Online

Pašreiz BMWPower skatās 125 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 330d vārās augšā

AutorsZiņojums
Archaa
23. Aug 2016, 17:10 #1

Kopš: 23. Aug 2016

Ziņojumi: 6

Braucu ar: E60

Iemetu arī E46 forumā,bet varbūt te ātrāk sniegs atbildi.

Sveiki,tātad vienu dienu mierīgi braucot,pārplīsa dzese truba,protams viss antifrīzs izlija,un pedeja brīdi pamaniju ka temp. stabiņš aizgājis lidz redlainam.Tika nomainīta truba,saliets antifrīzs.Itkā viss ir labi,pirmās 20min,pēc tam motors sāk vārīties,izskanēja idejas (no servisa automehāniķiem) ka varētu neatvērties termostats,bojāta ventilatora mufte un protams galvas blīves maiņa,tika noskaidrots ka termostats atveras,mufte tika nomainīta,bet problēma neatrisinājās,joprojām turpina vārīties.Gribēju pārliecināties vai tā tiešām ir galvas blīves vaina,jo negribu lai ir tā,ka nomainu un problēma nav atrisināta,jo tas tomēr ir samērā dārgs prieks.Varbūt kādam tā ir gadījies,vai saskāries ar tādu problēmu.

E46 330D 135kw

Paldies jau iepriekš !

[ Šo ziņu laboja Archaa, 23 Aug 2016, 17:10:33 ]

Offline
Arz
23. Aug 2016, 17:24 #2

Kopš: 15. Jan 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 189

Braucu ar:

Paņem kārtīgi atgaiso.
Offline
SCHNITZEL
23. Aug 2016, 17:24 #3

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3387

Braucu ar: dyzelinas

Antifrīzs pazūd? Zem eļļas korķa kafijas ar pienu krāsas pudiņš?

Sāpīga tēma. Esmu uzvārijis 2x benzīna matorus un abas reizes galvā bija plaisa un mans personīgais secinājums - nekad vairs nemēģināt tādu motoru remontēt, bet gan likt citu no donora, neverot to vaļā.

-----------------
Offline
RenegadeX
23. Aug 2016, 17:26 #4

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3444

Braucu ar: e39, pc34


23 Aug 2016, 17:10:00 @Archaa rakstīja:
Iemetu arī E46 forumā,bet varbūt te ātrāk sniegs atbildi.

Sveiki,tātad vienu dienu mierīgi braucot,pārplīsa dzese truba,protams viss antifrīzs izlija,un pedeja brīdi pamaniju ka temp. stabiņš aizgājis lidz redlainam.Tika nomainīta truba,saliets antifrīzs.Itkā viss ir labi,pirmās 20min,pēc tam motors sāk vārīties,izskanēja idejas (no servisa automehāniķiem) ka varētu neatvērties termostats,bojāta ventilatora mufte un protams galvas blīves maiņa,tika noskaidrots ka termostats atveras,mufte tika nomainīta,bet problēma neatrisinājās,joprojām turpina vārīties.Gribēju pārliecināties vai tā tiešām ir galvas blīves vaina,jo negribu lai ir tā,ka nomainu un problēma nav atrisināta,jo tas tomēr ir samērā dārgs prieks.Varbūt kādam tā ir gadījies,vai saskāries ar tādu problēmu.

E46 330D 135kw

Paldies jau iepriekš !

Atgaisojāt kārtīgi?
Offline
Archaa
23. Aug 2016, 17:30 #5

Kopš: 23. Aug 2016

Ziņojumi: 6

Braucu ar: E60

@Arz @RenegadeX Motoringā itkā atgaisoja

@SCHNITZEL Antifrīzs nepazūd,viss ka vaig,zem eļļas korķa neviena brūna pleķa,viss melns,kā tam vaidzētu būt.
Offline
Arz
23. Aug 2016, 17:32 #6

Kopš: 15. Jan 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 189

Braucu ar:

Tātad nav atgaisots drošvien.
Offline
Archaa
23. Aug 2016, 17:36 #7

Kopš: 23. Aug 2016

Ziņojumi: 6

Braucu ar: E60

@Arz Kā īsti pareizi viņa ir jātgaiso?
Offline
Peecis
23. Aug 2016, 17:43 #8

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2309

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


23 Aug 2016, 17:36:48 @Archaa rakstīja:
@Arz Kā īsti pareizi viņa ir jātgaiso?

Abas atgaisošanas skūves ārā un tad lēnām liet iekšā šķidrumu. Tas ir galvenais priekšnosacījums.
Vispirms jāsaprot, vai notiek normāla cirkulācija, vai nāk karstais gaiss salonā

[ Šo ziņu laboja Peecis, 23 Aug 2016, 17:44:07 ]

Offline
uldens1
23. Aug 2016, 17:50 #9

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16310

Braucu ar:

nu nezinu,dizeliem nekad nav bijusi problema ar gaisošanu,salej un viss
Offline
RenegadeX
23. Aug 2016, 17:53 #10

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3444

Braucu ar: e39, pc34


23 Aug 2016, 17:30:55 @Archaa rakstīja:
@Arz @RenegadeX Motoringā itkā atgaisoja

@SCHNITZEL Antifrīzs nepazūd,viss ka vaig,zem eļļas korķa neviena brūna pleķa,viss melns,kā tam vaidzētu būt.


