Online
Pašreiz BMWPower skatās 202 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 528 tukšgaitas apgriezieni, metāla klikšķa skaņa sajūgam
Autors | Ziņojums |
SuperPuika | | Kopš: 03. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 53
Braucu ar: e39
| Sveiki biedri. Beidzot gandrīz esmu kļuvis par laimīgu BMW īpašnieku, bet vajadzētu tikt skaidrībā ar dažām uzreiz atklātām problēmām, būšu pateicīgs, ja kāds varētu palīdzēt (auto e39 1999 M52TUB28 )
- tukšgaitas apgriezieni, kad auto vēl nav pilnība uzsildījies, bet jau nometis no 1k+ apgiriezieniem, ik pa laikam (10-30 sek) strauji krīt gandrīz līdz nullei, momentā motors kompensējot uzmet apgriezienus pāri 1k un pāriet uz stabiliem. Ta notiek kamēr uzsildās vai tādā momentā noslāpst.
- spiežot sajūgu, kaut kur uz 2/3 dzirdama metāla uzsitiens
- izkustoties no vietas, atlaižot sajūgu mašīna tā arī grib noslāpt, sajūta -motors uzvedās līdzīgi pirmajai problēmai, strauji nometās apgriezieni un uzreiz motors tos mēģina kompensēt, tad nu tā arī brauc, vai nu jāspolē pie luksofora, vai jāslāpst
- slikti slēdzās 5-tais un atpakaļgaitas ātrumi, cik pats sapratu, pie vainas "shift pins", jautājums, ja kāds tos taisījis, varbūt var ieteikt servisu un apmēram cenu visam remontam.
[ Šo ziņu laboja SuperPuika, 28 Nov 2016, 01:19:53 ] | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
| tu taisies pirkt to mašīnu vai mantojums? ja pērc, tad varbūt pameklē labākā stāvoklī, kaut vai 523 | Offline | | |
SuperPuika | | Kopš: 03. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 53
Braucu ar: e39
| Jau ir samaksāts par auto, tikai vēl nav pārrakstīta, variants meklēt citu atkrīt, taisīšu šo pašu.
Baigi aizdomīgi, ka mēneša laikā būšu jau ceturtais īpašņieks
P.S. prāts ieslēdzas tikai pēc darījuma, pirkšanas brīdī dominē emocijas un auto "kasjaki" ir nemanāmi | Offline | | |
studentbmw | | Kopš: 05. Sep 2009
No: Kuldīga
Ziņojumi: 119
Braucu ar: Mazģiks 6 Estate
| labs joks BEt tomēr varbūt kāds zinošs var kaut ko ieteikt, ja jau ir apņēmies taisīt. | Offline | | |
Castor | | Kopš: 15. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2174
Braucu ar: 316i
| Man patīk tie, kas pērk defektainu mašīnu, bet nav ne mazākās sajēgas, ka remontēt | Offline | | |
Castor | | Kopš: 15. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2174
Braucu ar: 316i
| Starp citu, nav uzlikts m20 vienmasas spararats? | Offline | | |
rekeds | | Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
| m20, e39? | Offline | | |
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4052
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Varetu linku uz sludinajumu? | Offline | | |
|
Castor | | Kopš: 15. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2174
Braucu ar: 316i
|
28 Nov 2016, 11:13:00 @rekeds rakstīja:
m20, e39?
Tas ir populārs "uzlabojums", lai motors būtu drusku atsaucīgāks uz pedāli, bet tiek zaudēts komforts. Bet e39 taču ir spooorta mašīna. Ja nepārtaisa izpiedēja dakšai atduri vai neliek e30 323 izspiedējgultni, tad dakša atduras kurvī un ir jautras skaņas | Offline | | |
studentbmw | | Kopš: 05. Sep 2009
No: Kuldīga
Ziņojumi: 119
Braucu ar: Mazģiks 6 Estate
| a ja nopirks ejošu kā iemācīsies labot? Žiguļi un Deltas bija defektainas un labi varēja apgūt basic zināšanas. Tagad cits gadsimts
Labāk piedāvājiet džekam vietu kur viņš viņu var pats izārdīt, ja nu vienīgi viņš grib tikai virtuāļi apgūt sava auto defektus | Offline | | |
AndrisB525 | | Kopš: 24. Jan 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 427
Braucu ar: Astra J, MK4
| Būtu jaaizliedz ar likumu želejai pārvietoties ar 5er | Offline | | |
studentbmw | | Kopš: 05. Sep 2009
No: Kuldīga
Ziņojumi: 119
Braucu ar: Mazģiks 6 Estate
|
28 Nov 2016, 11:26:09 @Castor rakstīja:
28 Nov 2016, 11:13:00 @rekeds rakstīja:
m20, e39?
Tas ir populārs "uzlabojums", lai motors būtu drusku atsaucīgāks uz pedāli, bet tiek zaudēts komforts. Bet e39 taču ir spooorta mašīna. Ja nepārtaisa izpiedēja dakšai atduri vai neliek e30 323 izspiedējgultni, tad dakša atduras kurvī un ir jautras skaņas
Labs, būs jāpamēģīna Vajag topiku, "Viss par E39, lai tas būtu jautrs" | Offline | | |
studentbmw | | Kopš: 05. Sep 2009
No: Kuldīga
Ziņojumi: 119
Braucu ar: Mazģiks 6 Estate
|
28 Nov 2016, 11:28:50 @AndrisB525 rakstīja:
Būtu jaaizliedz ar likumu želejai pārvietoties ar 5er
Kāds sakars? Es piem skatos uz 5er 3.0i lai varētu upgrade uz trackday un vizuāļi izskatās ne pēc želejas 5er un lai sīcim ir taburete aizmugurē uz kā sēdēt. E39 preFL jau nu nav vairāk glamūrs Jau mocu viņu no 2009 gada | Offline | | |
SuperPuika | | Kopš: 03. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 53
Braucu ar: e39
| Nopērkot arī perfektu auto, to ar vajadzēs remontēt, varbūt ne uzreiz, bet vajadzēs, bet zināšanas jau tādas pašas vien būs.
Par kārbu un sajūgu jautājumi atkrīt, kārbu tik un ta jāņem nost, lai tos "shift pins" (nav ideju, kā viņi tulkojas) nomainīt, uzreiz arī varēs apskatīties kas ar sajūgu.
Būšu pasteidzies ar palīdzības meklēšanu, auto tik dažas stundas bijis rokās, būs uz kādu servisu jaaizmauc, lai pieslēdz datoram, varbūt tur varēs manīt kas pa vainu apgriezieniem, ja nē, tad jau talāk domāt un vienu pa vienam izslēgt iespējamos vaininiekus. Vienkārši momentā, kad "prāts ieslēdzās", sāku defektiņus mazākus un lielākus manīt, bija doma vispar atmest ar roku.
Ņemot vēra zināmas kaites, nav jau auto galīgs lūznis, pieliekot roku prieces mani vēl ilgus gadus. | Offline | | |
Castor | | Kopš: 15. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2174
Braucu ar: 316i
| Pirms kārbai stieņus ņem laukā, uzmet aci kulisei. Drīzāk lufte visās buksēs. | Offline | | |
devarg | | Kopš: 21. Sep 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 162
Braucu ar: Benzina kapsētu
|
28 Nov 2016, 01:19:23 @SuperPuika rakstīja:
Sveiki biedri. Beidzot gandrīz esmu kļuvis par laimīgu BMW īpašnieku, bet vajadzētu tikt skaidrībā ar dažām uzreiz atklātām problēmām, būšu pateicīgs, ja kāds varētu palīdzēt (auto e39 1999 M52TUB28 )
- tukšgaitas apgriezieni, kad auto vēl nav pilnība uzsildījies, bet jau nometis no 1k+ apgiriezieniem, ik pa laikam (10-30 sek) strauji krīt gandrīz līdz nullei, momentā motors kompensējot uzmet apgriezienus pāri 1k un pāriet uz stabiliem. Ta notiek kamēr uzsildās vai tādā momentā noslāpst.
- spiežot sajūgu, kaut kur uz 2/3 dzirdama metāla uzsitiens
- izkustoties no vietas, atlaižot sajūgu mašīna tā arī grib noslāpt, sajūta -motors uzvedās līdzīgi pirmajai problēmai, strauji nometās apgriezieni un uzreiz motors tos mēģina kompensēt, tad nu tā arī brauc, vai nu jāspolē pie luksofora, vai jāslāpst
- slikti slēdzās 5-tais un atpakaļgaitas ātrumi, cik pats sapratu, pie vainas "shift pins", jautājums, ja kāds tos taisījis, varbūt var ieteikt servisu un apmēram cenu visam remontam.
ka lec apgriezieni- problema ar vanosu ( jamaina gumijas ) +- 100 ar darbu
Nomet stekeri no vanosa un bus miers pa ziemu pa vasaru viss bus kartiba
par sajugu hvz
par spolesanu ari var no vanosa kert ( atsledz un megini )
Par atrumiem, sapista kulise.
Cik vinam noskrejens? 350k? | Offline | | |
|
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
28 Nov 2016, 12:28:44 @devarg rakstīja:
28 Nov 2016, 01:19:23 @SuperPuika rakstīja:
Sveiki biedri. Beidzot gandrīz esmu kļuvis par laimīgu BMW īpašnieku, bet vajadzētu tikt skaidrībā ar dažām uzreiz atklātām problēmām, būšu pateicīgs, ja kāds varētu palīdzēt (auto e39 1999 M52TUB28 )
- tukšgaitas apgriezieni, kad auto vēl nav pilnība uzsildījies, bet jau nometis no 1k+ apgiriezieniem, ik pa laikam (10-30 sek) strauji krīt gandrīz līdz nullei, momentā motors kompensējot uzmet apgriezienus pāri 1k un pāriet uz stabiliem. Ta notiek kamēr uzsildās vai tādā momentā noslāpst.
- spiežot sajūgu, kaut kur uz 2/3 dzirdama metāla uzsitiens
- izkustoties no vietas, atlaižot sajūgu mašīna tā arī grib noslāpt, sajūta -motors uzvedās līdzīgi pirmajai problēmai, strauji nometās apgriezieni un uzreiz motors tos mēģina kompensēt, tad nu tā arī brauc, vai nu jāspolē pie luksofora, vai jāslāpst
- slikti slēdzās 5-tais un atpakaļgaitas ātrumi, cik pats sapratu, pie vainas "shift pins", jautājums, ja kāds tos taisījis, varbūt var ieteikt servisu un apmēram cenu visam remontam.
ka lec apgriezieni- problema ar vanosu ( jamaina gumijas ) +- 100 ar darbu
Nomet stekeri no vanosa un bus miers pa ziemu pa vasaru viss bus kartiba
par sajugu hvz
par spolesanu ari var no vanosa kert ( atsledz un megini )
Par atrumiem, sapista kulise.
Cik vinam noskrejens? 350k?
Velviens gudrais uzradas...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
devarg | | Kopš: 21. Sep 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 162
Braucu ar: Benzina kapsētu
|
28 Nov 2016, 13:09:44 @Driver rakstīja:
28 Nov 2016, 12:28:44 @devarg rakstīja:
28 Nov 2016, 01:19:23 @SuperPuika rakstīja:
Sveiki biedri. Beidzot gandrīz esmu kļuvis par laimīgu BMW īpašnieku, bet vajadzētu tikt skaidrībā ar dažām uzreiz atklātām problēmām, būšu pateicīgs, ja kāds varētu palīdzēt (auto e39 1999 M52TUB28 )
- tukšgaitas apgriezieni, kad auto vēl nav pilnība uzsildījies, bet jau nometis no 1k+ apgiriezieniem, ik pa laikam (10-30 sek) strauji krīt gandrīz līdz nullei, momentā motors kompensējot uzmet apgriezienus pāri 1k un pāriet uz stabiliem. Ta notiek kamēr uzsildās vai tādā momentā noslāpst.
- spiežot sajūgu, kaut kur uz 2/3 dzirdama metāla uzsitiens
- izkustoties no vietas, atlaižot sajūgu mašīna tā arī grib noslāpt, sajūta -motors uzvedās līdzīgi pirmajai problēmai, strauji nometās apgriezieni un uzreiz motors tos mēģina kompensēt, tad nu tā arī brauc, vai nu jāspolē pie luksofora, vai jāslāpst
- slikti slēdzās 5-tais un atpakaļgaitas ātrumi, cik pats sapratu, pie vainas "shift pins", jautājums, ja kāds tos taisījis, varbūt var ieteikt servisu un apmēram cenu visam remontam.
ka lec apgriezieni- problema ar vanosu ( jamaina gumijas ) +- 100 ar darbu
Nomet stekeri no vanosa un bus miers pa ziemu pa vasaru viss bus kartiba
par sajugu hvz
par spolesanu ari var no vanosa kert ( atsledz un megini )
Par atrumiem, sapista kulise.
Cik vinam noskrejens? 350k?
Velviens gudrais uzradas...
Ja kas man bija m52b28tu un pisos ar to vanosu katru ziemu, kamer ne pardevu | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| A tu saproti, ka motors nav tikai vanoss un nekas vairak. Un vanosam nav tikai viens defekts iespejams.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
devarg | | Kopš: 21. Sep 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 162
Braucu ar: Benzina kapsētu
|
28 Nov 2016, 13:52:45 @Driver rakstīja:
A tu saproti, ka motors nav tikai vanoss un nekas vairak. Un vanosam nav tikai viens defekts iespejams.
tak var atslegt to pi*to vanosu un pameginat, pareizi? Esmu parliecinats uz 99,99% ka pis*as vanos, jo gumijas maina loti reti un ja vins netaisa baigo troksi, tad gumijas. Es saktu ar vinu, pectam jau raktos talak[ Šo ziņu laboja devarg, 28 Nov 2016, 13:57:07 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|