Online

Pašreiz BMWPower skatās 231 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Pie kick down 530d slāpst nost

AutorsZiņojums
ziggi
13. Oct 2015, 15:59 #1

Kopš: 13. Oct 2015

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Sveiki. Moš kāds var palīdzēt! Viss braucās pie maziem apgriezieniem un mierīgi paaugstinot ātrumu. Kā spiež kick down vai vienkārši riktīgi dod iekšā tā slāpst nost. Maksimālie apgriezieni arī nav virs 4200 apm. Vajadzētu būt 4650. Sūknīti zem šofera kas ir nomainīju. Kas vēl jàmeklē?? Paldies.e39 1999.530 dīzelis.
Offline
Jonix
13. Oct 2015, 16:36 #2

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Par ko ir kļūdas pieslēdzot pie kompja?

Kad mainīts degvielas filtrs, kāda ražotāja?


-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
sergis15
13. Oct 2015, 17:01 #3

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12023

Braucu ar: pikapu

izklausās pēc a-sūkņa spiediena vārsta.

man vismaz bija čotka tādas pašas pazīmes.

kā pedālis grīdā, noslāpst, piekurbulē un brauc.
pēc tam jau vairs nevarēja īsti piedarbināt un tikko kā stiprāk uzspiež uz pedāli, tā arī slāpa nost un bez starta gāzes nepiedarbināt.

kad filtrs ir pipec, tad vismaz man gāja atsitienā jau pie 4k apgr.

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Snegovik
13. Oct 2015, 18:48 #4

Kopš: 30. May 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 141

Braucu ar: 530D

Oo man fātim tāda paša šaize, datoram vel nav slēdzis. Uzsit PM detaļas numuru par kuru iet runa ja nav grūti.


13 Oct 2015, 17:01:34 sergis15 rakstīja:
izklausās pēc a-sūkņa spiediena vārsta.

man vismaz bija čotka tādas pašas pazīmes.

kā pedālis grīdā, noslāpst, piekurbulē un brauc.
pēc tam jau vairs nevarēja īsti piedarbināt un tikko kā stiprāk uzspiež uz pedāli, tā arī slāpa nost un bez starta gāzes nepiedarbināt.

kad filtrs ir pipec, tad vismaz man gāja atsitienā jau pie 4k apgr.
Offline
ziggi
13. Oct 2015, 19:16 #5

Kopš: 13. Oct 2015

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Mēģināšu šodien deg.filtru nomainīt...tad redzēs! Stāvot uz vietas,pedālis grīdā apg.apm.4200 un raustās, bet neslāpst!! Tikai pie braukšanas.Pie kompja kļūdu itkā nav....bija izmetis kārbā,nodzēsu un viss itkā kārtībā!!
Offline
most
13. Oct 2015, 19:23 #6

Kopš: 27. Mar 2010

No: Dobele

Ziņojumi: 1062

Braucu ar: Yamaha WR450 e46 n62-780hp F11fl


13 Oct 2015, 17:01:34 sergis15 rakstīja:
izklausās pēc a-sūkņa spiediena vārsta.

man vismaz bija čotka tādas pašas pazīmes.

kā pedālis grīdā, noslāpst, piekurbulē un brauc.
pēc tam jau vairs nevarēja īsti piedarbināt un tikko kā stiprāk uzspiež uz pedāli, tā arī slāpa nost un bez starta gāzes nepiedarbināt.

kad filtrs ir pipec, tad vismaz man gāja atsitienā jau pie 4k apgr.

+100 bija identiski
Offline
sergis15
13. Oct 2015, 20:59 #7

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12023

Braucu ar: pikapu


13 Oct 2015, 19:16:20 ziggi rakstīja:
Mēģināšu šodien deg.filtru nomainīt...tad redzēs! Stāvot uz vietas,pedālis grīdā apg.apm.4200 un raustās, bet neslāpst!! Tikai pie braukšanas.Pie kompja kļūdu itkā nav....bija izmetis kārbā,nodzēsu un viss itkā kārtībā!!

nu ar nolietotu filtru par kuru biju galīgi aizmirsis braukāju kādu laiku bez problēmām, apskatē sastapos ar to problēmu, ka aizgāja atsitienā.
nekādas noslāpšanas nebija

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
sergis15
13. Oct 2015, 21:07 #8

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12023

Braucu ar: pikapu

sūkņa spiediena vārsta oem
13 51 7 787 537

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
berny757
13. Oct 2015, 21:12 #9

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


13 Oct 2015, 20:59:12 sergis15 rakstīja:

13 Oct 2015, 19:16:20 ziggi rakstīja:
Mēģināšu šodien deg.filtru nomainīt...tad redzēs! Stāvot uz vietas,pedālis grīdā apg.apm.4200 un raustās, bet neslāpst!! Tikai pie braukšanas.Pie kompja kļūdu itkā nav....bija izmetis kārbā,nodzēsu un viss itkā kārtībā!!

nu ar nolietotu filtru par kuru biju galīgi aizmirsis braukāju kādu laiku bez problēmām, apskatē sastapos ar to problēmu, ka aizgāja atsitienā.
nekādas noslāpšanas nebija

Kā tā aiziešana atsitienā izpaužas?
Offline
sergis15
13. Oct 2015, 21:16 #10

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12023

Braucu ar: pikapu


13 Oct 2015, 21:12:17 berny757 rakstīja:

13 Oct 2015, 20:59:12 sergis15 rakstīja:

13 Oct 2015, 19:16:20 ziggi rakstīja:
Mēģināšu šodien deg.filtru nomainīt...tad redzēs! Stāvot uz vietas,pedālis grīdā apg.apm.4200 un raustās, bet neslāpst!! Tikai pie braukšanas.Pie kompja kļūdu itkā nav....bija izmetis kārbā,nodzēsu un viss itkā kārtībā!!

nu ar nolietotu filtru par kuru biju galīgi aizmirsis braukāju kādu laiku bez problēmām, apskatē sastapos ar to problēmu, ka aizgāja atsitienā.
nekādas noslāpšanas nebija

Kā tā aiziešana atsitienā izpaužas?

vnk piem pie 4neturās vienmērīgi apgriezieni,
en en en en en

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
berny757
13. Oct 2015, 21:18 #11

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Okay
Offline
danjukss
13. Oct 2015, 21:19 #12

Kopš: 17. Oct 2014

Ziņojumi: 6

Braucu ar:


13 Oct 2015, 17:01:34 sergis15 rakstīja:
izklausās pēc a-sūkņa spiediena vārsta.


Vārētu, lūdzu, sīkāk man kā nezinītim, kas tas par vārstu un cik varētu izmaksāt tā maiņa/remonts, jo esmu saskāries ar tādu pašu problēmu un esmu nomainījis maģistrāles sūkni, filturs, kas nekādus rezultātus nedeva.

[ Šo ziņu laboja danjukss, 13 Oct 2015, 21:20:57 ]

Offline
ziggi
13. Oct 2015, 23:18 #13

Kopš: 13. Oct 2015

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Nomainīju deg.filtru,sākumā apgriezieni viss kārtībā un neslāpa arī vairàk, bet pēc neilgas pamaukšanas apm.min 15 viss pa vecam!!
Offline
ilmars4998
13. Oct 2015, 23:23 #14

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28


13 Oct 2015, 21:19:46 danjukss rakstīja:

13 Oct 2015, 17:01:34 sergis15 rakstīja:
izklausās pēc a-sūkņa spiediena vārsta.


Vārētu, lūdzu, sīkāk man kā nezinītim, kas tas par vārstu un cik varētu izmaksāt tā maiņa/remonts, jo esmu saskāries ar tādu pašu problēmu un esmu nomainījis maģistrāles sūkni, filturs, kas nekādus rezultātus nedeva.


var nogriest sietu (ja ir, jo nāca arī bez) šim vārstam. kādu laiku ies.


P.S. nešaubos, kādā servī tā dara un nokāš naudu kā par jaunu

[ Šo ziņu laboja ilmars4998, 13 Oct 2015, 23:24:50 ]

Offline
Kaross
13. Oct 2015, 23:31 #15

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Diezgan idiotiski mainīt kaut kādus vārstus un ņemties gar mašīnu ar "aizsietām" acīm ja var uztaisīt diagnostiku un atrast problēmu.

Tas vārsts pie manis 125 Euro maksā jauns.
Nomainīt ap 60 Euro.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
sergis15
13. Oct 2015, 23:40 #16

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12023

Braucu ar: pikapu


13 Oct 2015, 23:31:15 Kaross rakstīja:
Diezgan idiotiski mainīt kaut kādus vārstus un ņemties gar mašīnu ar "aizsietām" acīm ja var uztaisīt diagnostiku un atrast problēmu.

Tas vārsts pie manis 125 Euro maksā jauns.
Nomainīt ap 60 Euro.

par to vārstu nav tik easy.
manam drotam viņš kļūdu uz kompjiem nemeta.
uz parastiem bosch kompjiem izmeta vispār ka viena no sprauslām beigta.

kaiti noteica Drivers, bet arī viņa kompis šo kļūdu kā tādu nediagnosticēja.


-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Siipols
13. Oct 2015, 23:50 #17

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

Maģistrālais sūknis uz beigām

Interneta diagnostiķi

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
ilmars4998
13. Oct 2015, 23:50 #18

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28

man pirmajā reizē, kad parādijās problēma ar slapšanu pie slodzes, bija vainīgas sprauslas, jo uzliekot to vārstu jaunu, izmaiņas nebija nemaz.

norestaurēju viss ok. līdz vienam brīdim...pēc gada atkal tas pats, pamēriju abratku sprauslām vis ok, noņēmu to vārstu, nogriezu sietu, un braucu tālāk

zb tie dīzeļi
Offline
Kaross
14. Oct 2015, 00:16 #19

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


13 Oct 2015, 23:40:42 sergis15 rakstīja:

13 Oct 2015, 23:31:15 Kaross rakstīja:
Diezgan idiotiski mainīt kaut kādus vārstus un ņemties gar mašīnu ar "aizsietām" acīm ja var uztaisīt diagnostiku un atrast problēmu.

Tas vārsts pie manis 125 Euro maksā jauns.
Nomainīt ap 60 Euro.

par to vārstu nav tik easy.
manam drotam viņš kļūdu uz kompjiem nemeta.
uz parastiem bosch kompjiem izmeta vispār ka viena no sprauslām beigta.

kaiti noteica Drivers, bet arī viņa kompis šo kļūdu kā tādu nediagnosticēja.



Es kaut kur minēju, ka jabūt kādai kļūdai?
Rakstīju nodiagnosticēt auto, nevis aizdzīt pie Vaģika (lasīt - duraka ar kompi), kurš nolasa kļūdas.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
AF
14. Oct 2015, 00:39 #20

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

varu derēt ir vai nu reilā par mazu spiediens, vai par lielu, vai maģistrālais spiediens par mazu
ir pāris varianti lētāki un dārgāki, bet var būt jāsāk ar to ko Kaross ieteica??
Normālā diagnostikā tos visus simptomus var izsekot, un problēmu pēc kļūdām nosaka tikai lohi kļūdas var tikai norādīt virzienu (ja tādas ir) nevis konkrēto vaininieku
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo