Online
Pašreiz BMWPower skatās 216 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: MB SLC 280-450 W107 info
Autors | Ziņojums |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Kāds varētu iedot sakarīgu linku ar šo auto aprakstiem, vēsturi utt? Nekur nekā nevar atrast. Nav takā ar BMW, ka pašu vellu var atrast, a pa 70/80 gadu Mercedes coupi nekā....
| Offline | | |
Mar4ello | | Kopš: 13. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5699
Braucu ar: ar Braucu
| Klasika .... sorry pa offtopic ....bet nu skaists ... viens Riigaa ir lidziigs shitam arii cupejnkies hameleona kraasaa ... mmm... ja nemaldos veel ar baltu aadas salonu... | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
| http://www.mbclubs.ru
[ This message was edited by: Hi-Jacker on 2004-06-12 21:29 ] | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Hm, a kapēc ir pie w107 tikai par sl? Vai ta nav starpības starp SL un SLC | Offline | | |
SZ | | Kopš: 06. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2675
Braucu ar: Mercedes-Benz
| paprasi Mizx no iauto, viņam ir pašam sarkans w107..gan jau Tev pastāstīs kas un kā, bet braucas viņos labi... | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6199
Braucu ar:
| Lūdzu, esmu tāda lietotājs. Īss apraksts: W107 1971-1989, pieejamie dzinēju tilpumi no 2,8-5,6 l + fani pamanījušies ielikt arī MB 6,9 l motorus.
Standarta komplektācija:
1) Kondicionieris (dalītais) (no tā gan varēja atteikties, jo neveiksmīga konstrukcija un tie ātrāk vai vēlāk pārstāja funkcionēt)
2) Stereosistēma (Becker)
3) Stūres, bremžu pastiprinātāji
4) Pilna salona apsilde (un dzesēšana) (sēdekļi, grīda, apšuvums)
5) Automātiskā hidrauliskā piekares regulēšana
6) Disku bremzes (ventilējamas)
7) Degvielas iešprice (sākotnēji elektroniskā)
Iespējamā komplektācija jau 70os:
1) Klimatkontrole
2) Kruīzkontrole
3) Pilna elektropakete
4) Lukturu augstuma regulēšana un mazgāšana
5) ABS
6) ...
Tas īsumā, tur vēl visādas nianses par motoriem, atšķirīgas konstrukcijas risinājumi u.t.t., 1989. gadā aprīkojums pilnīgi atbilda S-klases MB aprīkojumam (gaisa spilveni, pretbuksēšanas u.c. sistēmas), kā jau pieklājas mašīnai ar cenu ap 80000-100000$
SLC -- kupejas, kas ir 3x retākas par kabrioletiem, beidza ražot 81. gadā, lai nekonkurētu ar SEC (tobrīd domāja, ka 2 S-klases kupejas nevajag, tagad ir gan CL, gan SL -- abu attiecīgie "pēcteči"), SL turpināja ražot līdz 1989. gadam kā S-klases kabrioletu, komplektā gan cietais, gan mīkstais jumts (SEC oficiāli nebija kabrioletu...), tie īsāki par SLC.
SLC ražoja tikai pēc pasūtījuma, kad zināms pircējs un nauda iemaksāta, ātrāk par 6 mēn. pie auto netika. Tā vienkopus i-netā daudz labas informācijas atradis neesmu, iespējams arī tāpēc, ka ar vācu valodu esmu uz jūs, bet citādi gatavs padalīties! Kas vēl interesē? Tehniskos datus tiešām tajā krievu adresē var atrast, vismaz daļu. | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6199
Braucu ar:
| Latvijā ir daži šie, SLC laikam pat pārsvarā. Ir melns, gaiši zils un balts kabrioleti, baltais vēl pirms gada bija sarkans..., tad ķiršsarkans, melns (lētākais -- pārdots par 4000 EUR, sākuma cena bija 10000EUR, jo skaitījās restaurēts, bet patiesībā bija pilnīgi sacūkots un kārtīgi nobraukts), zaļš, zeltīts, sudrabots un spilgti sarkans SLC, minētais hameleons (cik zinu, pārdots par 15000 EUR), iespējams, ka kādu ātrumā aizmirsu, bet, jebkurā gadījumā, daudz tādu te nav, motoru tilpumi un gadi visdažādākie, bet tie visus varētu neinteresēt. Cenu diapazons ir šīs abas cenas, lai gan grūti arī to apgalvot -- viens ir ar 5,0 motoru, kādi saražoti tikai mazliet virs 1000 gab. (krievu lapā precīzs cipars) un tā cena jau var būt visdažādākā. Max redzētā cena par ielas SLC ir 38000$, kopumā cenas maz atkarīgas no motora tilpuma vai nobraukuma. Sacīkšu versiju cenas redzējis neesmu. Der? | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6199
Braucu ar:
| Piebilde -- par tiem 38000$, šķiet, tika pārdots ne "kolekcionāru" 5-litrīgais, bet ar degvielas krīzes produktu: 2,8 l motoru -- vienīgais, kas šim modelim nav V-veida.
P.S. W107 bija vienīgais modelis, kam MB šajā laikā nepiedāvāja dīzeļmotorus... bet MB dīzeļi vairākus gadus tolaik tika pārdoti lielākā skaitā, kā benzīnnieki... | Offline | | |
|
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6199
Braucu ar:
| P.S. Paskatījos ieliktajā adresē, bet tur šis tas galīgi šķērsām sarakstīts. Labāk te: www.mbclub.ru | Offline | | |
Artis_D | | Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13419
Braucu ar: BMW
| pirms mēneša kortos tumši zilu redzēju pārdodamies. | Offline | | |
Artis_D | | Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13419
Braucu ar: BMW
| jā šis | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6199
Braucu ar:
| Tad jauns parādījies, nu, pēc numura jau arī redzams... Tikai šitie ripuļi varētu strīķēties -- aizdomas, ka nav izvēlēti pareizie... | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Vakar uz tērbatas redzēju smuku ķiršu SLC. Vispār jau baigi patīk. Lai arī tas laikam bija tas pats, kas bija izstādē un bija papuvis, tomēr pa gabalu likās smuks | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6199
Braucu ar:
| Tas jau tas manējais, braucu tur vakar rīta pusē... Bez 3 papuvušām arkām citādi ar rūsu OK -- īpaši netraucē un citur ārā nelien, bet pagaidām lētākais piedāvājums 1 tādu arku savest kārtībā ir 280 Ls par bleķiem... Tāpēc pagaidām jāpaciešas un jāmeklē... Gan jau vēl spīdēs un laistīsies! | Offline | | |
Garaiss | | Kopš: 10. Apr 2004
Ziņojumi: 11536
Braucu ar: FXD
| Mizx a tev nav taveeja auto bilde, ieliec noverteshanai.....
----------------- Lietotas moto rezerves daļas:
stores.ebay.co.uk/Worlds-best-motoparts
| Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6199
Braucu ar:
| Tādu pavisam labu neesmu to vienu pašu nobildējis... Bet esmu atradis praktiski identiska bildi, puse ceļa arī noiets līdz šādiem diskiem. Vispār diski ir SLC sāpīgā lieta -- ļoti reti ir oriģinālie, kas nav tipiskie vecā stila alumīnija 14" diski, bet, pat ja grib pie mums nopirkt jaunus kādu lielāku collu, tad tie grūti pielāgojami: vai nu strīķējas, vai mazi / šauri, ASV ir šāds tāds piedāvājums... | Offline | | |
|
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6199
Braucu ar:
| P.S. Ar šādām tādām minimālām modifikācijām varot uzlikt Porsche diskus -- tolaik ražoja šos identiska dizaina... Tā kā uz kādiem 2 tieši šādiem no Porsche varētu skatīties -- man noderētu. Bet arī Porsche ar tādiem te nav manīti... | Offline | | |
Bosnija | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 13585
Braucu ar:
| Labs, man jau patiik | Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24385
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Maksimāls hroms rullē | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6199
Braucu ar:
| Pēdējais no konveijera noņemtais "hromētais" MB modelis! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, linda, noisex
|