Nu motoringa čaļiem jau vispār vajadzēja spēt tikt ar šito problēmu galā. Vismaz atgaisot jau toč vajadžetu viņiem prast
Viena gaisošanas skrūe ir zem dzinēja vākiem. varbūt to aizmirsa atskrūvēt (Nr 5).
https://www.google.lv/search?q=bmw+e39+530d+coo...9qyHWGNRC_hZM%3A
Offline
Archaa
23. Aug 2016, 17:58 #11

Kopš: 23. Aug 2016

Ziņojumi: 6

Braucu ar: E60

@RenegadeX Ne ne,abas tika skrūvētas vaļā gan nr2 gan nr5,pats skatijos.

Tātad cik sapratu lai atgaisotu,mašīna jauzsilda līdz 90 grādiem,un jaskrūve lēnam pa vienai skrūvei vaļā kamer nāk ārā šķidrums nevis tvaiks,ja?

[ Šo ziņu laboja Archaa, 23 Aug 2016, 17:59:36 ]

Offline
uldens1
23. Aug 2016, 18:32 #12

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16310

Braucu ar:


23 Aug 2016, 17:58:23 @Archaa rakstīja:
@RenegadeX Ne ne,abas tika skrūvētas vaļā gan nr2 gan nr5,pats skatijos.

Tātad cik sapratu lai atgaisotu,mašīna jauzsilda līdz 90 grādiem,un jaskrūve lēnam pa vienai skrūvei vaļā kamer nāk ārā šķidrums nevis tvaiks,ja?
ne,pietiek atskruvet vaļa un liet iekšā kamer nak sķidrums,pec tam skruve ciet un kadu laiku parucina lai iznak vel ja palicis iekša,papiildina ja vajag un brauc.šis dizeli gaisojas bez jebkadam problemam,6cil,benzinieks grutak gaisojas,ta ka gan jau ar uzkarsešanu pietika lai galva saliektos
Offline
AF
23. Aug 2016, 18:42 #13

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Nav tik traki ar šo D pārkarsēšanu, dzeses kanāli galvai łoti labi, un iz m12 skrūvēm. Es savu veco kluci esmu vairākkārtīgi uzvārījis, no vienar eizes diez vai kas . Un spiediens sistēmā var būt arī ja sistēma aizdirsta. Jo īpaši kur ir ełłas un coolant dzesētājs
Offline
alxz
23. Aug 2016, 18:44 #14

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: riteni

Slīpē galvu un maini blīvi, ja pēc kārtīgas atgaisošanas nekas nemainās.

-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline
Ruudis
23. Aug 2016, 18:53 #15

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2109

Braucu ar: Pienpak

6 cilindru galva vērpjas īzī pīzī. Ir pieredzets. Domaju, ka vairs nav jēgas kko gaisot. Visticamāk galvā plaisa. Cel nost pauri un ved diagnosticēt. Dīzelis kā suga uz pārkarsēšanu jūtīgs :diesel_powaa:
Offline
Jurchixx
23. Aug 2016, 20:41 #16

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8267

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

divreiz ir pārkarsēts 530d un galvai nekas nenotika
Offline
uldens1
23. Aug 2016, 20:47 #17

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16310

Braucu ar:


23 Aug 2016, 20:41:06 @Jurchixx rakstīja:
divreiz ir pārkarsēts 530d un galvai nekas nenotika
nu kur taikts ka šis exemplars nav 10x parkarsets??
Offline
Laoshi
23. Aug 2016, 20:50 #18

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Priekšu uz steķa gaisā un spaidīt trubas kā vidusskolnieces cičus, visam jābūt gerai, behas slikti gaisojas savādāk.
Offline
marcis74
23. Aug 2016, 20:51 #19

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1037

Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50

Ja pārkarsēts un šķidrums ir blokā, nekas nevar notikt. Cita lieta, ja iztecējis un pārkarsēts.

Ja nekas nelīdz un Tu neko nesaproti ar tām atgaisošanas skrūvēm, der tupa metode, uzbraukt auto purnu uz estakādes. Pieliet, cik var, izkaucināt, izslēgt motoru, vēlreiz pieliet, kamēr šķidruma līmenis vairs nekrītās. Papildus ar roku var papumpēt apakšējo radiatora cauruli.

Ē36 un E46 pārbaudīta metode.
Offline
edzhaans
23. Aug 2016, 20:51 #20

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

kas kuram skaitās pārkarsēts, pirmkārt tā bulta nav precīza, otrām kārtām kā kurš uzvaŗa, cits pohujā brauc, nemaz neredzot ka tā bulta jau sen redlainā, cits pie pie katra donga skatās OBC.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo