Online

Pašreiz BMWPower skatās 216 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Mercedes-Benz

Tēma: MB SLC 280-450 W107 info

AutorsZiņojums
edzulis
12. Jun 2004, 20:38 #1

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Kāds varētu iedot sakarīgu linku ar šo auto aprakstiem, vēsturi utt? Nekur nekā nevar atrast. Nav takā ar BMW, ka pašu vellu var atrast, a pa 70/80 gadu Mercedes coupi nekā....

Offline
Mar4ello
12. Jun 2004, 20:41 #2

Kopš: 13. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5699

Braucu ar: ar Braucu

Klasika .... sorry pa offtopic ....bet nu skaists ... viens Riigaa ir lidziigs shitam arii cupejnkies hameleona kraasaa ... mmm... ja nemaldos veel ar baltu aadas salonu...
Offline
HiJaCKeR
12. Jun 2004, 21:27 #3

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i

http://www.mbclubs.ru
[ This message was edited by: Hi-Jacker on 2004-06-12 21:29 ]
Offline
edzulis
12. Jun 2004, 21:39 #4

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Hm, a kapēc ir pie w107 tikai par sl? Vai ta nav starpības starp SL un SLC
Offline
SZ
13. Jun 2004, 11:44 #5

Kopš: 06. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2675

Braucu ar: Mercedes-Benz

paprasi Mizx no iauto, viņam ir pašam sarkans w107..gan jau Tev pastāstīs kas un kā, bet braucas viņos labi...
Offline
Mizx
14. Jun 2004, 18:10 #6

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:

Lūdzu, esmu tāda lietotājs. Īss apraksts: W107 1971-1989, pieejamie dzinēju tilpumi no 2,8-5,6 l + fani pamanījušies ielikt arī MB 6,9 l motorus.
Standarta komplektācija:
1) Kondicionieris (dalītais) (no tā gan varēja atteikties, jo neveiksmīga konstrukcija un tie ātrāk vai vēlāk pārstāja funkcionēt)
2) Stereosistēma (Becker)
3) Stūres, bremžu pastiprinātāji
4) Pilna salona apsilde (un dzesēšana) (sēdekļi, grīda, apšuvums)
5) Automātiskā hidrauliskā piekares regulēšana
6) Disku bremzes (ventilējamas)
7) Degvielas iešprice (sākotnēji elektroniskā)

Iespējamā komplektācija jau 70os:
1) Klimatkontrole
2) Kruīzkontrole
3) Pilna elektropakete
4) Lukturu augstuma regulēšana un mazgāšana
5) ABS
6) ...

Tas īsumā, tur vēl visādas nianses par motoriem, atšķirīgas konstrukcijas risinājumi u.t.t., 1989. gadā aprīkojums pilnīgi atbilda S-klases MB aprīkojumam (gaisa spilveni, pretbuksēšanas u.c. sistēmas), kā jau pieklājas mašīnai ar cenu ap 80000-100000$
SLC -- kupejas, kas ir 3x retākas par kabrioletiem, beidza ražot 81. gadā, lai nekonkurētu ar SEC (tobrīd domāja, ka 2 S-klases kupejas nevajag, tagad ir gan CL, gan SL -- abu attiecīgie "pēcteči"), SL turpināja ražot līdz 1989. gadam kā S-klases kabrioletu, komplektā gan cietais, gan mīkstais jumts (SEC oficiāli nebija kabrioletu...), tie īsāki par SLC.
SLC ražoja tikai pēc pasūtījuma, kad zināms pircējs un nauda iemaksāta, ātrāk par 6 mēn. pie auto netika. Tā vienkopus i-netā daudz labas informācijas atradis neesmu, iespējams arī tāpēc, ka ar vācu valodu esmu uz jūs, bet citādi gatavs padalīties! Kas vēl interesē? Tehniskos datus tiešām tajā krievu adresē var atrast, vismaz daļu.
Offline
Mizx
14. Jun 2004, 18:21 #7

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:

Latvijā ir daži šie, SLC laikam pat pārsvarā. Ir melns, gaiši zils un balts kabrioleti, baltais vēl pirms gada bija sarkans..., tad ķiršsarkans, melns (lētākais -- pārdots par 4000 EUR, sākuma cena bija 10000EUR, jo skaitījās restaurēts, bet patiesībā bija pilnīgi sacūkots un kārtīgi nobraukts), zaļš, zeltīts, sudrabots un spilgti sarkans SLC, minētais hameleons (cik zinu, pārdots par 15000 EUR), iespējams, ka kādu ātrumā aizmirsu, bet, jebkurā gadījumā, daudz tādu te nav, motoru tilpumi un gadi visdažādākie, bet tie visus varētu neinteresēt. Cenu diapazons ir šīs abas cenas, lai gan grūti arī to apgalvot -- viens ir ar 5,0 motoru, kādi saražoti tikai mazliet virs 1000 gab. (krievu lapā precīzs cipars) un tā cena jau var būt visdažādākā. Max redzētā cena par ielas SLC ir 38000$, kopumā cenas maz atkarīgas no motora tilpuma vai nobraukuma. Sacīkšu versiju cenas redzējis neesmu. Der?
Offline
Mizx
14. Jun 2004, 18:25 #8

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:

Piebilde -- par tiem 38000$, šķiet, tika pārdots ne "kolekcionāru" 5-litrīgais, bet ar degvielas krīzes produktu: 2,8 l motoru -- vienīgais, kas šim modelim nav V-veida.

P.S. W107 bija vienīgais modelis, kam MB šajā laikā nepiedāvāja dīzeļmotorus... bet MB dīzeļi vairākus gadus tolaik tika pārdoti lielākā skaitā, kā benzīnnieki...
Offline
Mizx
14. Jun 2004, 18:32 #9

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:

P.S. Paskatījos ieliktajā adresē, bet tur šis tas galīgi šķērsām sarakstīts. Labāk te: www.mbclub.ru
Offline
Artis_D
18. Jun 2004, 20:55 #10

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

pirms mēneša kortos tumši zilu redzēju pārdodamies.
Offline
Artis_D
19. Jun 2004, 09:16 #11

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

jā šis
Offline
Mizx
19. Jun 2004, 13:06 #12

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:

Tad jauns parādījies, nu, pēc numura jau arī redzams... Tikai šitie ripuļi varētu strīķēties -- aizdomas, ka nav izvēlēti pareizie...
Offline
edzulis
19. Jun 2004, 13:14 #13

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Vakar uz tērbatas redzēju smuku ķiršu SLC. Vispār jau baigi patīk. Lai arī tas laikam bija tas pats, kas bija izstādē un bija papuvis, tomēr pa gabalu likās smuks
Offline
Mizx
19. Jun 2004, 13:23 #14

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:

Tas jau tas manējais, braucu tur vakar rīta pusē... Bez 3 papuvušām arkām citādi ar rūsu OK -- īpaši netraucē un citur ārā nelien, bet pagaidām lētākais piedāvājums 1 tādu arku savest kārtībā ir 280 Ls par bleķiem... Tāpēc pagaidām jāpaciešas un jāmeklē... Gan jau vēl spīdēs un laistīsies!
Offline
Garaiss
19. Jun 2004, 13:26 #15

Kopš: 10. Apr 2004

Ziņojumi: 11536

Braucu ar: FXD

Mizx a tev nav taveeja auto bilde, ieliec noverteshanai.....

-----------------
Lietotas moto rezerves daļas:
stores.ebay.co.uk/Worlds-best-motoparts

Offline
Mizx
19. Jun 2004, 13:39 #16

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:

Tādu pavisam labu neesmu to vienu pašu nobildējis... Bet esmu atradis praktiski identiska bildi, puse ceļa arī noiets līdz šādiem diskiem. Vispār diski ir SLC sāpīgā lieta -- ļoti reti ir oriģinālie, kas nav tipiskie vecā stila alumīnija 14" diski, bet, pat ja grib pie mums nopirkt jaunus kādu lielāku collu, tad tie grūti pielāgojami: vai nu strīķējas, vai mazi / šauri, ASV ir šāds tāds piedāvājums...
Offline
Mizx
19. Jun 2004, 13:42 #17

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:

P.S. Ar šādām tādām minimālām modifikācijām varot uzlikt Porsche diskus -- tolaik ražoja šos identiska dizaina... Tā kā uz kādiem 2 tieši šādiem no Porsche varētu skatīties -- man noderētu. Bet arī Porsche ar tādiem te nav manīti...
Offline
Bosnija
19. Jun 2004, 13:52 #18

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13585

Braucu ar:

Labs, man jau patiik
Offline
Bimmer
19. Jun 2004, 15:15 #19

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Maksimāls hroms rullē
Offline
Mizx
19. Jun 2004, 16:17 #20

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:

Pēdējais no konveijera noņemtais "hromētais" MB modelis!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, linda, noisex