Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 269 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: N47D20 A Iegāde

AutorsZiņojums
Chesper
20. Oct 2017, 19:02 #1

Kopš: 05. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar:

Izskatās, ka manam auto ir izbeigušās šāles un potenciāli sabojāta kloķene, klanis vai bloks, vēl nezinu. Visā visumā dārgs remonta pasākums.

Nopietni apsveru domu vienkārši iegādāties citu dzinēju. Man ir N47D20 A dzinējs ar 130kw, 2.0d respektīvi.

Tīri informācijai, lai mani nenogalina. Es auto nopirku pirms pusgada, uzreiz veicu pārbaudes un ielēju BMW eļļu pie dīlera.

Jautājumi diezgan skaidri:
1. Kur iesakat pirkt? Ir kādas sakarīgas cenas ar garantiju daudz maz? Negribu nopirkt kaķi maisā, kur izbeidzas tās pašas lietas ļoti ātri, vai ķēde.
2. Padomi pērkot.
3. Problēmas ar ko saskaras mainot dzinēju
4. Cik dzirdēju, tad taisot var iebraukt auzās un beigās tā pat mainīt vajadzēšot. Tā ir?

Es pats rēķinu, ka dzinējs uz 1 000 Eur, tā baumo. Plus, protams, ielikt.


[ Šo ziņu laboja Chesper, 20 Oct 2017, 19:14:13 ]

Offline
krushh
20. Oct 2017, 19:11 #2

Kopš: 28. Feb 2014

Ziņojumi: 482

Braucu ar: 1313, 98

:mainameļļuikpēc30000kilometriem:
Offline
baisulis123
20. Oct 2017, 19:12 #3

Kopš: 20. Sep 2017

Ziņojumi: 1842

Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi

Noteikti netaisi, bet meklee lietotu. Peerc tikai no taada, kursh ar to nodarbojaas. No kaada palielaaka lietotu rezerves dalu tirgotaja. Ja bus drusku dargak, bet suudu gadijumaa vareesi saakt vaimanaat un megjinat prasit atbildiibu.

[ Šo ziņu laboja baisulis123, 20 Oct 2017, 19:12:56 ]

Offline
karlsonss
20. Oct 2017, 19:19 #4

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


20 Oct 2017, 19:11:42 @krushh rakstīja:
:mainameļļuikpēc30000kilometriem:


Offline
baisulis123
20. Oct 2017, 19:22 #5

Kopš: 20. Sep 2017

Ziņojumi: 1842

Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi


20 Oct 2017, 19:17:45 @Sancix rakstīja:
Liekot lietotu, to tāpat vajag apkopt (šāles/eļļas sūknis/ķēde/s). Vnk tupa iemest citu....nu nez, ne jau priekš sevis.


Tad leetaak ir pardot mashinu ar defektu, piemest 5 tukstosus un nopirkt jaunu. Nopietni. Vislielakais bullshits kadu esmu dzirdeejis. Esmi remonteejis divus motorus. Abas reizes bija fail.

Offline
krushh
20. Oct 2017, 19:23 #6

Kopš: 28. Feb 2014

Ziņojumi: 482

Braucu ar: 1313, 98


20 Oct 2017, 19:19:33 @karlsonss rakstīja:

20 Oct 2017, 19:11:42 @krushh rakstīja:
:mainameļļuikpēc30000kilometriem:





Gaidu eksperta veidokli
Offline
baisulis123
20. Oct 2017, 19:25 #7

Kopš: 20. Sep 2017

Ziņojumi: 1842

Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi

Busam mainu ellu pec 30tk. Tagad originali 340tk. Nekada vaina. Un netaisos ari mainit ne uz kadiem 15 un kur nu vel uz 10.
Offline
baisulis123
20. Oct 2017, 19:39 #8

Kopš: 20. Sep 2017

Ziņojumi: 1842

Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi

Razotaja noteikts standarts tam auto. Viss strada, viss griezhas.
Offline
uldens1
20. Oct 2017, 20:06 #9

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16181

Braucu ar:


20 Oct 2017, 19:39:44 @baisulis123 rakstīja:
Razotaja noteikts standarts tam auto. Viss strada, viss griezhas.
tak jebkurs powerists ir gudraks par inženieriem un zinas labak uz cik tk jamaina eļļaJo viņs tak atceras ka viņa faters e30 mainija ik pa 10tk
Online
karlsonss
20. Oct 2017, 20:13 #10

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


20 Oct 2017, 20:06:47 @uldens1 rakstīja:

20 Oct 2017, 19:39:44 @baisulis123 rakstīja:
Razotaja noteikts standarts tam auto. Viss strada, viss griezhas.
tak jebkurs powerists ir gudraks par inženieriem un zinas labak uz cik tk jamaina eļļaJo viņs tak atceras ka viņa faters e30 mainija ik pa 10tk


Jap
Offline
Agrish
20. Oct 2017, 20:28 #11

Kopš: 12. Aug 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 397

Braucu ar: E91

Re kur ar garantiju, bez nobraukuma:


http://www.ebay.de/itm/Orig-BMW-F35-320d-N47D20...f8kAAOSwqBJXWAnf

Es apsvērtu šo
Offline
krushh
20. Oct 2017, 20:36 #12

Kopš: 28. Feb 2014

Ziņojumi: 482

Braucu ar: 1313, 98


20 Oct 2017, 20:13:37 @karlsonss rakstīja:

20 Oct 2017, 20:06:47 @uldens1 rakstīja:

20 Oct 2017, 19:39:44 @baisulis123 rakstīja:
Razotaja noteikts standarts tam auto. Viss strada, viss griezhas.
tak jebkurs powerists ir gudraks par inženieriem un zinas labak uz cik tk jamaina eļļaJo viņs tak atceras ka viņa faters e30 mainija ik pa 10tk


Jap


Super viedoklis!

Tie paši inženieri arī paredzējuši, ka tas dzelzis ies 400k+ km! Tā ari neviens nav normālu pamatojumu pateicis, kapēc noraujas šāles!
Offline
Chesper
20. Oct 2017, 20:41 #13

Kopš: 05. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar:

Atklāti sakot, ir tā, ka mani vairāk uzrunā izjaukt, kārtīgi salikt esošo dzinēju no jaunām un labāk detaļām, lai zinu, ka viņš ies nevis ielikt par tādām pašām naudām citu dzinēju un gaidīt neizbēgamo.

Ko jūs domājat. Vai tiešām tik slikta slava dzinēja remontam, ka viņš neies, ja sarautas šāles?
Offline
karlsonss
20. Oct 2017, 20:41 #14

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Kaadu tu pamatoju gribi? Graamataa ir longlife opcija, to arii var izmantot. Suudiigs pamatojums? Da maini kautvai peec 5k, man pohui....


Ja cilveeks domaa ka ir gudraaks nekaa inzhenieri, kuri uzprojekteejushi ne vienu vien motoru, tad ko tur paarliecinaat?
Offline
karlsonss
20. Oct 2017, 20:46 #15

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Es longlife izmanotju tiiri laika ekonomijas noluukaa....

Nu varbuut bmw matrori ir taadi suudi, ka tie 30k km ir tieshaam kritiski
Bet nu poh ne jau par to ir staasts

[ Šo ziņu laboja karlsonss, 20 Oct 2017, 20:48:52 ]

Offline
bmwaddict
20. Oct 2017, 20:46 #16

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Intervāls lielā mērā atkarīgs no tā cik eļļas iet karterī. Eļļa uzsūc kvēpus kas nonāk karterī un jo vecāks dzinējs jo vairāk mēslu nonāk eļļā. Bet eļļai ir zināma robeža līdz kurai tā spēj sevī uzsūkt un atstāt filtrā. Dīzelim ar noskrējienu virs 200k mainīt eļļu uz 30k manuprāt ir noziegums pret dzinēju. Jaunam dzinējam līdz 100k ok var mainīt retāk bet ne jau pabrauktam un jo īpaši dīzelim..
Offline
baisulis123
20. Oct 2017, 20:51 #17

Kopš: 20. Sep 2017

Ziņojumi: 1842

Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi


20 Oct 2017, 20:46:32 @bmwaddict rakstīja:
Intervāls lielā mērā atkarīgs no tā cik eļļas iet karterī. Eļļa uzsūc kvēpus kas nonāk karterī un jo vecāks dzinējs jo vairāk mēslu nonāk eļļā. Bet eļļai ir zināma robeža līdz kurai tā spēj sevī uzsūkt un atstāt filtrā. Dīzelim ar noskrējienu virs 200k mainīt eļļu uz 30k manuprāt ir noziegums pret dzinēju. Jaunam dzinējam līdz 100k ok var mainīt retāk bet ne jau pabrauktam un jo īpaši dīzelim..

psc. kaa tas ir, cik ellas iet karterii. ellas daudzums parasti ir atkarigs no dzineeja darba tilpuma un cilindru skaita.

noziegums ir sev un citiem jaat pauri ar visaam shiim lietaam. tas ir tadas bomaaru probleemas. diskuteet par ellas mainas intervaalu.


runajot par konkreto gadijumu un konkreto dzineju. es neremonteetu.

wess arii pateiks, ka neremontees. neremontees, jo ljoti labi saprot, kadas tam var buut sekas.

remontees garaazhas rihards/vasja. pljek pljek un gatavas. negrab, kaut kaa ruuc. maksaa naudu. ataa.

Offline
krushh
20. Oct 2017, 20:52 #18

Kopš: 28. Feb 2014

Ziņojumi: 482

Braucu ar: 1313, 98


20 Oct 2017, 20:41:55 @karlsonss rakstīja:
Kaadu tu pamatoju gribi? Graamataa ir longlife opcija, to arii var izmantot. Suudiigs pamatojums? Da maini kautvai peec 5k, man pohui....


Ja cilveeks domaa ka ir gudraaks nekaa inzhenieri, kuri uzprojekteejushi ne vienu vien motoru, tad ko tur paarliecinaat?


Vel viens - “es leju longlife eļļu un mainu uz 30k,bet aizmirsu longlife filtru uzlikt” palasi info, kā vispār longlife eļļa pilda savas funkcijas!
Offline
8203
20. Oct 2017, 20:55 #19

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW


20 Oct 2017, 20:41:46 @Chesper rakstīja:
Atklāti sakot, ir tā, ka mani vairāk uzrunā izjaukt, kārtīgi salikt esošo dzinēju no jaunām un labāk detaļām, lai zinu, ka viņš ies nevis ielikt par tādām pašām naudām citu dzinēju un gaidīt neizbēgamo.

Ko jūs domājat. Vai tiešām tik slikta slava dzinēja remontam, ka viņš neies, ja sarautas šāles?


Noteikti taisi šo pašu dzinēju.
Ieliekot 1000eur šajā dzinējā viņš būs uzticamāks nekā no šrota paņemts.
Offline
karlsonss
20. Oct 2017, 20:58 #20

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


20 Oct 2017, 20:52:37 @krushh rakstīja:

20 Oct 2017, 20:41:55 @karlsonss rakstīja:
Kaadu tu pamatoju gribi? Graamataa ir longlife opcija, to arii var izmantot. Suudiigs pamatojums? Da maini kautvai peec 5k, man pohui....


Ja cilveeks domaa ka ir gudraaks nekaa inzhenieri, kuri uzprojekteejushi ne vienu vien motoru, tad ko tur paarliecinaat?


Vel viens - “es leju longlife eļļu un mainu uz 30k,bet aizmirsu longlife filtru uzlikt” palasi info, kā vispār longlife eļļa pilda savas funkcijas!


Jaa blja, veel pastaasti man par longlife loguskidrumu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo