Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 130 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: CVT jeb variatora transmisijas

AutorsZiņojums
SteelRat
13. Sep 2015, 11:55 #1

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163844

Braucu ar: E95

Nafigam Tev vaig 4k rpm katraa krustaa

-----------------
Offline
968-jk
13. Sep 2015, 12:02 #2

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13642

Braucu ar: 30niekiem


13 Sep 2015, 11:55:06 SteelRat rakstīja:
Nafigam Tev vaig 4k rpm katraa krustaa

Kolhozā tiek izmantoti visi divi krusti lai atvilktu.
Offline
Kaross
13. Sep 2015, 17:12 #3

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


13 Sep 2015, 11:46:35 kolhozs rakstīja:
Ļoti daudziem auto tādas tagad nāk

Viņas vairāk par 100-150K vispār tur griežot 3000-4000rpm katrā krustojumā?

Kā ar apkopēm un remontiem?


CVT konstruktīvi nav izturīga kārba un arī nevar būt. Vismaz tāda vēl nav uzbuvēta. 200 000km ir o.k. nobraukums. ir kas izvelk līdz 300 000km. Kā brauc.

Pirmkārt ne jau apgriezieni nogalina tās kārbas. 3000-4000rpm ir normali apgriezieni, tur jau visam ir kinētiskā enerģija, inerce. Tādos apgriezienos nekas netiek nogalināts. Nogalina tieši zemie apgriezieni un liela slodze. Ņūtoni.
Vissmagak tai kārbai ir pie dīzeļa max. griezes un pedāļa grīdā - 1500-2400 rpm.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 13 Sep 2015, 17:13:05 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
markelis
13. Sep 2015, 17:26 #4

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12958

Braucu ar: eFku

shii kaarba ir burviigs risinaajums ja peerk jaunu auto sievai operatiivjaa uz 3 gadi. lai peec tam kaads cits jaajas. pirkt taadu lietotu
Offline
Kaross
13. Sep 2015, 18:40 #5

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


13 Sep 2015, 17:17:10 bertons rakstīja:
Pag ta sanaak, ka cvt tieshi eko rezhiimaa tiek jaats, kad apgriezieni vislaik ap 1-1,5k turaas?

Tad jau tik jaadod ruchkaa


Loģiski, ka tā nesanāk, jo es pieminēju pedāli grīdā. Ikdienā tajos apgriezienos labi ja ir 50% no max griezes.
Runa ir tikai un vienīgi par maksimālu paātrinājumu - pedal to the metal.

Eko režīms ir eko režīms, tur nekas netiek jāts.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
JZ
13. Sep 2015, 18:51 #6

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


13 Sep 2015, 17:12:52 Kaross rakstīja:

13 Sep 2015, 11:46:35 kolhozs rakstīja:
Ļoti daudziem auto tādas tagad nāk

Viņas vairāk par 100-150K vispār tur griežot 3000-4000rpm katrā krustojumā?

Kā ar apkopēm un remontiem?


CVT konstruktīvi nav izturīga kārba un arī nevar būt. Vismaz tāda vēl nav uzbuvēta. 200 000km ir o.k. nobraukums. ir kas izvelk līdz 300 000km. Kā brauc.

Pirmkārt ne jau apgriezieni nogalina tās kārbas. 3000-4000rpm ir normali apgriezieni, tur jau visam ir kinētiskā enerģija, inerce. Tādos apgriezienos nekas netiek nogalināts. Nogalina tieši zemie apgriezieni un liela slodze. Ņūtoni.
Vissmagak tai kārbai ir pie dīzeļa max. griezes un pedāļa grīdā - 1500-2400 rpm.


tā viennozīmīgi nedrīkst apgalvot, 3-4k rpm benzīnnieks ar 120zs būs tieši tik pat "slikts" tai kārbai kā 2k rpm 120zs dīzelis, un pilnīgi nekādas nozīmes ka benzīnam mazāk nm kā dīzelim, jauda, kas jāpārnes šķīvjiem/ķēdei/siksnai ir vienāda abos gadījumos - attiecīgi berze un izdalītā temperatūra abiem būs ļoti līdzīga

ja mēs runātu par vienāda diametra klasisku sajūgu uz tādiem vienādas jaudas benzīna/dīzeļa motoriem, būtu pavisam cits stāsts
Offline
Kaross
13. Sep 2015, 19:26 #7

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


13 Sep 2015, 19:11:35 bertons rakstīja:
Nu labi nepatiik pedal to metal. Tapeec vinja 2x aatraak sabirs vai Neesmu mehs, bet pieljauju neviena kaarba nav sajuusmaa par kickdown


Loģiku paņem rokā. un izlasi ko rakstīju.
Tu raksti kaut ko pavisam pretēju. Kā kārba varētu izjukt 2x ātrāk braucot mierīgi?

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
13. Sep 2015, 19:29 #8

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


13 Sep 2015, 18:51:24 JZ rakstīja:

13 Sep 2015, 17:12:52 Kaross rakstīja:

13 Sep 2015, 11:46:35 kolhozs rakstīja:
Ļoti daudziem auto tādas tagad nāk

Viņas vairāk par 100-150K vispār tur griežot 3000-4000rpm katrā krustojumā?

Kā ar apkopēm un remontiem?


CVT konstruktīvi nav izturīga kārba un arī nevar būt. Vismaz tāda vēl nav uzbuvēta. 200 000km ir o.k. nobraukums. ir kas izvelk līdz 300 000km. Kā brauc.

Pirmkārt ne jau apgriezieni nogalina tās kārbas. 3000-4000rpm ir normali apgriezieni, tur jau visam ir kinētiskā enerģija, inerce. Tādos apgriezienos nekas netiek nogalināts. Nogalina tieši zemie apgriezieni un liela slodze. Ņūtoni.
Vissmagak tai kārbai ir pie dīzeļa max. griezes un pedāļa grīdā - 1500-2400 rpm.


tā viennozīmīgi nedrīkst apgalvot, 3-4k rpm benzīnnieks ar 120zs būs tieši tik pat "slikts" tai kārbai kā 2k rpm 120zs dīzelis, un pilnīgi nekādas nozīmes ka benzīnam mazāk nm kā dīzelim, jauda, kas jāpārnes šķīvjiem/ķēdei/siksnai ir vienāda abos gadījumos - attiecīgi berze un izdalītā temperatūra abiem būs ļoti līdzīga

ja mēs runātu par vienāda diametra klasisku sajūgu uz tādiem vienādas jaudas benzīna/dīzeļa motoriem, būtu pavisam cits stāsts



Protams, ka nevar apgalvot. Es tā diezgan ātri un pavirši sarakstīju. Lai to visu paskaidrotu no visiem aspektiem, tad te divas lapas jāpieraksta. Šajā gadījumā domāju par dīzeļiem. Problēma ir augsta slodze.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
JZ
13. Sep 2015, 19:30 #9

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


13 Sep 2015, 19:11:35 bertons rakstīja:
Nu labi nepatiik pedal to metal. Tapeec vinja 2x aatraak sabirs vai Neesmu mehs, bet pieljauju neviena kaarba nav sajuusmaa par kickdown


klasiskajam, kārtībā esošam, automātam tas kickdowns ir tik pat vienaldzīgs kā manuālim iemest zemākā pārnesumā, kur motors attīsta max jaudu, izdalīsies vairāk siltuma hidrotransformātorā, ar ko pilnībā tiks galā kārbas eļļas dzesēšana, tāpat kā tas notiktu kad tiktu vienkārši turēta gāze grīdā un motors aizgrieztos līdz galam un viss

[ Šo ziņu laboja JZ, 13 Sep 2015, 19:37:54 ]

Offline
JZ
13. Sep 2015, 19:37 #10

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


13 Sep 2015, 19:29:59 Kaross rakstīja:

13 Sep 2015, 18:51:24 JZ rakstīja:

13 Sep 2015, 17:12:52 Kaross rakstīja:

13 Sep 2015, 11:46:35 kolhozs rakstīja:
Ļoti daudziem auto tādas tagad nāk

Viņas vairāk par 100-150K vispār tur griežot 3000-4000rpm katrā krustojumā?

Kā ar apkopēm un remontiem?


CVT konstruktīvi nav izturīga kārba un arī nevar būt. Vismaz tāda vēl nav uzbuvēta. 200 000km ir o.k. nobraukums. ir kas izvelk līdz 300 000km. Kā brauc.

Pirmkārt ne jau apgriezieni nogalina tās kārbas. 3000-4000rpm ir normali apgriezieni, tur jau visam ir kinētiskā enerģija, inerce. Tādos apgriezienos nekas netiek nogalināts. Nogalina tieši zemie apgriezieni un liela slodze. Ņūtoni.
Vissmagak tai kārbai ir pie dīzeļa max. griezes un pedāļa grīdā - 1500-2400 rpm.


tā viennozīmīgi nedrīkst apgalvot, 3-4k rpm benzīnnieks ar 120zs būs tieši tik pat "slikts" tai kārbai kā 2k rpm 120zs dīzelis, un pilnīgi nekādas nozīmes ka benzīnam mazāk nm kā dīzelim, jauda, kas jāpārnes šķīvjiem/ķēdei/siksnai ir vienāda abos gadījumos - attiecīgi berze un izdalītā temperatūra abiem būs ļoti līdzīga

ja mēs runātu par vienāda diametra klasisku sajūgu uz tādiem vienādas jaudas benzīna/dīzeļa motoriem, būtu pavisam cits stāsts



Protams, ka nevar apgalvot. Es tā diezgan ātri un pavirši sarakstīju. Lai to visu paskaidrotu no visiem aspektiem, tad te divas lapas jāpieraksta. Šajā gadījumā domāju par dīzeļiem. Problēma ir augsta slodze.


es neesmu jaucis tās kārbas, bet gribētu domāt ka ģeometrija šķīvjiem ir ļoti līdzīga kā dīzelim, tā benzīnam, efektīvā griezes momenta līknes līdzības dēļ, tas ka vienam rpm augsti, citam zemi, diktēs tikai pēc (var būt arī pirms, ja tādi tur ir) cvt mezgla atrodošos pārnesumu skaitļus

tb ja kārba ir projektēta uz 120zs vai 220zs, tad ir pilnīgi vienalga cik nm nāk ārā no motora un kādos apgriezienos griežas primārā vārpsta, tas CVT mezgls sadils līdzīgi benzīnam un dīzelim, bet, kā jau minēju, klasiskie sajūgi var būt ļoti atšķirīgi 220zs zemu apgriezienu dīzelim un 220zs augstu apgriezienu benzīnam
Offline
edzhaans
13. Sep 2015, 20:37 #11

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Nekas nenotiks, brauc un viss. Netraucē mehānismam strādāt, bet atturies no tādas huiņas kā akseleratora pedāļa spiešanas līdz grīdai zemos apgriezienos :eko: :love_santīms:
Offline
edzhaans
13. Sep 2015, 20:45 #12

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


13 Sep 2015, 20:38:47 bertons rakstīja:
Tad jau skrieties no krustojumiem nedriikst

Ar parasto manuālo kārbu+klasiskais sajūgs, kurai nav nekāda sakara ar CVT, veselīgi ir normālā režīmā spiest līdz 3k tad pārslēgt. Pedālis 50-75%. 3k jo pārslēdzot, nākamajā uzreiz būs 2k apmēram, slodze nebūs tāda, ja mēs slēgsimies pie 1,5k un viss auto vibrēs. Puspedālis, spied līdz vajadzīgajam ātrumam. Tev cik saprotu tā kārba tak ir gudra, pati pārslēgsies
Offline
JZ
13. Sep 2015, 21:36 #13

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


13 Sep 2015, 20:31:51 bertons rakstīja:

13 Sep 2015, 19:26:52 Kaross rakstīja:

13 Sep 2015, 19:11:35 bertons rakstīja:
Nu labi nepatiik pedal to metal. Tapeec vinja 2x aatraak sabirs vai Neesmu mehs, bet pieljauju neviena kaarba nav sajuusmaa par kickdown


Loģiku paņem rokā. un izlasi ko rakstīju.
Tu raksti kaut ko pavisam pretēju. Kā kārba varētu izjukt 2x ātrāk braucot mierīgi?


Gruuti saprast ko tu centies pateikt. Tad tu saki ka suudi ir pie zemiem apgriezieniem, tad suudi pie pedal to metal.

Paarfraazeeshu jautaajumu. Man regulaari braucot pedal to metal reekjinaaties, ka taa kaarba sabirs 2x reiz aatraak Vai kas notiks Citaadi man tak pie dirsas kas vinjai patiik vai nepatiik


ja brauc garantiju un tad ņem citu - brauc kā ienāk prātā, ja taisies pārdot pēc garantijas - arī po, ja taisies atstāt sev - maini biežāk eļļu kārbā, nu tur, reizi 30k piemēram, nezinu kādi tur konkrētajam auto ir noteiktie intervāli, bet droši var 1.5 vai 2x biežāk

saprotu ka ar to cvt nav viegli braukt režīmā kad tas neizslīd (tb motors "zāģē" ) , sevišķi ja tas ir kaut kāds mazmotors - bet tas ir vissaudzīgākais tai kārbai, no otras puses, tas būtu kā pirkt evoX automātu un braukt svētdien uz baznīcu, nekad neļaut turbīnai iesvilpties utt, saprati domu

[ Šo ziņu laboja JZ, 13 Sep 2015, 21:36:44 ]

Offline
patric
14. Sep 2015, 09:13 #14

Kopš: 22. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3199

Braucu ar:

jā kādreiz kādam vajag detaļa priekš CVT kārbām tad iesaku šo kantori no Jaunzēlandes http://www.cvt-parts.co.nz/index.php pats esmu sūtijis no turiens vienu detaļu, kuru Recro piedāvāja pa 1000eur (+ vel kaut kāda figņa kuru nemaz nevajadzēja mainīt), bet no Jaunzēlandes detaļa + šipings + muita = 170Ls
ja nav katalogā tad vajag aizsūtīt epastu ar bildi.
Offline
Dzhanis
09. May 2019, 17:14 #15

Kopš: 29. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3734

Braucu ar: kreiso labejo

Iesakiet lūdzu kādu meistaru, kas varētu saremontēt ford focus 1.6 dīzelis 2007 CVT kārbu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo