Online
Pašreiz BMWPower skatās 162 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par V8 motoriem
Autors | Ziņojums |
RT | | Kopš: 31. Aug 2003
Ziņojumi: 1293
Braucu ar:
| Jautājums atkal par V8 motoriem iekš E34. Cik noprotu 3,0 un 4,0 ir vienāda principa un atšķiras tilpums. Bet kā ir ar alumīnija blokiem, ir dzirdēts ka tie izdilst un cauri. Vai tas ir drauds visiem kas vecāki par 200 000 Km. Un vai šo problēmu var noteikt diagnostikā, un ja tas ir izdilis, cik tas varētu maksāt. Jeb atklal tas ir atkarīgs no saimnieka. Un vispār cik ir liels resurss šiem motoriem, man teica ka 540 tajam 600 000, bet kā ir ar 3,0? | Offline | | |
PERFS | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13654
Braucu ar: 21/43
|
2004-07-27 22:15, RT rakstīja:
Cik noprotu 3,0 un 4,0 ir vienāda principa un atšķiras tilpums.
Jaa, abi ir M60.
Bet kā ir ar alumīnija blokiem, ir dzirdēts ka tie izdilst un cauri.
Cik var rakstiit vienu un to pashu?? Es tachu jau vienreiz rakstiiju, ka uz Nikasila bloku (V8 ir Nikasila liidz M62 (Alusils) paraadiishanaas laikam, bet Alusila bloki ir jau E38 un E39) cilindru sieninjaam iedarbojas SEERS, bet, taa kaa degviela ar augstu seera koncentraaciju Eiropaa ir reti kur dabuujama, tad nevajag saspringt!!!
Un vai šo problēmu var noteikt diagnostikā,
Jaa.
un ja tas ir izdilis, cik tas varētu maksāt.
Motora bloka mainja.
Jeb atklal tas ir atkarīgs no saimnieka.
Veciit, cenas parasti nosaka nevis auto saimnieks, bet detalju tirgotaajs.
Un vispār cik ir liels resurss šiem motoriem, man teica ka 540 tajam 600 000, bet kā ir ar 3,0?
Absoluuts bullshits. 600k . Resurss ir gandriiz daaaudz mazaaks. Kaa jau teicu, peedeejie motori, kurus razhoja BMW un kuriem bija normaals resurss, bija vecie M30. | Online | | |
Lienite | | Kopš: 07. Apr 2004
Ziņojumi: 343
Braucu ar: LV56
| Nu problemas var but ar NICASIL motora blokiem. Tos uzstadija gan uz E34 gan uz E39. Uz E39 motora bloka kreisajaa labajaa malaa ja nemaldos ir numurs un ja pedejie 3 cipari ir...450 tad bloks ir NICASIL. Tos uzstadija lidz 1997 gada martam. A normalam motoristam to noteikt nevajadzetu but problemam. Un es tev neiesaku nemt V8 ar 400tk km noskrejienu | Offline | | |
PERFS | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13654
Braucu ar: 21/43
| Vienkaarshi jaaveic diagnostika un kaartiibaa. | Online | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
2004-07-27 22:44, Lienite rakstīja:
Nu problemas var but ar NICASIL motora blokiem. Tos uzstadija gan uz E34 gan uz E39. Uz E39 motora bloka kreisajaa labajaa malaa ja nemaldos ir numurs un ja pedejie 3 cipari ir...450 tad bloks ir NICASIL. Tos uzstadija lidz 1997 gada martam. A normalam motoristam to noteikt nevajadzetu but problemam. Un es tev neiesaku nemt V8 ar 400tk km noskrejienu
Un to saka sieviete | Offline | | |
Mar4ello | | Kopš: 13. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5700
Braucu ar: ar Braucu
| Nee nu ir okei..... es ar bik apstulbu .... | Offline | | |
PERFS | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13654
Braucu ar: 21/43
| Prieks par tik erudiitaam/informeetaam dailjaa dzimuma paarstaaveem sheit. Rozaalija ir aarpus konkurences, bet nu Lienite peec shii posta ir stabili otrajaa vietaa . | Online | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Piekrītu | Offline | | |
|
Omulis | | Kopš: 25. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2093
Braucu ar: Ford Escort RS 82', BMW e46 M-Sport touring, BMW I3s
| driiz buus speeciigaakaas par mums shajaas lietaas
----------------- http://www.unfoto.lv
| Offline | | |
Vadik | | Kopš: 25. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5279
Braucu ar: nine eleven turbo
| M62 namnogo luchshe M60
resurs u oboix primerno odinakovij okolo 350-400 t. km
M60B30 voobsche polnij otstoi
resurs okolko 300 t.km
oba motora trebujut maslo visokogo kachestva i regularnoi zameni
tak vrode narekanij k nim netu
posle 200k nachinajut protekatj vse prokladki.
| Offline | | |
PERFS | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13654
Braucu ar: 21/43
|
2004-07-28 01:29, Vadik rakstīja:
M62 namnogo luchshe M60
Par to jau neviens nestriidaas, bet nu ne visi, kas peerk V8 BMW, var atljauties automobiljus ar M62 . | Online | | |
Regisss | | Kopš: 02. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7384
Braucu ar: BMW G01 X3 30d M-Sport '20, BMW X2 25d M-Sport '21, SUP Road Team Issue DI2 LTD '15, SUP Team 29 Iss
| Ir interese par E34 530 V8... Es atceros ka kautkur bija plashaaks topiks par sho auto un konkreeti 3.0 V8 motoru... bet nu nekaadiigi nevaru to atrast? varbuut varat paliidzeet te atrast to topiku + ljoti intereseetu tieshi lietotaaju pieredze ar sho dzineeju un autinju... Probleemas... ekspluataacijas izdevumi... utt...
Danke!
P.s. var arii kur info ir anglju un krievu valodaas!
----------------- Hmmmzzzzz... | Offline | | |
Bron | | Kopš: 30. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 15204
Braucu ar: Traktortehniku by Nissan
| Choms taadu bija iegaadaajies bet jau ar shaizi - laikam bija plaisa cilindraa. Gaaja labi tikai veel nav skaidrs vai gaaja labaak par E34 ar M50B25 | Offline | | |
Regisss | | Kopš: 02. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7384
Braucu ar: BMW G01 X3 30d M-Sport '20, BMW X2 25d M-Sport '21, SUP Road Team Issue DI2 LTD '15, SUP Team 29 Iss
| Kur MadAlex noziedeejis?
----------------- Hmmmzzzzz... | Offline | | |
Blackadder | | Kopš: 15. May 2002
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2144
Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d
|
2005-01-07 08:10, Regisss rakstīja:
Ir interese par E34 530 V8... Es atceros ka kautkur bija plashaaks topiks par sho auto un konkreeti 3.0 V8 motoru... bet nu nekaadiigi nevaru to atrast? varbuut varat paliidzeet te atrast to topiku + ljoti intereseetu tieshi lietotaaju pieredze ar sho dzineeju un autinju... Probleemas... ekspluataacijas izdevumi... utt...
Danke!
P.s. var arii kur info ir anglju un krievu valodaas!
Šodien, būdams visai kašķigā noskaņojumā, tev uzjautāšu - A nah^% tev vajadzīgs V8???? Lai būtu apziņa, ka tev zem kapota ir V8?
Tad jau labāk paņemt ar veco 3.5 motoru, bet kaut kādu 92.gadu (vismaz būs pa lēto) vai arī M5 (vismaz paliekoša vērtība).
Lielākajai daļai E34 ar V8, kurus tu nopirksi, jau tāpat būs daži gadi atlikuši līdz kapsētai - priekš vismaz 10 gadus veca auto tie 300 tūkstoši kilometri ir ne īpaši liels nobraukums. Savukārt atsevišķie, uz pirkstiem saskaitāmi eksemplāri, kuri tomēr nebūs tuvu sava resursa beigām, domājams, maksās daudz vairāk, nekā vidusmēra cilvēkam gribētos izlikt par tādu nu jau morāli novecojušu auto kā E34.
Sōre, neņem ļaunā... ceru ka vēsa duša neskādēs. | Offline | | |
Regisss | | Kopš: 02. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7384
Braucu ar: BMW G01 X3 30d M-Sport '20, BMW X2 25d M-Sport '21, SUP Road Team Issue DI2 LTD '15, SUP Team 29 Iss
| Viss kaartiibaa! Man jau ir jauna mashiiniite... man labs pazinja intereseejaas par 530 V8... Nu redz vinjam tagad ir 525 94’ un vinjsh grib 530 V8... tas arii viss...
Nodoshu vinjam tevis teikto! ))
----------------- Hmmmzzzzz... | Offline | | |
|
Regisss | | Kopš: 02. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7384
Braucu ar: BMW G01 X3 30d M-Sport '20, BMW X2 25d M-Sport '21, SUP Road Team Issue DI2 LTD '15, SUP Team 29 Iss
| Starp citu... R6 3.5 ir veel vecaaks un veel vairaak moraali novecojis...
----------------- Hmmmzzzzz... | Offline | | |
diesel | | Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
|
... BMW V8 ir labākais veids locekļa pagarināšanai | Offline | | |
Blackadder | | Kopš: 15. May 2002
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2144
Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d
| Jaa, bet uzticams... un ne pārāk dārgs. Piedevām, performance tam, domājams, daudz neatšķiras no 3.0 V8.
2005-01-07 09:32, Regisss rakstīja:
Starp citu... R6 3.5 ir veel vecaaks un veel vairaak moraali novecojis...
| Offline | | |
Blackadder | | Kopš: 15. May 2002
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2144
Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d
| Domājams, daudziem tas ir visai nozīmīgs arguments.
2005-01-07 10:50, diesel rakstīja:
... BMW V8 ir labākais veids locekļa pagarināšanai
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|