Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 172 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Nesilda auto salonu

AutorsZiņojums
ar4a112
30. Aug 2014, 22:18 #1

Kopš: 07. Apr 2014

Ziņojumi: 4

Braucu ar: E36

Sveicināti! BAIGĀ problēma ar manu E36 m40b18. Lieta sekojoša: autiņš nesilda salonu.
sakotneji problēma nebija ka nesilda auto salonu, bet tas, ka pārkarsa motors, nomainīju termostatu, tas nelīdzēja, pēc tam nomainīju ūdens sūkni un auto par laimi, neuzskarst..., bet NEUZSILST AUTO SALONS. Kas varētu būt par vainu??? It kā galvas blīve, bet pats par to stripri šaubos, nākamais, kas varētu būt pečkas radiators....aizsērējis no tā ka visu laiku tika gāsts ūdens vai kas pilnība nesaprotu.
Ceru, ka kāds spečuks spēs pateikt iemeslu, jo esmu izmisumā. jo ziema un aukstums vairs nav aiz kalniem
Offline
stucers
30. Aug 2014, 22:54 #2

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:

Var mēģināt paskalot sistēmu ar speciālo ķīmiju. Ja nelīdz, tad nomainīt pečkas radiatoru..
Offline
mm325
31. Aug 2014, 09:18 #3

Kopš: 20. Oct 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: zilu 4.6is un M50d

Atgaisoties vajadzēja tāpat.
Varētu būt aizdirsts pečkas radiators, bet visdrīzāk nobeidzies pečkas el.magn.vārsts. Patausti šļaukas, vai aiz vārsta arī ir siltas vai nav. Tad arī zināsi, ko darīt tālāk.
Offline
Edzhus
31. Aug 2014, 09:24 #4

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3833

Braucu ar: 4x5

Ja tas nobeidzas tad tieshi preteeji, puush tikai karsto, neesmu redzeejis ka vinjsh noklapeetu uz auksto..
Offline
ar4a112
01. Sep 2014, 21:20 #5

Kopš: 07. Apr 2014

Ziņojumi: 4

Braucu ar: E36

Paldies par ieteikumiem, bet tomer galvas blive ir jamaina tagad tik nesaprotu pirkt jaunu m40b18 motoru vai palikt un likt kopa veco motoru
Offline
Edzhus
01. Sep 2014, 21:45 #6

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3833

Braucu ar: 4x5


01 Sep 2014, 21:20:31 ar4a112 rakstīja:
Paldies par ieteikumiem, bet tomer galvas blive ir jamaina tagad tik nesaprotu pirkt jaunu m40b18 motoru vai palikt un likt kopa veco motoru

Pirkt jaunu, bet vismaz m43, a labaak jau m50/2
Offline
kexxx
01. Sep 2014, 22:39 #7

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12466

Braucu ar:

"jauns" motors ir baigā loterija... ej nu sazini, kāda viņam kompresija, cik viņš rij eļļu un kādi vēl defekti jamam ir
ja esošais motors bija OK, vismaz es izšķirtos par labu remontam... noņemt galvu, ja vajag- slīpēt vai mainīt, noslīpēt vārstus, salikt jaunus vārstu blīvslēgus utt
izmaksas gan jau vairāk par 120 EUR kopā ar visu darbu nevajadzētu būt cits dzinējs gan jau maksās tikpat- plus vēl darbs un beigās hvz kas tur sanāks...
Offline
ar4a112
02. Sep 2014, 23:11 #8

Kopš: 07. Apr 2014

Ziņojumi: 4

Braucu ar: E36


01 Sep 2014, 22:39:31 kexxx rakstīja:
"jauns" motors ir baigā loterija... ej nu sazini, kāda viņam kompresija, cik viņš rij eļļu un kādi vēl defekti jamam ir
ja esošais motors bija OK, vismaz es izšķirtos par labu remontam... noņemt galvu, ja vajag- slīpēt vai mainīt, noslīpēt vārstus, salikt jaunus vārstu blīvslēgus utt
izmaksas gan jau vairāk par 120 EUR kopā ar visu darbu nevajadzētu būt cits dzinējs gan jau maksās tikpat- plus vēl darbs un beigās hvz kas tur sanāks...



Vot tur jau ta lieta ir, ka nezini ka bus .ar jauno dzineju...un par remontu sakot .ir jaaskiras no kadiem 300€ tpc hvz pats nezinu ka pat butu labak
Offline
stucers
02. Sep 2014, 23:18 #9

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:

Tavā gadījuma es nomainītu tikai blīvi un visu saskrūvētu ar vecajām skrūvēm.. ja nelaidīs garām, tad ok!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo