Online

Pašreiz BMWPower skatās 117 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: ABS devējs vai Gūltnis

AutorsZiņojums
Stinger
20. Jul 2014, 10:24 #1

Kopš: 30. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7

Braucu ar: E53

Biju šrotā interesējos par ABS devējiem,bet tur pateica ka var būt pie vainas arī viens no Gūltņiem,kā taisa diagnostiku gūltņiem,un kā varētu noskaidrot kurš no ABS devējiem var būt beigts.
Offline
SteelRat
20. Jul 2014, 10:25 #2

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163853

Braucu ar: E95

piesledz pie kompja

-----------------
Offline
Stinger
20. Jul 2014, 10:28 #3

Kopš: 30. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7

Braucu ar: E53

Hmmm pie kompja es uzinātu par ABS ,bet kā uzināt par gūltni?
Offline
12
20. Jul 2014, 10:28 #4

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.

kurš normāls cilvēks pērk lietotu abs devēju . gultnis parasti sāk gaudot un to var dzirdēt.
nākam reiz jautā topikā "jautājumi spečukiem".
Offline
12
20. Jul 2014, 10:34 #5

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.

1. pieslēdz pie kompja un zināsi kurš abs devējs jāmaina (kompis nav domāts tas kurš mājās).
2. pacel uz pacēlāja un pagriez katru riteni, tā uzzināsi kurš gultnis jāmaina
Offline
JZ
20. Jul 2014, 10:51 #6

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

domā ka cilvējam ir sajēga kas ir gultnis un ko tas dara, ja pamanās pat 2 pareizrakstības kļūdas pieļaut vienā vārdā pielaist?

kaut gan, moš viņš ir iedevis vārdus katram no tiem - aizmugurējais kreisas riteņa gultnis - Ahmeds, labais priekšējais - Gūltnis...

un tad nākošais specs nāk un stāsta ka riteņa gultni var diagnosticēt griežot riteni kad auto pacelts uz pacēlāja... ar grozīšanu tu tur nesapratīsi pilnīgi neko, ir jāmēģina palauzīt riteni, ja tas kustas kādā no virzieniem (un kustība nav šarnīros), tad vainīgs būs izdilis gultnis (1:4 iespējamība ka vainīgs būs Gūltnis) vai nepievilktās riteņa skrūvēs
Offline
Gi-Unit
20. Jul 2014, 12:09 #7

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 485

Braucu ar: Beņķiku

...wai beikc gūltņa gredzenc
Offline
henis
20. Jul 2014, 12:54 #8

Kopš: 23. Dec 2005

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: V70

Lol nau vērc.
Offline
soulfreak
20. Jul 2014, 13:09 #9

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6614

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

:Mirstiet_analfabēti:
Offline
12
20. Jul 2014, 13:16 #10

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.


20 Jul 2014, 12:09:29 Gi-Unit rakstīja:
...wai beikc gūltņa gredzenc

Jauniešiem šitāde mode rakstīt, nu tipa ar saīsinājumiem. Čau vietā raksta cv, utt.

[ Šo ziņu laboja 12, 20 Jul 2014, 13:16:28 ]

Offline
Gi-Unit
20. Jul 2014, 13:21 #11

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 485

Braucu ar: Beņķiku

YOLO
Offline
DKristaps
20. Jul 2014, 13:30 #12

Kopš: 04. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2933

Braucu ar: Kājām


20 Jul 2014, 10:28:43 12 rakstīja:
kurš normāls cilvēks pērk lietotu abs devēju . gultnis parasti sāk gaudot un to var dzirdēt.
nākam reiz jautā topikā "jautājumi spečukiem".

ļoti daudzi pērk lietotus abs devējus un arī gūltņus

[ Šo ziņu laboja DKristaps, 20 Jul 2014, 13:32:09 ]

Offline
inferno-ex
20. Jul 2014, 13:39 #13

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:

Jautājums tiem, kuri pērk lietotus devējus/gultņus/filtrus/eļļas: jūs prežus arī pēc katras reizes skalojat un lietojat tik ilgi, kamēr nepārplīst?
Offline
DKristaps
20. Jul 2014, 13:44 #14

Kopš: 04. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2933

Braucu ar: Kājām


20 Jul 2014, 13:39:40 inferno-ex rakstīja:
Jautājums tiem, kuri pērk lietotus devējus/gultņus/filtrus/eļļas: jūs prežus arī pēc katras reizes skalojat un lietojat tik ilgi, kamēr nepārplīst?

nu nejau katrs var atļauties ABS devēju pa 100e jaunu nopirkt
Offline
JZ
20. Jul 2014, 14:17 #15

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


20 Jul 2014, 13:39:40 inferno-ex rakstīja:
Jautājums tiem, kuri pērk lietotus devējus/gultņus/filtrus/eļļas: jūs prežus arī pēc katras reizes skalojat un lietojat tik ilgi, kamēr nepārplīst?


tu "nedaudz" pārspīlē liekot ABS (un ne tikai) devējus lietoto prežu kategorijā, ja nezini kā tie strādā un kādēļ jūk nost, un kā pārliecināties ka tas jaunais "lietotais" strādā normas robežās, tad nevajag te nākt un blatot par lietām, ko esi dzirdējis no tantēm pieturā
Offline
streetlife
20. Jul 2014, 15:02 #16

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er

Pat mūsu "Guru" konkrēti nevar pateikt ka devējs vainīgs.Tas var būt gan devējs, gan bloks, gan provodka, gan .... dajebkas.

provodku un devēju pats vari pārbaudīt vai strādā.
Offline
Driver
20. Jul 2014, 17:15 #17

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


20 Jul 2014, 15:02:30 streetlife rakstīja:
Pat mūsu "Guru" konkrēti nevar pateikt ka devējs vainīgs.Tas var būt gan devējs, gan bloks, gan provodka, gan .... dajebkas.

provodku un devēju pats vari pārbaudīt vai strādā.

Ja loti labi grib, tad var konkreti pateikt vai gultnis, vai devejs vai bloks.
Bet taa kaa gultnis vainigs ir loti, loti reti un parasti tikai tad, kad kads "hadenes specs" to sapisis ar liikam rokam, tad izdevigak ir uzlikt jaunu deveju un ceret, ka defekts pazudis (50 uz 50), nevis taisit "laboratorijas darbu", njemt par to naudu un beigas tapat pateikt, maini deveju

Tie deveji tapat spragst un uzliekot jaunu, sliktak nebus, tik laicigi tiks noversta karteja nakama iebraukshana servisa.



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
20. Jul 2014, 17:17 #18

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

P.s. te deveji sen nav tupa induktivi, kaa uz e30, kur vienk ar ommetru var pamerit pretestibu un ar jebkuru oscilografu paluret oscilogrammu.

Es esmu ari redzejis "jauku bilidi", kur abs viens impulss tupa pazud uz vienu ritenja apgriezienu un auto juk prata, bet tas viens impulss pazud, jo kads pipuks mehaniski bija sapisis to dalju, kuru lasa devejs.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
streetlife
20. Jul 2014, 18:21 #19

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er


20 Jul 2014, 17:17:40 Driver rakstīja:
P.s. te deveji sen nav tupa induktivi, kaa uz e30, kur vienk ar ommetru var pamerit pretestibu un ar jebkuru oscilografu paluret oscilogrammu.

Es esmu ari redzejis "jauku bilidi", kur abs viens impulss tupa pazud uz vienu ritenja apgriezienu un auto juk prata, bet tas viens impulss pazud, jo kads pipuks mehaniski bija sapisis to dalju, kuru lasa devejs.


Tas pipuks visticamak bija mēģinājis izurbt veco devēju un trāpījis par dziļu. Lai gan ja uzmanīgi, un laikus sagatavojoties, pieiet tai lietai, tad nekas nav jāurbj.
lai nočekotu aizmugurējos devējus tos var apminīt vietām , protams ja neko nesalauz.

Jā, jā, zinu zinu uzliekot jaunu, tu tiec pie tiešām strādājoša devēja un atbrīvojies nolieka brauciena uz servisu nākotnē. Bet tas tāpat nenovērš defektu ja nav vainīgs devējs

[ Šo ziņu laboja streetlife, 20 Jul 2014, 18:24:35 ]

Offline
Driver
20. Jul 2014, 18:25 #20

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Kursh ir tas mega skidrums ar ko ir jasapush, lai tie iznaktu ara viena gabala?
Un cik japagaida?

P.s. tie kas nak, iznaks ari tapat. Bet tie kas nenak noluzis poljubomu, tads viedoklis man radies.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo