Online
Pašreiz BMWPower skatās 219 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ātrumkārbas problēma
Autors | Ziņojums |
juuzername | | Kopš: 22. Jan 2014
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
| Labdien!
BMW 525 tds, automāts. Jau kādu brīdi varēja just, ka ātrumpārslēgšana norit mazliet smagāk nekā gribētos, līdz pāris dienas atpakaļ iebraucot savā pagalmā vairs nevaru izņemt no ātruma. Stāvēja uz D un neko, ar spēku mēģinot var mazliet paspiest iekšā to bīdstieni, kas aiziet uz kārbu, bet minimāli un nekas nemainās. Noslāpēju, nolamājos un aizgāju prom. Šodien noņēmu visu apvalku ātrukloķim, un izķeksēju ārā to bīdstieni no parslēga roktura un mēģināju to minimāli pabīdīt, bet nekas nenotiek. Tikai ar lielu spēku var izkustināt. Cik dziļa var būt problēma, un vai kādam nav gadījies kas līdzīgs? Problēma varētu būt kur dziļāk kārbā vai pašā vadībā? Kāds vispār var paskaidrot kā šim auto notiek ātrumu pārslēgšanas process - ar to bīdstieni tiek bīdīts kāds virzulis, vai kas cits!?
Jau iepriekš paldies! | Offline | | |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Draivera atbildi gan jau vari negaidīt, jo vinš teiks, ka vaina ir tavā TDS, nevis kārbā.
Problēma gan jau pa visam vienkārša. Kad mainīji kārbai eļļu? Manuālai tas ir nozīmīgi, bet AT vēl svarīgāk, jo kā jau zinam, tad pārslēgšanās notiek tikai ar eļļas spiedienu. Nepateikšu kas par vainu, ka nevari iemest robā, bet sitienu un parējo defektu vaina ir īpašnieka vienaldzība vai stulbums, piemēram, izdomāt ekonomēt degvielu un ripināties N stāvoklī.
P.S - par AT kārbām zinu virspusēji, tāpēc būs tev vien jāgaida kāda gudrinieka padoms. Un nav tas nekāds vienkāršais mezgls. Tāpēc jau ir atsevišķas iestādes, kas ar to nodarbojās, tieši tāpat kā sūkņi un turbīnas.[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 06 Nov 2014, 21:37:26 ] | Offline | | |
Inspector | | Kopš: 31. Jul 2014
Ziņojumi: 522
Braucu ar: atvērtiem logiem
| Nu te diezvai būs līdzēts ar apvalka noņemšanu ap ātrumkloķi | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
06 Nov 2014, 21:34:59 funkyasshit rakstīja:
Draivera atbildi gan jau vari negaidīt, jo vinš teiks, ka vaina ir tavā TDS, nevis kārbā.
Problemu nelasiju, iedzilinaties pat nevelos, bet smejies vai raudi, automats slodzi (un ne tikai) skatas no motora un kamer motors nestradas kaa vajag ir naivi ceret uz idealu karbas darbibu...
Podaa to auto!
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
tattoo-artist | | Kopš: 17. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 889
Braucu ar: v8 bobiku
| Taa arii ir.par nelikshanos robaa nemaaceeshu komenteet,bet tie kaarbas aatrumu paarsleegshanaas ar sitieniem to4 ir atkariiga no motora staavoklja..arii normaali nesleedzaas,kameer motoraa nebij sataisiits un samainiits viss kas peec taa prasiijaas..Tagad kaarba juutami labaak straadaa..ellu nomainot gan jau ka var dabuut arii perfektu darbiibu tikai tas taads riskants pasaakums..var efektu uztaisiit par defektu(ne tajaa iestaadee mainot un ne to ellu ielejot) : peec pieredzes: kaa arii saka,ka ja kaarba normaali shancee labaak tajaa vispaar neliist.. [ Šo ziņu laboja tattoo-artist, 07 Nov 2014, 07:52:53 ] | Offline | | |
juuzername | | Kopš: 22. Jan 2014
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
| Paldies par atbildēm, kas mēģināja palīdzēt un paldies arī pārējiem! Vaina ir trosē! Yo. | Offline | | |
gacha | | Kopš: 01. Aug 2002
Ziņojumi: 1836
Braucu ar: F11 JG40
|
07 Nov 2014, 10:20:37 juuzername rakstīja:
Paldies par atbildēm, kas mēģināja palīdzēt un paldies arī pārējiem! Vaina ir trosē! Yo.
Tieši gribēju tev to teikt Bija man tieši tāda pati problēma..
Laigan vācietis nav paredzējis mainīt trosi atsevišķi ir meistari kuri to var izdarīt
-----------------
| Offline | | |
juuzername | | Kopš: 22. Jan 2014
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
| Tā gan. Dienas gaitā tika apzināti visi varianti troses maiņā un beigu beigās tika ļoti labi atjaunota tā pati, un ir pat ļoti ok! Paldies. | Offline | | |
|
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|