Online
Pašreiz BMWPower skatās 172 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Nesilda auto salonu
Autors | Ziņojums |
ar4a112 | | Kopš: 07. Apr 2014
Ziņojumi: 4
Braucu ar: E36
| Sveicināti! BAIGĀ problēma ar manu E36 m40b18. Lieta sekojoša: autiņš nesilda salonu.
sakotneji problēma nebija ka nesilda auto salonu, bet tas, ka pārkarsa motors, nomainīju termostatu, tas nelīdzēja, pēc tam nomainīju ūdens sūkni un auto par laimi, neuzskarst..., bet NEUZSILST AUTO SALONS. Kas varētu būt par vainu??? It kā galvas blīve, bet pats par to stripri šaubos, nākamais, kas varētu būt pečkas radiators....aizsērējis no tā ka visu laiku tika gāsts ūdens vai kas pilnība nesaprotu.
Ceru, ka kāds spečuks spēs pateikt iemeslu, jo esmu izmisumā. jo ziema un aukstums vairs nav aiz kalniem | Offline | | |
stucers | | Kopš: 11. Jan 2012
Ziņojumi: 1573
Braucu ar:
| Var mēģināt paskalot sistēmu ar speciālo ķīmiju. Ja nelīdz, tad nomainīt pečkas radiatoru.. | Offline | | |
mm325 | | Kopš: 20. Oct 2007
No: Valmiera
Ziņojumi: 1352
Braucu ar: zilu 4.6is un M50d
| Atgaisoties vajadzēja tāpat.
Varētu būt aizdirsts pečkas radiators, bet visdrīzāk nobeidzies pečkas el.magn.vārsts. Patausti šļaukas, vai aiz vārsta arī ir siltas vai nav. Tad arī zināsi, ko darīt tālāk. | Offline | | |
Edzhus | | Kopš: 04. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3833
Braucu ar: 4x5
| Ja tas nobeidzas tad tieshi preteeji, puush tikai karsto, neesmu redzeejis ka vinjsh noklapeetu uz auksto.. | Offline | | |
ar4a112 | | Kopš: 07. Apr 2014
Ziņojumi: 4
Braucu ar: E36
| Paldies par ieteikumiem, bet tomer galvas blive ir jamaina tagad tik nesaprotu pirkt jaunu m40b18 motoru vai palikt un likt kopa veco motoru | Offline | | |
Edzhus | | Kopš: 04. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3833
Braucu ar: 4x5
|
01 Sep 2014, 21:20:31 ar4a112 rakstīja:
Paldies par ieteikumiem, bet tomer galvas blive ir jamaina tagad tik nesaprotu pirkt jaunu m40b18 motoru vai palikt un likt kopa veco motoru
Pirkt jaunu, bet vismaz m43, a labaak jau m50/2
| Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12466
Braucu ar:
| "jauns" motors ir baigā loterija... ej nu sazini, kāda viņam kompresija, cik viņš rij eļļu un kādi vēl defekti jamam ir
ja esošais motors bija OK, vismaz es izšķirtos par labu remontam... noņemt galvu, ja vajag- slīpēt vai mainīt, noslīpēt vārstus, salikt jaunus vārstu blīvslēgus utt
izmaksas gan jau vairāk par 120 EUR kopā ar visu darbu nevajadzētu būt cits dzinējs gan jau maksās tikpat- plus vēl darbs un beigās hvz kas tur sanāks... | Offline | | |
ar4a112 | | Kopš: 07. Apr 2014
Ziņojumi: 4
Braucu ar: E36
|
01 Sep 2014, 22:39:31 kexxx rakstīja:
"jauns" motors ir baigā loterija... ej nu sazini, kāda viņam kompresija, cik viņš rij eļļu un kādi vēl defekti jamam ir
ja esošais motors bija OK, vismaz es izšķirtos par labu remontam... noņemt galvu, ja vajag- slīpēt vai mainīt, noslīpēt vārstus, salikt jaunus vārstu blīvslēgus utt
izmaksas gan jau vairāk par 120 EUR kopā ar visu darbu nevajadzētu būt cits dzinējs gan jau maksās tikpat- plus vēl darbs un beigās hvz kas tur sanāks...
Vot tur jau ta lieta ir, ka nezini ka bus .ar jauno dzineju...un par remontu sakot .ir jaaskiras no kadiem 300€ tpc hvz pats nezinu ka pat butu labak | Offline | | |
|
stucers | | Kopš: 11. Jan 2012
Ziņojumi: 1573
Braucu ar:
| Tavā gadījuma es nomainītu tikai blīvi un visu saskrūvētu ar vecajām skrūvēm.. ja nelaidīs garām, tad ok! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|