Online

Pašreiz BMWPower skatās 140 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: X trail 2007 regenerējošā filtra noņemšanas padoms

AutorsZiņojums
Zeratuls
22. Jul 2014, 09:52 #1

Kopš: 22. Jul 2014

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Sveiki.
Auto modelis nissan x trail 2007 t30 2.2 dizelis.
Problēma ka reģenerējošais filtrs aizgaja pie dieviem.
Nissan centrā man pateica 3 variantus.
1) remonts 1300 eur
2) pārdot auto
3) pie tautas mehāniķiem izgriezt to sistēmu un pārprogramēt datoru.

Skatos uz 3 variantu, bet rodas jautājumi. Ir to vērts ?
Teh apskati iziet varēs? Kas mainīsies braukšanā bez tā filtra ?
Un varbūt ir kas vēl man jāzin par šo ^^
Offline
Billy
22. Jul 2014, 09:55 #2

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1705

Braucu ar: E39

Dabus ieksa par jauna topika taisisanu tulit Specuka sadalja vareji uzjautat
Izgriez un izprogramme to filtru pie kaross vai jonix utt un brauc.Obligati jabut pec 2008 gada lv tam skate laikam.
Offline
Zeratuls
22. Jul 2014, 09:58 #3

Kopš: 22. Jul 2014

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Sanāk filtru var griezt mašīnām vecākām par 2009 gadu ?
Teorētiski raustīšanai būtu jāpazūd.
Offline
Billy
22. Jul 2014, 10:03 #4

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1705

Braucu ar: E39


22 Jul 2014, 09:58:52 Zeratuls rakstīja:
Sanāk filtru var griezt mašīnām vecākām par 2009 gadu ?
Teorētiski raustīšanai būtu jāpazūd.


Domaju to filtru var izravet jebkura gada masinai
Uzraksti sim vai sim.
Offline
Zeratuls
22. Jul 2014, 10:08 #5

Kopš: 22. Jul 2014

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Problēma ka esu no Preiļiem, tapēc braukt līdz Rīgai ir kā ir ar 35km/h. Nāksies spečuku meklēt no sava apgabala
P.s bez tās sistēmas man gadījuma neies lauka liels melns makonis ka visi aizmugure braucošie kritīs kā mušas ?

[ Šo ziņu laboja Zeratuls, 22 Jul 2014, 10:14:00 ]

Offline
Zeratuls
22. Jul 2014, 10:16 #6

Kopš: 22. Jul 2014

Ziņojumi: 8

Braucu ar:


22 Jul 2014, 10:03:07 Billy rakstīja:

22 Jul 2014, 09:58:52 Zeratuls rakstīja:
Sanāk filtru var griezt mašīnām vecākām par 2009 gadu ?
Teorētiski raustīšanai būtu jāpazūd.


Domaju to filtru var izravet jebkura gada masinai
Uzraksti http://www.bmwpower.lv/user.php?

u=Jonix" target="_blank" class="postlink">sim vai http://www.bmwpower.lv/user.php?u=Kaross" target="_blank" class="postlink">sim.


To ka jebkuram gadam izravēt var zinu. Bet es jautāju, par teh iziešanu ja nav pazīstamo tur, sanāk var griezt ara tik vecākām par 2009 gadu LV
Offline
cmax
22. Jul 2014, 10:39 #7

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1079

Braucu ar:


22 Jul 2014, 10:16:36 Zeratuls rakstīja:

22 Jul 2014, 10:03:07 Billy rakstīja:

22 Jul 2014, 09:58:52 Zeratuls rakstīja:
Sanāk filtru var griezt mašīnām vecākām par 2009 gadu ?
Teorētiski raustīšanai būtu jāpazūd.


Domaju to filtru var izravet jebkura gada masinai
Uzraksti http://www.bmwpower.lv/user.php?

u=Jonix" target="_blank" class="postlink">sim vai http://www.bmwpower.lv/user.php?u=Kaross" target="_blank" class="postlink">sim.


To ka jebkuram gadam izravēt var zinu. Bet es jautāju, par teh iziešanu ja nav pazīstamo tur, sanāk var griezt ara tik vecākām par 2009 gadu LV

Ja auto pirmā reģistrācija ir līz 01.01.2008 tad kvēpu norma ir 3, ja pēc 01.01.2008 tad norma 1,5.
Itogo ja motoram viss kārībā tad ar apskati problēmām nebūtu jābūt.
Tik pat labi var būt tā, ka filtrs aizaudzis motora defekta dēļ. :vecs_dīzelis_:
Offline
Billy
22. Jul 2014, 10:40 #8

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1705

Braucu ar: E39

Filtrs ir jaiznjem fiziksi un jaizprogramme no kompja.Skaties ka neiedod kadam kas kaut ko par ausu galam dzirdejis ka tas jadara un nesacakare ko.Labaka tad braukt lidz Rigai un tas tiks izdarits ka pienakas.Ka jau teicu..raksti tiem kurus uzradiju..visu paskaidros.
Offline
Zeratuls
22. Jul 2014, 15:28 #9

Kopš: 22. Jul 2014

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Cik ievācu informāciju.
Jābrauc uz Jēkabpili jāpārprogrammē PC, un tad var ar svarku griezt laukā to filtru.
Kopā ap 200 eur.
Offline
Billy
22. Jul 2014, 15:35 #10

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1705

Braucu ar: E39


22 Jul 2014, 15:28:59 Zeratuls rakstīja:
Cik ievācu informāciju.
Jābrauc uz Jēkabpili jāpārprogrammē PC, un tad var ar svarku griezt laukā to filtru.
Kopā ap 200 eur.


Loti laba cena ja visu izdaris ka nakas. Jekabpili ir jabrauc kur?Pie ka?

[ Šo ziņu laboja Billy, 22 Jul 2014, 15:35:32 ]

Offline
Zeratuls
22. Jul 2014, 15:37 #11

Kopš: 22. Jul 2014

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Kaut kur pie Feniksa, nēesmu bijis tajā pilsētā, tapēc kad būšu būs jauzvana atkal.
Tur tīri programmēšana. Ar noteikumu, ja varēs, ja nevarēs, tad neko maksāt nevajadzēs.
Jo tieši mans modelis vēl nav mēģināts.

[ Šo ziņu laboja Zeratuls, 22 Jul 2014, 15:37:25 ]

Offline
Jonix
22. Jul 2014, 23:33 #12

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Nav problēmu pareizi pārprogrammēt arī X-Trail, ir tādi taisīti dažādās versijās - gan ar jaudas palielināšanu, gan bez!


22 Jul 2014, 09:58:52 Zeratuls rakstīja:
Sanāk filtru var griezt mašīnām vecākām par 2009 gadu ?
Teorētiski raustīšanai būtu jāpazūd.
Var arī jaunākām, ir arī 2011. un 2012. gada mašīnām DPF slēgti nost. Kad pareizi viss uztaisīts arī skatē neviens nevar piesieties!
Nesen vienam 2012/11. gada sharanam atslēdzu AdBlue, DPF un vēl sačipoju + 40ZS, bet skatē dūmainība 0.4 ar tukšu izpūtēju.



22 Jul 2014, 15:28:59 Zeratuls rakstīja:
Cik ievācu informāciju.
Jābrauc uz Jēkabpili jāpārprogrammē PC, un tad var ar svarku griezt laukā to filtru.
Kopā ap 200 eur.


22 Jul 2014, 15:37:00 Zeratuls rakstīja:
...
Jo tieši mans modelis vēl nav mēģināts.

[ Šo ziņu laboja Jonix, 22 Jul 2014, 23:41:28 ]



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Zeratuls
24. Jul 2014, 16:54 #13

Kopš: 22. Jul 2014

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Nesaprotu savu nasinu. Degvielas padeves regulatoru pa 150 eur nomainiju, filtru un katalizatoru iznemu izradijas izkusis jau, motora bloku parprogrammeja. Dizeli leju tikai neste.
Tad kada x pec vina vel raustas ? Un citreiz braucot vai uz vietas stavot noslapst pati.
Ir idejas kur meklet problemu ? Diagnostika ir tīra.
Offline
Laoshi
24. Jul 2014, 16:59 #14

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


24 Jul 2014, 16:54:18 Zeratuls rakstīja:
Nesaprotu savu nasinu. Degvielas padeves regulatoru pa 150 eur nomainiju, filtru un katalizatoru iznemu izradijas izkusis jau, motora bloku parprogrammeja. Dizeli leju tikai neste.
Tad kada x pec vina vel raustas ? Un citreiz braucot vai uz vietas stavot noslapst pati.
Ir idejas kur meklet problemu ? Diagnostika ir tīra.


Ar šādām problēmām saskarās gandrīz visu dīzeļu īpašnieki, pačeko jonix-style un vwmotion. Gatavojies mainīt visu pēc kārtas, sākot ar sprauslām un beidzot ar turbīnas mehānismu. Mans ieteikums - pārdod to dīzeli un nopērc normālu sagāzētu dampi
Offline
Zeratuls
24. Jul 2014, 17:19 #15

Kopš: 22. Jul 2014

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Turbinu jauca skatijas tur viss ok
Offline
Laoshi
24. Jul 2014, 17:22 #16

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


24 Jul 2014, 17:19:49 Zeratuls rakstīja:
Turbinu jauca skatijas tur viss ok


Saproti, šis ir tas moments, kad dīzelis sāk ēst naudu, nevis to ekonomēt. Sataisi tā, lai kustās un pārdod kādam dīzeļfanātam un pats nopērc bezproblēmu benzīns/gāze
Offline
Robercz
24. Jul 2014, 19:22 #17

Kopš: 27. Jan 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 567

Braucu ar: 4

Degvielas sistēma, izklausās. Bāka, sūknis, sliede, filtrs utt.
Vai kompja diagnostikai nebūtu jāuzrāda, ka sprauslās ir vaina, turklāt vai tad baigi jādūmo nebūtu beigtu sprauslu rezultātā?
Kāds turbīnai sakars ar noslāpšanu tukšgaitā?

P.s. zondes arī var visādus jokus spēlēt.

[ Šo ziņu laboja Robercz, 24 Jul 2014, 19:25:19 ]

Offline
guile
26. Jun 2018, 08:07 #18

Kopš: 17. Mar 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 1525

Braucu ar: e36 cabrio, e28 double vanos, giant

caurs izpūtējs..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo