Online

Pašreiz BMWPower skatās 270 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: M50B30 Strokeris

AutorsZiņojums
petka17
28. Sep 2015, 17:47 #1

Kopš: 17. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 519

Braucu ar: Braucu ar divriteni, jo dārgs benzīns

Sveiciens visiem!

Ir neliels plāns taisīt strokeri. No pavārgrāmatas sastāvdaļas:
M50B20 bloks (virpot uz 84mm)
M50B20 karteris
M50B20 eļļas sūknis un pārējais, kas nāk apakšā
M50B25 galva
M50B20 ieplūdes sadalene (jo tantes runā, ka tai lielāks duration)
M50B25 ieplūdes sadalene izplūdē (eot ar labāk?)
M50B25 ieplūde/izplūde (pieņemu, ka B20 ir šaurāki kanāli...?)
M54B30 kloķene
M54B30 klaņi
M54B30 virzuļi

Es vēl gribētu blokam noraut 0.7mm lai paceltu CR uz tuvu 11:1, bet šeit ir jautājums par izmēriem... Cik ir M50 dzinēja bloka augstums?

M50B25 vadība ar 2.8 sprauslām? Moška ir kāds labāks setups?

Ņemot vērā, ka nauda kokos neaug, tad doma šo salasīt līdz ziemassvētkiem un uzdāvināt sev. Moška kādam ir M50B25 galva par labu ciparu ne krivakā un bez plaisām, no kuras oktobrī gribas atbrīvoties? (vēlams ar visu)
Offline
Montana
28. Sep 2015, 17:50 #2

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

atbilde man tev viena - m54b30
Offline
wanksta
28. Sep 2015, 17:51 #3

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7362

Braucu ar: muti

Man jau tā kā liekas, ka šiem antīkajiem dzelžiem vajadzētu rezervēt vietu pagātnē un swapot tomēr kaut ko mūsdienām atbilstošāku
Online
Sviests
28. Sep 2015, 18:28 #4

Kopš: 20. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 721

Braucu ar: nākotnes klasiku


28 Sep 2015, 17:51:17 wanksta rakstīja:
Man jau tā kā liekas, ka šiem antīkajiem dzelžiem vajadzētu rezervēt vietu pagātnē un swapot tomēr kaut ko mūsdienām atbilstošāku


Tā pat 99% šie projekti apstājas tad kad tiek saprasts cik kas maksā, jo tas viss sākas ar tekstu: "nemaksāšu lielo piķi par m54b30, lētāk, taču, būs salikt pašam"
Offline
8203
28. Sep 2015, 18:33 #5

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW

Nav labāk m52 bloku? Vieglāks..
Vārstus atstāsi no b20? viņi it kā vieglāki par b25, bet vārsta laukums b25 ir lielāks. Ja pareizi visu salasa tad kg kustīgajās detaļās galvā varēja nomest. Phasma bija rakstījis recepti..
Offline
marihuans
28. Sep 2015, 18:34 #6

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

strokeris iet labāk nekā orģināls m54

-----------------
T: 203-65-203
Offline
AF
28. Sep 2015, 18:36 #7

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

fakts, bet no m50b20 der tikai bloku kuru var izborēt uz 84mm uz 0 remontizmēru

viss pārējais iet podā, nu ok karteri var atstāt

galvu labāk no 2.8

sprauslas pie dirsas, bet vislabāk no SAAB turbo 250cc (sarkanā krāsā kodu neatceros) un vadību bosch lai pie Turbochipa varētu noregulēt auto °


p.s bet nikns 3.0d tāpat iet labāk

[ Šo ziņu laboja AF, 28 Sep 2015, 18:41:03 ]

Offline
Montana
28. Sep 2015, 18:49 #8

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

s85 tāpat iet labāk
Offline
AF
28. Sep 2015, 19:05 #9

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

mēs te tagad apspriežam vidējam/virs vidējā powerista makam pieejamo motora setapu, ar slapjajiem sapņiem vari iet nah
Offline
Sviests
28. Sep 2015, 19:12 #10

Kopš: 20. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 721

Braucu ar: nākotnes klasiku


28 Sep 2015, 19:05:14 AF rakstīja:
mēs te tagad apspriežam vidējam/virs vidējā powerista makam pieejamo motora setapu, ar slapjajiem sapņiem vari iet nah


Vidējais powerists atdod pēdējo naudu samaksā Mogo par savu 1.5k eur vērto drotu un kad kaut kas neiet, veic interneta diagnostiku.

Par S85 spēj domāt tikai powera elite
Offline
Papakarlo
28. Sep 2015, 19:15 #11

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


28 Sep 2015, 17:51:17 wanksta rakstīja:
Man jau tā kā liekas, ka šiem antīkajiem dzelžiem vajadzētu rezervēt vietu pagātnē un swapot tomēr kaut ko mūsdienām atbilstošāku

Intereses pēc, cik maksā piem. n54b30 swaps?
Offline
marihuans
28. Sep 2015, 19:16 #12

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

Montana,Tavam bijušajam Z3 arī šodiem tiks likts iekšā strokeris ar palielu fēnu

-----------------
T: 203-65-203
Offline
edzhaans
28. Sep 2015, 19:18 #13

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


28 Sep 2015, 19:05:14 AF rakstīja:
mēs te tagad apspriežam vidējam/virs vidējā powerista makam pieejamo motora setapu, ar slapjajiem sapņiem vari iet nah

Bet saproti, ka šrotos pa velti neko nedos, tās lietas maksā naudu. Ja cilvēkam tas viss ir pa rokai, mētājas spaiņos, tad der, tā te vien mētājas tas viss saraksts powera topikos, ja ja Atrodi labu galvu piemēram, pa velti un pa kapeikām dod tikai to divlitrīgo dzinēju. Bloks jāhonē būs. Atrodi taisnas rokas, kas to visu bloku frēzēs. Labāk būtu sākt ar labu M52B25 un tad strokot.
Offline
AF
28. Sep 2015, 19:44 #14

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

nekas nav labs kas ir jāts 20 un viarāk gadus

un par N54B30 svapu jautājiet lietotājam MaxIxt, tas iekš e46 to motoru liek iekšā, un cik zinu, tad lai viss ir tipo top, tad sanāk visu e90 iemānīt e46 bunžā tā kā tas maksās
Offline
Papakarlo
28. Sep 2015, 19:46 #15

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


28 Sep 2015, 19:44:23 AF rakstīja:
nekas nav labs kas ir jāts 20 un viarāk gadus

un par N54B30 svapu jautājiet lietotājam MaxIxt, tas iekš e46 to motoru liek iekšā, un cik zinu, tad lai viss ir tipo top, tad sanāk visu e90 iemānīt e46 bunžā tā kā tas maksās

Spied "Play", lai skatītos video!

Offline
jjjjuris
28. Sep 2015, 21:02 #16

Kopš: 16. Dec 2008

No: Baldone

Ziņojumi: 2529

Braucu ar: vienu pirkstu

viss jau būtu labi .. daudz padomu utt .. tikai neviens nepaprasa, KĀDAI DISCIPLĪNAI vispār būvē
Offline
DoubleD
28. Sep 2015, 21:06 #17

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325

tu domā, ka strokerus būvē tikai disciplīnai?
pieļauju domu, ka disciplīna varētu būt, streetrace

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
abit
28. Sep 2015, 21:56 #18

Kopš: 27. Jul 2010

No: Madona

Ziņojumi: 388

Braucu ar: Chevy, jē30 un Fūl Saspenšan


28 Sep 2015, 18:28:34 Sviests rakstīja:

28 Sep 2015, 17:51:17 wanksta rakstīja:
Man jau tā kā liekas, ka šiem antīkajiem dzelžiem vajadzētu rezervēt vietu pagātnē un swapot tomēr kaut ko mūsdienām atbilstošāku


Tā pat 99% šie projekti apstājas tad kad tiek saprasts cik kas maksā, jo tas viss sākas ar tekstu: "nemaksāšu lielo piķi par m54b30, lētāk, taču, būs salikt pašam"

...tikai reālajā dzīvē salikt pašam, būs vien apm tas pats m54 cenā

tas par to ka m50b30 ir fiksāks vs m54b30, ir tiesa, vai tikai sarakazms? (skaidrs ka būvētie motori var būt ļoti atšķirīgi jaudās/izpildījumā)
Offline
enimaals
28. Sep 2015, 22:18 #19

Kopš: 08. Feb 2015

Ziņojumi: 1238

Braucu ar:

Apskaidrojiet ar ko b20 bloks labāks par b25,28?
Offline
se7en
28. Sep 2015, 22:19 #20

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989

Šis ir interesanti

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo