Online

Pašreiz BMWPower skatās 174 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: BMW e39 530d raustās motors

AutorsZiņojums
CraZyyyBMW
13. Oct 2017, 17:42 #1

Kopš: 22. Apr 2017

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Sveiki.

Ir neliela, nu precīzāk liela problēma. BMW e39 2001 530d 142kw. Problēma izpaužas sekojoši: Iedarbinot aukstu dzinēju motors strādā nevienmērīgi, bet apgriezieni nepeld tahometrā, bet pēc sajūtām peld. Ir sekojoši kļūdu kodi:
1613 - контроллер плавности хода, слишком большая величина коррекции;
0404 - диапазон/функционирование цепи рециркуляции выхлопных газов;
0100 - измеритель воздушной массы;
0110 - датчик температуры всасываемого воздуха

Jautājums ar ko sākt? Sprauslas?

Atbilde:
Sprauslas 2 bija beigtas, pēc restaurācijas problēma pazuda.

[ Šo ziņu laboja CraZyyyBMW, 07 Mar 2019, 12:50:17 ]

Offline
RSAWorkshop
13. Oct 2017, 17:43 #2

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Ar diagnostiku

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
berny757
13. Oct 2017, 17:47 #3

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Vai tad diagnostika nav, pieslēgšana pie kompja un pliku kļūdu nolasīšana?
Offline
CraZyyyBMW
13. Oct 2017, 17:51 #4

Kopš: 22. Apr 2017

Ziņojumi: 4

Braucu ar:


13 Oct 2017, 17:43:15 @RSAWorkshop rakstīja:
Ar diagnostiku


Nē nu man ir kļūdas kodi, protams programma bija Delphi, bet nu kas ir tas ir. Biju pieslēdzis pie INPA, tur rādīja, ka gaisa padeve ir parāk liela proti, MAX 500 man bija kaut kur 2500, nomainīju gaisa masas mērītāju, bet problēma nav zudusi.

Protams var aizbraukt pie jebkura meistara, samainīs visu ko var un sapratīšu, ka bija jāved uz šrotu Pie tam uzsildītam motoram nav raksturīga tāda uzvedība, tad murrā..

[ Šo ziņu laboja CraZyyyBMW, 13 Oct 2017, 17:53:42 ]

Offline
CP17
13. Oct 2017, 17:52 #5

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


13 Oct 2017, 17:47:13 @berny757 rakstīja:
Vai tad diagnostika nav, pieslēgšana pie kompja un pliku kļūdu nolasīšana?

Reizēm tā ir arī smadzeņu (diagnosta) ieslēgšana.

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
CraZyyyBMW
13. Oct 2017, 17:58 #6

Kopš: 22. Apr 2017

Ziņojumi: 4

Braucu ar:


13 Oct 2017, 17:52:34 @CP17 rakstīja:

13 Oct 2017, 17:47:13 @berny757 rakstīja:
Vai tad diagnostika nav, pieslēgšana pie kompja un pliku kļūdu nolasīšana?

Reizēm tā ir arī smadzeņu (diagnosta) ieslēgšana.


Mans priekšstats par šo situāciju.
1. Kaut kura sprausla nedarbojas kā nākas
2. Kad sprausla nedarbojas kā nākas, kompis mēģina veikt korekcijas
3. Mēģinot veikt korekcijas sāk pieprasīt lielāku gaisa apjomu
4. Pieprasot lielāku gaisa apjomu izdod kļūdu uz gaisa masas mērītāju t.i kļūda 0100 un 0110;
5. Cenšoties regulēt sprauslu darbību jeb cilindru, nevar to izdarīt un raksta kļūdu t.i 1613 un 0404

Tā varētu būt?
Offline
rekeds
13. Oct 2017, 18:16 #7

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

kratas jo sprauslas arpus normam, tad vai nu nav vai aizdirsies egr.
gaismasa mok ari ella izcepies
Offline
RSAWorkshop
13. Oct 2017, 18:35 #8

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Kamēr nebūs korekts EGR rādījums, tikmēr uz GMM var nemaz neskatīties, rādīs nepareizi

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
CraZyyyBMW
13. Oct 2017, 18:39 #9

Kopš: 22. Apr 2017

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Vismaz ir no kā sākt, savādāk man apnika naudu mest miskastē un neredzēt rezultātu Tad iztīrīšu EGR un skatīšos tālāk, jo tas tur gan jau ir iesūnojis
Offline
uldens1
13. Oct 2017, 18:42 #10

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16185

Braucu ar:


13 Oct 2017, 17:58:14 @CraZyyyBMW rakstīja:

13 Oct 2017, 17:52:34 @CP17 rakstīja:

13 Oct 2017, 17:47:13 @berny757 rakstīja:
Vai tad diagnostika nav, pieslēgšana pie kompja un pliku kļūdu nolasīšana?

Reizēm tā ir arī smadzeņu (diagnosta) ieslēgšana.


Mans priekšstats par šo situāciju.
1. Kaut kura sprausla nedarbojas kā nākas
2. Kad sprausla nedarbojas kā nākas, kompis mēģina veikt korekcijas
3. Mēģinot veikt korekcijas sāk pieprasīt lielāku gaisa apjomu
4. Pieprasot lielāku gaisa apjomu izdod kļūdu uz gaisa masas mērītāju t.i kļūda 0100 un 0110;
5. Cenšoties regulēt sprauslu darbību jeb cilindru, nevar to izdarīt un raksta kļūdu t.i 1613 un 0404

Tā varētu būt?
man priekštats ka ir psc kada sprausla,un kaut kur aiz turbinas gaisu izpuš artmosferā un neviens nekadu gaisu nepieprasa,viņu fiziski izmera cik iziet caur to meritaju
Offline
uldens1
13. Oct 2017, 18:45 #11

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16185

Braucu ar:

bet kļuda ar ieplustoša gaisa temp.liek domāt ka psc ir vados,ja nomainot citu meritaju viņa nepazuda,protams ja vien meritajs ari nav izvilkts no miskastes vai made in čina
Offline
artE46
13. Oct 2017, 19:04 #12

Kopš: 03. May 2011

No: Baldone

Ziņojumi: 449

Braucu ar: E46

norauj iepludes kolektoru un tad piedarbini aukstu, atkritīs varianti par egr un gmm
ja turpinās raustīties tad prātīgi būtu iedot sprauslas uz pārbaudi
Offline
uldens1
13. Oct 2017, 19:11 #13

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16185

Braucu ar:


13 Oct 2017, 19:04:09 @artE46 rakstīja:
norauj iepludes kolektoru un tad piedarbini aukstu, atkritīs varianti par egr un gmm
ja turpinās raustīties tad prātīgi būtu iedot sprauslas uz pārbaudi
Kpec atkritis varianti ar egr un gmm???
Offline
PowerBMW
13. Oct 2017, 20:30 #14

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


13 Oct 2017, 19:11:34 @uldens1 rakstīja:

13 Oct 2017, 19:04:09 @artE46 rakstīja:
norauj iepludes kolektoru un tad piedarbini aukstu, atkritīs varianti par egr un gmm
ja turpinās raustīties tad prātīgi būtu iedot sprauslas uz pārbaudi
Kpec atkritis varianti ar egr un gmm???

jo vini staves uz galda un neparko nezinos
p.s nemaku garumzimes
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo