Online
Pašreiz BMWPower skatās 251 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E46 330d neuzsilst līdz darba temperatūrai
Autors | Ziņojums |
rozenthal | | Kopš: 23. Apr 2015
Ziņojumi: 6
Braucu ar:
| Sveiki!
Man ir tāda problēma, ka mašīna nesilst līdz darba temp. Turās ap 55-75 grādiem, atkarībā no tā vai brauc pa pilsētu vai ārpus. Izbraucot ārpus temperatura kritās, pilsētā mazliet kāpa, bet ne ļoti ātri.
No sākuma nomainīju EGR termostatu, bet nekā.
Mazliet vēlāk sanāca mainīt radiatoru, jo tas sāka tecēt, kā arī izplešanās trauku un lielo termostatu.
Pēc nomaiņas nekā, viss pa vecam, temperatūra nekāpj līdz tiem 90. Apakšā truba ātri palika silta, tādēļ domāju, ka iespējams lielais termostats brāķis. Noņēmu, pārbaudīju sildot, atvērās un aizvērās pie norādītās temperatūras - 88 grādiem. Pūšot cauri pretestība ir, bet jebkurā gadījumā uzliku jaunu, lai pārliecinātos, bet tas neko atkal nemainīja.
EGR termostatam pūtu cauri, tam pretestība ir.
Siltums salonā ir diezgan ātri ~10 minūšu laikā, un temperatūra ap 50 grādiem šķidrumam.
Ir kādi varianti, kas vēl varētu būt pie vainas?[ Šo ziņu laboja rozenthal, 15 Feb 2016, 18:48:33 ] | Offline | | |
zutis_slidens | | ![](files/avatars/12095_1256913224.jpg) Kopš: 15. Jul 2008
No: Aknīste
Ziņojumi: 1033
Braucu ar: roku pa kokli
| katalizatora gultņi izdiluši | Offline | | |
rozenthal | | Kopš: 23. Apr 2015
Ziņojumi: 6
Braucu ar:
| Problēma netika atrisināta arī pēc vairākkārtējas abu termostatu maiņas. Ir kādi varianti uz ko vēl varētu skatīties, kur meklēt problēmu?
15 Feb 2016, 18:46:37 @rozenthal rakstīja:
Sveiki!
Man ir tāda problēma, ka mašīna nesilst līdz darba temp. Turās ap 55-75 grādiem, atkarībā no tā vai brauc pa pilsētu vai ārpus. Izbraucot ārpus temperatura kritās, pilsētā mazliet kāpa, bet ne ļoti ātri.
No sākuma nomainīju EGR termostatu, bet nekā.
Mazliet vēlāk sanāca mainīt radiatoru, jo tas sāka tecēt, kā arī izplešanās trauku un lielo termostatu.
Pēc nomaiņas nekā, viss pa vecam, temperatūra nekāpj līdz tiem 90. Apakšā truba ātri palika silta, tādēļ domāju, ka iespējams lielais termostats brāķis. Noņēmu, pārbaudīju sildot, atvērās un aizvērās pie norādītās temperatūras - 88 grādiem. Pūšot cauri pretestība ir, bet jebkurā gadījumā uzliku jaunu, lai pārliecinātos, bet tas neko atkal nemainīja.
EGR termostatam pūtu cauri, tam pretestība ir.
Siltums salonā ir diezgan ātri ~10 minūšu laikā, un temperatūra ap 50 grādiem šķidrumam.
Ir kādi varianti, kas vēl varētu būt pie vainas?
| Offline | | |
sewy | | ![](files/avatars/49464_1409503374.gif) Kopš: 22. Aug 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 244
Braucu ar: F34 LCI; FZ1
| Varbūt nav atgaisota sistēma... | Offline | | |
rozenthal | | Kopš: 23. Apr 2015
Ziņojumi: 6
Braucu ar:
| Pieņemot, ka sistēma ir atgaisota?
15 Dec 2016, 13:57:48 @sewy rakstīja:
Varbūt nav atgaisota sistēma...
| Offline | | |
Danis_e36 | | ![](files/avatars/29318_1515072164.jpg) Kopš: 02. Apr 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 1314
Braucu ar: OPC
|
15 Feb 2016, 18:46:37 @rozenthal rakstīja:
Sveiki!
Man ir tāda problēma, ka mašīna nesilst līdz darba temp. Turās ap 55-75 grādiem, atkarībā no tā vai brauc pa pilsētu vai ārpus. Izbraucot ārpus temperatura kritās, pilsētā mazliet kāpa, bet ne ļoti ātri.
No sākuma nomainīju EGR termostatu, bet nekā.
Mazliet vēlāk sanāca mainīt radiatoru, jo tas sāka tecēt, kā arī izplešanās trauku un lielo termostatu.
Pēc nomaiņas nekā, viss pa vecam, temperatūra nekāpj līdz tiem 90. Apakšā truba ātri palika silta, tādēļ domāju, ka iespējams lielais termostats brāķis. Noņēmu, pārbaudīju sildot, atvērās un aizvērās pie norādītās temperatūras - 88 grādiem. Pūšot cauri pretestība ir, bet jebkurā gadījumā uzliku jaunu, lai pārliecinātos, bet tas neko atkal nemainīja.
EGR termostatam pūtu cauri, tam pretestība ir.
Siltums salonā ir diezgan ātri ~10 minūšu laikā, un temperatūra ap 50 grādiem šķidrumam.
Ir kādi varianti, kas vēl varētu būt pie vainas?
Cik Tev darbā temperatūra? 55-75 jau tā normāla pirts ![](files/images/smilies/icon_confused.gif) | Offline | | |
smudo ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/7.gif) | | ![](files/avatars/50577_1734950521.jpg) Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3741
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
15 Dec 2016, 14:19:04 @Danis_e36 rakstīja:
15 Feb 2016, 18:46:37 @rozenthal rakstīja:
Sveiki!
Man ir tāda problēma, ka mašīna nesilst līdz darba temp. Turās ap 55-75 grādiem, atkarībā no tā vai brauc pa pilsētu vai ārpus. Izbraucot ārpus temperatura kritās, pilsētā mazliet kāpa, bet ne ļoti ātri.
No sākuma nomainīju EGR termostatu, bet nekā.
Mazliet vēlāk sanāca mainīt radiatoru, jo tas sāka tecēt, kā arī izplešanās trauku un lielo termostatu.
Pēc nomaiņas nekā, viss pa vecam, temperatūra nekāpj līdz tiem 90. Apakšā truba ātri palika silta, tādēļ domāju, ka iespējams lielais termostats brāķis. Noņēmu, pārbaudīju sildot, atvērās un aizvērās pie norādītās temperatūras - 88 grādiem. Pūšot cauri pretestība ir, bet jebkurā gadījumā uzliku jaunu, lai pārliecinātos, bet tas neko atkal nemainīja.
EGR termostatam pūtu cauri, tam pretestība ir.
Siltums salonā ir diezgan ātri ~10 minūšu laikā, un temperatūra ap 50 grādiem šķidrumam.
Ir kādi varianti, kas vēl varētu būt pie vainas?
Cik Tev darbā temperatūra? 55-75 jau tā normāla pirts ![](files/images/smilies/icon_confused.gif)
Jebkuram modernam dīzelim, īpaši ja ja nav mazs dzinējs, pat samērā lielos mīnusos vajadzētu būt ap 90 uz šosejas pēc kāda laika, pat ja sēņo 6. tajā ātrumā. Citādi eļļa nekad nesasniegs darba temperatūru, tajā veidosies kondensāts + DPF nedarbosies (pie 55 noteikti nē), ja tāds ir. | Offline | | |
rozenthal | | Kopš: 23. Apr 2015
Ziņojumi: 6
Braucu ar:
| Paldies par atbildi ![](files/images/smilies/icon_smile.gif)
Kāds var ieteikt kādu speciālistu varbūt? Jo nav īsti vairs variantu kas vēl varētu būt pie vainas.
15 Dec 2016, 16:50:38 @smudo rakstīja:
15 Dec 2016, 14:19:04 @Danis_e36 rakstīja:
15 Feb 2016, 18:46:37 @rozenthal rakstīja:
Sveiki!
Man ir tāda problēma, ka mašīna nesilst līdz darba temp. Turās ap 55-75 grādiem, atkarībā no tā vai brauc pa pilsētu vai ārpus. Izbraucot ārpus temperatura kritās, pilsētā mazliet kāpa, bet ne ļoti ātri.
No sākuma nomainīju EGR termostatu, bet nekā.
Mazliet vēlāk sanāca mainīt radiatoru, jo tas sāka tecēt, kā arī izplešanās trauku un lielo termostatu.
Pēc nomaiņas nekā, viss pa vecam, temperatūra nekāpj līdz tiem 90. Apakšā truba ātri palika silta, tādēļ domāju, ka iespējams lielais termostats brāķis. Noņēmu, pārbaudīju sildot, atvērās un aizvērās pie norādītās temperatūras - 88 grādiem. Pūšot cauri pretestība ir, bet jebkurā gadījumā uzliku jaunu, lai pārliecinātos, bet tas neko atkal nemainīja.
EGR termostatam pūtu cauri, tam pretestība ir.
Siltums salonā ir diezgan ātri ~10 minūšu laikā, un temperatūra ap 50 grādiem šķidrumam.
Ir kādi varianti, kas vēl varētu būt pie vainas?
Cik Tev darbā temperatūra? 55-75 jau tā normāla pirts ![](files/images/smilies/icon_confused.gif)
Jebkuram modernam dīzelim, īpaši ja ja nav mazs dzinējs, pat samērā lielos mīnusos vajadzētu būt ap 90 uz šosejas pēc kāda laika, pat ja sēņo 6. tajā ātrumā. Citādi eļļa nekad nesasniegs darba temperatūru, tajā veidosies kondensāts + DPF nedarbosies (pie 55 noteikti nē), ja tāds ir.
| Offline | | |
|
oskars11 | | ![](files/avatars/6630_1265975714.jpg) Kopš: 13. Aug 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 3117
Braucu ar: bbrent.lv
| iespejams nestraadaa egr. Atgazes nesilda tosolu.
P.S vai arii elektriskais silditajs.[ Šo ziņu laboja oskars11, 15 Dec 2016, 17:46:23 ] | Offline | | |
kere8 | | ![](files/avatars/50350_1431591797.jpg) Kopš: 19. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 542
Braucu ar: vecu behu
| 75 normala temp,dizel ir ekonomisks tape ari mazak silst itipashi ja nestada paildis elektro sild elements vai parak labi dzesejas caur m pack buferi arpus pilsetas | Offline | | |
rozenthal | | Kopš: 23. Apr 2015
Ziņojumi: 6
Braucu ar:
| Šīs problēmas kļūdas uzrādīs?
15 Dec 2016, 17:43:04 @oskars11 rakstīja:
iespejams nestraadaa egr. Atgazes nesilda tosolu.
P.S vai arii elektriskais silditajs.
| Offline | | |
kere8 | | ![](files/avatars/50350_1431591797.jpg) Kopš: 19. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 542
Braucu ar: vecu behu
| paildus el silditaju uzradis ka kljudu | Offline | | |
Zuc | | Kopš: 22. Apr 2016
Ziņojumi: 597
Braucu ar: Kūtiņu
|
15 Dec 2016, 16:50:38 @smudo rakstīja:
15 Dec 2016, 14:19:04 @Danis_e36 rakstīja:
15 Feb 2016, 18:46:37 @rozenthal rakstīja:
Sveiki!
Man ir tāda problēma, ka mašīna nesilst līdz darba temp. Turās ap 55-75 grādiem, atkarībā no tā vai brauc pa pilsētu vai ārpus. Izbraucot ārpus temperatura kritās, pilsētā mazliet kāpa, bet ne ļoti ātri.
No sākuma nomainīju EGR termostatu, bet nekā.
Mazliet vēlāk sanāca mainīt radiatoru, jo tas sāka tecēt, kā arī izplešanās trauku un lielo termostatu.
Pēc nomaiņas nekā, viss pa vecam, temperatūra nekāpj līdz tiem 90. Apakšā truba ātri palika silta, tādēļ domāju, ka iespējams lielais termostats brāķis. Noņēmu, pārbaudīju sildot, atvērās un aizvērās pie norādītās temperatūras - 88 grādiem. Pūšot cauri pretestība ir, bet jebkurā gadījumā uzliku jaunu, lai pārliecinātos, bet tas neko atkal nemainīja.
EGR termostatam pūtu cauri, tam pretestība ir.
Siltums salonā ir diezgan ātri ~10 minūšu laikā, un temperatūra ap 50 grādiem šķidrumam.
Ir kādi varianti, kas vēl varētu būt pie vainas?
Cik Tev darbā temperatūra? 55-75 jau tā normāla pirts ![](files/images/smilies/icon_confused.gif)
Jebkuram modernam dīzelim, īpaši ja ja nav mazs dzinējs, pat samērā lielos mīnusos vajadzētu būt ap 90 uz šosejas pēc kāda laika, pat ja sēņo 6. tajā ātrumā. Citādi eļļa nekad nesasniegs darba temperatūru, tajā veidosies kondensāts + DPF nedarbosies (pie 55 noteikti nē), ja tāds ir.
Nav tiesa gan ta isti. Darbaa jauni Renault diizelji - meganes un kabluki. Vienreiz sanaca ar tadu no Rigas uz Liepaaju braukt (miinusi aaraa veel nebija) - panelii radija, ka normalu temperaturu sasniedza tikai, kad biju jau Salduu, tobis 100 km bija janobrauc, lai tur viss normali iesiltu... ![](files/images/smilies/icon_eek.gif) | Offline | | |
asxs | | Kopš: 13. Nov 2004
Ziņojumi: 31
Braucu ar:
| nomaini motora termostatu nevis kautkaadu egr...
ja ir mainiits tad nekvalitatiivs iespeejams ir uzlikts | Offline | | |
highlander | | ![](files/avatars/47218_1453571294.jpg) Kopš: 03. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1976
Braucu ar: diviem pedāļiem
| jopt, jau no februāra čalis cīnās ar problēmu. pacietīgs ![](files/images/smilies/icon_biggrin.gif) | Offline | | |
Re5tepa | | ![](files/avatars/6162_1227360613.jpg) Kopš: 20. Apr 2006
No: Liepāja
Ziņojumi: 808
Braucu ar: //m-pakotu traktoru
| 330d ar nestrādājošu priekšsildītāju un ar nestrādājošu/noglušītu EGR darba temp (~90C) nesasniedz tikai stāvot uz vietas mērenos/lielos mīnusos.
Tev mehāniskais ventilators nav pa cieto?[ Šo ziņu laboja Re5tepa, 15 Dec 2016, 21:26:55 ] | Offline | | |
|
Kaross ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/3638_1513890351.jpg) Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4401
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
15 Dec 2016, 17:43:04 @oskars11 rakstīja:
iespejams nestraadaa egr. Atgazes nesilda tosolu.
P.S vai arii elektriskais silditajs.
Lūdzu, palasiet kas tas ir par verķi un kam domāts. Tas nav sildītājs un EGR nesilda gāzes. Tas ir EGR dzesētājs. Ar tosola palīdzību ATDZESĒ izplūdes gāzes. Protams, tosols sasilst, bet ne jau tam tas domāts un tam ir attālināts sakars ar tosola silšanu.
VAG gadījumā vispār tas dzesētājs atveras tikai tad, ka tosola temperatūra sasniedz 70C.
Ne par velti angliski ir EGR cooler.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
smudo ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/7.gif) | | ![](files/avatars/50577_1734950521.jpg) Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3741
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
15 Dec 2016, 20:36:46 @Zuc rakstīja:
15 Dec 2016, 16:50:38 @smudo rakstīja:
15 Dec 2016, 14:19:04 @Danis_e36 rakstīja:
15 Feb 2016, 18:46:37 @rozenthal rakstīja:
Sveiki!
Man ir tāda problēma, ka mašīna nesilst līdz darba temp. Turās ap 55-75 grādiem, atkarībā no tā vai brauc pa pilsētu vai ārpus. Izbraucot ārpus temperatura kritās, pilsētā mazliet kāpa, bet ne ļoti ātri.
No sākuma nomainīju EGR termostatu, bet nekā.
Mazliet vēlāk sanāca mainīt radiatoru, jo tas sāka tecēt, kā arī izplešanās trauku un lielo termostatu.
Pēc nomaiņas nekā, viss pa vecam, temperatūra nekāpj līdz tiem 90. Apakšā truba ātri palika silta, tādēļ domāju, ka iespējams lielais termostats brāķis. Noņēmu, pārbaudīju sildot, atvērās un aizvērās pie norādītās temperatūras - 88 grādiem. Pūšot cauri pretestība ir, bet jebkurā gadījumā uzliku jaunu, lai pārliecinātos, bet tas neko atkal nemainīja.
EGR termostatam pūtu cauri, tam pretestība ir.
Siltums salonā ir diezgan ātri ~10 minūšu laikā, un temperatūra ap 50 grādiem šķidrumam.
Ir kādi varianti, kas vēl varētu būt pie vainas?
Cik Tev darbā temperatūra? 55-75 jau tā normāla pirts ![](files/images/smilies/icon_confused.gif)
Jebkuram modernam dīzelim, īpaši ja ja nav mazs dzinējs, pat samērā lielos mīnusos vajadzētu būt ap 90 uz šosejas pēc kāda laika, pat ja sēņo 6. tajā ātrumā. Citādi eļļa nekad nesasniegs darba temperatūru, tajā veidosies kondensāts + DPF nedarbosies (pie 55 noteikti nē), ja tāds ir.
Nav tiesa gan ta isti. Darbaa jauni Renault diizelji - meganes un kabluki. Vienreiz sanaca ar tadu no Rigas uz Liepaaju braukt (miinusi aaraa veel nebija) - panelii radija, ka normalu temperaturu sasniedza tikai, kad biju jau Salduu, tobis 100 km bija janobrauc, lai tur viss normali iesiltu... ![](files/images/smilies/icon_eek.gif)
Man bija piebilde "ja nav mazs dzinējs". Ir pieredze ar jaunu 2.0 dīzeli, kas minētajos apstākļos eļļu vienmēr dabūt līdz +/-90, bet mērenos mīnusos, ja brauc ap 110, tā ir tuvāk 100 (ziemā, rudenī un vasarā, ja vien ārā nav +25 vai vairāk, jo tas ir ap 100). | Offline | | |
oskars11 | | ![](files/avatars/6630_1265975714.jpg) Kopš: 13. Aug 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 3117
Braucu ar: bbrent.lv
|
15 Dec 2016, 21:28:33 @Kaross rakstīja:
15 Dec 2016, 17:43:04 @oskars11 rakstīja:
iespejams nestraadaa egr. Atgazes nesilda tosolu.
P.S vai arii elektriskais silditajs.
Lūdzu, palasiet kas tas ir par verķi un kam domāts. Tas nav sildītājs un EGR nesilda gāzes. Tas ir EGR dzesētājs. Ar tosola palīdzību ATDZESĒ izplūdes gāzes. Protams, tosols sasilst, bet ne jau tam tas domāts un tam ir attālināts sakars ar tosola silšanu.
VAG gadījumā vispār tas dzesētājs atveras tikai tad, ka tosola temperatūra sasniedz 70C.
Ne par velti angliski ir EGR cooler.
teorija ir viens, bet praksē esmu sastapies kad atvienojot egr ,uz šosejas kritās temperatūra kaut arī tika nomainīti termostati+ webasto strādāja. Pievienojot egr apakalj, sila motors loti labi. | Offline | | |
daavo ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/4028_1476380107.gif) Kopš: 08. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1911
Braucu ar: Tramvaju
| Kamēr EGR termostats ciet tas palīdz motoram saniegt darba temperatūru, pēc tam dzesē izplūdes gāzes. Automātiskās kārbas eļļas radiators arī no sākuma silda kārbu, pēc tam dzesē. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|