Online

Pašreiz BMWPower skatās 122 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: e39 1996.g dīzēļī

AutorsZiņojums
ghettz
29. Nov 2016, 21:05 #1

Kopš: 08. Sep 2014

Ziņojumi: 20

Braucu ar: krustu pāri

Sveiki,

Meklēju e39 lidz ~2k Eiro.
Jautājums ir par motoriem 2.0d; 2.5d; 3.0d
Daži runā ka lidz 2000 gadam 2.5dizeļiem ir salidzinoshi slikti motori ar visadam problemam...bet 3.0d sakas no 2-2.5k vai ir vērts pielikt

Priecāšos, ja kāds var pakomentēt motorus, ieteikt... pieminēt par jaudas starpību
Offline
streetlife
29. Nov 2016, 21:17 #2

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er

e39 ir veca lamata un ja nav lieks vismaz 1k euro ko veltīt remontam, tad labāk neņemt.
nebūs mēnesis kad autiņā neieliksi vismaz 100 eur pie nosacījuma ja pats visu taisi.
Offline
CP17
29. Nov 2016, 21:18 #3

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


29 Nov 2016, 21:15:45 @cufiks rakstīja:
Jau otrā pieGdiena šonedēļ?

TDS - visus jautâjumus pie lietotāja @Driver

Pārëjie jautājumi un postošanas kārtība pie lietotāja @gaazesmird

Lietotājs @gaazesmird tīra arī DPF Daugavmalā



Tagad tīra Daugavmalā? Visu laiku strādāja Biķernieku mežā
Offline
karlsonss
29. Nov 2016, 21:20 #4

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


29 Nov 2016, 21:18:35 @CP17 rakstīja:

29 Nov 2016, 21:15:45 @cufiks rakstīja:
Jau otrā pieGdiena šonedēļ?

TDS - visus jautâjumus pie lietotāja @Driver

Pārëjie jautājumi un postošanas kārtība pie lietotāja @gaazesmird

Lietotājs @gaazesmird tīra arī DPF Daugavmalā



Tagad tīra Daugavmalā? Visu laiku strādāja Biķernieku mežā


laikam nevareeja ar fasiku dirsascaurumus sadaliit taa nu naacaas paarvaakties uz daugavmalu
Offline
kaashux
29. Nov 2016, 21:20 #5

Kopš: 12. Nov 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 330

Braucu ar:

Nopērkot e39 līdz 2k neviens neliks pat ne 50eiro mēnesī. Varbūt degvielai tik. Nopisīs kamēr iet un tad sāks prasīt pēc interneta diagnostikas.
Offline
dzuris
29. Nov 2016, 21:24 #6

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


29 Nov 2016, 21:20:38 @kaashux rakstīja:
Nopērkot e39 līdz 2k neviens neliks pat ne 50eiro mēnesī. Varbūt degvielai tik. Nopisīs kamēr iet un tad sāks prasīt pēc interneta diagnostikas.


+17 mana kolega pieeja
Offline
Jurchixx
29. Nov 2016, 21:25 #7

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8267

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

tādam nolūkam vēl lētākus jāskatās un pēc iespējas svaigāku skati, lai ilgāk var lauzt
Offline
streetlife
29. Nov 2016, 22:34 #8

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er


29 Nov 2016, 21:42:45 @AB1304 rakstīja:

29 Nov 2016, 21:17:06 @streetlife rakstīja:
e39 ir veca lamata un ja nav lieks vismaz 1k euro ko veltīt remontam, tad labāk neņemt.
nebūs mēnesis kad autiņā neieliksi vismaz 100 eur pie nosacījuma ja pats visu taisi.


Tu domā, ka tev 1.sērija nelūzīs nekad ? Naivs esi.


Pajāt kāda sērija vai marka. Auto kas ir vecāks par 5-7 gadi prasīs remontus, kas vairāk neskaitās apkopes. Darba šķidrumi, filtri, bremzes, riepas nu vel piekare jo pie mums tādi ceļi. Vairāk par cita veida remontiem dzirdēt negribu. 10+ gadi auto ir jārēķinās ka būs jāveic dažādi remontdarbi, kas vairāk nebūs tikai apkopes.

e39 dīzeļiem resurss ir 350k km, pēc kā tas auto prasīs īpaši lielu uzmanību. Kad tiks nomainītas visas sprauslas, turbīna, dzeses caurules visi sūkņi un piedzenamie agregāti. nu tad tas auto var noiet vel 300.


Nu nevaru naļikā paņemt 5gadus vecu f11 tāpēc arī braucu ar 1er. Tā kā man tas auto jādzenā pa Rīgu un pierīgu neko citu arī nevajag.
Offline
rekeds
29. Nov 2016, 22:48 #9

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

[pīkstulis] cilvēki, ka tik otram iedirst par viņa izvēli

laiks būtu saprast, ka ne viss ir balts un melns.
Offline
ghettz
30. Nov 2016, 01:36 #10

Kopš: 08. Sep 2014

Ziņojumi: 20

Braucu ar: krustu pāri


29 Nov 2016, 22:34:10 @streetlife rakstīja:

29 Nov 2016, 21:42:45 @AB1304 rakstīja:

29 Nov 2016, 21:17:06 @streetlife rakstīja:
e39 ir veca lamata un ja nav lieks vismaz 1k euro ko veltīt remontam, tad labāk neņemt.
nebūs mēnesis kad autiņā neieliksi vismaz 100 eur pie nosacījuma ja pats visu taisi.


Tu domā, ka tev 1.sērija nelūzīs nekad ? Naivs esi.


Pajāt kāda sērija vai marka. Auto kas ir vecāks par 5-7 gadi prasīs remontus, kas vairāk neskaitās apkopes. Darba šķidrumi, filtri, bremzes, riepas nu vel piekare jo pie mums tādi ceļi. Vairāk par cita veida remontiem dzirdēt negribu. 10+ gadi auto ir jārēķinās ka būs jāveic dažādi remontdarbi, kas vairāk nebūs tikai apkopes.

e39 dīzeļiem resurss ir 350k km, pēc kā tas auto prasīs īpaši lielu uzmanību. Kad tiks nomainītas visas sprauslas, turbīna, dzeses caurules visi sūkņi un piedzenamie agregāti. nu tad tas auto var noiet vel 300.


Nu nevaru naļikā paņemt 5gadus vecu f11 tāpēc arī braucu ar 1er. Tā kā man tas auto jādzenā pa Rīgu un pierīgu neko citu arī nevajag.



Paldies, uz +/- tādu atbildi sastapt arī cerēju. Liekas saprotami un pieņemami.

Lai arī atbildi par 2.5d zem 2000g vel nesanemu... bet ja jau sakiet ka e39os nem tikai ar svaigam apskatem lai lidz nakamajai nokautu, tad ari 2.3; 2.5 benzinieks derēs
Offline
dzuris
30. Nov 2016, 05:33 #11

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


29 Nov 2016, 22:34:10 @streetlife rakstīja:

29 Nov 2016, 21:42:45 @AB1304 rakstīja:

29 Nov 2016, 21:17:06 @streetlife rakstīja:
e39 ir veca lamata un ja nav lieks vismaz 1k euro ko veltīt remontam, tad labāk neņemt.
nebūs mēnesis kad autiņā neieliksi vismaz 100 eur pie nosacījuma ja pats visu taisi.


Tu domā, ka tev 1.sērija nelūzīs nekad ? Naivs esi.


Pajāt kāda sērija vai marka. Auto kas ir vecāks par 5-7 gadi prasīs remontus, kas vairāk neskaitās apkopes. Darba šķidrumi, filtri, bremzes, riepas nu vel piekare jo pie mums tādi ceļi. Vairāk par cita veida remontiem dzirdēt negribu. 10+ gadi auto ir jārēķinās ka būs jāveic dažādi remontdarbi, kas vairāk nebūs tikai apkopes.

e39 dīzeļiem resurss ir 350k km, pēc kā tas auto prasīs īpaši lielu uzmanību. Kad tiks nomainītas visas sprauslas, turbīna, dzeses caurules visi sūkņi un piedzenamie agregāti. nu tad tas auto var noiet vel 300.


Nu nevaru naļikā paņemt 5gadus vecu f11 tāpēc arī braucu ar 1er. Tā kā man tas auto jādzenā pa Rīgu un pierīgu neko citu arī nevajag.



No kurienes info par 350k? tie ir suna murgi. tukanus vins neprasa ja defektus novers laicigi.
Offline
streetlife
30. Nov 2016, 18:28 #12

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er


30 Nov 2016, 05:33:26 @dzuris rakstīja:

29 Nov 2016, 22:34:10 @streetlife rakstīja:

29 Nov 2016, 21:42:45 @AB1304 rakstīja:

29 Nov 2016, 21:17:06 @streetlife rakstīja:
e39 ir veca lamata un ja nav lieks vismaz 1k euro ko veltīt remontam, tad labāk neņemt.
nebūs mēnesis kad autiņā neieliksi vismaz 100 eur pie nosacījuma ja pats visu taisi.


Tu domā, ka tev 1.sērija nelūzīs nekad ? Naivs esi.


Pajāt kāda sērija vai marka. Auto kas ir vecāks par 5-7 gadi prasīs remontus, kas vairāk neskaitās apkopes. Darba šķidrumi, filtri, bremzes, riepas nu vel piekare jo pie mums tādi ceļi. Vairāk par cita veida remontiem dzirdēt negribu. 10+ gadi auto ir jārēķinās ka būs jāveic dažādi remontdarbi, kas vairāk nebūs tikai apkopes.

e39 dīzeļiem resurss ir 350k km, pēc kā tas auto prasīs īpaši lielu uzmanību. Kad tiks nomainītas visas sprauslas, turbīna, dzeses caurules visi sūkņi un piedzenamie agregāti. nu tad tas auto var noiet vel 300.


Nu nevaru naļikā paņemt 5gadus vecu f11 tāpēc arī braucu ar 1er. Tā kā man tas auto jādzenā pa Rīgu un pierīgu neko citu arī nevajag.



No kurienes info par 350k? tie ir suna murgi. tukanus vins neprasa ja defektus novers laicigi.


Reāli ir peredze ar 4iem e39 ar m57tajiem motoriem. un visiem problēmas sākās ap 350k km. (oriģinālajiem) .

ja nav mainīti visi sūkņi, sprauslas, turbīna, visas dzeses caurules, ģenerators un kārba, tad jātur 1k rezervei neparedzētajiem remontiem. Jā protams, ja visu šo sataisa tad nopietnu problēmu nebūs, ja nu kāds elektronikas bloks noklājas. Jā vel dsc modulis arī ir pie saraksta.

reāli neviena no iepriekšminētajām detaļām nemaksā mazāk par 400 eur.

Gribētu redzēt kā tu novērstu iespējamos defektus neiekraujot tajā drotā vismaz 1500 eur gadā. Pieņemu ka ar tehniku saproties diezgan labi un vari izdomāt kā atskrūvēt grūti pieejamas skrūves un izjaukt šādus tādus mezglus tad nekādām problēmām nevajadzētu būt. Bet nu tā kā vairākumam poweristu nemaz nevajadzētu vērt vaļā haubi lai eļļas līmeni pārbaudītu jo 100 punkti ka kautko sapisīs. Nu tādam bez 1k euro kontā neiztikt.
Offline
dzuris
30. Nov 2016, 18:49 #13

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Mana dzives pieredze ka ew no saveja pagaidam visu oem vacu nost, un nobraukums teju puslimaks. Turbina sak punkot, vienai sprauslai nedaudz sudigaka korekcija, bet labaka ka dazam labam kas doma ka mint. Gribi teikt ka no NL man jau atnaca labi atremontets? karba beidzas pie ~460. No tiem mezgliem turbo restauret ap 300, genis 60-80,magistralais ap 100 sprauslas 500-600 Bet tas viss viena reize nenospragst tepat viens useris pilniba saveda uz X5 visu degvielas sistemu kartiba un gala laikam 1200 bija
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo