Online
Pašreiz BMWPower skatās 200 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E46 330D motora maiņa
Autors | Ziņojums |
Bimmer46 | | Kopš: 23. May 2015
Ziņojumi: 45
Braucu ar: e46 330d
| Sveiki. Tātad lieta tàda, ka tagad stàv motors 184hp kuram ir pienākuši kapi un es gribēju jautàt kā labàk darīt...
1.variants - atrast tàdu pašu 184hp motoru un pārmest vietām. Tad uzreiz jautājums kādās cenās un kur vislabāk to izdarīt? Varbūt kāds var padalīties ar pieredzi.
2.variants - vai var ielikt mazliet jaunāku motoru ar 204hp? Ko tādā gadījumā jāmaina vel un vai tas ir tā vērts?
Nerunāsim par to, ka atrast citu labāku motoru arī nav tik viegli utt, tas jau pēctam. Paldies jau iepriekš. | Offline | | |
oskars11 | | Kopš: 13. Aug 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 3117
Braucu ar: bbrent.lv
| 184 bus vieglāk atrast un lētāks.
204 bus cita vadība, turbina ,sūknis, sprauslas ,kvesveces utt
| Offline | | |
Bimmer46 | | Kopš: 23. May 2015
Ziņojumi: 45
Braucu ar: e46 330d
|
23 May 2015, 18:43:31 oskars11 rakstīja:
184 bus vieglāk atrast un lētāks.
204 bus cita vadība, turbina ,sūknis, sprauslas ,kvesveces utt
Labi, tad otrais variants atkrīt. Ko tu teiksi par tiem pašiem 184hp motoriem kas ir ss.lv? Jo cenas svārstās no 300 līdz 800eur. Kas vel būtu jāmaina līdz ar motoru? Ja turbīnu atstajam to kas ir. Un kur to vislabàk izdarīt? | Offline | | |
ahmeds | | Kopš: 26. Oct 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 273
Braucu ar: BMW 725,Toyota Celica 2.0GT-i
| Nu,ja tu met iekšā citu motoru,tad pats labākais variants būtu:
Noraut galvu un noslīpet(liekot virsū galvu obligāti vajag jaunas galvas skrūves ar jaunu galvas blīvi)
Pieslīpēt vārstus,samainīt vārstu blīvslēgus
Nomainīt visas blīves un blīvslēgus
Nomainīt eļļu un filtru(kopā ar kartera ventilācijas filtru)
Samainīt kvēlsveces
samainīt tosola flanci kurš skrūvējas pie galvas(viņš ir no plastmasas un ir redzēti vairāki gadījumi,kad viņs ir sadalījies un sūcas garām antifrīzs.
Nu un mainot blīves tu uzreiz redzēsi dzinēja stāvokli.
Pērkot motoru,es personīgi brauktu skatīties tādu,kuru vēl var pagriezt ar starteri,lai pārbaudītu kompresiju. | Offline | | |
berny757 | | Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
| Pie Vemjamīna arī varēja piestartēt un kārtīgi visu pārbaudīt. | Offline | | |
oskars11 | | Kopš: 13. Aug 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 3117
Braucu ar: bbrent.lv
|
23 May 2015, 18:56:44 Bimmer46 rakstīja:
23 May 2015, 18:43:31 oskars11 rakstīja:
184 bus vieglāk atrast un lētāks.
204 bus cita vadība, turbina ,sūknis, sprauslas ,kvesveces utt
Labi, tad otrais variants atkrīt. Ko tu teiksi par tiem pašiem 184hp motoriem kas ir ss.lv? Jo cenas svārstās no 300 līdz 800eur. Kas vel būtu jāmaina līdz ar motoru? Ja turbīnu atstajam to kas ir. Un kur to vislabàk izdarīt?
pliks motors maksaa 200-300eur. diez vai esi gatavs vinju veert valjaa un visu maiinit. un vispaar m57 vel ir jaamaak nokaut. to dzineju nomainiis jebkuraa servisaa ,ieskaitot mani. | Offline | | |
BeumeeN | | Kopš: 07. Nov 2007
Ziņojumi: 711
Braucu ar:
|
23 May 2015, 21:48:29 oskars11 rakstīja:
23 May 2015, 18:56:44 Bimmer46 rakstīja:
23 May 2015, 18:43:31 oskars11 rakstīja:
184 bus vieglāk atrast un lētāks.
204 bus cita vadība, turbina ,sūknis, sprauslas ,kvesveces utt
Labi, tad otrais variants atkrīt. Ko tu teiksi par tiem pašiem 184hp motoriem kas ir ss.lv? Jo cenas svārstās no 300 līdz 800eur. Kas vel būtu jāmaina līdz ar motoru? Ja turbīnu atstajam to kas ir. Un kur to vislabàk izdarīt?
pliks motors maksaa 200-300eur. diez vai esi gatavs vinju veert valjaa un visu maiinit. un vispaar m57 vel ir jaamaak nokaut. to dzineju nomainiis jebkuraa servisaa ,ieskaitot mani.
Ja sabirst tie sudi no iepludes kolektora | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Motors maksā, ielikt motoru maksā.
Tā kā nebeigsies viss uz 300e. Ir jāpsver cik nopietns ir remonts, ja taisies ar to braukt ilgāk, labāk taisi savu. Un kas būtu tās vainas, kas nozīmē motoram kapsēta ?
Kompresija, eļļu rij ?
Es neesmu gluži līdzīgā situācijā, bet saprotot to, cik hujova ir ar to motoru iegādi, konkrēti M57 gan nezinu, bet cenas tiešām iespaidīgas, plus dažos gadīumos tu dabuj atbildi, ja auto nevar peilaist bet motors mētājas svalkā. Nu ja že vam nebudu slomannij dvigatelj prodavatj
Nu kā var prasīt par šrotainu pliku motoru 300e, es pat teicu, bļe nu man pliku bloku+galvu, pārējo bez maz pieskrūvēšu pats, da nevienu tas nepis, ko viņi ar tiem plastmasas sūdiem darīs
Autoram silti iesaku, paprasīt vairākiem meistariem viedokļus. UN dzen pie motorista bļec, nevis uzstādi savas diagnozes.
Cenu aplitūda, atkarīga no:
Pārdevēja nagluma,
Pilsētas/rajona,
Valoda, kurā tu runā vs valoda kurā viņš runā, un kādā valodā jūs komunicējat, respektīvi piezvanīji krievam, pateici labdien:
"Da, dvigatelji jestj, no vam na o4eredj, 500 evro na zakaz budet za B28"
SINGLE VANOS BĻEEEEEE 500e
Varbūt manis stāstītais ir nesakarīgs, bet tā apmēram es meklēju sev, ss.lv, sakarīgākie bija čaļi, kuriem vienkārši laukos mētājās kaut kas. Marihuāna kungs arī starp citu piedāvāja sakarīgus ciparus. :slēptā_reklāma:
Autoram vēlu veiksmi un izturību. [ Šo ziņu laboja edzhaans, 23 May 2015, 22:01:54 ] | Offline | | |
|
marihuans | | Kopš: 29. Mar 2005
Ziņojumi: 23186
Braucu ar: 4 x 666
| ir m57 motors-180eiro,pats atbraucu ar to auto mājās
rūc,nedūmo,iet ok.
----------------- T: 203-65-203
| Offline | | |
Bimmer46 | | Kopš: 23. May 2015
Ziņojumi: 45
Braucu ar: e46 330d
| Nu kā, stāsts ir šāds: pagāšgad neizgāju skati dēļ eļļas noplūdes, tad aizvedu uz ripo, tur mainija saļņiku un beigās teica:"labāk tiec no viņas vaļā, jo motors kopā neturās un mēs kā varējām saļipinājām ar hermētiķi, un vel jāmaina ķēde un vsp viņš neiet kā jāiet 3.0d, un pec kāda laiciņa sabruks." Tas viss saļipināšanas prieks un nedēļa servisā izmaksaja ap 250eur. Tā es pēc tam nobraucu ar visām eļļas maiņām utt līdz nākošai skatei, kas būs tgd jūnijā. Tgd mainiju eļļu 5 mēnešus atpakaļ un pa šo laiku vienreiz pieleju klāt(2-3 nedēļas atpakaļ) , bet šodien atkal bija jālej klāt un tad sapratu ka kkur baigi spiež ārā. Vel tgd parādijās tāda lieta ka 2jā ātrumā apmēram no 1500 līdz 2000apgr. braucot ir tāds kā puk-puk-puk. Tāda kā tukša skaņa kkur no apakšas, nav sajūta ka motorā. Un spriežot pēc tā ripo rēķina, kur par salņiku un tā saucamo saļipināšanu ar hermētiķi paprasija 250eur, tpc arī sāku domāt par maiņu. Nav iebildumu celt augšā šo pašu motoru, varbūt tā arī ir labāk bet pagaidām nav tādas pieredzes un saprašanas par šo visu, tpc arī konsultējos šeit lai saprastu kā darīt labāk. Uzrei atvainojos par nekompetenci šajā jautājumā, nu neesmu es dzimis motorists. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| LLP
Un ne umnicij, ko darit.
Iedod to auto kadam, kas kautko saprot.
Citu varesi pirkt, kad nodefektesi savu un bus reals un pamatots iemesls pirkt citu
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Bimmer46 | | Kopš: 23. May 2015
Ziņojumi: 45
Braucu ar: e46 330d
| Tad pēdējais jautājums- kur Rīgā var aizvest lai visu kārtīgi apskatās -pārbauda un dod atbildi kas un kā. Vietējie forumisti gan jau zina labus specus. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|