Online

Pašreiz BMWPower skatās 202 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: 528 tukšgaitas apgriezieni, metāla klikšķa skaņa sajūgam

AutorsZiņojums
SuperPuika
28. Nov 2016, 01:19 #1

Kopš: 03. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 53

Braucu ar: e39

Sveiki biedri. Beidzot gandrīz esmu kļuvis par laimīgu BMW īpašnieku, bet vajadzētu tikt skaidrībā ar dažām uzreiz atklātām problēmām, būšu pateicīgs, ja kāds varētu palīdzēt (auto e39 1999 M52TUB28 )

- tukšgaitas apgriezieni, kad auto vēl nav pilnība uzsildījies, bet jau nometis no 1k+ apgiriezieniem, ik pa laikam (10-30 sek) strauji krīt gandrīz līdz nullei, momentā motors kompensējot uzmet apgriezienus pāri 1k un pāriet uz stabiliem. Ta notiek kamēr uzsildās vai tādā momentā noslāpst.
- spiežot sajūgu, kaut kur uz 2/3 dzirdama metāla uzsitiens
- izkustoties no vietas, atlaižot sajūgu mašīna tā arī grib noslāpt, sajūta -motors uzvedās līdzīgi pirmajai problēmai, strauji nometās apgriezieni un uzreiz motors tos mēģina kompensēt, tad nu tā arī brauc, vai nu jāspolē pie luksofora, vai jāslāpst
- slikti slēdzās 5-tais un atpakaļgaitas ātrumi, cik pats sapratu, pie vainas "shift pins", jautājums, ja kāds tos taisījis, varbūt var ieteikt servisu un apmēram cenu visam remontam.

[ Šo ziņu laboja SuperPuika, 28 Nov 2016, 01:19:53 ]

Offline
HiJaCKeR
28. Nov 2016, 08:46 #2

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i

tu taisies pirkt to mašīnu vai mantojums? ja pērc, tad varbūt pameklē labākā stāvoklī, kaut vai 523
Offline
SuperPuika
28. Nov 2016, 10:25 #3

Kopš: 03. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 53

Braucu ar: e39

Jau ir samaksāts par auto, tikai vēl nav pārrakstīta, variants meklēt citu atkrīt, taisīšu šo pašu.
Baigi aizdomīgi, ka mēneša laikā būšu jau ceturtais īpašņieks
P.S. prāts ieslēdzas tikai pēc darījuma, pirkšanas brīdī dominē emocijas un auto "kasjaki" ir nemanāmi
Offline
studentbmw
28. Nov 2016, 10:59 #4

Kopš: 05. Sep 2009

No: Kuldīga

Ziņojumi: 119

Braucu ar: Mazģiks 6 Estate

labs joks BEt tomēr varbūt kāds zinošs var kaut ko ieteikt, ja jau ir apņēmies taisīt.
Offline
Castor
28. Nov 2016, 11:02 #5

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

Man patīk tie, kas pērk defektainu mašīnu, bet nav ne mazākās sajēgas, ka remontēt
Offline
Castor
28. Nov 2016, 11:06 #6

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

Starp citu, nav uzlikts m20 vienmasas spararats?
Offline
rekeds
28. Nov 2016, 11:13 #7

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

m20, e39?
Offline
spriditis
28. Nov 2016, 11:22 #8

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4052

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Varetu linku uz sludinajumu?
Offline
Castor
28. Nov 2016, 11:26 #9

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i


28 Nov 2016, 11:13:00 @rekeds rakstīja:
m20, e39?

Tas ir populārs "uzlabojums", lai motors būtu drusku atsaucīgāks uz pedāli, bet tiek zaudēts komforts. Bet e39 taču ir spooorta mašīna. Ja nepārtaisa izpiedēja dakšai atduri vai neliek e30 323 izspiedējgultni, tad dakša atduras kurvī un ir jautras skaņas
Offline
studentbmw
28. Nov 2016, 11:28 #10

Kopš: 05. Sep 2009

No: Kuldīga

Ziņojumi: 119

Braucu ar: Mazģiks 6 Estate

a ja nopirks ejošu kā iemācīsies labot? Žiguļi un Deltas bija defektainas un labi varēja apgūt basic zināšanas. Tagad cits gadsimts
Labāk piedāvājiet džekam vietu kur viņš viņu var pats izārdīt, ja nu vienīgi viņš grib tikai virtuāļi apgūt sava auto defektus
Offline
AndrisB525
28. Nov 2016, 11:28 #11

Kopš: 24. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 427

Braucu ar: Astra J, MK4

Būtu jaaizliedz ar likumu želejai pārvietoties ar 5er
Offline
studentbmw
28. Nov 2016, 11:33 #12

Kopš: 05. Sep 2009

No: Kuldīga

Ziņojumi: 119

Braucu ar: Mazģiks 6 Estate


28 Nov 2016, 11:26:09 @Castor rakstīja:

28 Nov 2016, 11:13:00 @rekeds rakstīja:
m20, e39?

Tas ir populārs "uzlabojums", lai motors būtu drusku atsaucīgāks uz pedāli, bet tiek zaudēts komforts. Bet e39 taču ir spooorta mašīna. Ja nepārtaisa izpiedēja dakšai atduri vai neliek e30 323 izspiedējgultni, tad dakša atduras kurvī un ir jautras skaņas


Labs, būs jāpamēģīna Vajag topiku, "Viss par E39, lai tas būtu jautrs"
Offline
studentbmw
28. Nov 2016, 11:38 #13

Kopš: 05. Sep 2009

No: Kuldīga

Ziņojumi: 119

Braucu ar: Mazģiks 6 Estate


28 Nov 2016, 11:28:50 @AndrisB525 rakstīja:
Būtu jaaizliedz ar likumu želejai pārvietoties ar 5er


Kāds sakars? Es piem skatos uz 5er 3.0i lai varētu upgrade uz trackday un vizuāļi izskatās ne pēc želejas 5er un lai sīcim ir taburete aizmugurē uz kā sēdēt. E39 preFL jau nu nav vairāk glamūrs Jau mocu viņu no 2009 gada
Offline
SuperPuika
28. Nov 2016, 11:41 #14

Kopš: 03. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 53

Braucu ar: e39

Nopērkot arī perfektu auto, to ar vajadzēs remontēt, varbūt ne uzreiz, bet vajadzēs, bet zināšanas jau tādas pašas vien būs.
Par kārbu un sajūgu jautājumi atkrīt, kārbu tik un ta jāņem nost, lai tos "shift pins" (nav ideju, kā viņi tulkojas) nomainīt, uzreiz arī varēs apskatīties kas ar sajūgu.
Būšu pasteidzies ar palīdzības meklēšanu, auto tik dažas stundas bijis rokās, būs uz kādu servisu jaaizmauc, lai pieslēdz datoram, varbūt tur varēs manīt kas pa vainu apgriezieniem, ja nē, tad jau talāk domāt un vienu pa vienam izslēgt iespējamos vaininiekus. Vienkārši momentā, kad "prāts ieslēdzās", sāku defektiņus mazākus un lielākus manīt, bija doma vispar atmest ar roku.

Ņemot vēra zināmas kaites, nav jau auto galīgs lūznis, pieliekot roku prieces mani vēl ilgus gadus.
Offline
Castor
28. Nov 2016, 11:53 #15

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

Pirms kārbai stieņus ņem laukā, uzmet aci kulisei. Drīzāk lufte visās buksēs.
Offline
devarg
28. Nov 2016, 12:28 #16

Kopš: 21. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 162

Braucu ar: Benzina kapsētu


28 Nov 2016, 01:19:23 @SuperPuika rakstīja:
Sveiki biedri. Beidzot gandrīz esmu kļuvis par laimīgu BMW īpašnieku, bet vajadzētu tikt skaidrībā ar dažām uzreiz atklātām problēmām, būšu pateicīgs, ja kāds varētu palīdzēt (auto e39 1999 M52TUB28 )

- tukšgaitas apgriezieni, kad auto vēl nav pilnība uzsildījies, bet jau nometis no 1k+ apgiriezieniem, ik pa laikam (10-30 sek) strauji krīt gandrīz līdz nullei, momentā motors kompensējot uzmet apgriezienus pāri 1k un pāriet uz stabiliem. Ta notiek kamēr uzsildās vai tādā momentā noslāpst.
- spiežot sajūgu, kaut kur uz 2/3 dzirdama metāla uzsitiens
- izkustoties no vietas, atlaižot sajūgu mašīna tā arī grib noslāpt, sajūta -motors uzvedās līdzīgi pirmajai problēmai, strauji nometās apgriezieni un uzreiz motors tos mēģina kompensēt, tad nu tā arī brauc, vai nu jāspolē pie luksofora, vai jāslāpst
- slikti slēdzās 5-tais un atpakaļgaitas ātrumi, cik pats sapratu, pie vainas "shift pins", jautājums, ja kāds tos taisījis, varbūt var ieteikt servisu un apmēram cenu visam remontam.


ka lec apgriezieni- problema ar vanosu ( jamaina gumijas ) +- 100 ar darbu
Nomet stekeri no vanosa un bus miers pa ziemu pa vasaru viss bus kartiba
par sajugu hvz
par spolesanu ari var no vanosa kert ( atsledz un megini )
Par atrumiem, sapista kulise.
Cik vinam noskrejens? 350k?
Offline
Driver
28. Nov 2016, 13:09 #17

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


28 Nov 2016, 12:28:44 @devarg rakstīja:

28 Nov 2016, 01:19:23 @SuperPuika rakstīja:
Sveiki biedri. Beidzot gandrīz esmu kļuvis par laimīgu BMW īpašnieku, bet vajadzētu tikt skaidrībā ar dažām uzreiz atklātām problēmām, būšu pateicīgs, ja kāds varētu palīdzēt (auto e39 1999 M52TUB28 )

- tukšgaitas apgriezieni, kad auto vēl nav pilnība uzsildījies, bet jau nometis no 1k+ apgiriezieniem, ik pa laikam (10-30 sek) strauji krīt gandrīz līdz nullei, momentā motors kompensējot uzmet apgriezienus pāri 1k un pāriet uz stabiliem. Ta notiek kamēr uzsildās vai tādā momentā noslāpst.
- spiežot sajūgu, kaut kur uz 2/3 dzirdama metāla uzsitiens
- izkustoties no vietas, atlaižot sajūgu mašīna tā arī grib noslāpt, sajūta -motors uzvedās līdzīgi pirmajai problēmai, strauji nometās apgriezieni un uzreiz motors tos mēģina kompensēt, tad nu tā arī brauc, vai nu jāspolē pie luksofora, vai jāslāpst
- slikti slēdzās 5-tais un atpakaļgaitas ātrumi, cik pats sapratu, pie vainas "shift pins", jautājums, ja kāds tos taisījis, varbūt var ieteikt servisu un apmēram cenu visam remontam.


ka lec apgriezieni- problema ar vanosu ( jamaina gumijas ) +- 100 ar darbu
Nomet stekeri no vanosa un bus miers pa ziemu pa vasaru viss bus kartiba
par sajugu hvz
par spolesanu ari var no vanosa kert ( atsledz un megini )
Par atrumiem, sapista kulise.
Cik vinam noskrejens? 350k?

Velviens gudrais uzradas...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
devarg
28. Nov 2016, 13:47 #18

Kopš: 21. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 162

Braucu ar: Benzina kapsētu


28 Nov 2016, 13:09:44 @Driver rakstīja:

28 Nov 2016, 12:28:44 @devarg rakstīja:

28 Nov 2016, 01:19:23 @SuperPuika rakstīja:
Sveiki biedri. Beidzot gandrīz esmu kļuvis par laimīgu BMW īpašnieku, bet vajadzētu tikt skaidrībā ar dažām uzreiz atklātām problēmām, būšu pateicīgs, ja kāds varētu palīdzēt (auto e39 1999 M52TUB28 )

- tukšgaitas apgriezieni, kad auto vēl nav pilnība uzsildījies, bet jau nometis no 1k+ apgiriezieniem, ik pa laikam (10-30 sek) strauji krīt gandrīz līdz nullei, momentā motors kompensējot uzmet apgriezienus pāri 1k un pāriet uz stabiliem. Ta notiek kamēr uzsildās vai tādā momentā noslāpst.
- spiežot sajūgu, kaut kur uz 2/3 dzirdama metāla uzsitiens
- izkustoties no vietas, atlaižot sajūgu mašīna tā arī grib noslāpt, sajūta -motors uzvedās līdzīgi pirmajai problēmai, strauji nometās apgriezieni un uzreiz motors tos mēģina kompensēt, tad nu tā arī brauc, vai nu jāspolē pie luksofora, vai jāslāpst
- slikti slēdzās 5-tais un atpakaļgaitas ātrumi, cik pats sapratu, pie vainas "shift pins", jautājums, ja kāds tos taisījis, varbūt var ieteikt servisu un apmēram cenu visam remontam.


ka lec apgriezieni- problema ar vanosu ( jamaina gumijas ) +- 100 ar darbu
Nomet stekeri no vanosa un bus miers pa ziemu pa vasaru viss bus kartiba
par sajugu hvz
par spolesanu ari var no vanosa kert ( atsledz un megini )
Par atrumiem, sapista kulise.
Cik vinam noskrejens? 350k?

Velviens gudrais uzradas...

Ja kas man bija m52b28tu un pisos ar to vanosu katru ziemu, kamer ne pardevu
Offline
Driver
28. Nov 2016, 13:52 #19

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

A tu saproti, ka motors nav tikai vanoss un nekas vairak. Un vanosam nav tikai viens defekts iespejams.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
devarg
28. Nov 2016, 13:56 #20

Kopš: 21. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 162

Braucu ar: Benzina kapsētu


28 Nov 2016, 13:52:45 @Driver rakstīja:
A tu saproti, ka motors nav tikai vanoss un nekas vairak. Un vanosam nav tikai viens defekts iespejams.

tak var atslegt to pi*to vanosu un pameginat, pareizi? Esmu parliecinats uz 99,99% ka pis*as vanos, jo gumijas maina loti reti un ja vins netaisa baigo troksi, tad gumijas. Es saktu ar vinu, pectam jau raktos talak

[ Šo ziņu laboja devarg, 28 Nov 2016, 13:57:07 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo