Online
Pašreiz BMWPower skatās 163 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E90 318d chip tunning
Autors | Ziņojums |
VitalichDe90 | | Kopš: 06. Oct 2015
Ziņojumi: 27
Braucu ar: E90
| Sveiki. Vēlos nočipot savu e90 318d 2006gada 90kW . Varat ieteikt kādu uzticami un labu čipotāju? Kā arī cik būtu optimālākais likt ZS klāt? Viņam motors pats par sevi ir 2.0 (1995 kub.cm) . Un izgriežot kvēpju filtru un programmējot atslēdzot viņu varēs iziet tehnisko skati?
Iespējams daudziem šie jautājumi ir pašsaprotami,bet man uz doto brīdi nē. Paldies par sapratni. | Offline | | |
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7362
Braucu ar: muti
| Un ar ko tev tas filtrs traucē? | Offline | | |
RZZ | | Kopš: 30. Apr 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 1413
Braucu ar: Plostu
| Turbochip ar4a | Offline | | |
VitalichDe90 | | Kopš: 06. Oct 2015
Ziņojumi: 27
Braucu ar: E90
|
28 Oct 2015, 13:37:19 wanksta rakstīja:
Un ar ko tev tas filtrs traucē?
Viņš kad "aizdiršas" tad zūd jauda,jo motors neelpo tik brīvi. Atgāzes brīvi nenāk ārā. | Offline | | |
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7362
Braucu ar: muti
| Kas tev uz doto brīdi nenāk ārā? | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8245
Braucu ar: e39 523
| neaizmirsti izgriezt arī degvielas un eļļas filtrus. | Offline | | |
lexusx | | Kopš: 12. Aug 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 930
Braucu ar: lexus is 220
| man ir līdzīga problēma, patreiz notiek kvēpu filtra reģenerācija, nez cik ilgi tas notiks un vai viss nostāsies savā svietās vai tomēr vajadzēs ķirurgu? | Offline | | |
Castor | | Kopš: 15. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2174
Braucu ar: 316i
| Vislabāk ir izzāģēt katalizatoru un kvēpu filtru. Sataisīt izblūdi ar taisnu 60mm trubu un galā dtm stila bunduli
Dūmi viegli ies ārā, būs vairāk jaudas, sportiska skaņa un respekts rajonā | Offline | | |
|
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9026
Braucu ar: 26 & 26 & 11
| Visi tik naidīgi pret DPFu izgriezējiem. | Offline | | |
RZZ | | Kopš: 30. Apr 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 1413
Braucu ar: Plostu
| Nē nu pareizi, jāgriež ārā visu kas lieks un ilgtermiņā var būt jātaisa | Offline | | |
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9026
Braucu ar: 26 & 26 & 11
| Nē, laikam kad DPFs nobeidzas, vajag nolocīt pāris pakas un ielikt jaunu. | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8245
Braucu ar: e39 523
| vairums jau arī degvielas un eļļas filtrus izgrieztu, ja tie maksātu vairāk pa 100 eur. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
28 Oct 2015, 14:14:20 lexusx rakstīja:
man ir līdzīga problēma, patreiz notiek kvēpu filtra reģenerācija, nez cik ilgi tas notiks un vai viss nostāsies savā svietās vai tomēr vajadzēs ķirurgu?
Tu ta kā uzdod gaišreģim jautājumu vai pats ar sevi filozofē? NEvar saprast.
Jo nu atbildēt uz šo visu nav iespējams no zila gaisa internetā.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Murphy | | Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: B8 R line, F39 M sport
|
28 Oct 2015, 14:25:50 Arturiks rakstīja:
Nē, laikam kad DPFs nobeidzas, vajag nolocīt pāris pakas un ielikt jaunu.
Kādas pakas
Jauns DPF, vismaz M47 2.0d bija ap 700 eur | Offline | | |
Ridlihs | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
28 Oct 2015, 14:10:13 wanksta rakstīja:
Kas tev uz doto brīdi nenāk ārā?
| Offline | | |
zulus | | Kopš: 18. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3328
Braucu ar:
| BMW inženieri lohi, dzērumā "ielika" to filtru, tāpēc jāgriež ārā - nav vajadzīgs, vispār vēlams ir neko netaisīt un visu, kas sabojājas aizstāt ar vectēva izvirpotām koka detaļām
| Offline | | |
|
VitalichDe90 | | Kopš: 06. Oct 2015
Ziņojumi: 27
Braucu ar: E90
|
28 Oct 2015, 16:36:48 zulus rakstīja:
BMW inženieri lohi, dzērumā "ielika" to filtru, tāpēc jāgriež ārā - nav vajadzīgs, vispār vēlams ir neko netaisīt un visu, kas sabojājas aizstāt ar vectēva izvirpotām koka detaļām
Viņu ielika,lai atgāzes mazāk bojātu ozona slāni,lai mazinātu CO2 izmešu daudzumu. Lai atbilstu Euro3,4,6 standartiem. | Offline | | |
operators | | Kopš: 25. Mar 2015
Ziņojumi: 13
Braucu ar: Octavia RS
|
28 Oct 2015, 13:30:24 VitalichDe90 rakstīja:
Sveiki. Vēlos nočipot savu e90 318d 2006gada 90kW . Varat ieteikt kādu uzticami un labu čipotāju? Kā arī cik būtu optimālākais likt ZS klāt? Viņam motors pats par sevi ir 2.0 (1995 kub.cm) . Un izgriežot kvēpju filtru un programmējot atslēdzot viņu varēs iziet tehnisko skati?
Iespējams daudziem šie jautājumi ir pašsaprotami,bet man uz doto brīdi nē. Paldies par sapratni.
Pirmkārt uztaisi dzinēja diagnostiku varbūt dēļ nokautas sprauslas utt tiek pastiprināti aiz*irsts DPF.
Ja tomēr ņem filtru ārā tad līdz 2007 gadam nav ko baidīties. Sākot ar 2008.gadu ir stingrākas TA normas uz dūmainību. Atļautais dūmainības koificents līdz 2007 gadam ir 3.0 sākot ar 2008 ir 1.5.
Lielākais mīnuss bez DPF ir šausmīgā smaka, kas nāk ārā no izspūtēja. Smird trakāk kā ikaruss. Varbūt tas ir tikai manam auto.
Par cik mans auto ir 2008 gada es pēc DPF izņemšanas nevarētu iziet TA jo nomēriju dūmainību un ir 1,7. Tā kā pirms TA būs atkal ieguldījumi, lai to savestu kārtībā.
Kaut kā tā. | Offline | | |
sewy | | Kopš: 22. Aug 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 244
Braucu ar: F34 LCI; FZ1
|
28 Oct 2015, 19:00:50 operators rakstīja:
28 Oct 2015, 13:30:24 VitalichDe90 rakstīja:
Sveiki. Vēlos nočipot savu e90 318d 2006gada 90kW . Varat ieteikt kādu uzticami un labu čipotāju? Kā arī cik būtu optimālākais likt ZS klāt? Viņam motors pats par sevi ir 2.0 (1995 kub.cm) . Un izgriežot kvēpju filtru un programmējot atslēdzot viņu varēs iziet tehnisko skati?
Iespējams daudziem šie jautājumi ir pašsaprotami,bet man uz doto brīdi nē. Paldies par sapratni.
Pirmkārt uztaisi dzinēja diagnostiku varbūt dēļ nokautas sprauslas utt tiek pastiprināti aiz*irsts DPF.
Ja tomēr ņem filtru ārā tad līdz 2007 gadam nav ko baidīties. Sākot ar 2008.gadu ir stingrākas TA normas uz dūmainību. Atļautais dūmainības koificents līdz 2007 gadam ir 3.0 sākot ar 2008 ir 1.5.
Lielākais mīnuss bez DPF ir šausmīgā smaka, kas nāk ārā no izspūtēja. Smird trakāk kā ikaruss. Varbūt tas ir tikai manam auto.
Par cik mans auto ir 2008 gada es pēc DPF izņemšanas nevarētu iziet TA jo nomēriju dūmainību un ir 1,7. Tā kā pirms TA būs atkal ieguldījumi, lai to savestu kārtībā.
Kaut kā tā.
Pirms TA kārtīgi agresīvi pabraukā, un mierīgi iziesi, jo dūmainības rādijumi būs ievērojami zemāki... | Offline | | |
lexusx | | Kopš: 12. Aug 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 930
Braucu ar: lexus is 220
|
28 Oct 2015, 14:51:45 Kaross rakstīja:
28 Oct 2015, 14:14:20 lexusx rakstīja:
man ir līdzīga problēma, patreiz notiek kvēpu filtra reģenerācija, nez cik ilgi tas notiks un vai viss nostāsies savā svietās vai tomēr vajadzēs ķirurgu?
Tu ta kā uzdod gaišreģim jautājumu vai pats ar sevi filozofē? NEvar saprast.
Jo nu atbildēt uz šo visu nav iespējams no zila gaisa internetā.
\
Jautājums bija, cik ilgi notiek reģenerācija, kas nav saprotams? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|