Online

Pašreiz BMWPower skatās 163 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: E90 318d chip tunning

AutorsZiņojums
VitalichDe90
28. Oct 2015, 13:30 #1

Kopš: 06. Oct 2015

Ziņojumi: 27

Braucu ar: E90

Sveiki. Vēlos nočipot savu e90 318d 2006gada 90kW . Varat ieteikt kādu uzticami un labu čipotāju? Kā arī cik būtu optimālākais likt ZS klāt? Viņam motors pats par sevi ir 2.0 (1995 kub.cm) . Un izgriežot kvēpju filtru un programmējot atslēdzot viņu varēs iziet tehnisko skati?

Iespējams daudziem šie jautājumi ir pašsaprotami,bet man uz doto brīdi nē. Paldies par sapratni.
Offline
wanksta
28. Oct 2015, 13:37 #2

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7362

Braucu ar: muti

Un ar ko tev tas filtrs traucē?
Offline
RZZ
28. Oct 2015, 13:58 #3

Kopš: 30. Apr 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 1413

Braucu ar: Plostu

Turbochip ar4a
Offline
VitalichDe90
28. Oct 2015, 14:08 #4

Kopš: 06. Oct 2015

Ziņojumi: 27

Braucu ar: E90


28 Oct 2015, 13:37:19 wanksta rakstīja:
Un ar ko tev tas filtrs traucē?

Viņš kad "aizdiršas" tad zūd jauda,jo motors neelpo tik brīvi. Atgāzes brīvi nenāk ārā.
Offline
wanksta
28. Oct 2015, 14:10 #5

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7362

Braucu ar: muti

Kas tev uz doto brīdi nenāk ārā?
Offline
abyss
28. Oct 2015, 14:13 #6

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8245

Braucu ar: e39 523

neaizmirsti izgriezt arī degvielas un eļļas filtrus.
Offline
lexusx
28. Oct 2015, 14:14 #7

Kopš: 12. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 930

Braucu ar: lexus is 220

man ir līdzīga problēma, patreiz notiek kvēpu filtra reģenerācija, nez cik ilgi tas notiks un vai viss nostāsies savā svietās vai tomēr vajadzēs ķirurgu?
Offline
Castor
28. Oct 2015, 14:16 #8

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

Vislabāk ir izzāģēt katalizatoru un kvēpu filtru. Sataisīt izblūdi ar taisnu 60mm trubu un galā dtm stila bunduli
Dūmi viegli ies ārā, būs vairāk jaudas, sportiska skaņa un respekts rajonā
Offline
Arturiks
28. Oct 2015, 14:20 #9

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11

Visi tik naidīgi pret DPFu izgriezējiem.
Offline
RZZ
28. Oct 2015, 14:22 #10

Kopš: 30. Apr 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 1413

Braucu ar: Plostu

Nē nu pareizi, jāgriež ārā visu kas lieks un ilgtermiņā var būt jātaisa
Offline
Arturiks
28. Oct 2015, 14:25 #11

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11

Nē, laikam kad DPFs nobeidzas, vajag nolocīt pāris pakas un ielikt jaunu.
Offline
abyss
28. Oct 2015, 14:36 #12

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8245

Braucu ar: e39 523

vairums jau arī degvielas un eļļas filtrus izgrieztu, ja tie maksātu vairāk pa 100 eur.
Offline
Kaross
28. Oct 2015, 14:51 #13

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


28 Oct 2015, 14:14:20 lexusx rakstīja:
man ir līdzīga problēma, patreiz notiek kvēpu filtra reģenerācija, nez cik ilgi tas notiks un vai viss nostāsies savā svietās vai tomēr vajadzēs ķirurgu?


Tu ta kā uzdod gaišreģim jautājumu vai pats ar sevi filozofē? NEvar saprast.
Jo nu atbildēt uz šo visu nav iespējams no zila gaisa internetā.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Murphy
28. Oct 2015, 15:19 #14

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport


28 Oct 2015, 14:25:50 Arturiks rakstīja:
Nē, laikam kad DPFs nobeidzas, vajag nolocīt pāris pakas un ielikt jaunu.


Kādas pakas

Jauns DPF, vismaz M47 2.0d bija ap 700 eur
Offline
Ridlihs
28. Oct 2015, 15:28 #15

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


28 Oct 2015, 14:10:13 wanksta rakstīja:
Kas tev uz doto brīdi nenāk ārā?



Offline
zulus
28. Oct 2015, 16:36 #16

Kopš: 18. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3328

Braucu ar:

BMW inženieri lohi, dzērumā "ielika" to filtru, tāpēc jāgriež ārā - nav vajadzīgs, vispār vēlams ir neko netaisīt un visu, kas sabojājas aizstāt ar vectēva izvirpotām koka detaļām
Offline
VitalichDe90
28. Oct 2015, 17:11 #17

Kopš: 06. Oct 2015

Ziņojumi: 27

Braucu ar: E90


28 Oct 2015, 16:36:48 zulus rakstīja:
BMW inženieri lohi, dzērumā "ielika" to filtru, tāpēc jāgriež ārā - nav vajadzīgs, vispār vēlams ir neko netaisīt un visu, kas sabojājas aizstāt ar vectēva izvirpotām koka detaļām


Viņu ielika,lai atgāzes mazāk bojātu ozona slāni,lai mazinātu CO2 izmešu daudzumu. Lai atbilstu Euro3,4,6 standartiem.
Offline
operators
28. Oct 2015, 19:00 #18

Kopš: 25. Mar 2015

Ziņojumi: 13

Braucu ar: Octavia RS


28 Oct 2015, 13:30:24 VitalichDe90 rakstīja:
Sveiki. Vēlos nočipot savu e90 318d 2006gada 90kW . Varat ieteikt kādu uzticami un labu čipotāju? Kā arī cik būtu optimālākais likt ZS klāt? Viņam motors pats par sevi ir 2.0 (1995 kub.cm) . Un izgriežot kvēpju filtru un programmējot atslēdzot viņu varēs iziet tehnisko skati?

Iespējams daudziem šie jautājumi ir pašsaprotami,bet man uz doto brīdi nē. Paldies par sapratni.


Pirmkārt uztaisi dzinēja diagnostiku varbūt dēļ nokautas sprauslas utt tiek pastiprināti aiz*irsts DPF.

Ja tomēr ņem filtru ārā tad līdz 2007 gadam nav ko baidīties. Sākot ar 2008.gadu ir stingrākas TA normas uz dūmainību. Atļautais dūmainības koificents līdz 2007 gadam ir 3.0 sākot ar 2008 ir 1.5.

Lielākais mīnuss bez DPF ir šausmīgā smaka, kas nāk ārā no izspūtēja. Smird trakāk kā ikaruss. Varbūt tas ir tikai manam auto.

Par cik mans auto ir 2008 gada es pēc DPF izņemšanas nevarētu iziet TA jo nomēriju dūmainību un ir 1,7. Tā kā pirms TA būs atkal ieguldījumi, lai to savestu kārtībā.

Kaut kā tā.
Offline
sewy
28. Oct 2015, 19:28 #19

Kopš: 22. Aug 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 244

Braucu ar: F34 LCI; FZ1


28 Oct 2015, 19:00:50 operators rakstīja:

28 Oct 2015, 13:30:24 VitalichDe90 rakstīja:
Sveiki. Vēlos nočipot savu e90 318d 2006gada 90kW . Varat ieteikt kādu uzticami un labu čipotāju? Kā arī cik būtu optimālākais likt ZS klāt? Viņam motors pats par sevi ir 2.0 (1995 kub.cm) . Un izgriežot kvēpju filtru un programmējot atslēdzot viņu varēs iziet tehnisko skati?

Iespējams daudziem šie jautājumi ir pašsaprotami,bet man uz doto brīdi nē. Paldies par sapratni.


Pirmkārt uztaisi dzinēja diagnostiku varbūt dēļ nokautas sprauslas utt tiek pastiprināti aiz*irsts DPF.

Ja tomēr ņem filtru ārā tad līdz 2007 gadam nav ko baidīties. Sākot ar 2008.gadu ir stingrākas TA normas uz dūmainību. Atļautais dūmainības koificents līdz 2007 gadam ir 3.0 sākot ar 2008 ir 1.5.

Lielākais mīnuss bez DPF ir šausmīgā smaka, kas nāk ārā no izspūtēja. Smird trakāk kā ikaruss. Varbūt tas ir tikai manam auto.

Par cik mans auto ir 2008 gada es pēc DPF izņemšanas nevarētu iziet TA jo nomēriju dūmainību un ir 1,7. Tā kā pirms TA būs atkal ieguldījumi, lai to savestu kārtībā.

Kaut kā tā.



Pirms TA kārtīgi agresīvi pabraukā, un mierīgi iziesi, jo dūmainības rādijumi būs ievērojami zemāki...
Offline
lexusx
29. Oct 2015, 09:52 #20

Kopš: 12. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 930

Braucu ar: lexus is 220


28 Oct 2015, 14:51:45 Kaross rakstīja:

28 Oct 2015, 14:14:20 lexusx rakstīja:
man ir līdzīga problēma, patreiz notiek kvēpu filtra reģenerācija, nez cik ilgi tas notiks un vai viss nostāsies savā svietās vai tomēr vajadzēs ķirurgu?


Tu ta kā uzdod gaišreģim jautājumu vai pats ar sevi filozofē? NEvar saprast.
Jo nu atbildēt uz šo visu nav iespējams no zila gaisa internetā.

\
Jautājums bija, cik ilgi notiek reģenerācija, kas nav saprotams?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo