Online

Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Kādu dzinēju, VW B6 2.0 TDi, izvēlēties

AutorsZiņojums
maska212
29. Jun 2015, 21:44 #1

Kopš: 29. Jun 2015

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Sveicināti bmwpower apmeklētāji.

Vēršos pie jums ar padomu/ieteikumu/idejām. Manā gadījumā interesē divi varianti no tēmas virsraksta pieminētā modeļa ar manuālo 6 pakāpju ātrumkārbu ar 125kw (170zs).

1 - motora kods BMR ar PD (Pumpe Duse)
2 - motora kods CBBB ar CR (Common Rail)

Varbūt tieši no šiem izvairīties? Varbūt iesakiet labāk citu motoru no 2.0TDi klāsta. Kā katram ar izteiktajām slimībām ko esat pieredzējuši/dzirdējuši? Pagaidām tēmas, ko esmu atradis ir diezgan vecas. Ceru, nu jau ka visiem ar Siemens vadību aprīkotajiem auto sprauslas mainītas un spararati nomainīti Padalieties ar informāciju. Pagaidām braucu ar VW B5+ 1.9TDi PD 96kw.

Paldies jau iepriekš.
Offline
Biideklis
29. Jun 2015, 22:03 #2

Kopš: 14. Jul 2008

Ziņojumi: 167

Braucu ar:

Paņēmu ar BMR, pāris gadu atpakaļ ar 75 k nobraukumu. Atsaukuma ietvaros nomainītas sprauslas, kuras tāpat bij labas, un kkādas tekošās lietas. Ā, egr ar mainīju. Autiņš ar lamāto dsg kārbu, kura vismaz man iet bezotkazno, nu jau uz ceijera 165k. Iet jau nu labi gan un braukt kaifs ar šo kārbu.
Kaut kur lasīts, ka šiem un laikam jau citiem fofāgendīzeļiem, pēc 200 k mēdzot aprauties eļļas sūkņa piedziņas stienītis seškantis, kurš maksā kapeikas, bet var sataisīt lielus mēslus. Labāk laicīgi apmainīt.
Vismaz mana pieredze ir nu ļoti pozitīva, citi atkal lamā
Laikam jau lamā tie, kas nopirkuši kā vienmēr, ar mazu noskrējienu no Vācijas.
Offline
Biideklis
29. Jun 2015, 22:07 #3

Kopš: 14. Jul 2008

Ziņojumi: 167

Braucu ar:

Ak jā, piemirsu, ja lasi krieviski, tad http://www.passat-club.ru/forum/forums/11-Passat-B6
tur ir vienkārši VISS.
Offline
maska212
29. Jun 2015, 22:10 #4

Kopš: 29. Jun 2015

Ziņojumi: 3

Braucu ar:


29 Jun 2015, 22:07:10 Biideklis rakstīja:
Ak jā, piemirsu, ja lasi krieviski, tad http://www.passat-club.ru/forum/forums/11-Passat-B6
tur ir vienkārši VISS.


Diemžēl ar krievu valodu esmu uz JŪS
Offline
shibernieks
29. Jun 2015, 23:05 #5

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Pie 200k nosprāga dsg.
Pie 220k stūres reikā bija lufte ar klakšķi.
Kautkādi vēl sūdi ap 200k bija. Precīzi vairs neatceros. Pasen tas jau bija. Kopumā remontos ap tiem 200k tika iegrūzti kādi 4k Ls.
Pa manam neadekvāti priekš tās ļurīgās 2 golfa tipa piekares un lētās plastmasas visās malās.
Njā un es personīgi ar to lamatu pēc kvatras katru vasaru notriecu 6 jaunas vasarenes
Nobraucu no ~50-230k km.
Offline
shibernieks
29. Jun 2015, 23:10 #6

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Vienīgais + bija samērā iespaidīgā dinamika priekš tās 2.0 klaberkastes un minot ar ļoti smagu kāju man vidēji vairāk kā 7,5l neizdevās nokurināt. Pēc 4.2 benzīna 15 un 20l krīzes laikā tas šķita mega labi
Offline
Martini22
29. Jun 2015, 23:11 #7

Kopš: 28. Apr 2003

Ziņojumi: 713

Braucu ar: AA4070


29 Jun 2015, 23:05:41 shibernieks rakstīja:
Pie 200k nosprāga dsg.
Pie 220k stūres reikā bija lufte ar klakšķi.
Kautkādi vēl sūdi ap 200k bija. Precīzi vairs neatceros. Pasen tas jau bija. Kopumā remontos ap tiem 200k tika iegrūzti kādi 4k Ls.
Pa manam neadekvāti priekš tās ļurīgās 2 golfa tipa piekares un lētās plastmasas visās malās.
Njā un es personīgi ar to lamatu pēc kvatras katru vasaru notriecu 6 jaunas vasarenes
Nobraucu no ~50-230k km.


Kas tieši nosprāga DSG? Tā vienkārši vai jau gāja uz galu? Kādi priekšvēstneši?
Offline
viesulis
29. Jun 2015, 23:11 #8

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

Izklausas neadekvati cipari, braucu tagad ar pastastu, uznemuma auto, viena perioda braukusi kas gribejusi- nav saudzets. Remonti nekadi ipasie nav bijusi, man par pastastiem viedoklis radikali mainijies par labu. Nobraukums paliels, iet labi un paterins nekads.
Offline
Artis_D
29. Jun 2015, 23:11 #9

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

Atceros, kad powers atvērās šādas tēmas bija neiedomājamas. Kopš tā laika kādiem 11 bmw esmu bijis īpašnieks. Wtf man šitādi vag sviesti te jālasa.
Offline
shibernieks
29. Jun 2015, 23:15 #10

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Pie apdzīšanas uz rubul seši ar uz mirkli pierautas rocenes sitienu, mega pīkstienu no borta datora un ar mirgojošu pārslēgumu tāfeli panelī.
Liekot draivā ar sitienu noslāpa. Atpakaļgaitā varēja ielikt un pabraukt ar varēja.
Priekšvēstnešu nebija. Tikko biju izbraucis R Eiropu 5k km
Offline
maska212
29. Jun 2015, 23:16 #11

Kopš: 29. Jun 2015

Ziņojumi: 3

Braucu ar:


29 Jun 2015, 23:11:30 Artis_D rakstīja:
Atceros, kad powers atvērās šādas tēmas bija neiedomājamas. Kopš tā laika kādiem 11 bmw esmu bijis īpašnieks. Wtf man šitādi vag sviesti te jālasa.


Neviens nespiež, te jau pat ir tēmas par dārza tehniku kas nu nebūt nav ne tuvu BMW nedz kādam citam auto
Offline
Asch
29. Jun 2015, 23:18 #12

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4290

Braucu ar:


29 Jun 2015, 23:16:24 maska212 rakstīja:

29 Jun 2015, 23:11:30 Artis_D rakstīja:
Atceros, kad powers atvērās šādas tēmas bija neiedomājamas. Kopš tā laika kādiem 11 bmw esmu bijis īpašnieks. Wtf man šitādi vag sviesti te jālasa.

Tak VAGinatori savos forumos tik pis un slave tas lerkatas, tadel jajauta pieredzejusiem

[ Šo ziņu laboja Asch, 29 Jun 2015, 23:18:58 ]

Offline
Artis_D
29. Jun 2015, 23:19 #13

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

Dārza tehniku bmw paldies Dievam neražo
Offline
martinssirants
29. Jun 2015, 23:21 #14

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


29 Jun 2015, 23:11:30 Artis_D rakstīja:
Atceros, kad powers atvērās šādas tēmas bija neiedomājamas. Kopš tā laika kādiem 11 bmw esmu bijis īpašnieks. Wtf man šitādi vag sviesti te jālasa.


cau Arti jo bmw ir suuds. bet tagad tu to arii zini
Offline
viesulis
29. Jun 2015, 23:22 #15

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

dsg beidzas, ja brauc nejega agresivi. Bija mk6 golf, kam ieprieksejais braucejs bija salauzis dsg pie 50k- auto no salona. Citiem atkal iet pari 300k un nekas.
Offline
shibernieks
29. Jun 2015, 23:25 #16

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Ar tiptroniku tādu problēmu nav
Offline
krods
29. Jun 2015, 23:26 #17

Kopš: 02. Nov 2012

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 1134

Braucu ar: Sulas paku

Attention whore

B6 ar CR un maksimāli pilnu komplektāciju ir ok!iet samērā labi,tērē neko,un konforts OK!
Offline
uldens1
29. Jun 2015, 23:30 #18

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16185

Braucu ar:


29 Jun 2015, 23:19:50 Artis_D rakstīja:
Dārza tehniku bmw paldies Dievam neražo
ta tik vel truka lai ari darza tehnika kļutu neuzticama
Offline
Martini22
29. Jun 2015, 23:31 #19

Kopš: 28. Apr 2003

Ziņojumi: 713

Braucu ar: AA4070


29 Jun 2015, 23:15:53 shibernieks rakstīja:
Pie apdzīšanas uz rubul seši ar uz mirkli pierautas rocenes sitienu, mega pīkstienu no borta datora un ar mirgojošu pārslēgumu tāfeli panelī.
Liekot draivā ar sitienu noslāpa. Atpakaļgaitā varēja ielikt un pabraukt ar varēja.
Priekšvēstnešu nebija. Tikko biju izbraucis R Eiropu 5k km


Sausais vai slapjais DSG? Ja slapjais, tad eļļas maiņas intervāls nepārbraukts?
Offline
shibernieks
29. Jun 2015, 23:35 #20

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Nav ne jausmas. Visas apkopes ik pa 15k km tika taisītas vw centrā. Arī dsg eļļas vairākkārt mainīja cik atceros
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo