Online

Pašreiz BMWPower skatās 172 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Automātiskā kārba

AutorsZiņojums
Juris_N
12. Dec 2014, 16:21 #1

Kopš: 12. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Sveiki vīri!

Lieta tāda, braucu ar E61 09.2007., un niķis ir ar kārbu:
Viss sākas uzsilstot kārbas eļļai. Krustojumā pēc sarkanā, atlaižot bremzi, jūtams grūdiens (tas būtu - ieslēdzas robā, bet tas novēloti). Sporta režīmā nav tādas bēdas.

BMW servisā piedāvā nomest kārbas adaptāciju 2 stundu garumā. Teic, ka tas varot palīdzēt. :/

Ārzemju forumos palasot - iesaka sākt ar eļļas līmeņa pārbaudi kārbā. Varbūt ir noplūde.

Vēl uzodu tādu lietu kā NIC (Neutral Idle Control)
[ feature disengages the torque converter from the transmission when the vehicle is stationary in the Drive position; the service brakes are applied; and the engine is still in the warmup phase. The NIC function eliminates engine load when vehicle is stopped, reducing fuel consumption.]
Šis variants ir ļoti līdzīgs manējam niķim.

Ir izdots arī Service Information Bulletin šādai sūdzībai - SI B24 03 08, kur arī ir aprakstīts, ka var deaktivizēt NIC funkciju. Tikai jāskatās vai kārbu numuri sakrīt.

Un kādas Jūsu domas un ieteikumi? Ir kāds saskāries?

Paldies!

[ Šo ziņu laboja Juris_N, 12 Dec 2014, 16:23:01 ]

Offline
Juris_N
23. Dec 2014, 13:15 #2

Kopš: 12. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Turpinot iesākto - eļļas līmenis kārtībā un kārbas adaptācijas nodzēšana nepalīdzēja.
Nākamais, ko piedāvāja, bet nav fakts, ka palīdzēs, ir programmatūras pāršūšana visam auto.
Domāsim, darīsim, bet tas jau Next Year.
Offline
Fandulis
23. Dec 2014, 13:40 #3

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13367

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Nevaru iebraukt kas par adaptāciju, katrai kārbai sava programma un eļļa, kāda adaptācija?

Kādā bmw servisā? Vai nav vienkāršāk uztaisīt kārbas diagnostiku? Slēdzot uz vietas un slodzē? Vai obligāti viss jāsarežģī? Man uzreiz pateica ka hidromufta, bez utu meklēšanas.

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 23 Dec 2014, 13:43:44 ]

Offline
Juris_N
29. Dec 2014, 08:48 #4

Kopš: 12. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Eļļu baudīju un adaptācijas nomešana bija WessSelect. Kārbas diagnostika pirms tam tika taisīta LatBema (par šo kantori man māc šaubas).

Adaptācija - pielāgojas braukšanas stilam.

Pats neko manuāli neslēdz - "D" režīmā uzsākot braukt (pēc apstāšanās; piem. krustojumā pie sarkanā), pirmajā robā iecērt.

[ Šo ziņu laboja Juris_N, 29 Dec 2014, 08:48:15 ]

Offline
eziss
29. Dec 2014, 09:00 #5

Kopš: 05. Dec 2008

No: Rēzekne

Ziņojumi: 150

Braucu ar: Ne Līzingu.

Man , tiesa uz volvo,silta karba arī mēdza ņikoties, man palīdzēja eļļas maiņa.
Offline
konits1
30. Dec 2014, 10:20 #6

Kopš: 04. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: auto

Sveiki!auto e60 530d

nu man taa beeda ir liidziiga-kad uzsilst karbas ella,tad paraadaas skanna kaa cauram izpuuteejam un normaali nesleedzaas robi(veelaak paarsleedzaas) briizziem taa skanna pazuud un arii tomaats normaali saak straadaat!
biju servisaa un uz kompi nekaadas klluudas nebija,bet vieniigais ko teica,ka taa vareetu buut hidromufta,bet 100% paarlieciiba vinniem nebija!

vai kaads ar ko ssaadu ir saskaaries?
Offline
NEW-bastard
10. Feb 2015, 09:45 #7

Kopš: 02. Mar 2008

Ziņojumi: 28

Braucu ar: BMW

man ir laba kārba ar garantiju

PM
Offline
V62
25. Oct 2015, 09:30 #8

Kopš: 20. Oct 2015

Ziņojumi: 10

Braucu ar: E61

Kāds ir veicis to kārbas softa pāršūšanu?
Cik saprotu tad var update uztaisīt.
Offline
whichwayisright
26. Nov 2017, 09:54 #9

Kopš: 11. Dec 2012

Ziņojumi: 447

Braucu ar: kawasaki

man situācija identiska kā Juris_N aprakstījis.
Ir vēl kādam bijusi tāda pieredze, kas pie vainas, kā atrisināt?
Offline
bmwaddict
26. Nov 2017, 10:19 #10

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

paarbadi liimeni. pie straadaajosha dzineeja un horizontaali paceltam auto. gruudieni uzsaakot peec bremzeeshanas - eljljas liimenis probleema nr1. pie nosaciijuma ka eljlja ir savlaiciigi mainiita un filtrs attieciigi nav aizdirsts liidz beeninjiem.
Offline
Asch
23. Jan 2018, 19:31 #11

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4289

Braucu ar:

Limeni paskaties, kamer neesi nokavis
Offline
Juris_N
27. Feb 2019, 14:29 #12

Kopš: 12. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Vai var likt virsū GA6HP26Z, ja iepriekš ir stāvējusi GA6HP19Z?
Problēmas, sekas?
Offline
gdan1
03. Jan 2020, 18:18 #13

Kopš: 31. Oct 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: BMW E61 3.0D


30 Dec 2014, 10:20:36 @konits1 rakstīja:
Sveiki!auto e60 530d

nu man taa beeda ir liidziiga-kad uzsilst karbas ella,tad paraadaas skanna kaa cauram izpuuteejam un normaali nesleedzaas robi(veelaak paarsleedzaas) briizziem taa skanna pazuud un arii tomaats normaali saak straadaat!
biju servisaa un uz kompi nekaadas klluudas nebija,bet vieniigais ko teica,ka taa vareetu buut hidromufta,bet 100% paarlieciiba vinniem nebija!

vai kaads ar ko ssaadu ir saskaaries?


Kāds zina vai šo izdevās atrisināt? Man ir tieši tāpat! Kārbas apkope veikta, eļļa svaiga, netek, līmenis turas.
Offline
hrjaz
17. Apr 2020, 14:44 #14

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 697

Braucu ar: kuģi pa bruģi

Labvakar, kungi.
Pacients E61 173kW dīzeļdzinējs.
Izskatās, ka ir problēma ar muftas saslēgšanos (lock up)
Izpaužas tā, ka braucot nelielā ātrumā, veicot pagriezienu krustojumā, izejot no krustojuma un sākot paātrināties, ir jūtams vairāk vai mazāk spēcīgs grūdiens - saslēdzas mufta.
Lai tiktu no šī defekta vaļā ir (hronoloģiskā secībā):
1)eļļas maiņa + vārsts, kas atbild par muftas saslēgšanu - defekts nepazūd, paliek mazāk jūtams
2)muftas maiņa - defekts nepazūd, paliek apmēram tādā pat līmenī
3)tiek testētas kārbas "smadzenes" uz stenda - veiktspēja normas robežās, bet tā kā detaļa noņemta, tiek nomainīts galvenais virzulis. - defekts nepazūd, paliek vēl mazāk jūtams.

Uzsākot kustību taisnvirzienā, parasti, muftas saslēgšanās notiek precīzi, nemanāmi. Arī pie pedālis grīdā viss ok.
Problēma tajā brīdī, kad kārba pie maza kustības ātruma ieslēdz "neitrālo"un ripinās un atkal pāatrinoties mufta saslēdzas ar cirtienu.
Kārbai kļūdu nav.
Auto ir kļūda par visām kvēlsvecēm.
Ir izgriezts dpf un nedaudz čipots.

Vai ir versijas? Čipot kārbu, varbūt?

Un visnepatīkamākais ir tas, ka šim visam ir neregulārs raksturs, kas liedz pašam pielāgot braukšanas stilu, lai padarītu šo defektu panesamāku. Tik pat labi var izbraukt krustojumu laideni, bez sitiena - pieļauju, ka tajos brīžos mufta nav bijusi atslēgusies.
Ātrumi pārslēdzas ok, bez grūdieniem.
Offline
Angelz
17. Apr 2020, 15:22 #15

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


17 Apr 2020, 14:44:54 @hrjaz rakstīja:
Labvakar, kungi.
Pacients E61 173kW dīzeļdzinējs.
Izskatās, ka ir problēma ar muftas saslēgšanos (lock up)
Izpaužas tā, ka braucot nelielā ātrumā, veicot pagriezienu krustojumā, izejot no krustojuma un sākot paātrināties, ir jūtams vairāk vai mazāk spēcīgs grūdiens - saslēdzas mufta.
Lai tiktu no šī defekta vaļā ir (hronoloģiskā secībā):
1)eļļas maiņa + vārsts, kas atbild par muftas saslēgšanu - defekts nepazūd, paliek mazāk jūtams
2)muftas maiņa - defekts nepazūd, paliek apmēram tādā pat līmenī
3)tiek testētas kārbas "smadzenes" uz stenda - veiktspēja normas robežās, bet tā kā detaļa noņemta, tiek nomainīts galvenais virzulis. - defekts nepazūd, paliek vēl mazāk jūtams.

Uzsākot kustību taisnvirzienā, parasti, muftas saslēgšanās notiek precīzi, nemanāmi. Arī pie pedālis grīdā viss ok.
Problēma tajā brīdī, kad kārba pie maza kustības ātruma ieslēdz "neitrālo"un ripinās un atkal pāatrinoties mufta saslēdzas ar cirtienu.
Kārbai kļūdu nav.
Auto ir kļūda par visām kvēlsvecēm.
Ir izgriezts dpf un nedaudz čipots.

Vai ir versijas? Čipot kārbu, varbūt?

Un visnepatīkamākais ir tas, ka šim visam ir neregulārs raksturs, kas liedz pašam pielāgot braukšanas stilu, lai padarītu šo defektu panesamāku. Tik pat labi var izbraukt krustojumu laideni, bez sitiena - pieļauju, ka tajos brīžos mufta nav bijusi atslēgusies.
Ātrumi pārslēdzas ok, bez grūdieniem.



Ir kādas kļūdas faktiskās/vēstures kārbas blokā EGS?


Lai aina būtu pilnīgāka, es rīkotos sekojoši:

1. nolasītu esošās/vēstures kļūdas
2. atjaunotu aktuālos softus blokos EGS, GWS
3. rekodētu EGS, GWS pēc a/m noklusējuma
4. salīdzinātu cfg pirms/pēc
5. nodzēstu bloku kļūdas un iemidzinātu a/m
6. nolasītu kārbas esošās adaptācijas un nodzēstu tās
7. veiktu kārbas pilnu readaptāciju pēc ZF specifikācijas un kārbas versijas
8. pēc kārbas readaptācijas nobrauktu vismaz 500km mierīgā pilsētas ritmā, nolasītu aktuālos kļūdu un adaptācijas vērtības.

Kaut kā tā.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
sys9291
17. Apr 2020, 15:46 #16

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT

man 2 jautājumi:
1. vai šīs kārbas ripinoties iesledz neitrālo? man domāt ka nē,
2. pie kādiem nosacījumiem uz šīm kārbām bloķējas hidrotransformators?
Offline
hrjaz
17. Apr 2020, 18:13 #17

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 697

Braucu ar: kuģi pa bruģi


17 Apr 2020, 15:46:03 @sys9291 rakstīja:
man 2 jautājumi:
1. vai šīs kārbas ripinoties iesledz neitrālo? man domāt ka nē,
2. pie kādiem nosacījumiem uz šīm kārbām bloķējas hidrotransformators?

1. ar neitrālo biju domājis muftas atbloķēšanos.
2.

[ Šo ziņu laboja hrjaz, 17 Apr 2020, 18:14:38 ]

Offline
sys9291
17. Apr 2020, 18:44 #18

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


17 Apr 2020, 18:13:21 @hrjaz rakstīja:

17 Apr 2020, 15:46:03 @sys9291 rakstīja:
man 2 jautājumi:
1. vai šīs kārbas ripinoties iesledz neitrālo? man domāt ka nē,
2. pie kādiem nosacījumiem uz šīm kārbām bloķējas hidrotransformators?

1. ar neitrālo biju domājis muftas atbloķēšanos.
2.

man jau nepatīk tas nosaukums " muftas" jo viens ar to domā hidrotransformatoru, cits kādu no sajūgu paketēm,,, Bet par tēmu runajot te vairāk izskatās pec kaut ka cita...... a pašu hidrobloku nemēginājāt citu uzlikt?

[ Šo ziņu laboja sys9291, 17 Apr 2020, 18:45:04 ]

Offline
hrjaz
17. Apr 2020, 18:51 #19

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 697

Braucu ar: kuģi pa bruģi

ar muftu es domāju hidrotransformatoru. Ar smadzenēm es domāju kārbas hidraulisko vadību, ne elektronisko - tā tika testēta uz stenda un mainīts virzulis, kas nosaka kur iet spiediens. Viss, ko saku ir atstāstīšana, tā kā nekritizējiet tehnisko valodu, lūdzu.
Offline
sys9291
17. Apr 2020, 19:04 #20

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


17 Apr 2020, 18:51:18 @hrjaz rakstīja:
ar muftu es domāju hidrotransformatoru. Ar smadzenēm es domāju kārbas hidraulisko vadību, ne elektronisko - tā tika testēta uz stenda un mainīts virzulis, kas nosaka kur iet spiediens. Viss, ko saku ir atstāstīšana, tā kā nekritizējiet tehnisko valodu, lūdzu.

un kas tev karbu remontē?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo