Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 217 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E28 (1982-1987)

Tēma: 525e probleemas

AutorsZiņojums
Sandis_UR
21. Jul 2004, 11:49 #1

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Taatad probleema ir sekojosa.
ir man e28; 84 gada 525 ar motronic sprici. Autinjs iet diezgan labi un jestri ja...ik pa laicinjam autinjs ne no saa nen no taa negjiiptu.
Taatad parasti neilgu laiku peec automasiinas iedarbinaasanas automasiinai peeksnji saak zust jauda, kriitas apgriezieni, palielinaas degvielas, apteerinjs, kaa rezlultaataa automasiina noslaapst. Kaadu briidi automasiinu nevar parasti iedarbinaat vai ariii straada nestabili, tacu peec kaada laika autinjs atkal pieliec un autinjs ripo bez probleemaam liidz naakosajai reizei.
Esmu izskraidiijis diezgan daudz servisus tacu neviens man nevar iisit paliidzeet, un mani jau paarnjeemis bezceribas gars. ir mainiis sajaa sakaraa devielas suuknis.
Varbuut ir kaads saskaaries ar lidziigam probleemaam vai arii ir kaads loti lielisks specialiists apr siem motoriem kurs varetu atrast so defektu.
Cerot uz atsauciibu.
Sandis_UR



Offline
Rons
21. Jul 2004, 11:52 #2

Kopš: 28. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3275

Braucu ar: 435iX un M6

Slinkums bija lasiit .. bet varu ieteikt uzlikt kompi no 2.5i ..tad ir reaali jautri var griezt mototru 6500rpm ...
vinjsh protams aatri nokaujas .. bet ir prieki ...

-----------------
www.radari.lv
Offline
Rozalija
21. Jul 2004, 12:55 #3

Kopš: 17. May 2002

Ziņojumi: 1965

Braucu ar:


2004-07-21 11:49, Sandis_UR rakstīja:

Esmu izskraidiijis diezgan daudz servisus


un ? kur , ko un kā meklēja ?
Offline
Sandis_UR
21. Jul 2004, 13:02 #4

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Nu biju aiskreejis vairakaos servisos.
Lielaaka probleema, kad aizbraucu zu servisu ir taa ka masiina straada un vinji neko iipasi gudru pateikt nevar.
Biju Raiser - vairaka nebrauksu. Diagnostikjis vienkaarsi vilkaas aka vecs opis.
Visiem pazinjaam esmu aprasiijis tacu neviens neko gudru un sakraiigu nevar pateikt.
Offline
pluginss
21. Jul 2004, 13:08 #5

Kopš: 03. Apr 2003

Ziņojumi: 770

Braucu ar: 324td monstru

spriezhot peec teiktaa, izskataas ka shprice laiku pa laikam iegaazh par daudz benziinu. tb domaa ka tagad nu tik esi iespiedis pedaali griidaa. peec idejas arii gaisam vajadzeetu buut drusku vairaak. (ja tam agregaatam ir kompis, tad iespeejams ka tas ir pisz...). tur jau pareizi teica, liec citu kompi.

Offline
Rozalija
21. Jul 2004, 13:14 #6

Kopš: 17. May 2002

Ziņojumi: 1965

Braucu ar:

Bet vai viņi arī kautko darīja, mērīja, testēja, skatījās, diagnosticēja ?
.. parasti ir jāpielieto izslēgšanas metodes. Tādā veidā var atrast arī citas vainas, vai uzzināt kautko jaunu, vai kas drīz beigsies, utt ..

Vajadzētu izmērīt kompresiju visos cilindros. Paskatīties sveces.
Ja tur viss ok, tad tiešām pamēģini pārspraust citu kompi. Tas ir ļoti elementāri. Tik dabū to citu kompi un izmēģini
Offline
Sandis_UR
21. Jul 2004, 13:18 #7

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

it kaa diagnostikaa teica ka sveces straadaa, arii tempereatuuras datchiks straada, it kaa sprauslas straadaaja suudigi, tacu vinji teica, ka kautkads tur cipars nav iiapsi liels, lai satrauktos.
Offline
Rozalija
21. Jul 2004, 13:22 #8

Kopš: 17. May 2002

Ziņojumi: 1965

Braucu ar:

sveces var strādāt, bet jebkuram normālam diagnostiķim pēc sveces jau būtu jānoska vai šajā cilindrā viss ir ok, vai maisījums ir atbilstoš , ne pa liesu, ne treknu . Un ja saki, ka kautkas nav labi ar sprauslām, tad varbūt tiešām kautkas tur nav labi
.. smieklīgi jau izklausās, bet nu
toč pamēģini citu kompi. Zini kāds tev viņam kods ?


un ja saki, ka raustās apgriezieni .. moš gaisa mērītājs gļučī ? [ This message was edited by: Rozalija on 2004-07-21 13:23 ]
Offline
Sandis_UR
21. Jul 2004, 13:45 #9

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Varbuut variet ieteikt kaadu specu, kurs ar sadiem autinjiem darbojas, jo aptc neesmu nekaads lielais auto specs.
Offline
Sandis_UR
17. Dec 2004, 17:44 #10

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

TNX par padomu, bet problemu sito jau sen atrisinaju, vainiigs bija kompis. Tika uzlikts tads pats kompis no sasista 525e.
Btw pie reizes sveces ari nomainiiju, bet svecadi gan ir ok.
Offline
Bamperis
30. Dec 2004, 14:43 #11

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4791

Braucu ar: 07`e61 530d///M

Karoce prob sekojosha. Coks-manam 525e ir protams elektriskais coks,probleema taada ka mashiina elpo-uznjem nonem abarotus,domaaju ka choks pizdets,bet nehuja,ja choku pieleed pie straavas pa taisno no aki,apgriezieni nokriitas-taadas ar vinju viss ok. Gribeetu uzzinaat no kurienes naak taa apgriezienu kontrole-kur tie vadi iznaak aaraa,jo no choka sekojot apstaajos pie baigi resnaa-laikam centraalaa vadu muckula Kur tie jobanie vadi saakaas ???
Offline
Bamperis
05. Jan 2005, 18:36 #12

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4791

Braucu ar: 07`e61 530d///M

Nu dzeki taks palidzat man ar to jebucho choku... plzz
Offline
Sandis_UR
05. Jan 2005, 19:25 #13

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


2005-01-05 18:36, Bamperis rakstīja:
Nu dzeki taks palidzat man ar to jebucho choku... plzz


nevaretu mazliet konkretak (skaidrak) par tavu problēmu.
Offline
JZ
05. Jan 2005, 19:41 #14

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

"choks", jeb elektriskais vaarsts arii ir pisec tanii gadiijumaa, ja mashiinai apgriezieni leekaa, tas, visdriizaak, kjeras, ir aizseereejis, var nopirkt citu, vai arii esosho izmazgaat ar degreaser - ellju skjaidosho kjiimiju, tad uudenii izskalo un izzhaavee, var buut paliidz...

veel vareetu buut pushu kaada iepluudes gaisa truba vai arii gar kaadu savienojumu (m20 motronikam tadu iepluudei netruukst) motors suuc iekshaa gaisu aiz gaisa meeriitaaja...
Offline
bmwaddict
06. Jan 2005, 01:21 #15

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

mosh veel droseles gala sleedzis blatnojs..
Offline
Bamperis
06. Jan 2005, 16:06 #16

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4791

Braucu ar: 07`e61 530d///M

saprotiet tas coks,vai vaarsts,nu karoce taads pricendaalis kurs atrodas blakus iepluudes kolektoram"spricei" izskataas kjipa alumiinaja bundulis divi vadie ar stekeri ieet vinja,un arii laikam 2trubas,tas verkis ir ok,jo es esmu tagad vinju piesleedzis taa,ka iesledzot aizdedzi man uzsicu pieiet klaat straava no indukcenes vinjam...vish straada klikšč,man galvenais interesee tie 2 vadi kuri vinjaa ieiet,man vajag zinaat kur vinji saakaas.....
Offline
Bamperis
20. Feb 2005, 18:07 #17

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4791

Braucu ar: 07`e61 530d///M

Taa man te taada probleemija radusies,proti pazudis uzraxts insprection vai kautkaa tamliidziigi,ne deg,kad iesleedzu aizdedzi,ne motoram ruucot,kur tam pricendaalim var reset uztaisiit-ja taads vispaar pastaav,vai mosh kautkas cits nobiris ??
Offline
Permalat
20. Feb 2005, 19:34 #18

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2004-07-21 11:49, Sandis_UR rakstīja:
Taatad probleema ir sekojosa.
ir man e28; 84 gada 525 ar motronic sprici. Autinjs iet diezgan labi un jestri ja...ik pa laicinjam autinjs ne no saa nen no taa negjiiptu.
Taatad parasti neilgu laiku peec automasiinas iedarbinaasanas automasiinai peeksnji saak zust jauda, kriitas apgriezieni, palielinaas degvielas, apteerinjs, kaa rezlultaataa automasiina noslaapst. Kaadu briidi automasiinu nevar parasti iedarbinaat vai ariii straada nestabili, tacu peec kaada laika autinjs atkal pieliec un autinjs ripo bez probleemaam liidz naakosajai reizei.
Esmu izskraidiijis diezgan daudz servisus tacu neviens man nevar iisit paliidzeet, un mani jau paarnjeemis bezceribas gars. ir mainiis sajaa sakaraa devielas suuknis.
Varbuut ir kaads saskaaries ar lidziigam probleemaam vai arii ir kaads loti lielisks specialiists apr siem motoriem kurs varetu atrast so defektu.
Cerot uz atsauciibu.
Sandis_UR





Par diagnostiku, izlasi, lūdzu, rakstu www.permalat.lv. Nu, nevar nekāds Raisers līdzēt Ja brauktu uz SPECIALIZĒTO centru, kļūdas uzreiz atrastu. Motronic jau ir pašdiagnostika. Tukšgaitas vārsts tas būt nevar. Tad ar maisījuma sastāvu viss ok,braucot par īsti nejustu. Ar pedāli varētu noturēt apgriezienus...
Jāslēdz pie datora, un jāveic riktīga diagnostika, nevis bakstīšanās
Offline
Permalat
20. Feb 2005, 19:38 #19

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-02-20 18:07, Bamperis rakstīja:
Taa man te taada probleemija radusies,proti pazudis uzraxts insprection vai kautkaa tamliidziigi,ne deg,kad iesleedzu aizdedzi,ne motoram ruucot,kur tam pricendaalim var reset uztaisiit-ja taads vispaar pastaav,vai mosh kautkas cits nobiris ??

uzraksti ’inspection’ un ’oilservice’ norāda uz apkopes darbību nepieciešamību. sīkāk šeit!
Normāli nevienam no šiem indikatoriem degt nevajadzētu. Ja sava BMW apkopi veiksi specializētajā centrā, Tev bez maksas pēc apkopes nodzēsīs šos indikatorus
Ja nevar nodzēst/nestrādā, iespējams, jānomaina akumulatori uz plates. Formumā par E28 vai E30 rakstīju, kas un kā jādara..
Offline
Permalat
20. Feb 2005, 19:46 #20

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-01-06 16:06, Bamperis rakstīja:
saprotiet tas coks,vai vaarsts,nu karoce taads pricendaalis kurs atrodas blakus iepluudes kolektoram"spricei" izskataas kjipa alumiinaja bundulis divi vadie ar stekeri ieet vinja,un arii laikam 2trubas,tas verkis ir ok,jo es esmu tagad vinju piesleedzis taa,ka iesledzot aizdedzi man uzsicu pieiet klaat straava no indukcenes vinjam...vish straada klikšč,man galvenais interesee tie 2 vadi kuri vinjaa ieiet,man vajag zinaat kur vinji saakaas.....


Tas čoks strādā visu motora darbības laiku: tb. ir pusatvērtā stāvoklī. Aukstam motoram vairāk atvērts, siltam: mazāk. Tas nodrošina pastāvīgus tukšgaitas apgriezienu ap 800RPM. Vadību vārsts ņem no DME.
Aizverot ciet to vārstu, sākas sekojošas problēmas: DME ieraksta tukšgaitas sistēmas kļūdu, atver(cenšas) vārstu vidējā stāvoklī, strādā pēc avārijas algoritma. Ja ar kaut kādām viltībām dabū tukšgaitu, visa tā sistēma tik un tā normāli nestrādā..
Ja mēģina dabūt tukšgaitu ar CO skrūvi, sekas -liess maisījums tukšgaitā, nokauta labda zonde un katalizators (ja tādi jau ir)..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo