Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 140 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E38 (1994-2001)

Tēma: 730d pie lieliem apgriezieniem slāpst

AutorsZiņojums
MrViesturs
10. Oct 2015, 10:53 #1

Kopš: 04. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 82

Braucu ar: BMW E38

Mašīna BMW 730d, '99. gada. Problēma tāda, kad motors silts jastartē kādas 4 sekundes, kad auksts, lec labi, mazāk par 2 sekundēm (mēriju ar hronometru ). Braucot ir tā, ja brauc mierīgi problēmu nav, tikko kā izspied pilnu pedāli tā viņš uzņem strauji ātrumu pāris sekundes un tad aizrijās un noslāpst, apstājos iedarbinu atkal un varu braukt tālāk un tā visu laiku. Biju Latbema uz diagnostiku, lika pie kompja, lika sprauslām zirnekli, baudija degvielas sistemu un visus sūkņus, viss strādājot ideāli, kur tad ir vaina?

[ Šo ziņu laboja MrViesturs, 10 Oct 2015, 10:55:46 ]

Offline
Ridlihs
10. Oct 2015, 12:16 #2

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

pēc Rusbemas apmeklējuma nesāka iet vēl sliktāk?
Offline
MrViesturs
10. Oct 2015, 12:20 #3

Kopš: 04. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 82

Braucu ar: BMW E38

Par laimi nē
Offline
Bucis
10. Oct 2015, 13:03 #4

Kopš: 19. May 2011

No: Kuldīga

Ziņojumi: 794

Braucu ar: beamer, benz or bicycle

Nav ko ar D pie lieliem apgriezieniem braukt
Offline
sliir
10. Oct 2015, 13:52 #5

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 846

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Tā jau nu nav ka ar visiem sūkņiem tur viss perfekti.

Vaina drošvien nav nemaz tik briesmīga, bet kamēr viņu atrod un pa ceļam visu pēc kārtas nomaina tikmēr jau bankrots klāt.

No zila gaisa neviens nepateiks kas tur pa veinu. Skaidrs ka problēma ar degvielas piegādi. Moška nospiežot grīdā izēd to common-railu tukšu un augstspiedina sūknis nepaspēj no jauna saražot spiedienu.

Hvz. Varbūt degvielas filtrs vnk jānomaina
Offline
sliir
10. Oct 2015, 13:58 #6

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 846

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Varbūt degvielas spiediena sensors sūta nepareizu signālu un melo ka visu laiku ir spiediens..

Varbūt, varbūt 101 lieta tur var būt https://youtu.be/oMGO_ZzKuzM?t=57s
Offline
MrViesturs
10. Oct 2015, 14:27 #7

Kopš: 04. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 82

Braucu ar: BMW E38

Nu pavisam skaidrs ka kkas nav kartiba, bet diagnostika teica ka ar degvielas sistemu viss kartiba un tad vini vienkarshi noraustija plecus un teica ka nevarot pateikt kas par vainu, isteniba viss sakas kad man samainija baku, es gan ari servisa teicu ka baka mainita bet nu tpt neko neatrada. Kad gazeju tukshgaita tad nekas neslapst. Latbema ieteica dzit uz BM auto, BM auto atkal teica ka dzit varu bet uz mana gada mashinas vinjiem ir ierobezhota diagnostikas iespejas varbut meginat uz dizelcentru vienkarsi aizdzit, tiem jau vajadzetu zinat.

Tad vel, nezinu vai tas varetu but pie sis vainas bet kad vakar mainiju dzeseshanas skidrumu, nonemit apaksejo patraboku, tur bija sakrajusies ella un no noliesanas krana ar pa mirklim naca ara vecais antifrizs ar ellu, zinu ka ta noteikti nav jabut, diezvai radiatoram ir jaellojas

[ Šo ziņu laboja MrViesturs, 10 Oct 2015, 15:34:35 ]

Offline
danjukss
13. Oct 2015, 09:59 #8

Kopš: 17. Oct 2014

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

Esmu saskāries ar tieši tādu pašu problēmu, pašam ir e39 3.0d, problēma sākās pēc čipošanas. Servisā pateica jāmaina maģistrāles sūknis, jo tam nepietiek spiediena, to arī izdarīju, bet problēma palika tā pati. Tāpēc arī vēlētos zināt kā šo problēmu atrisināt.
Offline
Tune-L
13. Oct 2015, 10:06 #9

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20387

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Vienu gan varu ieteikt! NEBRAUKT uz LATBEMU!

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Jonix
13. Oct 2015, 10:08 #10

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Pēc šādas izslēgšanās sistēmā ir jābūt vienai vai vairākām kļūdām, pēc kurām arī jāsāk rakt.

Es lieku uz degvielas spiedienu, problēma var būt tik pat labi slikts filtrs, kā faktiski jebkurš no degvielas sūkņiem.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
danjukss
13. Oct 2015, 10:50 #11

Kopš: 17. Oct 2014

Ziņojumi: 6

Braucu ar:


13 Oct 2015, 10:08:43 Jonix rakstīja:
Pēc šādas izslēgšanās sistēmā ir jābūt vienai vai vairākām kļūdām, pēc kurām arī jāsāk rakt.

Es lieku uz degvielas spiedienu, problēma var būt tik pat labi slikts filtrs, kā faktiski jebkurš no degvielas sūkņiem.


Filtri tikko jauni mainīti.
Offline
Rukiss
02. Nov 2015, 21:03 #12

Kopš: 25. Oct 2013

No: Valmiera

Ziņojumi: 235

Braucu ar: Bulku un Bavārieti

Vai tiki skaidrība, kāpēc slāpst nost? Man ir tieši tā pati vaina, es jau cīnos ar viņu kādu laiciņu. Arī esmu mainījis dačikus, spruslas. Problēma tā pati, arī ar iedarbināšanu tas pats, auksts labāk, silts drusku ilgāk.
Stāv virsū čips, Tikai nezinu kāds, vai remapots ECU vai kautkāda cita draza pievienota. Biju pie čiperista, elektriķa, šis saka, ka iespējams tā ir kompja vaina, Čips neļauj nolasīt kļūdas, vajagot likt rūpnicas uzstādījumus kompim, vai ja ir tas čips, nahrenizēt viņu, darbs 200eur un 1 nedēļa. Tāpec iedomājos, ka vnk dabūt tāda paša modeļa ECU ar EWS un atslegu, un pamēģināt uzlikt, lētāk un ātrāk.
Offline
Cocaine
02. Nov 2015, 22:16 #13

Kopš: 06. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 540

Braucu ar: e38

Ir kompekts ews,ecu,atslega un kas vaidzigsno e38 730d 99g ja kas pm
Offline
Kaross
03. Nov 2015, 00:03 #14

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


02 Nov 2015, 21:03:46 Rukiss rakstīja:
Vai tiki skaidrība, kāpēc slāpst nost? Man ir tieši tā pati vaina, es jau cīnos ar viņu kādu laiciņu. Arī esmu mainījis dačikus, spruslas. Problēma tā pati, arī ar iedarbināšanu tas pats, auksts labāk, silts drusku ilgāk.
Stāv virsū čips, Tikai nezinu kāds, vai remapots ECU vai kautkāda cita draza pievienota. Biju pie čiperista, elektriķa, šis saka, ka iespējams tā ir kompja vaina, Čips neļauj nolasīt kļūdas, vajagot likt rūpnicas uzstādījumus kompim, vai ja ir tas čips, nahrenizēt viņu, darbs 200eur un 1 nedēļa. Tāpec iedomājos, ka vnk dabūt tāda paša modeļa ECU ar EWS un atslegu, un pamēģināt uzlikt, lētāk un ātrāk.


labs čiperists.
IZskatas, ka atkal pilseta klaunu parāde.
200 Euro un 1 nedēļa? Tu tagad te troļļo visus vai to nopietni runā? Tam vajag 1 stundu max., un 40 Euro.
Pa lielam izskatās, ka tas ir kāŗtējais krūmu čipotājs, kas no tā sajēdz tikpat daudz kā metinātājs Vaģiks.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
wanksta
03. Nov 2015, 00:08 #15

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7402

Braucu ar: muti

Kas ir sprauslu zirneklis?
Online
marrtins
03. Nov 2015, 01:39 #16

Kopš: 19. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: :aiwa:

Rusbemā jau piestāstīs pilnas ausis - jāskatās; nevar zināt; redzēs; ja varēs tad; jāmaina šis; jāmaina tas; lai gan paši skaidri zin, kas darāms.
Offline
Kaross
03. Nov 2015, 09:45 #17

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Zirneklis ir ierīce, kuru saliek uz sprauslu "abratkām" un mēra atplūdes. Protams, to dara uz vietas un sprauslu stāvokli tā var noteikt tikai daļēji.
Vismaz tā šo ierīci sauc tajā urlu kantorī.

Starp citu topika autors jau bija pie manis un problēmu atradu 15 minūšu laikā.
Auto slāpa nost, jo bija pārāk liels degvielas spiediens reikā, ko uzreiz varēja redzēt izbraucot ar auto 300m apli. Samainījām degvielas spiediena regulatoru sūknī un problēma atrisinājās.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 03 Nov 2015, 09:46:12 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Phasma
03. Nov 2015, 14:00 #18

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:

Tad precizējot, palielināts spiediens.reilā nav problēma, bet gan pats spiediena devējs, vai spiediena devējs izraisa palielinātu spiedienu reilā?

-----------------
Excitement of building....
Offline
ilmars1
03. Nov 2015, 14:18 #19

Kopš: 23. Feb 2014

Ziņojumi: 245

Braucu ar: e53, e46, DL1000


03 Nov 2015, 14:00:51 Phasma rakstīja:
Tad precizējot, palielināts spiediens.reilā nav problēma, bet gan pats spiediena devējs, vai spiediena devējs izraisa palielinātu spiedienu reilā?

sūknis ar beigtu regulatoru taisa par lielu spiedienu, un reilā pārspiediena vārsts to nolaiž tukšu

[ Šo ziņu laboja ilmars1, 03 Nov 2015, 14:22:07 ]

Offline
MrViesturs
05. May 2016, 10:43 #20

Kopš: 04. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 82

Braucu ar: BMW E38

Aizmirsu ka sadu topiku biju izveidojis, ja tiku skaidriba ar to problemu, tas bija spiedeina regulators, nomainiju pa 140€ pie Karosa turpat kur chipoju mashinu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo