Online

Pašreiz BMWPower skatās 137 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: E46 - E34 reduktors

AutorsZiņojums
PEACE
12. Mar 2016, 11:58 #1

Kopš: 12. Mar 2016

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Sveiki visi, jautājums lietpratējiem.

Nesen mainīju pusasi un secināju, ka ir aizdomīga brīvgaita un klaboņa reduktora (bet nu ko saprotu). Savukārt vakar pēc izklaidēm izleca laukā pirmie augļi, tāpēc vēršos pie Jums ar jautājumu.

Tā tad manam e46 ir uzlikts reduktors/bloķis no e34 un vakar secināju, ka šofera pusē glutnis(?) starp pusasi un reduktoru(redzams bildē) ir panācis uz arā un loģiski viss nopuņkojies (skaidrs, ka kaut kkas ir beidzies ). Jautājums, kas īsti ir noticis un vai es varu to viens pats safixot? Nesāksim uz reiz flaimot esmu jauniņais, kurš cenšas apgūt visas veča šteles, cenšos pats visu skrūvēt, protams cik nu tas ir manās iespējās. Jo nav jau māksla tikai lauzt

So jā Jūsu padomi, thanks and peace!

Bildes:





[ Šo ziņu laboja PEACE, 12 Mar 2016, 12:38:13 ]

Offline
MAXixt
12. Mar 2016, 13:49 #2

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6582

Braucu ar: M6 f13

Ieliek atpakal to pusasi ,pielej ellu un brauc talak.
Offline
kurlis
12. Mar 2016, 14:10 #3

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4153

Braucu ar: mexipoku.com

Ņišķak - vairums pērk E46 reduktors pa kosmosu, a te džeks hujarī ar E34 blokaiti, piebilstot, ka "esmu tikai jauniņais"

Kaut kur gan biju dzirdējis jau šitādu apgreidu, bet var kaut kur dabūt vairāk info? Cik liels gemorojs tas ir?
Offline
dzhonsons
12. Mar 2016, 14:22 #4

Kopš: 03. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1135

Braucu ar:

http://www.driftworks.com/forum/engine-drivetra...e34-lsd-e46.html

Edit:
tu jau štencvorkā postoji šādā topikā

[ Šo ziņu laboja dzhonsons, 12 Mar 2016, 14:23:54 ]

Offline
kurlis
12. Mar 2016, 14:36 #5

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4153

Braucu ar: mexipoku.com


12 Mar 2016, 14:22:20 dzhonsons rakstīja:
http://www.driftworks.com/forum/engine-drivetra...e34-lsd-e46.html

Edit:
tu jau štencvorkā postoji šādā topikā


Tas noteikti bija sen un man vēl nebija E46
Offline
VAZeliins
12. Mar 2016, 14:39 #6

Kopš: 03. Apr 2014

No: Jūrmala

Ziņojumi: 226

Braucu ar: karteri pa guļošajiem

Pag, bet viņam tak pusass flancis iznācis uz āru ir, vai man gļuki rauj?
Ja flancis tad jādomā kā sastellēt, lai viņš nemauktos ārā no diferenciāļa ārā(kkādu šaibu jāiemet pa starpai vai garākas pusasis jāmeklē)
Ja blīvslēgs sulo-tupa samaini un viss.
Offline
PEACE
12. Mar 2016, 15:24 #7

Kopš: 12. Mar 2016

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Ok paldies par info, kko pačakarēšos šovakar
Offline
AF
12. Mar 2016, 16:25 #8

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


12 Mar 2016, 14:10:00 kurlis rakstīja:
Ņišķak - vairums pērk E46 reduktors pa kosmosu, a te džeks hujarī ar E34 blokaiti, piebilstot, ka "esmu tikai jauniņais"

Kaut kur gan biju dzirdējis jau šitādu apgreidu, bet var kaut kur dabūt vairāk info? Cik liels gemorojs tas ir?
labdien kurļa kungs es jau 2 gadus vālēju tikai ne ar iesvapotu elementu, jo e34/36 korpusi pusrami isti neder, kā arī ir gateris, oem e46 korpuss turās stipri labāk, un ne ausis nelūzt nekas un TA nepiepisīsies

p.s autoram iesaku maxixt ieteikumu

un stupicas pusē uzlikt kādu 5mm speiseri

[ Šo ziņu laboja AF, 12 Mar 2016, 16:32:18 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo