Online
Pašreiz BMWPower skatās 269 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: N47D20 A Iegāde
Autors | Ziņojums |
Chesper | | Kopš: 05. Feb 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 29
Braucu ar:
| Izskatās, ka manam auto ir izbeigušās šāles un potenciāli sabojāta kloķene, klanis vai bloks, vēl nezinu. Visā visumā dārgs remonta pasākums.
Nopietni apsveru domu vienkārši iegādāties citu dzinēju. Man ir N47D20 A dzinējs ar 130kw, 2.0d respektīvi.
Tīri informācijai, lai mani nenogalina. Es auto nopirku pirms pusgada, uzreiz veicu pārbaudes un ielēju BMW eļļu pie dīlera.
Jautājumi diezgan skaidri:
1. Kur iesakat pirkt? Ir kādas sakarīgas cenas ar garantiju daudz maz? Negribu nopirkt kaķi maisā, kur izbeidzas tās pašas lietas ļoti ātri, vai ķēde.
2. Padomi pērkot.
3. Problēmas ar ko saskaras mainot dzinēju
4. Cik dzirdēju, tad taisot var iebraukt auzās un beigās tā pat mainīt vajadzēšot. Tā ir?
Es pats rēķinu, ka dzinējs uz 1 000 Eur, tā baumo. Plus, protams, ielikt.
[ Šo ziņu laboja Chesper, 20 Oct 2017, 19:14:13 ] | Offline | | |
krushh | | Kopš: 28. Feb 2014
Ziņojumi: 482
Braucu ar: 1313, 98
| :mainameļļuikpēc30000kilometriem: | Offline | | |
baisulis123 | | Kopš: 20. Sep 2017
Ziņojumi: 1842
Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi
| Noteikti netaisi, bet meklee lietotu. Peerc tikai no taada, kursh ar to nodarbojaas. No kaada palielaaka lietotu rezerves dalu tirgotaja. Ja bus drusku dargak, bet suudu gadijumaa vareesi saakt vaimanaat un megjinat prasit atbildiibu. [ Šo ziņu laboja baisulis123, 20 Oct 2017, 19:12:56 ] | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
20 Oct 2017, 19:11:42 @krushh rakstīja:
:mainameļļuikpēc30000kilometriem:
| Offline | | |
baisulis123 | | Kopš: 20. Sep 2017
Ziņojumi: 1842
Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi
|
20 Oct 2017, 19:17:45 @Sancix rakstīja:
Liekot lietotu, to tāpat vajag apkopt (šāles/eļļas sūknis/ķēde/s). Vnk tupa iemest citu....nu nez, ne jau priekš sevis.
Tad leetaak ir pardot mashinu ar defektu, piemest 5 tukstosus un nopirkt jaunu. Nopietni. Vislielakais bullshits kadu esmu dzirdeejis. Esmi remonteejis divus motorus. Abas reizes bija fail.
| Offline | | |
krushh | | Kopš: 28. Feb 2014
Ziņojumi: 482
Braucu ar: 1313, 98
|
20 Oct 2017, 19:19:33 @karlsonss rakstīja:
20 Oct 2017, 19:11:42 @krushh rakstīja:
:mainameļļuikpēc30000kilometriem:
Gaidu eksperta veidokli | Offline | | |
baisulis123 | | Kopš: 20. Sep 2017
Ziņojumi: 1842
Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi
| Busam mainu ellu pec 30tk. Tagad originali 340tk. Nekada vaina. Un netaisos ari mainit ne uz kadiem 15 un kur nu vel uz 10. | Offline | | |
baisulis123 | | Kopš: 20. Sep 2017
Ziņojumi: 1842
Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi
| Razotaja noteikts standarts tam auto. Viss strada, viss griezhas. | Offline | | |
|
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16181
Braucu ar:
|
20 Oct 2017, 19:39:44 @baisulis123 rakstīja:
Razotaja noteikts standarts tam auto. Viss strada, viss griezhas.
tak jebkurs powerists ir gudraks par inženieriem un zinas labak uz cik tk jamaina eļļaJo viņs tak atceras ka viņa faters e30 mainija ik pa 10tk | Online | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
20 Oct 2017, 20:06:47 @uldens1 rakstīja:
20 Oct 2017, 19:39:44 @baisulis123 rakstīja:
Razotaja noteikts standarts tam auto. Viss strada, viss griezhas.
tak jebkurs powerists ir gudraks par inženieriem un zinas labak uz cik tk jamaina eļļaJo viņs tak atceras ka viņa faters e30 mainija ik pa 10tk
Jap | Offline | | |
Agrish | | Kopš: 12. Aug 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 397
Braucu ar: E91
| Re kur ar garantiju, bez nobraukuma:
http://www.ebay.de/itm/Orig-BMW-F35-320d-N47D20...f8kAAOSwqBJXWAnf
Es apsvērtu šo | Offline | | |
krushh | | Kopš: 28. Feb 2014
Ziņojumi: 482
Braucu ar: 1313, 98
|
20 Oct 2017, 20:13:37 @karlsonss rakstīja:
20 Oct 2017, 20:06:47 @uldens1 rakstīja:
20 Oct 2017, 19:39:44 @baisulis123 rakstīja:
Razotaja noteikts standarts tam auto. Viss strada, viss griezhas.
tak jebkurs powerists ir gudraks par inženieriem un zinas labak uz cik tk jamaina eļļaJo viņs tak atceras ka viņa faters e30 mainija ik pa 10tk
Jap
Super viedoklis!
Tie paši inženieri arī paredzējuši, ka tas dzelzis ies 400k+ km! Tā ari neviens nav normālu pamatojumu pateicis, kapēc noraujas šāles! | Offline | | |
Chesper | | Kopš: 05. Feb 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 29
Braucu ar:
| Atklāti sakot, ir tā, ka mani vairāk uzrunā izjaukt, kārtīgi salikt esošo dzinēju no jaunām un labāk detaļām, lai zinu, ka viņš ies nevis ielikt par tādām pašām naudām citu dzinēju un gaidīt neizbēgamo.
Ko jūs domājat. Vai tiešām tik slikta slava dzinēja remontam, ka viņš neies, ja sarautas šāles? | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| Kaadu tu pamatoju gribi? Graamataa ir longlife opcija, to arii var izmantot. Suudiigs pamatojums? Da maini kautvai peec 5k, man pohui....
Ja cilveeks domaa ka ir gudraaks nekaa inzhenieri, kuri uzprojekteejushi ne vienu vien motoru, tad ko tur paarliecinaat? | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| Es longlife izmanotju tiiri laika ekonomijas noluukaa....
Nu varbuut bmw matrori ir taadi suudi, ka tie 30k km ir tieshaam kritiski
Bet nu poh ne jau par to ir staasts
[ Šo ziņu laboja karlsonss, 20 Oct 2017, 20:48:52 ] | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| Intervāls lielā mērā atkarīgs no tā cik eļļas iet karterī. Eļļa uzsūc kvēpus kas nonāk karterī un jo vecāks dzinējs jo vairāk mēslu nonāk eļļā. Bet eļļai ir zināma robeža līdz kurai tā spēj sevī uzsūkt un atstāt filtrā. Dīzelim ar noskrējienu virs 200k mainīt eļļu uz 30k manuprāt ir noziegums pret dzinēju. Jaunam dzinējam līdz 100k ok var mainīt retāk bet ne jau pabrauktam un jo īpaši dīzelim.. | Offline | | |
|
baisulis123 | | Kopš: 20. Sep 2017
Ziņojumi: 1842
Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi
|
20 Oct 2017, 20:46:32 @bmwaddict rakstīja:
Intervāls lielā mērā atkarīgs no tā cik eļļas iet karterī. Eļļa uzsūc kvēpus kas nonāk karterī un jo vecāks dzinējs jo vairāk mēslu nonāk eļļā. Bet eļļai ir zināma robeža līdz kurai tā spēj sevī uzsūkt un atstāt filtrā. Dīzelim ar noskrējienu virs 200k mainīt eļļu uz 30k manuprāt ir noziegums pret dzinēju. Jaunam dzinējam līdz 100k ok var mainīt retāk bet ne jau pabrauktam un jo īpaši dīzelim..
psc. kaa tas ir, cik ellas iet karterii. ellas daudzums parasti ir atkarigs no dzineeja darba tilpuma un cilindru skaita.
noziegums ir sev un citiem jaat pauri ar visaam shiim lietaam. tas ir tadas bomaaru probleemas. diskuteet par ellas mainas intervaalu.
runajot par konkreto gadijumu un konkreto dzineju. es neremonteetu.
wess arii pateiks, ka neremontees. neremontees, jo ljoti labi saprot, kadas tam var buut sekas.
remontees garaazhas rihards/vasja. pljek pljek un gatavas. negrab, kaut kaa ruuc. maksaa naudu. ataa.
| Offline | | |
krushh | | Kopš: 28. Feb 2014
Ziņojumi: 482
Braucu ar: 1313, 98
|
20 Oct 2017, 20:41:55 @karlsonss rakstīja:
Kaadu tu pamatoju gribi? Graamataa ir longlife opcija, to arii var izmantot. Suudiigs pamatojums? Da maini kautvai peec 5k, man pohui....
Ja cilveeks domaa ka ir gudraaks nekaa inzhenieri, kuri uzprojekteejushi ne vienu vien motoru, tad ko tur paarliecinaat?
Vel viens - “es leju longlife eļļu un mainu uz 30k,bet aizmirsu longlife filtru uzlikt” palasi info, kā vispār longlife eļļa pilda savas funkcijas! | Offline | | |
8203 | | Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 991
Braucu ar: BMW
|
20 Oct 2017, 20:41:46 @Chesper rakstīja:
Atklāti sakot, ir tā, ka mani vairāk uzrunā izjaukt, kārtīgi salikt esošo dzinēju no jaunām un labāk detaļām, lai zinu, ka viņš ies nevis ielikt par tādām pašām naudām citu dzinēju un gaidīt neizbēgamo.
Ko jūs domājat. Vai tiešām tik slikta slava dzinēja remontam, ka viņš neies, ja sarautas šāles?
Noteikti taisi šo pašu dzinēju.
Ieliekot 1000eur šajā dzinējā viņš būs uzticamāks nekā no šrota paņemts. | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
20 Oct 2017, 20:52:37 @krushh rakstīja:
20 Oct 2017, 20:41:55 @karlsonss rakstīja:
Kaadu tu pamatoju gribi? Graamataa ir longlife opcija, to arii var izmantot. Suudiigs pamatojums? Da maini kautvai peec 5k, man pohui....
Ja cilveeks domaa ka ir gudraaks nekaa inzhenieri, kuri uzprojekteejushi ne vienu vien motoru, tad ko tur paarliecinaat?
Vel viens - “es leju longlife eļļu un mainu uz 30k,bet aizmirsu longlife filtru uzlikt” palasi info, kā vispār longlife eļļa pilda savas funkcijas!
Jaa blja, veel pastaasti man par longlife loguskidrumu | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|