Online
Pašreiz BMWPower skatās 173 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Plusa klemmes
Autors | Ziņojums |
kaaseens | | Kopš: 26. Feb 2009
No: Pļaviņas
Ziņojumi: 94
Braucu ar: e60
| Jautajums e60 525d silst plusa klemme un abi vadi kas pienak pie tas...no kuras puses sakt meklet vainu? | Offline | | |
7iktors | | Kopš: 10. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 79
Braucu ar: velosipēdu
| Sveiks, līdzīga situācija man bij nesen uz e39, arī sila plusa klemme, izrādījās, tur kur savienojās plusa vads ar piropatronu, vainīgais bij starteris, deva pretestību, un piropatrona kkda veidā nostrādāja.
Pārbaudi arī vai ar pašu klemmi un akumulatoru ir labs kontakts | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4936
Braucu ar: cieņu
| Zinot cik daudz e60 ir nodeguši un ņemot vērā, ka e60 bija rūpnīcas atsaukums par akumulatora plus vada kabeli (laikam beztermiņa) es tavā vietā garumā nevilktu [ Šo ziņu laboja Mikels, 23 Nov 2017, 13:28:28 ] | Offline | | |
kaaseens | | Kopš: 26. Feb 2009
No: Pļaviņas
Ziņojumi: 94
Braucu ar: e60
|
23 Nov 2017, 13:16:25 @7iktors rakstīja:
Sveiks, līdzīga situācija man bij nesen uz e39, arī sila plusa klemme, izrādījās, tur kur savienojās plusa vads ar piropatronu, vainīgais bij starteris, deva pretestību, un piropatrona kkda veidā nostrādāja.
Pārbaudi arī vai ar pašu klemmi un akumulatoru ir labs kontakts
klemmi parbaudiju itka bij valiga pievilku bet silst...kas tev tiesi starterim bij pa saizi...liekot minusa klemmi virsu labi dzirkstelo tatad kaut kas grauz stravu braucot jo stavot itka nesilst...patrona ari izsava man... | Offline | | |
Converse | | Kopš: 04. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 372
Braucu ar: Golf VII
|
23 Nov 2017, 13:27:58 @Mikels rakstīja:
Zinot cik daudz e60 ir nodeguši un ņemot vērā, ka e60 bija rūpnīcas atsaukums par akumulatora plus vada kabeli (laikam beztermiņa) es tavā vietā garumā nevilktu
Atsaukums par akumulatora plus vada kabeli ir bijis tikai E60? Cik lasīts arī E90 esot problēmas šajā ziņā, bet varbūt zini, vai bijis atsaukums? | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4936
Braucu ar: cieņu
| Atsaukums par bagāžnieka plus vadu bija BMW piektās un sestās sērijas automašīnām, kas ražotas no 2003.-2010.gadam, e90 cik zinu nebija. | Offline | | |
7iktors | | Kopš: 10. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 79
Braucu ar: velosipēdu
|
23 Nov 2017, 13:39:34 @kaaseens rakstīja:
23 Nov 2017, 13:16:25 @7iktors rakstīja:
Sveiks, līdzīga situācija man bij nesen uz e39, arī sila plusa klemme, izrādījās, tur kur savienojās plusa vads ar piropatronu, vainīgais bij starteris, deva pretestību, un piropatrona kkda veidā nostrādāja.
Pārbaudi arī vai ar pašu klemmi un akumulatoru ir labs kontakts
klemmi parbaudiju itka bij valiga pievilku bet silst...kas tev tiesi starterim bij pa saizi...liekot minusa klemmi virsu labi dzirkstelo tatad kaut kas grauz stravu braucot jo stavot itka nesilst...patrona ari izsava man...
Starteris baigi smagi grieza, līdz nomira vispār, nebija jaudas pagriezt motoru, nomainīju starteri, salaboja vadu un nomainīju citu aķi, jo vecais nobeidzās, netika īsti elektrības nabagam , līdz ar to izlādējās tukšs...
Pēc esošām manipulācijām - vads vairs nekarst, aķis normāli lādējās un autiņš pielaižas, starteris motoru iegriež kā mazu bērnu | Offline | | |
kaaseens | | Kopš: 26. Feb 2009
No: Pļaviņas
Ziņojumi: 94
Braucu ar: e60
|
23 Nov 2017, 15:33:09 @7iktors rakstīja:
23 Nov 2017, 13:39:34 @kaaseens rakstīja:
23 Nov 2017, 13:16:25 @7iktors rakstīja:
Sveiks, līdzīga situācija man bij nesen uz e39, arī sila plusa klemme, izrādījās, tur kur savienojās plusa vads ar piropatronu, vainīgais bij starteris, deva pretestību, un piropatrona kkda veidā nostrādāja.
Pārbaudi arī vai ar pašu klemmi un akumulatoru ir labs kontakts
klemmi parbaudiju itka bij valiga pievilku bet silst...kas tev tiesi starterim bij pa saizi...liekot minusa klemmi virsu labi dzirkstelo tatad kaut kas grauz stravu braucot jo stavot itka nesilst...patrona ari izsava man...
Starteris baigi smagi grieza, līdz nomira vispār, nebija jaudas pagriezt motoru, nomainīju starteri, salaboja vadu un nomainīju citu aķi, jo vecais nobeidzās, netika īsti elektrības nabagam , līdz ar to izlādējās tukšs...
Pēc esošām manipulācijām - vads vairs nekarst, aķis normāli lādējās un autiņš pielaižas, starteris motoru iegriež kā mazu bērnu
nu ja man starters itka griezas labi...bet kautkas cits labi ed stravu bet lielakais jau nemejs ir starters...visi raksta rinki apkart bet neviens nestasta ko noderigu...gengis lade labi akis ar ir uzladets bet kautkas tapat ed nost...bet tas ir braucot jo stavot nesilst.. | Offline | | |
|
berny757 | | Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
| Ja tā patrona ir izšauta, tad vispār jābrīnās ka starteris grieš. E46 vispār negriez. Prātīgākais jau sākt ar vada maiņu. | Offline | | |
7iktors | | Kopš: 10. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 79
Braucu ar: velosipēdu
|
23 Nov 2017, 15:37:18 @kaaseens rakstīja:
23 Nov 2017, 15:33:09 @7iktors rakstīja:
23 Nov 2017, 13:39:34 @kaaseens rakstīja:
23 Nov 2017, 13:16:25 @7iktors rakstīja:
Sveiks, līdzīga situācija man bij nesen uz e39, arī sila plusa klemme, izrādījās, tur kur savienojās plusa vads ar piropatronu, vainīgais bij starteris, deva pretestību, un piropatrona kkda veidā nostrādāja.
Pārbaudi arī vai ar pašu klemmi un akumulatoru ir labs kontakts
klemmi parbaudiju itka bij valiga pievilku bet silst...kas tev tiesi starterim bij pa saizi...liekot minusa klemmi virsu labi dzirkstelo tatad kaut kas grauz stravu braucot jo stavot itka nesilst...patrona ari izsava man...
Starteris baigi smagi grieza, līdz nomira vispār, nebija jaudas pagriezt motoru, nomainīju starteri, salaboja vadu un nomainīju citu aķi, jo vecais nobeidzās, netika īsti elektrības nabagam , līdz ar to izlādējās tukšs...
Pēc esošām manipulācijām - vads vairs nekarst, aķis normāli lādējās un autiņš pielaižas, starteris motoru iegriež kā mazu bērnu
nu ja man starters itka griezas labi...bet kautkas cits labi ed stravu bet lielakais jau nemejs ir starters...visi raksta rinki apkart bet neviens nestasta ko noderigu...gengis lade labi akis ar ir uzladets bet kautkas tapat ed nost...bet tas ir braucot jo stavot nesilst..
Izstāstīju savu pieredzi, bet ieteikšu aizbrauc pie eleķtriķa, tas pieslēgs multimetru, izies cauri drošinātājiem un atradīs vainu !
Redzi braucot palielinās gan saņemtā gan atdotā strāva, līdz ar to rodas pretestība pie klemmas, jo strāva nespēj iziet.
http://www.bmwclub.ru/threads/pljusovoj-provod-...il.349363/page-9 | Offline | | |
7iktors | | Kopš: 10. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 79
Braucu ar: velosipēdu
|
23 Nov 2017, 15:48:04 @berny757 rakstīja:
Ja tā patrona ir izšauta, tad vispār jābrīnās ka starteris grieš. E46 vispār negriez. Prātīgākais jau sākt ar vada maiņu.
Sveiks, īsti neizšāva, bet laikam bija nedaudz aizvīlusies, elektriķis man tā īsti nevarēja izskaidrot, bet paložņājot pa forumiem džeki bija minējuši līdzīgus gadījumus | Offline | | |
berny757 | | Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
| Varbūt tur vienkārši zūd kontakts, tāpēc arī karst. Ne velti e60 bija atsaukums uz to. Ja vel nav bijis mainīts, tad brauc pie dīlera un nomainīs | Offline | | |
kaaseens | | Kopš: 26. Feb 2009
No: Pļaviņas
Ziņojumi: 94
Braucu ar: e60
|
23 Nov 2017, 15:48:04 @berny757 rakstīja:
Ja tā patrona ir izšauta, tad vispār jābrīnās ka starteris grieš. E46 vispār negriez. Prātīgākais jau sākt ar vada maiņu.
starters negrieza tur jau ta lieta...bet savienojot bez patronas viss strada... | Offline | | |
kaaseens | | Kopš: 26. Feb 2009
No: Pļaviņas
Ziņojumi: 94
Braucu ar: e60
| Pa to pasu temu runajot no generatora no stravas regulatora ir nonemts stekeris un uzliekot stavot ed nost aki...ir kadam kads sakarigs viedoklis? | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
23 Nov 2017, 13:39:34 @kaaseens rakstīja:
23 Nov 2017, 13:16:25 @7iktors rakstīja:
Sveiks, līdzīga situācija man bij nesen uz e39, arī sila plusa klemme, izrādījās, tur kur savienojās plusa vads ar piropatronu, vainīgais bij starteris, deva pretestību, un piropatrona kkda veidā nostrādāja.
Pārbaudi arī vai ar pašu klemmi un akumulatoru ir labs kontakts
klemmi parbaudiju itka bij valiga pievilku bet silst...kas tev tiesi starterim bij pa saizi...liekot minusa klemmi virsu labi dzirkstelo tatad kaut kas grauz stravu braucot jo stavot itka nesilst...patrona ari izsava man...
Tu saproti to, ka pie strādājoša motora vienojot klemmes var izcepināt visu auto elektroniku? Tā nedrīkst darīt. | Offline | | |
kaaseens | | Kopš: 26. Feb 2009
No: Pļaviņas
Ziņojumi: 94
Braucu ar: e60
|
24 Nov 2017, 15:57:10 @Mixzzz rakstīja:
23 Nov 2017, 13:39:34 @kaaseens rakstīja:
23 Nov 2017, 13:16:25 @7iktors rakstīja:
Sveiks, līdzīga situācija man bij nesen uz e39, arī sila plusa klemme, izrādījās, tur kur savienojās plusa vads ar piropatronu, vainīgais bij starteris, deva pretestību, un piropatrona kkda veidā nostrādāja.
Pārbaudi arī vai ar pašu klemmi un akumulatoru ir labs kontakts
klemmi parbaudiju itka bij valiga pievilku bet silst...kas tev tiesi starterim bij pa saizi...liekot minusa klemmi virsu labi dzirkstelo tatad kaut kas grauz stravu braucot jo stavot itka nesilst...patrona ari izsava man...
Tu saproti to, ka pie strādājoša motora vienojot klemmes var izcepināt visu auto elektroniku? Tā nedrīkst darīt.
es pie stradajosa neko nevienoju...pie izslegta dzineja piespraudu to stekeri un pie izslegta atvienoju... | Offline | | |
|
kaaseens | | Kopš: 26. Feb 2009
No: Pļaviņas
Ziņojumi: 94
Braucu ar: e60
|
24 Nov 2017, 16:04:55 @kaaseens rakstīja:
24 Nov 2017, 15:57:10 @Mixzzz rakstīja:
23 Nov 2017, 13:39:34 @kaaseens rakstīja:
23 Nov 2017, 13:16:25 @7iktors rakstīja:
Sveiks, līdzīga situācija man bij nesen uz e39, arī sila plusa klemme, izrādījās, tur kur savienojās plusa vads ar piropatronu, vainīgais bij starteris, deva pretestību, un piropatrona kkda veidā nostrādāja.
Pārbaudi arī vai ar pašu klemmi un akumulatoru ir labs kontakts
klemmi parbaudiju itka bij valiga pievilku bet silst...kas tev tiesi starterim bij pa saizi...liekot minusa klemmi virsu labi dzirkstelo tatad kaut kas grauz stravu braucot jo stavot itka nesilst...patrona ari izsava man...
Tu saproti to, ka pie strādājoša motora vienojot klemmes var izcepināt visu auto elektroniku? Tā nedrīkst darīt.
es pie stradajosa neko nevienoju...pie izslegta dzineja piespraudu to stekeri un pie izslegta atvienoju...
vienkarsi isa klemme kura aiziet uz drosinatajiem nenormali karst un izsava to patronu... | Offline | | |
kaaseens | | Kopš: 26. Feb 2009
No: Pļaviņas
Ziņojumi: 94
Braucu ar: e60
|
24 Nov 2017, 16:06:14 @kaaseens rakstīja:
24 Nov 2017, 16:04:55 @kaaseens rakstīja:
24 Nov 2017, 15:57:10 @Mixzzz rakstīja:
23 Nov 2017, 13:39:34 @kaaseens rakstīja:
23 Nov 2017, 13:16:25 @7iktors rakstīja:
Sveiks, līdzīga situācija man bij nesen uz e39, arī sila plusa klemme, izrādījās, tur kur savienojās plusa vads ar piropatronu, vainīgais bij starteris, deva pretestību, un piropatrona kkda veidā nostrādāja.
Pārbaudi arī vai ar pašu klemmi un akumulatoru ir labs kontakts
klemmi parbaudiju itka bij valiga pievilku bet silst...kas tev tiesi starterim bij pa saizi...liekot minusa klemmi virsu labi dzirkstelo tatad kaut kas grauz stravu braucot jo stavot itka nesilst...patrona ari izsava man...
Tu saproti to, ka pie strādājoša motora vienojot klemmes var izcepināt visu auto elektroniku? Tā nedrīkst darīt.
es pie stradajosa neko nevienoju...pie izslegta dzineja piespraudu to stekeri un pie izslegta atvienoju...
vienkarsi isa klemme kura aiziet uz drosinatajiem nenormali karst un izsava to patronu...
cik pagaidam noskaidrots ka parasti zem zapaskas vietas tas vads pustot nost un taisa saizes...jabrauc japacel un tad redzes vai tur ta kaite vai talak jamekle.. | Offline | | |
kaaseens | | Kopš: 26. Feb 2009
No: Pļaviņas
Ziņojumi: 94
Braucu ar: e60
|
24 Nov 2017, 16:11:10 @kaaseens rakstīja:
24 Nov 2017, 16:06:14 @kaaseens rakstīja:
24 Nov 2017, 16:04:55 @kaaseens rakstīja:
24 Nov 2017, 15:57:10 @Mixzzz rakstīja:
23 Nov 2017, 13:39:34 @kaaseens rakstīja:
pacelu masinu uz pacelaja visur izloznaju viss plasmasas nopakots utt...vaina bija pie pasas plusa klemmes pievilku no visas sirds un dveseles un vairs nekas nekur nekarst.....
23 Nov 2017, 13:16:25 @7iktors rakstīja:
Sveiks, līdzīga situācija man bij nesen uz e39, arī sila plusa klemme, izrādījās, tur kur savienojās plusa vads ar piropatronu, vainīgais bij starteris, deva pretestību, un piropatrona kkda veidā nostrādāja.
Pārbaudi arī vai ar pašu klemmi un akumulatoru ir labs kontakts
klemmi parbaudiju itka bij valiga pievilku bet silst...kas tev tiesi starterim bij pa saizi...liekot minusa klemmi virsu labi dzirkstelo tatad kaut kas grauz stravu braucot jo stavot itka nesilst...patrona ari izsava man...
Tu saproti to, ka pie strādājoša motora vienojot klemmes var izcepināt visu auto elektroniku? Tā nedrīkst darīt.
es pie stradajosa neko nevienoju...pie izslegta dzineja piespraudu to stekeri un pie izslegta atvienoju...
vienkarsi isa klemme kura aiziet uz drosinatajiem nenormali karst un izsava to patronu...
cik pagaidam noskaidrots ka parasti zem zapaskas vietas tas vads pustot nost un taisa saizes...jabrauc japacel un tad redzes vai tur ta kaite vai talak jamekle..
| Offline | | |
kaaseens | | Kopš: 26. Feb 2009
No: Pļaviņas
Ziņojumi: 94
Braucu ar: e60
|
24 Nov 2017, 22:33:33 @kaaseens rakstīja:
24 Nov 2017, 16:11:10 @kaaseens rakstīja:
24 Nov 2017, 16:06:14 @kaaseens rakstīja:
24 Nov 2017, 16:04:55 @kaaseens rakstīja:
24 Nov 2017, 15:57:10 @Mixzzz rakstīja:
23 Nov 2017, 13:39:34 @kaaseens rakstīja:
pacelu masinu uz pacelaja visur izloznaju viss plasmasas nopakots utt...vaina bija pie pasas plusa klemmes pievilku no visas sirds un dveseles un vairs nekas nekur nekarst.....
23 Nov 2017, 13:16:25 @7iktors rakstīja:
Sveiks, līdzīga situācija man bij nesen uz e39, arī sila plusa klemme, izrādījās, tur kur savienojās plusa vads ar piropatronu, vainīgais bij starteris, deva pretestību, un piropatrona kkda veidā nostrādāja.
Pārbaudi arī vai ar pašu klemmi un akumulatoru ir labs kontakts
klemmi parbaudiju itka bij valiga pievilku bet silst...kas tev tiesi starterim bij pa saizi...liekot minusa klemmi virsu labi dzirkstelo tatad kaut kas grauz stravu braucot jo stavot itka nesilst...patrona ari izsava man...
Tu saproti to, ka pie strādājoša motora vienojot klemmes var izcepināt visu auto elektroniku? Tā nedrīkst darīt.
es pie stradajosa neko nevienoju...pie izslegta dzineja piespraudu to stekeri un pie izslegta atvienoju...
vienkarsi isa klemme kura aiziet uz drosinatajiem nenormali karst un izsava to patronu...
cik pagaidam noskaidrots ka parasti zem zapaskas vietas tas vads pustot nost un taisa saizes...jabrauc japacel un tad redzes vai tur ta kaite vai talak jamekle..
pacelu masinu uz pacelaja visur izloznaju viss plasmasas nopakots utt...vaina bija pie pasas plusa klemmes pievilku no visas sirds un dveseles un vairs nekas nekur nekarst..... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|