:17:20 @Aigis rakstīja:

10 May 2018, 19:18:42 @klaipeda rakstīja:
Sveiki, vīri!

Lieta tāda, ka citreiz laiž vienu pusi nost, bet citreiz nelaiž. Dažreiz nolaiž gandrīz līdz galam vienu pusi pa kādām 5 stundām. Parasti gan tam vajag kādas 10 stundas. Bet citreiz nostāv 2 sutkas un nekas nenolaižas. Spilveni, vismaz vizuāli, cik ir redzams, ir ok.
Grasos brīvdienās izjaukt pneimovārstus, lai iztīrīt viņus, izžāvēt to silikonu.
Jautājums- kā pareizi atvienot viņus no sistēmas? Klemmi vajag ņemt nost no aķa, jeb pietiks ar to, ka izņemšu drošinātāju, kas iet uz kompressoru?
Pēc tam, kad visu salikšu atpakaļ, viņa pati uzpumpēs piekari augšā? Nevajadzēs caur diagnostiku?

Jau iepriekš pateicos!


Kompresorus šrotos pakaļ met, nefisies, nomaini un lieta darīta. Izmanto meklētāju, tepat ir daudz kadu kas pārgājuši uz atsperēm, par bamsli atdos


Ok. Bet tāpat būs viņš jāņem nost. Kā to pareizi izdarīt?
Offline
klaipeda
17. May 2018, 20:37 #16

Kopš: 24. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 292

Braucu ar: S212


10 May 2018, 19:18:42 @klaipeda rakstīja:
Sveiki, vīri!

Lieta tāda, ka citreiz laiž vienu pusi nost, bet citreiz nelaiž. Dažreiz nolaiž gandrīz līdz galam vienu pusi pa kādām 5 stundām. Parasti gan tam vajag kādas 10 stundas. Bet citreiz nostāv 2 sutkas un nekas nenolaižas. Spilveni, vismaz vizuāli, cik ir redzams, ir ok.
Grasos brīvdienās izjaukt pneimovārstus, lai iztīrīt viņus, izžāvēt to silikonu.
Jautājums- kā pareizi atvienot viņus no sistēmas? Klemmi vajag ņemt nost no aķa, jeb pietiks ar to, ka izņemšu drošinātāju, kas iet uz kompressoru?
Pēc tam, kad visu salikšu atpakaļ, viņa pati uzpumpēs piekari augšā? Nevajadzēs caur diagnostiku?

Jau iepriekš pateicos!



Nu, tā kā no ieteikumiem, es superpowerā dabuju tikai ķert kompressorus, ko met pakaļ šrotos, varu secināt, ka publika te ir ļoti jēdzīga un izpalīdzīga.

Lai nu kā, padalīšos ar to, kā atrisināju savu problēmu, varbūt kādam noderēs.
Tātad, pirms sākt darboties, noņēmu no akumulātora klemmi, katram gadijumam un uzliku aizmuguri uz bluķiem. Nezinu, vai tas tiešām ir nepieciešams, bet tas neaizņem daudz laika.
Izņēmu rezerves riteni ar bagažnieka grīdu un visiem starpplauktiem, un pieķēros pie kompressora korpusa noņemšanas. Lai attaisīt to bruņurupuci, kur viņš stāv, vajag atskrūvēt 2 skrūves un 2 uzgriežņus, ar ko viņš skrūvējas pie grīdas. Uzgriežni, kas tuvāk viducim, tur iekšā kompressoru, tos skrūvēt nevajag, jo skrūves ies uz riņķi. Tās vajadzēs pieturēt, kad attaisīsiet bruņurupuci un tad varēs veiksmīgi demontēt kompressoru un vārstus ar kronšteinu.
Principā, trubiņas var neaiztikt, noņemt štekerus un vienkārsi izskrūvējot pa 2 skrūvēm izņemt vārstus. Bet es gāju garāku ceļu, un izjaucu visu. Izrādās ka vārstos man viss ir tīrs un spīdīgs. Vienā bija kaut kāds mitrums, bet minimāli. Visas gumijas kā jaunas, bez plaisiņām vai vēl jebkādiem defektiem. Es drošības pēc visu izžāvēju, un viss ko varēju izdarīt, nedaudz pastiepu atsperes, kuras spiež uz pašu vārstu cilindrā. Saliku atpakaļ, un tos divus vārstus vairs neaiztiku.
Protams, ar to viss nebeidzās, un es atjaucu to rezervuāru ar bumbiņām. Izbakstiju visas ārā, nogriezu kanniņai dibenu un sabēru ieksā lai žūst. Uzliku uz autiņa jumta, un laiku pa laikam apmaisiju, lai žūst vienmērīgi. žūst viņas diezgan ātri, diena bija gana saulaina.
Pa to laiku jaucu vaļā pārējo. Tur arī ir viens cilindrs, tas gan bija pamatīgi mitrs un nedaudz ar rūsiņu. Iztīrīju arī to, izžāvēju korpusu, pastiepu atsperi un iepūtu nedaudz wd-40.
Tikmēr sacēlās vējš, un apgāza manas bumbiņas uz autiņa jumta. 1/3 laikam izbira zemē, bet pārējāis, paldies relingiem, palika uz jumta. Salasiju tos atrakaļ rezervuārā. Saliku visu atpakaļ. Viss strādā, mašīna jau četras naktis nostāvējusi un no rīta slēdzot vaļā kompressors pat neierūcas. Viss tur vienkārši darāms, ja rokas no pareizās vietas.
Vienīgais ko nevajag ņemt ārā un pagrūti pēc tam ielikt vietā, liels dzeltens puļķis ar seškanti pa vidu. Viņš ir uz divām atsperēm, bet arī to es ieliku vieta.

Varbūt kādam noderēs.
Offline
mm325
18. May 2018, 07:58 #17

Kopš: 20. Oct 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 1347

Braucu ar: zilu 4.6is

Pēc salikšanas un iedarbināšanas kompresors pats visu sapumpēja?
Offline
klaipeda
18. May 2018, 20:48 #18

Kopš: 24. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 292

Braucu ar: S212


18 May 2018, 07:58:07 @mm325 rakstīja:
Pēc salikšanas un iedarbināšanas kompresors pats visu sapumpēja?

Jep. Uzliku klemmi atpakaļ, noņēmu vienu pusi no bluķa uz zemes. Tiklīdz ritenis iekrita arkā, kompressors sāka pumpēt. Tad noņēmu otru pusi, arī to uzpumpēja.
Offline
Paulits
29. Jan 2021, 08:35 #19

Kopš: 25. Jul 2014

Ziņojumi: 21

Braucu ar: BMW e46/e39

Sveiki! Uztaisīju diagnostiku pnemam un met šādu kludu
07 Air suspension control unit
Component faulty.
Kad vinu izmet tā pneimas nolaižas lejā un kamēr kludu nenoņem caur kompi auksa nenostājās . Intresē ar ko tā kļūda precīzi ir saistīta. Lai var saprast kur meklēt apmēram vain. Pneimas abas veselas un nelaiž .
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo