Online

Pašreiz BMWPower skatās 36 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: 3.2L pie 300° un 280° grādu sadalenēm :?

AutorsZiņojums
FFL
08. Oct 2016, 23:11 #1

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Ir sabūvēts 6 cil rindā ar 86mm bore un 91 mm gājienu. Ir 300° un 280° sadalenes.
Labprāt uzklausītu vēl kāda spečuka viedokli, cik platu pārsedzes leņķi likt? Vārsti titāna atviegloti, vārsta gājiens 12mm. Tiek tēmēts līdz 8000 rpm. Kompresijas pakāpe pie 14
Offline
doriftoo
09. Oct 2016, 00:20 #2

Kopš: 01. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 715

Braucu ar: ///M50

Skops apraksts, bet jebkurā gadījumā es personīgi sāktu ar oriģinālajām pozīcijām(mērot max pacēlumu punktus), izmērītu jaudas līkni, sākumā ieplūdes pusi pagriezt par Xgrādiem(jāsaprot pašam cik daudz drīkst, vārstiem vienam ar otru vai ar virzuli nesatiekoties) uz vienu pusi, atkal mērījums, tad par X grādiem uz otru, atkal mērījums un tā kamēr nonāc pie vēlamā rezultāta. Kad ieplūde gatava, tad aiztikt izplūdi, jo tur izmaiņas noteikti nebūs tik jūtamas.
Offline
AF
09. Oct 2016, 03:46 #3

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Jautājums kam auto paredzēts?
Driftam- diez vai protams bet tad tev vajadzētu stabili vidējos un lielos rpm tātad pārsedzi regulējam kā stock.
Ja tupa drag race tad abas sadalenes var sagāzt par pāris grādien tuvāk vienu otru.


P.s cik ar to ir spēlēts tad diži no tā neiegūsi, pietam ar tik platiwmmgrādiem un tādu CR ieberzties var łoti ātri.
Tev vanos ir?
Kāda vadība?
CR14 iespaidīgi

Ja nav žēl pastāsti ko vēl pmā , mazums varu arī kā palīdzēt

[ Šo ziņu laboja AF, 09 Oct 2016, 09:53:59 ]

Offline
FFL
09. Oct 2016, 11:31 #4

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


09 Oct 2016, 03:46:33 @AF rakstīja:
Jautājums kam auto paredzēts?
Driftam- diez vai protams bet tad tev vajadzētu stabili vidējos un lielos rpm tātad pārsedzi regulējam kā stock.
Ja tupa drag race tad abas sadalenes var sagāzt par pāris grādien tuvāk vienu otru.

P.s cik ar to ir spēlēts tad diži no tā neiegūsi, pietam ar tik platiwmmgrādiem un tādu CR ieberzties var łoti ātri.
Tev vanos ir?
Kāda vadība?
CR14 iespaidīgi

Ja nav žēl pastāsti ko vēl pmā , mazums varu arī kā palīdzēt

Stāstīšu te. Motors nāk no raļļiem, būs driftam. Dzinējs tiek pārjaukts, nedaudz deforsēts arī. Iepriekš ar vadību "janvaris" bija 350 zs 360nm pie 7000.
Plānots griezt līdz 8000 un +-300zs.
P.s. nav vanos

[ Šo ziņu laboja FFL, 09 Oct 2016, 11:31:43 ]

Offline
AF
09. Oct 2016, 11:43 #5

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Kādu vadību liksi?

P.s sadalenes tad liec oem pozīcijā

[ Šo ziņu laboja AF, 09 Oct 2016, 11:44:44 ]

Offline
FFL
09. Oct 2016, 12:20 #6

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


09 Oct 2016, 11:43:33 @AF rakstīja:
Kādu vadību liksi?

P.s sadalenes tad liec oem pozīcijā

Kā var būt oem ja citi grādi? Metkas te vairs nepastāv, ir tikai grādi pret kloķvārpstu
Offline
AF
09. Oct 2016, 13:02 #7

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Nu tu gribi teikt tev tie kas taisīja sadalenes vispār nekādas regulēšanas atzīmes nesalika??
Para bildi kad pirmais cilindrs uzvests uz augšējā 0 pozīcijā.
Nu un ka lielākimgrādi un pacēlumi, sadaleńu kulaku izvietojums tak nemainās

[ Šo ziņu laboja AF, 09 Oct 2016, 13:03:30 ]

Offline
FFL
09. Oct 2016, 14:04 #8

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Es gribu viņu uzlikt tā lai viņš elpo pareizi, nevis tikai lai vārsti nelien virzuļos
Offline
JZ
09. Oct 2016, 15:06 #9

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

AF, nekādas atzīmes uz sadalenēm var arī nebūt, ar indikātoru atrod sākumu un beigas un izrēķina viduspunktu, ja vien tur nav kaut kādas speciālas asimetrijas

un normāli sadaleņu ražotājs dos līdzi instrukciju kā tās salikt, un jākomunicē būtu ar viņiem, nevis šeit forumā jājautā lietas, par ko var būt pāris cilvēki ir dzirdējuši, vai arī ir bijusi darīšana - jo garantijas informācijai nebūs absolūti nekādas

un tad - parasti tās sadalenes pieskaņo galvai/ieplūdei/izplūdei, ja tās lietas atstāj standarta (ps. vārstu materiālam te nav nozīmes, diametriem ir gan), tad no sadaleņu grozīšanas turp/šurp attiecībā pret ražotāja ieteiktajiem grādiem kopumā radīs tikai zaudējumus
Offline
AF
09. Oct 2016, 16:29 #10

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Tāpēc es brīnos kā nevar būt ka nav nekā
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo