Online

Pašreiz BMWPower skatās 122 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 633CSi negriež vairāk par 3000 rpm

AutorsZiņojums
bogix
27. Jan 2017, 12:58 #1

Kopš: 14. Aug 2014

No: Ogre

Ziņojumi: 14

Braucu ar: Ar turbo tupeļmotoru.

Sveiki!
Ir neliela neskaidrība,par BMW 633CSI(E24)1977
Lieta sekojoša,motoram apgriezieni atdurās pie kaut kādiem ~3000rms,un ir tā,ka būtu kaut kāds ierobežotājs. Var būt iespēja, ka ir ierobežotājs? Varbūt kāda cita vaina?
Offline
Driver
27. Jan 2017, 13:04 #2

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


27 Jan 2017, 12:58:57 @bogix rakstīja:
Sveiki!
Ir neliela neskaidrība,par BMW 633CSI(E24)1977
Lieta sekojoša,motoram apgriezieni atdurās pie kaut kādiem ~3000rms,un ir tā,ka būtu kaut kāds ierobežotājs. Var būt iespēja, ka ir ierobežotājs? Varbūt kāda cita vaina?

Ieberzies draugs
Shim auto ir pilnigi analoga iesprice, kur diagnostikas iespeju nav nekadu.
Aizdedze ari ir pilniba analoga, pilnai nelaimei apvienota reizem ar tuksgaitas regulcijas/stabilizacijas sistemu.

Shis auto remontejas ar multimetru, oscilografu, stroboskopu un loti lielu gan teoretisko, gan praktisko zinasanu bazi.

Edit: tur bus L-Jetronic un TSZ-i aizsedze.
Ja kads ir samelojis par gadu vai auto ir konstruktors, tad var gadities, ka virsu dzivo loti aizvesturisks motronic, kuram ari diagnostikas iespejas (musdienu izpratne) nav.

[ Šo ziņu laboja Driver, 27 Jan 2017, 13:09:06 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Puce
27. Jan 2017, 14:38 #3

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Pēteri, bet tu taču varētu, ja gribētu.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
bogix
27. Jan 2017, 14:45 #4

Kopš: 14. Aug 2014

No: Ogre

Ziņojumi: 14

Braucu ar: Ar turbo tupeļmotoru.

Bēdīgs man tas stāsts

Virsū stāv TSZ-i aizdedze.

[ Šo ziņu laboja bogix, 27 Jan 2017, 14:54:30 ]

Offline
Zoo
27. Jan 2017, 15:49 #5

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 7814

Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger

Ja jau analogais, tad sāc ar indukcijas spoli.
Offline
marcis74
27. Jan 2017, 17:18 #6

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1037

Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50

Vecām spolēm ir vaina tāda, ka ar aukstu motoru iet, ar karstu neiet. Tinumi drusku iet uz masu, spole silst un nedarbojas.
Ja spole ok, ej 'pa vadiem' uz sadalītāju, Holla devēju. Domāju, ka i-netā var atrast konkrētās šprices algoritmu un var izpīpēt, kur var meklēt fēleri.
Offline
bogix
27. Jan 2017, 18:23 #7

Kopš: 14. Aug 2014

No: Ogre

Ziņojumi: 14

Braucu ar: Ar turbo tupeļmotoru.

Silts vai auksts,tāpat līdz ~3000rms...
Offline
Driver
27. Jan 2017, 18:59 #8

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


27 Jan 2017, 14:38:20 @Puce rakstīja:
Pēteri, bet tu taču varētu, ja gribētu.

Protams
Bet nejau par pliku paldies


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
27. Jan 2017, 19:00 #9

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


27 Jan 2017, 17:18:42 @marcis74 rakstīja:
Vecām spolēm ir vaina tāda, ka ar aukstu motoru iet, ar karstu neiet. Tinumi drusku iet uz masu, spole silst un nedarbojas.
Ja spole ok, ej 'pa vadiem' uz sadalītāju, Holla devēju. Domāju, ka i-netā var atrast konkrētās šprices algoritmu un var izpīpēt, kur var meklēt fēleri.

Tam auto nav nekur neviena holla deveja
Un taa aizdedzes spole pardzivos mus visus, taa nav m50 spole

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
FFL
27. Jan 2017, 19:47 #10

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Kas notiek uz tiem 3000rpm? Sāk šķaudīt?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo