Online

Pašreiz BMWPower skatās 217 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: E39 M54 530i ellas izvele pec 300000 km

AutorsZiņojums
Mpiecicetri
11. Feb 2016, 11:27 #1

Kopš: 11. Feb 2016

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Sobrid tiek lietota 5w40 liqui moly sintetika, un ellas paterins pie 1000 km ir pus litrs. Varstu blivslegi nomainiti un zili dumi nenaak. Varbut varu pariet uz pussintetiku, vai turpinat braukt ar sintetiku?
Offline
SteelRat
11. Feb 2016, 11:34 #2

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163797

Braucu ar: E95

Kapec mainit kautko, kas liekas ok

-----------------
Offline
smudo
11. Feb 2016, 11:41 #3

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Ellas nomaina vispareja gadijuma nerisinas ellas paterina iemeslus. Tik pat labi tie var but iedegusi vai padilusi gredzeni. Sintetiska ella vispareja gadijuma bus labak par pussintetisko pec daudziem parametriem (piemeram viskozitates noturibas). Tas, ka mineralajai ellai ir lielakas molekulas un, iespejams, mazak to teres, nenozime, ka ella ir labak dzinejam. Drizak otradi.
Offline
wanksta
11. Feb 2016, 11:48 #4

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7362

Braucu ar: muti

smudo, nu jau gan brauc auzās
Par minerālo te vispār neviens neko nerunā

Savukārt, pie padilušiem gredzeniem, biezāka eļļa samazinās tās patēriņu
Offline
Alexisonfire
11. Feb 2016, 12:10 #5

Kopš: 11. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: ernestapp

ņem 10w40, bet eļļas patēriņš nekur nepazudīs
Offline
Mpiecicetri
11. Feb 2016, 12:35 #6

Kopš: 11. Feb 2016

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Pēc auto data pēdējā pieļaujamā ir 5w40 sintetika. Iespejams ellas gredzeni piedeguši. Kompresija bija normāla. Kāds ir maksimāli pieļaujamais eļļas patēriņš šim dzinējam?
Offline
Mpiecicetri
11. Feb 2016, 12:45 #7

Kopš: 11. Feb 2016

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Varbut kads var padalities ar savu pieredzi ar M54 530i dzinēju?
Offline
HiJaCKeR
11. Feb 2016, 12:46 #8

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i

Pačeko kāds būs eļļas patēriņš vasaras sezonā, iespējams nepatērēs eļļu. Tā manam ex auto ar M52B25 bija, siltā laikā nepatērēja. Iespējams tas saistīts ar kartera ventilāciju, varbūt.

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 11 Feb 2016, 12:50:00 ]

Offline
Mpiecicetri
11. Feb 2016, 12:50 #9

Kopš: 11. Feb 2016

Ziņojumi: 8

Braucu ar:


11 Feb 2016, 12:46:30 HiJaCKeR rakstīja:
Pačeko kāds būs eļļas patēriņš vasaras sezonā, iespējams nepatērēs eļļu. Tā manam ex auto ar M52B25 bija. Iespējams tas saistīts ar kartera ventilāciju, varbūt.
Ar kartera ventilaciju ir viss kartibā, tur viss or jauns samainīts
Offline
smudo
11. Feb 2016, 12:56 #10

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


11 Feb 2016, 11:48:00 wanksta rakstīja:
smudo, nu jau gan brauc auzās
Par minerālo te vispār neviens neko nerunā

Savukārt, pie padilušiem gredzeniem, biezāka eļļa samazinās tās patēriņu


Pussintetiska ir nisaciti hibrids starp mineralo un sintetisko. Bet komentars vairak bija visparigs par ellas izvelem, lai var attiecinat ne tikai uz so gadijumu. Es rakstiju, ka paterins var samazinaties ar biezaku ellu, bet tas nenozimes, ka tas ir labak dzinejam. Turklat biezaka ella ir neprecizs termins, jo ar sintetisko var panemt ar augstaku viskozitati. Tadel nav japariet uz pussintetiku. Turklat viskozitatei darba temepratura jaskatas otrais cipars (piemeram, 5w40 un 10w40 tas bus loti tuvas pie darba temperaturas). Pirmais ir viskozitate pie nosaciti pusuzsilusa dzineja.

70 - 80 gadu auto biezi lej mineralo ari lai ella netek ara pa visiem bivslegiem del lielakam molekulam, bet tam nav sakara ar ellas viskozitati.

Atvainojos par garumziju nelietosanu!
Offline
HiJaCKeR
11. Feb 2016, 12:57 #11

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i

Jālej noteikti sintētika. Ja ar auto brauc pirmo sezonu, tad pacheko kā būs vasarā.
Offline
protams
11. Feb 2016, 13:02 #12

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben


11 Feb 2016, 12:45:53 Mpiecicetri rakstīja:
Varbut kads var padalities ar savu pieredzi ar M54 530i dzinēju?

Bija tāds iekš E60, nobraucu no 34 līdz 180 kkm apm., eļļu 5W30/40 ēda līdz litram uz 10-12 kkm, nedomāju, ka eļļas biezums ietekmēs tās patēriņu, pie 300 kkm tomēr kautko vajag pajaukt un pārblīvēt.


-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
k_be
11. Feb 2016, 13:09 #13

Kopš: 05. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 780

Braucu ar:


11 Feb 2016, 12:45:53 Mpiecicetri rakstīja:
Varbut kads var padalities ar savu pieredzi ar M54 530i dzinēju?


Braucu ar tādu no 252k līdz 290k šobrīd. Nekas pārlasīts motoram, mašīnai pie manis esot, nav.

Ir braukts gan ar Castrol, gan ar Motul 5W30. Abas patērēja vienlīdz labi - ap 1l uz 1000-1500 km. Ar Motul vienīgi nedaudz vēlāk pilnībā uzsila motors. Apnika tik bieži pēc kanniņas braukt uz veikalu, kā arī servisā ieteica pāriet uz Motorex, ar domu paskatīties, kas notiek, jo Motul kvalitāte esot kritusies, kā arī, ja patēriņš nemazinās, tad šis tas būtu jāparemontē. Tad lūk - ar 5W40 kādi 1.5l uz 4500 km tagad ir aizgājuši.

[ Šo ziņu laboja k_be, 11 Feb 2016, 13:16:13 ]

Offline
edzhaans
11. Feb 2016, 13:18 #14

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Nez. Tas arī atkarīgs no braukšanas stila. 99% mans auto dzīvo pilsētā, eļļu mainu ik pa 8k-10k.
Nesen pielēju litru uz tiem 6 vai 8k. Pašam arī ir jājūt, kad mainīt, motors nestrādā kā vajag, sāk grabināt hidrokompensatori, piemēram. M52B25 ar Repsol 5w40. Es pat nezinu, ko teikt par šo eļļu, braukājos, bet pēc ziemas noteikti mainu. Man vēl auto patīk regulāri padzenāt redlainā. Tas arī ietekmē eļļas mūžu un patēriņu. Pēc eļļas maiņas papētiet eļļas filtru, vēl labāk, ja varat tikt pie laboratorijas.
Offline
Mpiecicetri
11. Feb 2016, 13:34 #15

Kopš: 11. Feb 2016

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Man ir ari gazes iekarta, kas ari drosi vien palielina ellas paterinu. Nesen kaa mainiju ellu. Ellas filtrs bija tads bruns , bet melns nebija. Varbut ir kada laba piedeva ellai?
Offline
HE9600
11. Feb 2016, 13:42 #16

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2455

Braucu ar: Veciem BMW

Nikasila pārklājums lēnām saka čau un neko tur neizdarīt, neviena eļļa vai piedeva neko neizmainīs. Tikai un vienīgi mehānisks remonts, var meklēt lietotu labu bloku, bet cerības mazas. Bloks nav paredzēts remontam (protams, pamanās arī šo pārgilzot, bet cik tas ilgmūžīgi neņemos spriest). Jauns bloks būs otra auto vērtība.

[ Šo ziņu laboja HE9600, 11 Feb 2016, 13:49:48 ]

Offline
esir
11. Feb 2016, 13:46 #17

Kopš: 08. Feb 2010

Ziņojumi: 608

Braucu ar:

suprotec #trolololo
Offline
smagratis
11. Feb 2016, 14:34 #18

Kopš: 01. Apr 2009

Ziņojumi: 357

Braucu ar: kaķi

Vajag nomainīt eļļas gredzenus un viss būs kārtībā. M54 dzinējam nav nicasil pārklājums cilindriem, pēdējais kam tāds bija, ja nemaldos tad M60 dzinējiem.
Offline
Mpiecicetri
11. Feb 2016, 14:40 #19

Kopš: 11. Feb 2016

Ziņojumi: 8

Braucu ar:


11 Feb 2016, 14:34:06 smagratis rakstīja:
Vajag nomainīt eļļas gredzenus un viss būs kārtībā. M54 dzinējam nav nicasil pārklājums cilindriem, pēdējais kam tāds bija, ja nemaldos tad M60 dzinējiem.
paldies, man ari tiesi ir aizdoma uz ellas gredzeniem, bet cik tas joks varetu maksaat servisaa. Iespejams pec kada laiciņa bus jamaina ķēde, un tad pie reizes varetu mainit gredzenus.
Offline
Mpiecicetri
11. Feb 2016, 14:42 #20

Kopš: 11. Feb 2016

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Kas ir nicasil parklajums?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo