Online
Pašreiz BMWPower skatās 160 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E60 spiediens sistēmā.
Autors | Ziņojums |
Shal3R | | Kopš: 28. Jul 2016
No: Valmiera
Ziņojumi: 13
Braucu ar: 520 e60
| Sveiki.
Joprojām cīnos ar spiedienu dzesēšanas sistēmā.
Motors M54 2.2l benzīns 2005.g
Samainīju visas trubas termostatu, radiatoru un sūkni, kā arī bačkku un korķi, spiediens parādās tikai pilsētas režīmā, uz tālajiem gabaliem truba normāla nepaliek cieta.
Šodien novēroju, ka cieta tikai paliek truba kas nāk no termostata uz radiatoru augšējā.
Visas pārējās trubas ir normālas,
Vai tiešām galva jāceļ būs nost ? | Offline | | |
krushh | | Kopš: 28. Feb 2014
Ziņojumi: 482
Braucu ar: 1313, 98
| Bet spiedienam IR jābūt dzesēšanas sistēmā. Un "cieta truba" ir ļoti plašs jēdziens. [ Šo ziņu laboja krushh, 14 Jun 2017, 12:49:47 ] | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
14 Jun 2017, 12:46:12 @Shal3R rakstīja:
Sveiki.
Joprojām cīnos ar spiedienu dzesēšanas sistēmā.
Motors M54 2.2l benzīns 2005.g
Samainīju visas trubas termostatu, radiatoru un sūkni, kā arī bačkku un korķi, spiediens parādās tikai pilsētas režīmā, uz tālajiem gabaliem truba normāla nepaliek cieta.
Šodien novēroju, ka cieta tikai paliek truba kas nāk no termostata uz radiatoru augšējā.
Visas pārējās trubas ir normālas,
Vai tiešām galva jāceļ būs nost ?
nē,nebāz degunu kur nevajag,tām trubām ir japaliek cietām,problema jasāk meklēt ja temperatura parsniedz normu | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
14 Jun 2017, 12:46:12 @Shal3R rakstīja:
Sveiki.
Joprojām cīnos ar spiedienu dzesēšanas sistēmā.
Motors M54 2.2l benzīns 2005.g
Samainīju visas trubas termostatu, radiatoru un sūkni, kā arī bačkku un korķi, spiediens parādās tikai pilsētas režīmā, uz tālajiem gabaliem truba normāla nepaliek cieta.
Šodien novēroju, ka cieta tikai paliek truba kas nāk no termostata uz radiatoru augšējā.
Visas pārējās trubas ir normālas,
Vai tiešām galva jāceļ būs nost ?
pag..
korkji - teoreetiski: saprotu.
kaapeec mainiiji TRUBAS? tjip, trubu materiaals nosaka, ka taas paliek cietas? tas izdilst, korode, karamelizeejaas, vilkanizeejaas?
bachoku? kaa tas sho varetu ietekmeet?
suukni?
kas tas par trollingu???????????
p.s. protams, pamatteema: kaapeec liist tur, kur nav NEKAADAS sajeegas, un risinaat ''probleemas'', kur nav.. pat neprasiishu..
fiziku solaa maacijis? nu, kaut pamatkursu.[ Šo ziņu laboja N53series, 14 Jun 2017, 12:53:16 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| nu pamēģini ar indikatoru noteikt vai ir CO sistēmā, ja nav, tad es ieteiktu izdzīt kaut kur palikušo gaisu
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
14 Jun 2017, 13:00:35 @RSAWorkshop rakstīja:
nu pamēģini ar indikatoru noteikt vai ir CO sistēmā, ja nav, tad es ieteiktu izdzīt kaut kur palikušo gaisu
manaa nelielajaa pieredzee ir bijushi vairaaki demsmiti keisu, kur ''speci'' [nesaistot to ar Tavu darboshanos, ludzu nepaarprast] saak pljutiit par galvu mainju, un NEVIENAA nebija nekaadu probleemu ar dzineeju..
1. spiedienam sisteemaa IR jaabuut [dzeses skjidrums uzsiltot izpleshaas];
2. atgaisot ir jaamaak [ir 2 gab. skruuves, pecka uz max, paarbaudiit, vai vaarsti atveraas, liet liidz PASHAI augshai, utml.]
| Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| es jau tāpēc saku, ka lai ar indikatoru nosaka vai bačokā parādās CO, tas aizņem kādas 30min, ja nav, tad lai dzen ārā gaisu
Vēl jau tas spiediens ir obligāts, lai paaugstinātos antifrīza viršanas temperatūra un pat pie 110 un vairāk grādiem vēl nevārītos[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 14 Jun 2017, 13:33:11 ]
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
14 Jun 2017, 13:31:59 @RSAWorkshop rakstīja:
es jau tāpēc saku, ka lai ar indikatoru nosaka vai bačokā parādās CO, tas aizņem kādas 30min, ja nav, tad lai dzen ārā gaisu
Vēl jau tas spiediens ir obligāts, lai paaugstinātos antifrīza viršanas temperatūra un pat pie 110 un vairāk grādiem vēl nevārītos
klau, Tu zini kaadu dzineeju, kuram trubas [normaali] nepaliek cietas? es - nee. attieciigi: ja viss straadaa, kaapeec vispaar par to spazmot, kaut ko meeriit?
afftar - trubaam, taapat kaa kraanam: saspringstot/slodzee jaakljuust cietaam! | Offline | | |
|
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
| drizāk problema butu ja darba temperturā viņas butu mikstas | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
14 Jun 2017, 13:35:01 @N53series rakstīja:
14 Jun 2017, 13:31:59 @RSAWorkshop rakstīja:
es jau tāpēc saku, ka lai ar indikatoru nosaka vai bačokā parādās CO, tas aizņem kādas 30min, ja nav, tad lai dzen ārā gaisu
Vēl jau tas spiediens ir obligāts, lai paaugstinātos antifrīza viršanas temperatūra un pat pie 110 un vairāk grādiem vēl nevārītos
klau, Tu zini kaadu dzineeju, kuram trubas [normaali] nepaliek cietas? es - nee. attieciigi: ja viss straadaa, kaapeec vispaar par to spazmot, kaut ko meeriit?
afftar - trubaam, taapat kaa kraanam: saspringstot/slodzee jaakljuust cietaam!
Skatoties cik cietas ja līdz 2bar, tad viss ir čiki bumbās, ja tādas, ka kordi jau stirkšķ, tad nebūs labi Vienam 39tajam atrāvu haubi un augšējā truba bija ap 10cm diametrā, nereāli resna, knapi paspēju pievērt haubi kā joba pa gaisu, paveicās un tiku cauri ar viegliem sejas apdegumiem
P.S. Krānam jau pirms slodzes jāpaliek cietam, savādāk pie slodzes var arī netikt
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Shal3R | | Kopš: 28. Jul 2016
No: Valmiera
Ziņojumi: 13
Braucu ar: 520 e60
| A jūs esat smieklīgi,
Trubas mainīju jo man viss pa gaisu aizgāja, jo starp radiatoriem bij pamatīgs rudens.
Spiediens ir pa lielu tajā trubā, to man pateica visur kur vien to mašīnu nebiju vedis un mēriju arī atgāzes bačokā tur protams atgāzes nebij vispār.
Nu neko jābrauc kamēr uzvārīsies un tad arī celšu nost pauri.
| Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Ar ko tad mērīji atgāzes? Un ja jau atgāzes bačokā nebija, tad kāds iemesls ņemt nost galvu? [ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 14 Jun 2017, 15:38:08 ]
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
| Spiediens visas trubas ir vienads,skidruma sistema nevar but viena truba lielaks otra mazaks,vienkarsi resna truba liekas cietaka neka tieva | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
14 Jun 2017, 15:00:01 @Shal3R rakstīja:
A jūs esat smieklīgi,
Trubas mainīju jo man viss pa gaisu aizgāja, jo starp radiatoriem bij pamatīgs rudens.
Spiediens ir pa lielu tajā trubā, to man pateica visur kur vien to mašīnu nebiju vedis un mēriju arī atgāzes bačokā tur protams atgāzes nebij vispār.
Nu neko jābrauc kamēr uzvārīsies un tad arī celšu nost pauri.
1. spiediena meeriishanai ir izdomaats unikaals pribors: manometrs. KAADS bija tas spiediens? pateikshu priekshaa - NEVIENS to nenomeeriija.
2. ja nomainiiji korkji, sasniedzot ap 2bar, pa to bija jaanaak aaraa tvaikam/dzeses skjidrumam. tas notiek? ja nee - spiediens ir ZEM 2 bar, jeb normas robezhaas. ja tas ir normas robezhaas - NEAIZTIEC.
p.s. un nebrauc vairs pie tiem, kas tev ''diagnsticeeja'' probleemas. | Offline | | |
howitzer | | Kopš: 09. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1460
Braucu ar: auto
| Man šodien spama diena, tāpēc pļūtīju pēc kārtas visos tofikos. Iedirsīs ka te ar` pie reizes.
Cietas trubas VAR liecināt par pizdohen galvas blīvei. Manam E28 bija šis prikols. Visu laiku, darba temperatūrā esot, trubas bija normālas, ar roku varēja saspiest, viss čiki. Tad vienā brīdī, kad auto darbojās tukšgaitā, pamanīju, ka pečka īsti nepūš siltu. Kā uzgāzē, tā pūš. Atrāvu haubi vaļā, trubas cietas. Attaisīju bačoku, pagāzēju aiz droseles motoru, pamanīju, ka bačokā burbuļi. Nocēlām pauri, jā, blīvei bija pizdec. Pēc blīves maiņas viss čiki piki, trubas mīkstas. Protams, tas "mīkstums/cietums", arī ir stiepjams jēdziens, darba temperatūrā tās būs stingrākas, nekā aukstam motoram, bet nu tik cietām, kā 18gadnieka krānam, ieraugot pupus teļļukā, arī tām caurulēm nevajadzētu būt. Karoč, veiksmi. [ Šo ziņu laboja howitzer, 14 Jun 2017, 17:25:48 ] | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
| jo resnaka truba jo cietaka viņa liksies pie vienada spiediena | Offline | | |
|
pelu_junkurs | | Kopš: 27. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2340
Braucu ar: žurx
|
14 Jun 2017, 15:00:01 @Shal3R rakstīja:
A jūs esat smieklīgi,
Trubas mainīju jo man viss pa gaisu aizgāja, jo starp radiatoriem bij pamatīgs rudens.
Spiediens ir pa lielu tajā trubā, to man pateica visur kur vien to mašīnu nebiju vedis un mēriju arī atgāzes bačokā tur protams atgāzes nebij vispār.
Nu neko jābrauc kamēr uzvārīsies un tad arī celšu nost pauri.
Ja Valmierā vedi uz servisiem tad nav brīnums, ka neesi neko atrisinājis.
Tur neko jaunāku par e36/39 un audi 80 neprot nekur remontēt, tas ir fakts. [ Šo ziņu laboja pelu_junkurs, 14 Jun 2017, 19:49:34 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|