Online
Pašreiz BMWPower skatās 238 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: BMW 318 92.g. apgriezieni peld
Autors | Ziņojums |
ingusz | | Kopš: 10. Jun 2004
Ziņojumi: 4
Braucu ar: 92’ BMW 318
| Problēma līdzīga aprakstītajai iepriekš, bet ir nianses. Nezinu vai tas ir svarīgi, taču bembis ar kondišku, taču kondiškas ventilators nešancē, tāpēc noņemts. Esmu latbemaa jau 4 brīvgaitas vārstus nomainījis, taču problēma nepazūd. Ar sākotnējo vārstu sākās problēmas galvenokārt tikai sastrēgumos, kad sākās tā bīdīšanās pa 4 metriem. Sākumā biku sāk svārstīties ap to 0.8, pēc pāris minūtēm kulšanās pa sastrēgumu jau svārstības 0.5-1.3. Respektīvi konkrīt līdz noslāpšanas robežai, tad atkal uzlec līdz 1.3 un atkal viss no sākuma. Ja izslēdz motoru uz dažām sekundēm, uz laiku peldēšana pazūd, tad atkal atsākas. Palīdz arī, ja ieslēdz biku kondicionieri, svārstības ir krietni mazākas un ātrāk nomierinās. Tiem vārstiem, ko no Latbemas paņēmu kādus dažus km pēc uzstādīšanas viss šancēja ok, tad atkal sākās peldēšana, pat sastrēgumus nevajadzēja. Nu negribas ticēt, ka visi bija beigti. Lamd zonde šancē, gaisa filtrs relatīvi nesen mainīts, tā truba, kas iet no gaisa filtra arī liekas ok. Ir kādas idejas?
Jau iepriekš pateicos! | Offline | | |
Bullis | | ![](files/avatars/2468_1436280190.jpg) Kopš: 14. Nov 2003
Ziņojumi: 2445
Braucu ar:
| Atvieno akumulatoru uz min 5 un tad pamēģini man audim kādreiz bija līdzīga probza![](files/images/smilies/icon_smile.gif) | Offline | | |
ingusz | | Kopš: 10. Jun 2004
Ziņojumi: 4
Braucu ar: 92’ BMW 318
| Mēģināts, nepalīdz. ![](files/images/smilies/icon_frown.gif)
Tjipa man arī stāstīja, ka kad teiksim nomaina to brīvgaitas vārstu, vajag akumulatoru izrubīt uz kaadu laiku. Tā arī darīju. Efekta nekāda. | Offline | | |
EsPac | | Kopš: 25. Jul 2004
Ziņojumi: 1230
Braucu ar: K2
| Man bij liidziiga probleema. atrisinaajums izraadiijas ljooooooti vienkaarsh - nebij kaartgi pievilkts gaisa iepluudes truba aiz gaisa meeriitaaja - gar to arii tika rauts gaiss nenomeeriits peec zhnjauga pievilkshanas viss nostaajaas savaa vietaa | Offline | | |
SteelRat ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/17.gif) | | ![](files/avatars/1114_1662469601.jpg) Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163896
Braucu ar: E95
| vopshem taa, apluuri hola daqchiku, tas ir tas kas klokjenee nak iekshaa, manam e36 bija taa pat, nomainiiju to dachiku, vis bija kulee
-----------------
| Offline | | |
devilish | | Kopš: 23. Aug 2002
Ziņojumi: 9
Braucu ar: BMW 325 e36
| Man bija taada pati probza, peec atkaartotas diagnostikas nomainiiju lambda zondi un tagad atkal esmu prieciiga | Offline | | |
ingusz | | Kopš: 10. Jun 2004
Ziņojumi: 4
Braucu ar: 92’ BMW 318
| Aaa, aizmirsu uzrakstiit atrisinaajumu. Deelii bija sagaajis kompensator droseljnoj zaslonki. 20 Ls un viss chikiniekaa. Nekas vairs nekur nepeld Buutu uzreiz uz kaartiigu diagnostiku aizvedis, daudz naudas ietaupiitu. | Offline | | |
bmwaddict | | ![](files/avatars/908_1602231380.jpg) Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
2004-08-01 12:52, SteelRat rakstīja:
vopshem taa, apluuri hola daqchiku, tas ir tas kas klokjenee nak iekshaa..
Steelrats pastaasti preciizaak kas tur bij tev, tas hola datchiks kas kjip no iepluudes sadalenes nolasa to kulacinju priekshaa pie kjeedes?
| Offline | | |
|
mironovs | | Kopš: 10. Mar 2004
Ziņojumi: 57
Braucu ar: E61 525d
| Njaa laikam diezgan populaars nikjis E36 - vismaz mazajam motoram... man taads pats autinjsh un patreiz aktuaala tieshi taapati probleema! Pagaidaam gan ne tik izteikti - bet arii apgriezieni paarsvaraa leekaa ap 800; +/- 100 - nu es it kaa pienjemu ka ir OK, bet briizham saak krist un leekaat (200-900) un reizeem arii noslaapst!
Peec komentiem izskataas ka iemesli iespeejami diezgan daudz - bet vai konkreeto shaizi konkreetam autinjam tochna pateiks diagnostika??? Vai taapat buus viss ieprieksh uzskaitiitais jaamaina kameer atradiis iisto huij***! | Offline | | |
mironovs | | Kopš: 10. Mar 2004
Ziņojumi: 57
Braucu ar: E61 525d
| to ingusz
Kuraa vietaa taisiiji diagnostiku?? | Offline | | |
bmwaddict | | ![](files/avatars/908_1602231380.jpg) Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| Nu principaa ja apgriezieni saak peldeet tad pirmkaart jau cheko lamda zondi, tur skataas kaa leekaa meeriijumi no taas un ja apgriezieni meetaajas vienaa ritmaa ar testeri tad lamda zonde jaamaina.
Ja nee tad nu suspekts ir jaameklee citur.. Bet taa taada seetmales metode patiesiibaa lamda ir jaapaarbauda ar atgaazu meeriitaaju plus veel ir lamdai kjeedee jaaiesleedz verkjis kas manipulee ar lamdas signaalu un tad ir 100% skaidrs. | Offline | | |
devilish | | Kopš: 23. Aug 2002
Ziņojumi: 9
Braucu ar: BMW 325 e36
| Cik esmu dzirdeejusi, Latbemas diagnosticeeshanai ne iisti varot uzticeeties, zvaniiju uz Bassi, tur mani forwardeeja pie taada EErika (9413366) uz Avotu 38- chalis uz goda, visu apskatiijaas un arii sataisiija stundas laikaa | Offline | | |
ingusz | | Kopš: 10. Jun 2004
Ziņojumi: 4
Braucu ar: 92’ BMW 318
| Nu man ar to diagnostiku gaaja taa, vispirms biju kaut kaadaa kakta servisaa, tjipa ieteica, ka tur gudri dzjeki straadaajot, samaksaaju kaut kaadus latus 15, uz dazjiem meeneshiem viss bija ok, peec tam atkal no saakuma, naakamreiz cits gudrinieks man ieteica Raizer centru (7605555). Aizbraucu tur, piesleedza kompi, chekoja minuutes 20 un pareizo vainu noteica, tachu savest kaartiibaa atteicaas, vinjam esot aatraak audiniekam motoru izjaukt, nekaa man to huinju nomainiit. Taalaak ar izdruku devos to pashu kritizeeto Latbemu. Nu vinjiem protams arii nauda jaapelna, apskatiijaas to manu izdruku, saka, ka tur neesot apgriezieni pie tukshgaitas, attieciigi vinji neesot pilniibaa paarliecinaati, ka taa ir taa vaina. Varot manis prasiito izdariit, bet garantijas nekaadas nedodot.Protams, ja vinji veelreiz diagnosticee uz vietas, viss buushot ar garantiju, ka tochna tas. Nu man atkal iisti negribeejaas nomest tos 20 Ls zemee, karoche ziedoju veel desmit. Tur taads baardains onka njeemaas ar manu autinju kaadas 2h, nonaaca pie sleedziena, ka Raizeraa bija taisniiba (10 Ls chau). Nomainiija un viss shancee. Shkjita jau, ka dzjeks zina savu lietu, aparatuura laba, nekaa slikta teikt nevaru. Ja neskaita izsviestos 10 Ls. | Offline | | |
Permalat ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
| Populaaraakie tuksgaitas peldeesjanas iemesli sjiem motoriem: gaisa piepluude/suukshana, skaabeklja sensors (lambda zonde), tuksgaitas vaarsts(retaak). Lieta taa, ka zonde turpina straadaat, tikai taas reakcijas laiks stipri pieaug (aizseeree mikroporas no degvielas, elljas), tapeec saakas svaarstiibu process. Shajaa gadiijumaa bez diagnostikas neiztikt! Citaadi var mainiit neskaitaamus vaarstus ar apshaubaamiem panaakumiem.. | Offline | | |
Uldis | | ![](files/avatars/153_1205304812.jpg) Kopš: 20. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6865
Braucu ar: VW Multivan T5
| Permalat:
Ir sekojoša figņa:
525i M20 motors slikti lec. Citreiz pielec no pus apgrieziena,citreiz baigi ilgi jāgriež.
Eļļas nomainītas,filtri nomainīti sveces nomainītas. | Offline | | |
Speed3 ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/290_1241508717.jpg) Kopš: 04. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 12719
Braucu ar: a/m BMW
|
2005-02-02 13:46, Uldis rakstīja:
Permalat:
Ir sekojoša figņa:
525i M20 motors slikti lec. Citreiz pielec no pus apgrieziena,citreiz baigi ilgi jāgriež.
Eļļas nomainītas,filtri nomainīti sveces nomainītas.
Iemesli ir daudz, bet reāli jātaisa diagnostika.
----------------- IHTIS | Offline | | |
|
Uldis | | ![](files/avatars/153_1205304812.jpg) Kopš: 20. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6865
Braucu ar: VW Multivan T5
| Paldies.
Cik maksā diagnostika. Tas tā zināšanai. | Offline | | |
Permalat ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
| To: Uldis.
Variantu daudz, bet viens no viltiigaakajiem. Degvielas suuknja atpakaljgaitas vaarsta/spiediena regulatora nehermeetiskums. Tad, iesleedzot aizdedzi, spiediens sisteemaa ir 0, un suuknis pa starta laiku nepaspeej uzpumpeet. Var buut sprauslu teceesjana, tad paarlej kaadu stobru. Variantu daudz. Buutu jaaredz tas auto. Sjim modelim OBD (On board diagnostic) nav praktiski nekaadas , taadeel diagnostika sevii ietver atseviskju mezglu paarbaudi manuaali (mehaaniski/elektriski). Taadeelj arii konkreetus ciparus nosaukt gruuti. Saakot no Ls 5, bet elektrikjis teiks, ko veel vajag dariit! | Offline | | |
Uldis | | ![](files/avatars/153_1205304812.jpg) Kopš: 20. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6865
Braucu ar: VW Multivan T5
| paldies.
Ja kas pieteikšos uz apskati. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|