Online

Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: E30 M44B19 sajūga problēma

AutorsZiņojums
RuudisLV
26. Mar 2016, 16:36 #1

Kopš: 17. Mar 2016

Ziņojumi: 23

Braucu ar:

Tātad, dzinējs iecelts e30 no e36 kompakta - m44b19. Viss būtu ļoti labi, bet ir problēma ar sajūgu. Darba cilindrs netiek aizspiests pietiekoši tālu, lai sajūgs atvienotos. Es varu ielikt ātrumā, iedarbināt auto un ar bremžu palīdzību stāvēt uz vietas, bet nevaru izņemt no ātruma. Tas pats ar neitrālo. Iedarbinu, bet nevaru ielikt ātrumā. Atgaisots ir, cilindriem viss kārtībā, trubas jaunas. Jāpiemin, ka darba cilindrs ir no e36, bet galvenais no e30. Varētu būt tā, ka e30 galvenais cilindrs nespēj nobarot e36 darba cilindru?
Offline
Castor
26. Mar 2016, 16:44 #2

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

Tev sprararats, sajūgs, kurvis un kārba no vienas mašīnas? Dažreiz kombinējot dažādu dzinēju detaļas var nesapasēt attālumi. Problēma visdrīzāk ir sliktā atgaisošanā vai kādam cilindram beigas.
Offline
RuudisLV
26. Mar 2016, 16:49 #3

Kopš: 17. Mar 2016

Ziņojumi: 23

Braucu ar:

Jā, spararats, grozs un sajūga disks - viss no m44 dzinēja. Kārba tikai no m40, bet nu tas neko nemaina.
Offline
Driver
26. Mar 2016, 20:43 #4

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Loti lietderigs swaps

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Imigrants
26. Mar 2016, 22:06 #5

Kopš: 27. Oct 2015

Ziņojumi: 205

Braucu ar: Zaļu auto


26 Mar 2016, 20:43:23 @Driver rakstīja:
Loti lietderigs swaps



Offline
Papakarlo
26. Mar 2016, 22:10 #6

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


26 Mar 2016, 20:43:23 @Driver rakstīja:
Loti lietderigs swaps

Four cylinders versus six cylinders. 80's vs 90's. Two BMWs, two experienced drivers
Offline
Driver
26. Mar 2016, 22:16 #7

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


26 Mar 2016, 22:10:33 @Papakarlo rakstīja:

26 Mar 2016, 20:43:23 @Driver rakstīja:
Loti lietderigs swaps

Four cylinders versus six cylinders. 80's vs 90's. Two BMWs, two experienced drivers

Bet kas liedz no smagaa e36 iebazt vieglaja e30 m52b28.

Te sanak otradi e36isa motoru iestampaja ieksh e30.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Papakarlo
26. Mar 2016, 22:23 #8

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


26 Mar 2016, 22:16:40 @Driver rakstīja:

26 Mar 2016, 22:10:33 @Papakarlo rakstīja:

26 Mar 2016, 20:43:23 @Driver rakstīja:
Loti lietderigs swaps

Four cylinders versus six cylinders. 80's vs 90's. Two BMWs, two experienced drivers

Bet kas liedz no smagaa e36 iebazt vieglaja e30 m52b28.

Te sanak otradi e36isa motoru iestampaja ieksh e30.
Tas braucējs kas brauc ar to e36 328, vēlāk nopirka to e30, te var palasīt kāpēc
http://www.pistonheads.com/features/ph-features/bmw-e30-track-project/31080
"And that four-cylinder BMW is so much lighter than the six-pot in my old car, the balance is sublime. Not only is it smaller by two whole cylinders, but the weight is further back. That short M44 block resting behind the front axle, not over it.
You can feel it as the car rotates, both into and out of corners. Pitching in to the long curves like Miss-Hit-Miss and Angstkurve, the stiff rear ARB keeps the car balanced on a knife-edge. On full throttle the steering wheel still needs to be gently coaxed throughout the whole corner, it's so balanced. The driver is in control. This is a car that you really have to drive. Mistakes are punished, perfect driving is rewarded. It makes me feel good."

[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 26 Mar 2016, 22:27:00 ]

Offline
Kasparis
27. Mar 2016, 01:33 #9

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


26 Mar 2016, 16:36:34 @RuudisLV rakstīja:
Tātad, dzinējs iecelts e30 no e36 kompakta - m44b19. Viss būtu ļoti labi, bet ir problēma ar sajūgu. Darba cilindrs netiek aizspiests pietiekoši tālu, lai sajūgs atvienotos. Es varu ielikt ātrumā, iedarbināt auto un ar bremžu palīdzību stāvēt uz vietas, bet nevaru izņemt no ātruma. Tas pats ar neitrālo. Iedarbinu, bet nevaru ielikt ātrumā. Atgaisots ir, cilindriem viss kārtībā, trubas jaunas. Jāpiemin, ka darba cilindrs ir no e36, bet galvenais no e30. Varētu būt tā, ka e30 galvenais cilindrs nespēj nobarot e36 darba cilindru?


Nav atgaisojies.
Sajūgu vienkāršāk no apakšas atgaisot, ar lielu šprici caur gaisošanas nipeli spied iekšā eļļu (var izmantot arī to pašu dot4 pudelīti, izurbt korķī caurumu un savienot ar caurspīdīgu caurulīti un spiest kamēr augšā bačoks iet pāri malām )
Man vienmēr šādi ir sanācis, viens pats var atgaisot, nevajag otru, kurš spaida pedāli...

Par lietderību diskutēt ir lieki, IS vadās daudz labāk par 6cyl. Bet te ir powers, te 4cyl ir tikai puse no motora.

[ Šo ziņu laboja Kasparis, 27 Mar 2016, 01:38:07 ]

Offline
RuudisLV
27. Mar 2016, 12:30 #10

Kopš: 17. Mar 2016

Ziņojumi: 23

Braucu ar:

Nu gaisošanā točna nav problēma. Pajaucu galveno cilindru ārā, liekas ka tas varētu būt pie vainas. + meklēju 7 detaļu no šitās bildes http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=11...p;diagId=21_0004

Veikalos saka, ka tikai BMW original var sūtīt, šrotos saka, lai meklēju jebkurā auto veikalā. Moš te kādam ir aizķēries tas plastmasas savienojums?

Par motora swapa lietderību, nu no 1.6 automāta uz 1.9 manuāli būs gana laba atšķirība. Man negribas kaut kādu mad drift mašīnu. Un tāpat šis dzinējs ir gandrīz 2x jaudīgāks par to, kas bija. Vismaz pēc papīriem
Offline
Kasparis
27. Mar 2016, 17:07 #11

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru

Un pirms šī svapa bija problēmas ar sajūgu?
Kaut kā nelīmējas.

Man arī ir e30 ar m44, 4,44lsd reduktoru un m20 spararatu.
Vadību gan pārliku no m42.
Praktiski kā kartings....
Offline
RuudisLV
27. Mar 2016, 17:30 #12

Kopš: 17. Mar 2016

Ziņojumi: 23

Braucu ar:

Pirms swapa bija automāts. Vilku eļļas līnijas pats.
Jā, vot man tagad tas joks ar temperatūras dačiku dēļ tiem apvienotajiem temp dačikiem. Bet gan kaut ko izdomāšu.
Offline
Kasparis
27. Mar 2016, 22:19 #13

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru

Jā pareizi, automatam sajūga cilindritis nepiedalās.
Kad būsi ticis galā, izklāsti visu kas un kā bija un kā atrisināji.

[ Šo ziņu laboja Kasparis, 27 Mar 2016, 22:21:05 ]

Offline
RuudisLV
01. Apr 2016, 11:48 #14

Kopš: 17. Mar 2016

Ziņojumi: 23

Braucu ar:

Tātad, nomainot abus cilindrus nekas nemainījās. Nocēlu nost kārbu UUUUUN, sajūga grozs ir iekritis uz iekšu. Nomainīju visu sajūga komplektu un viss notiek. Esmu netīšām ticis pie jauna sajūga komplekta + abiem cilindriem
Nākamā problēma, pazūd pečka pie lielākiem apgriezieniem. Pečkas trubas otrādi?

[ Šo ziņu laboja RuudisLV, 01 Apr 2016, 11:49:22 ]

Offline
Castor
01. Apr 2016, 12:31 #15

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

Šlangs no galvas aizmugures jāvieno pie pečkas apakšējas caurules.
Offline
RuudisLV
03. Apr 2016, 20:45 #16

Kopš: 17. Mar 2016

Ziņojumi: 23

Braucu ar:

Paldies. Visas problēmas tika atrisinātas. Temp dačiks arī strādā. Pečkas trubas tiešām bija otrādi.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo