Online
Pašreiz BMWPower skatās 233 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniskā apskate
Autors | Ziņojums |
HORNET | | Kopš: 11. May 2015
Ziņojumi: 52
Braucu ar: BMW
| Bmw 525tds. Gāju apskati pirmo reizi un neizlaida cauri dēļ rokas bremzes. Rokas bremzi salaboju, bet kad gāju otreiz ielika 2 par nevienmērīgu bremzēšanas spēka pieaugumu priekšā. Bet pirmajā reizē spēka mērījumi bija gandrīz identiski. Pirmajā reizē bija 3.00 un 2.20, otrajā reizē bija 3.10 2.30 un tad neizlaida. Auto aizvedu uz servisu un tika viss pārbaudīts, nekādu problēmu ar suportiem un tam piederošajām lietām bija labi,nekādu defektu, gribēju zināt kur meklēt vainu? | Offline | | |
koni4jo | | Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
| Psc šitos pamuķus 2.2 un 3.0 tev skaitās identiski tad jāsēžas atpakaļ skolas solā
Vaina 90% ir suportos, kuri vnk ķeras un jāpārjauc. Vai arī bremžu kluči ir dažādi nodiluši vai ļoti iespējams vnk uzlikti dažādi katrā pusē no marihuāna miskastes. | Offline | | |
stucers | | Kopš: 11. Jan 2012
Ziņojumi: 1573
Braucu ar:
| Šo kaiti var novērts uzliekot abās pusēs jaunus klučus!
| Offline | | |
koni4jo | | Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
|
25 Aug 2015, 20:29:38 stucers rakstīja:
Šo kaiti var novērts uzliekot abās pusēs jaunus klučus!
Ja pie mainas vēl izkustināt/iztīrīt, kur paredzēts samērēt suportus, jā, tupa nomainot maz ticams, ka vecā TDSā kaut kas paliks labāk. | Offline | | |
dzuris | | Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| ja jus kadreiz butu cini9jusies ar e38 brembo bremzem tad jus ta nedirstu.. | Offline | | |
koni4jo | | Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
|
25 Aug 2015, 20:33:34 dzuris rakstīja:
ja jus kadreiz butu cini9jusies ar e38 brembo bremzem tad jus ta nedirstu..
Domā tās mega krutās/lielās? Tur viss īzī LV pērkot semeri viņas parasti jau ir nopīsdotas un samainītas uz mazajām kā sporca E32 grilam [ Šo ziņu laboja koni4jo, 25 Aug 2015, 20:39:13 ] | Offline | | |
HORNET | | Kopš: 11. May 2015
Ziņojumi: 52
Braucu ar: BMW
| Suporti labi,nekas neķīlē un kluči arī labi. | Offline | | |
stucers | | Kopš: 11. Jan 2012
Ziņojumi: 1573
Braucu ar:
|
25 Aug 2015, 20:39:40 HORNET rakstīja:
Suporti labi,nekas neķīlē un kluči arī labi.
Tad nomaini uz jauniem, cik ta maksā.. dažus eiro.. | Offline | | |
|
koni4jo | | Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
|
25 Aug 2015, 20:39:40 HORNET rakstīja:
Suporti labi,nekas neķīlē un kluči arī labi.
Laukos laikam problēmas ar netu, uz aci to vai kaut kas tur ķīlē hui tu pateiksi Tiesi tāda skatīšanās komplektā ar "labiem" klučiem un noteikti vēl labākiem diskiem arī veido to atšķirību. Vadīklām suportam aŗī ir jākustas pietiekoši brīvi, nevis ar lomiku spaidot | Offline | | |
HORNET | | Kopš: 11. May 2015
Ziņojumi: 52
Braucu ar: BMW
| Auto tika ievests servisā un man viņi izjauca visus suportus un vadīklas ar visām gumijām un visiem bremžu cilindriem un pateica man ka nekādu problēmu neesot. Jautāju pēc padoma kur meklēt vainu. Vaina varētu būt abs blokā? | Offline | | |
koni4jo | | Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
| Arī var būt, bet tad domājams arī aizmugurei būtu jābūt atšķirībai. Vismaz Audi tad katrs rats pa savam ņem | Offline | | |
dzuris | | Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
25 Aug 2015, 20:38:48 koni4jo rakstīja:
25 Aug 2015, 20:33:34 dzuris rakstīja:
ja jus kadreiz butu cini9jusies ar e38 brembo bremzem tad jus ta nedirstu..
Domā tās mega krutās/lielās? Tur viss īzī LV pērkot semeri viņas parasti jau ir nopīsdotas un samainītas uz mazajām kā sporca E32 grilam
Nee, tizlas 4virzulu. Un visi pateica īsi un konkrēti, izmest un uzlikt no v8 modeļa. Alumīnija korpusi, alumīnija virzuli un prata pūšana.. | Offline | | |
HORNET | | Kopš: 11. May 2015
Ziņojumi: 52
Braucu ar: BMW
| Rīt sagaidīšu meistaru ar datoru un tad skatīšos abs bloku. Aizmugurē arī bija atšķirība, bet ne tik liela. | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
25 Aug 2015, 20:54:07 koni4jo rakstīja:
Arī var būt, bet tad domājams arī aizmugurei būtu jābūt atšķirībai. Vismaz Audi tad katrs rats pa savam ņem
fak jū
| Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| 1) 3.0 un 2.2 uz vienas ass nav pieļaujami, vai tik ne 10% bija max atšķirība, tik liela atšķirība pat būs jūtama uz bremzējot uz grants ceļa
atkāpe - tas gan nav īsti būtiski kad auto ir aprīkots ar strādājošu ABS (TA uzlīmi gan var dabūt arī ar degošu ABS lampiņu...)
2) nevienmērīgais spēka pieaugums - ir tipisks jājamzirdziņš pavecākiem auto, ir bijis gadījums kad auto neizlaida ar tādu defektu (vienīgo), apbrauc apli, paņem atkārtoto, trāpi citā līnijā un šoreiz viss ir ok
izbrauc uz šosejas, nobremzē vairākas reizes pēc kārtas no 120-50 - šis ārstēs 99% problēmu ar to "nevienmērīgo spēka pieaugumu" - reizi pa reizei vajag klučus/diskus uzsildīt, pārāk mierīga - ilgstoša braukšana pa pilsētu tām par labu nenāk, agrāk (ar lētiem diskiem/klučiem) vai vēlāk visiem auto būs problēmas ar šo TA "jājamzirdziņu" pie tāda ekspluatācijas režīma
un nekā tizla tur tām 4 virzuļu bremzēm nav, ir tikai nejēgas kas neprot/nezin kā ar tām apieties | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| p.s. pie nosacījuma ka virzulīši brīvi staigā tām 4 virzuļu bremzēm, pie tik lielas atšķirības uz ass pie vainas būs gaiss/putas, vajag pārgaisot, un nevis tā, kā parasti - atgriež skrūvi un skatās kad eļļa sāk nākt - bet ar spiedienu izspiest cauri svaigu šķidrumu visam(iem) lokiem, bremžu šķidrums nav mūžīgs | Offline | | |
|
HORNET | | Kopš: 11. May 2015
Ziņojumi: 52
Braucu ar: BMW
|
25 Aug 2015, 21:14:03 JZ rakstīja:
1) 3.0 un 2.2 uz vienas ass nav pieļaujami, vai tik ne 10% bija max atšķirība, tik liela atšķirība pat būs jūtama uz bremzējot uz grants ceļa
atkāpe - tas gan nav īsti būtiski kad auto ir aprīkots ar strādājošu ABS (TA uzlīmi gan var dabūt arī ar degošu ABS lampiņu...)
2) nevienmērīgais spēka pieaugums - ir tipisks jājamzirdziņš pavecākiem auto, ir bijis gadījums kad auto neizlaida ar tādu defektu (vienīgo), apbrauc apli, paņem atkārtoto, trāpi citā līnijā un šoreiz viss ir ok
izbrauc uz šosejas, nobremzē vairākas reizes pēc kārtas no 120-50 - šis ārstēs 99% problēmu ar to "nevienmērīgo spēka pieaugumu" - reizi pa reizei vajag klučus/diskus uzsildīt, pārāk mierīga - ilgstoša braukšana pa pilsētu tām par labu nenāk, agrāk (ar lētiem diskiem/klučiem) vai vēlāk visiem auto būs problēmas ar šo TA "jājamzirdziņu" pie tāda ekspluatācijas režīma
un nekā tizla tur tām 4 virzuļu bremzēm nav, ir tikai nejēgas kas neprot/nezin kā ar tām apieties
Paldies,uz grants ceļa jau tika pāŗbaudīts un bremzēja vienādi bez atšķirībām, tāpat tas tika darīts uz asfalta tikai ar mazu ātrumu. Pāŗ to 120-50km neiedomājos, jo ikdiena tiešām braucu mierīgi un bez agresijas, tāpēc smaga bremzēšanas nemēdz būt. Pamēģināšu rīt pēc datora apmeklējuma un tad iebraukšu uz bremžu stenda paskatīties ko tad rāda. | Offline | | |
HORNET | | Kopš: 11. May 2015
Ziņojumi: 52
Braucu ar: BMW
|
25 Aug 2015, 21:19:40 JZ rakstīja:
p.s. pie nosacījuma ka virzulīši brīvi staigā tām 4 virzuļu bremzēm, pie tik lielas atšķirības uz ass pie vainas būs gaiss/putas, vajag pārgaisot, un nevis tā, kā parasti - atgriež skrūvi un skatās kad eļļa sāk nākt - bet ar spiedienu izspiest cauri svaigu šķidrumu visam(iem) lokiem, bremžu šķidrums nav mūžīgs
Paldies,rīt padomāšu par to, iespējams ka nostrādās. | Offline | | |
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7362
Braucu ar: muti
|
25 Aug 2015, 21:14:03 JZ rakstīja:
1) 3.0 un 2.2 uz vienas ass nav pieļaujami, vai tik ne 10% bija max atšķirība, tik liela atšķirība pat būs jūtama uz bremzējot uz grants ceļa
imho 25% darba bremzei un rocenei vispār poh cik. | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| 30% pieļāujama darba bremžu starpība. un rocenei nav poh. minimalo rocenes spēku rēķina pēc auto masas | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|