Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 249 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Zirneklis

AutorsZiņojums
leonsk
06. Aug 2004, 07:45 #1

Kopš: 30. Jul 2004

Ziņojumi: 4

Braucu ar: 88’ 324

Vai kadam nav kada informacija, kur dabut zirnekla rasejumu prieks 318iS 88.g.? Nepietiek naudas nopirkt veikala.
Offline
valvoline
06. Aug 2004, 10:04 #2

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2472

Braucu ar: PP-78

Hmmm.... es arī no zirnekļa neatteiktos,ja kādam ir kas piedāvājams...
Offline
SpOrcMeN
06. Aug 2004, 10:14 #3

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33995

Braucu ar: banderautomobili

318is jau standarta ir zirneklis ar to jau vinsh atshkiras no parasta 1,8 zirneklis un vel kautk as rodas is

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
karro
06. Aug 2004, 10:46 #4

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4611

Braucu ar: studentu variantu

da kas tur ko zirnekli nedabuut... atstaaj auto zem jumta uz ilgaaku laiku, un skat, buus pat vairaaki!
Offline
ww
06. Aug 2004, 11:01 #5

Kopš: 29. Apr 2003

Ziņojumi: 1057

Braucu ar:

Zirneklis tāds pieprasīts mājdzīvnieks
Pašam uztaisīt zirnekli bez attiecīgajām tehnoloģijām ir diezgan nereāli. Ja nu vienīgi izmantojot rūpnieciski ražotus līkumus, kurus griež pa daļām un metina kā lego kopā.

Stand up or Shut up!
Stiklašķiedras dīleris.

[ This message was edited by: ww on 2004-08-06 11:02 ]
Offline
NightWing
06. Aug 2004, 11:21 #6

Kopš: 27. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 848

Braucu ar: 325

318iS no 318i atshkjiras ar 16v...
Offline
JZ
06. Aug 2004, 11:24 #7

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tas standartiigais izpluudes kolektors ISam ir tikai parodija par zirnekli...

raseejums nav buutisks, buutisks ir tilpums taam trubaam, to vareeja sareekjinaat peec kaukaadas paargudras formulas, jaameklee bookmarkos, kaut kur bij lapa webaa ar aptuveniem apreekjiniem, ideaala tilpuma katram motoram neeksistee, izpuuteeju buuvee lai panaaktu kaut kaadu konkreetu iipashiibu, vai nu leezenaaku griezes momenta liikni(piemeeram - rallija motoriem), vai arii asaaku/shauraaku(shosejai)...
Offline
M3
06. Aug 2004, 11:33 #8

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3375

Braucu ar: VOLVO

vienaa izpuuteeju bodee dzirdeeju kaut ko par progaam, ar kuram var apreekjinaat savu izpuuteeju, tipa trubu resnumu, etc

kaads ar kaut ko tamliidziigu ir saskaaries

[ This message was edited by: M3 on 2004-08-06 11:33 ]
Offline
Tiger
09. Aug 2004, 15:56 #9

Kopš: 21. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Skoda Octavia 2.)Tdi

Kā aprēķināt zirnekli - lasiet uz Tiger Racing Lv sadaļā TEXTI...

Īstenībā - tilpumam, t.i., cauruļu diametram, nav tā lielākā nozīme. Galvenais lielums ir zirnekļa garums, ar ko arī tiek panākts nepieciešamais efekts kādā noteiktā RPM diapazonā. Vienkārši zirnekļa primārām caurulēm nevajadzētu būt šaurākām par izplūdes kanāliem dzinēja galvā
Offline
GA3
09. Aug 2004, 16:05 #10

Kopš: 29. Jun 2003

Ziņojumi: 1401

Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi

Un kaa ir ar zirnekli, ja motoram turba? Pirms taas jau tur neko laaga nevar iemonteet.
Offline
diesel
09. Aug 2004, 16:14 #11

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9

... kaa tas ir nevar , var skaists piemeers PIRANJA , kurai turbiine ir salonaa

2004-08-09 16:05, GA3 rakstīja:
Un kaa ir ar zirnekli, ja motoram turba? Pirms taas jau tur neko laaga nevar iemonteet.
Offline
JZ
09. Aug 2004, 16:22 #12

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


Īstenībā - tilpumam, t.i., cauruļu diametram, nav tā lielākā nozīme. Galvenais lielums ir zirnekļa garums, ar ko arī tiek panākts nepieciešamais efekts kādā noteiktā RPM diapazonā.


Tiger, un kaada tad ir sakariiba starp trubas garumu un diametru? nau tilpums?
Offline
Arts
09. Aug 2004, 17:57 #13

Kopš: 23. Jul 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 1146

Braucu ar: moto ‘07, atmo '09

Visa zirnekļa ideja slepjas tā pielietojumā. Isti tā garuma formulu nezinu, bet tiem motoriem kam izplūdei ir viens vārsts uz cilindru diametram ir jābut tadam pašam kā vārstam, bet ja ir vairāki vārsti uz cilindru tad caurules laukumam tādam pašam ka abu vārstu laukumam.
Offline
foobar
09. Aug 2004, 18:10 #14

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6033

Braucu ar: M57TU2D30

nu taa jau gluzhi nav. zirneklim ir (__) un vaarsti ir ()()
Offline
GA3
10. Aug 2004, 10:05 #15

Kopš: 29. Jun 2003

Ziņojumi: 1401

Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi


2004-08-09 16:14, diesel rakstīja:
... kaa tas ir nevar , var skaists piemeers PIRANJA , kurai turbiine ir salonaa



Jokdaris. Humorists.
Offline
Tiger
10. Aug 2004, 14:11 #16

Kopš: 21. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Skoda Octavia 2.)Tdi

Zirnekļa būtība ir:
1. Neradīt izplūdes pretesību, t.i. primārās caurules diametram jābūt ~ vienādam ar izplūdes kanāla šķērsgriezumu;
2. Atgriezt izplūdes impulsa radīto retinājumu pie izplūdes vārsta mirklī, kad tas veras vaļā. Tādejādi tiek veicināta pilnīgāka cilindra atbrīvošana no sadegšanas produktiem un labāks piepildījums ar degmaisījumu.

Palielinot primārās caurules diametru virs ieteicamā - plūsmas ātrums un spiediens būs mazāks, kas savukārt nozīmēs, ka impulss vairs nepārvietosies ar skaņas ātrumu, bet gan ar atšķirīgu un atrādāk.
Tādejādi varam gan runāt par tilpumu (arī alus traukam tāds īr , bet nozīme ir TIKAI ceļam, ko noiet gāžu impulss...

Sorry - slinkums raxtīt tālāk liela daļa teorijas atrodama manā mājas lapā...
Offline
ww
10. Aug 2004, 14:20 #17

Kopš: 29. Apr 2003

Ziņojumi: 1057

Braucu ar:


2004-08-10 14:11, Tiger rakstīja:
Zirnekļa būtība ir:
1. Neradīt izplūdes pretesību, t.i. primārās caurules diametram jābūt ~ vienādam ar izplūdes kanāla šķērsgriezumu;
2. Atgriezt izplūdes impulsa radīto retinājumu pie izplūdes vārsta mirklī, kad tas veras vaļā. Tādejādi tiek veicināta pilnīgāka cilindra atbrīvošana no sadegšanas produktiem un labāks piepildījums ar degmaisījumu.

Palielinot primārās caurules diametru virs ieteicamā - plūsmas ātrums un spiediens būs mazāks, kas savukārt nozīmēs, ka impulss vairs nepārvietosies ar skaņas ātrumu, bet gan ar atšķirīgu un atrādāk.
Tādejādi varam gan runāt par tilpumu (arī alus traukam tāds īr , bet nozīme ir TIKAI ceļam, ko noiet gāžu impulss...

Sorry - slinkums raxtīt tālāk liela daļa teorijas atrodama manā mājas lapā...

Tas, par to retinājumu manuprāt darbojas tikai 2taktu dzinējā, jo 4 takterim tad ir precīzi jāzin kādā ātrumā izplūdes gāzes skrien laukā, bet šis ātrums visu laiku mainās( atkarībā no apgriezieniem) tādejādi, jaudu varam iegūt tikai vienā apgriezienu diapazonā.
Offline
pluginss
10. Aug 2004, 14:30 #18

Kopš: 03. Apr 2003

Ziņojumi: 770

Braucu ar: 324td monstru

zirneklim jeega ir tikai, ja tas pilda savu funkciju. tb paliidz izpluudes taktii atbriivot cilindru no gaazes un peec iespeejas aatraak to nogaadaat uz tjipa "ala" pirmo bunduli. trubas resnumam nevejadzeetu paarsniegt esoshaa kolektora resnumu + tur paaris mm. galvenais lai katram cilindram ir vienaada garuma trubas un maximaali ilgi.
Offline
Tiger
12. Aug 2004, 13:54 #19

Kopš: 21. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Skoda Octavia 2.)Tdi


2004-08-10 14:20, ww rakstīja:

2004-08-10 14:11, Tiger rakstīja:
Zirnekļa būtība ir:
1. Neradīt izplūdes pretesību, t.i. primārās caurules diametram jābūt ~ vienādam ar izplūdes kanāla šķērsgriezumu;
2. Atgriezt izplūdes impulsa radīto retinājumu pie izplūdes vārsta mirklī, kad tas veras vaļā. Tādejādi tiek veicināta pilnīgāka cilindra atbrīvošana no sadegšanas produktiem un labāks piepildījums ar degmaisījumu.

Palielinot primārās caurules diametru virs ieteicamā - plūsmas ātrums un spiediens būs mazāks, kas savukārt nozīmēs, ka impulss vairs nepārvietosies ar skaņas ātrumu, bet gan ar atšķirīgu un atrādāk.
Tādejādi varam gan runāt par tilpumu (arī alus traukam tāds īr , bet nozīme ir TIKAI ceļam, ko noiet gāžu impulss...

Sorry - slinkums raxtīt tālāk liela daļa teorijas atrodama manā mājas lapā...

Tas, par to retinājumu manuprāt darbojas tikai 2taktu dzinējā, jo 4 takterim tad ir precīzi jāzin kādā ātrumā izplūdes gāzes skrien laukā, bet šis ātrums visu laiku mainās( atkarībā no apgriezieniem) tādejādi, jaudu varam iegūt tikai vienā apgriezienu diapazonā.
Offline
Wicked
12. Aug 2004, 14:01 #20

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3

Zirneklim ir jābūt spīdīgam lai smuki izskatās...

-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo