Online
Pašreiz BMWPower skatās 130 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: N42 motora tipiskās kaites: pieredze, padomi
Autors | Ziņojums |
Immo | | Kopš: 12. Jul 2014
Ziņojumi: 2
Braucu ar: 316ti
| Viss, kas saistīts ar N42 tipiskajām problēmām:
- nevienmērīga gaita/paātrinājums/brīvgaita
- trokšņi
- slāpšana
- dūmošana
Neatradu nevienu labu tēmu, tāpēc domāju aizsākt jaunu - tieši par šito nolāpīto dzinēju, no kura visi kratās vaļā -
cilvēkiem, pie kuriem tās lamatas nonāk un kuri tomēr grib izcīnīt normālu dzinēja darbību un apsolīto "ekonomisko, jaudīgo un moderno" agregātu, kādam tam uz papīra ir jābūt.
Vispārzināmie problemātiskie mezgli un daļas, kuriem jāpievērš uzmanība:
- Valvetronic (ekscentriskā vārpsta, bīdītāji, soļu motors, sensori)
- ķēde, ķēdes spriegotājs
- VANOS (mehānisms, elektromagnētiskie vārsti)
- eļļa/eļļošana
- indukcijas spoles
- kartera ventilācijas vārsts
- vakuumsūknis
- vārstu vāks
- eļļas uzpildes vāciņš
- ... ?
Konkrēti manam motoram ir 2 šaizes:
1) sākās ar slāpšanu iesilšanas fāzē, pāris mēnešu laikā attīstījās līdz nevienmērīgai brīvgaitai un lielām problēmām pielaist motoru. Atslēdzu ekscentriskās vārpstas pozīcijas sensoru, kas principā nozīmē atrubīt Valvetronic. Avārijas režīmā ar parasto droseli autiņš iet OK, izņemot, protams, sliktāku jaudu/patēriņu, kā arī:
2) gan pims valvetronic atslēgšanas, gan pēc - reizēm pie paātrinājuma uz dažām sekundēm "stiepj gumiju", tad atkal pamostas un aiziet normāli.
Šī te problēma turās jau gadu, nevienā virzienā neattīstās.
Kļūdās neko jēdzīgu neuzrāda, vienīgi INPA parametrs "Crankshaft adaption inlet bank 1" ir ārpus diapazona.
Zinu, ka cēloņi abām problēmām var būt dažādi, bet negribu mainīt visu pēc kārtas uz duru, jo znatoks par šo motoru pateiks tipiskās un mazāk tipiskās lietas.
Lūdzu palīdziet uzost īsto vainu vai iesakiet meistaru, kas būtu lietas kursā.
Paldies. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Izmet ara to motoru!
Un noperc jebkuru citu, kas der ieksh e46.
Cik ir redzeti auto ar shiem motoriem, visiem kaa vienam vainu jau ir vai uzrodas problemas, bet kaa tiko paceljas jautajums pat remontu, parasti klients "ierubii abratku" un megina atkratities valja no auto.
Ja gribas braukt, nevis jaaties, tad shis laikam bus no tiem retajiem gadijumiem, kad tiesham ir jasamaina viss.
P.s. neesmu redzejis nevainojami stradajoshu ar 200kkm un vairak nobraukumu
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
MAXixt
| | Kopš: 18. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 6582
Braucu ar: M6 f13
| Viss atkarigs no bjudzeta kuru klients gatavs ieguldit bet ja saremontet visu pec tehnologijas ar oem dalam ,uz 100 stukam pietiks 100% | Offline | | |
skrinda | | Kopš: 29. Apr 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 1241
Braucu ar: e36 V8 power
| lielaakaa probleema keedes, spriegotaaji
taapat kaa m62ar vanosu | Offline | | |
Kebabs | | Kopš: 25. Apr 2012
Ziņojumi: 83
Braucu ar:
| Sievas miskastei arī problēmas bija pēc ķēdes spriegotāja izjukšanas, raustijās, slāpa nost utt. Tāpat INPA rādija Crankshaft adaption inlet bank 1 122, ārpus diapazona. Pāregulēju sadalenes/vanosu ar speciālo instrumentu(PM ja kādam vajag) un nepalīdzēja, tad nomainiju kloķenes devēju un tagad +/- normāli iet, brīžiem paraustas, bet vismaz neslāpst vairs nost.
Ja šis būtu pirmais bmw ar ko ir saskarsme, tiešām rastos iespaids, ka visi bmw ir pilnīgi mēsli. | Offline | | |
Latvietis96 | | Kopš: 10. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1260
Braucu ar: 538d Msport/540i
| nuu... n42 nemaz nav tik sūdīgs dzinējs... nesen leišos tika iegādāts 2002.g 318ci ar n42b20... motors ideāls,tika servisā pārbaudīts... pat izpūtēja gals palicis diezgan tīrs, nav apkvēpojis [ Šo ziņu laboja Latvietis96, 13 Jul 2014, 02:14:08 ] | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
13 Jul 2014, 02:12:43 Latvietis96 rakstīja:
nuu... n42 nemaz nav tik sūdīgs dzinējs... nesen leišos tika iegādāts 2002.g 318ci ar n42b20... motors ideāls,tika servisā pārbaudīts... pat izpūtēja gals palicis diezgan tīrs, nav apkvēpojis
Nobrauksi gadu neatverot haubi, dabusi pudeli
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Immo | | Kopš: 12. Jul 2014
Ziņojumi: 2
Braucu ar: 316ti
| Driver - ar prieku izmestu to motoru ārā to, jo arī tad, kad viss ir kārtībā, viņā gūti saskatīt BMW tipisko raksturu.
- kūtri, ar aizkavi reaģē uz gāzes pedāli (pretēji Valvetronic mārketingam, ka it kā būtu jādod ātrāka reakcija);
- skaņa, vai drīzāk troksnis: nevienā darbības režīmā normāli neiedziedās, bet brīvgaitā vispār atgādina dīzeli. Ir mazliet labāk pie atslēgta Valvetronic (drošvien tāpēc, ka vārsti vienmēr bīdās ar pilnu gājienu un motora skaņa dabū labāk parezonēt ieplūdes traktā);
- dīvaina motora slodzes kompensācija brīvgaitā: aizmirstiet uzsākšanu bez gāzes. Valvetronic elektromotorīts ar savu vadību, kas principā pilda brīvgaitas vārsta funkciju, parasti sapīsies meistarībā. Labi, kam nu vajag bez gāzes uzsākt, bet man labāk patika tas, kā darbojās brīvgaitas vārsti iepriekšējos motoros. Kombinācijā ar nelielo aizkavi gāzes pedālī, vairāk dabū ciest nervi, sajūgs un braucēji aiz muguras. Pie visa var pierast, bet N42 varētu būt tāds mērens autoskolnieka bieds.
Vietā varētu ielikt 2.5, gāzi, un rullēt.
BET:
- pretojas iekšējais kapeik- un minūšp*sējs;
- izaicinājums, man liekas, jebkuram meistaram - ja ne paveikt, tad iekļauties plānotajā laikā/naudā;
- autiņš pārvēršas par DIY projektu ar izrietošajām pārdošanas un CSDD sekām, kaut arī, ja uz to apzināti iziet - tad OK.
Domāju, ka ar N42 braukt ir iespējams, un lai ko, bet ēdelīgumu pārmest viņam nevar, ja viss ir kārtībā, un kārtībā var būt tikai pie (vismaz) 2 nosacījumiem:
- virsū stāv apdeitotais ķēdes spriegotājs ar stingrāku atsperi (var atpazīt, neko neizjaucot - skrūves galviņa plakanāka salīdzinot ar veco);
- RELIĢISKI tiek mainīta PAREIZĀ eļļa, ar intervālu nevis rūpnīcas noteikto 25000km, bet, teiksim, 15000km. Vajag šķidru, 5w30 vai 0w30 sintētiku ar BMW Longlife-01 vai Longlife-04 marķējumu. Šeit eksperimentēt laikam nevajag.
Droši vien pārbaudīšu, vai ķēde nav pārlekusi, bet Valvetronic atstāšu mierā, vai arī - ja uznāks iedvesma, nopirkšu pirms tam piešķiļamu, pārbaudāmu motoru un paņemšu no viņa galvu, bet pārējo par kaut cik notirgošu.
Jaunas OEM daļas pirkt bezjēgā dārgi, ap 500eur par ekscentrisko vārpstu vien, bet reizē esot jāmaina arī visi bīdītāji.
Pārdot autiņu kā ir roka neceļas, pēc tam kapā mierīgi gulēt nevarēšu [ Šo ziņu laboja Immo, 13 Jul 2014, 15:51:39 ] | Offline | | |
|
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| ar valvetronic kāreiz ir jāsāk, tā adaptācijas kļūda ir ĻOTI būtiska un norāda ka tas valvetronics būtībā nestrādā - un nepareizas sadales fāzes izskaidro visas aprakstītās problēmas
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Noperc pa leto m43, bus letal kaa remontet sho un teret savus nervus.
Bet tas, ka bosal kats ir izdedzinats, nevis vienk nospradzis vel ir diskutabls jautajums
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Nello | | Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2526
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
| Aizkave nospiežot gāzes pedāli grīdā, tā šim dzinējam ir normāla parādība? | Offline | | |
maris333 | | Kopš: 05. May 2016
Ziņojumi: 99
Braucu ar: e46 330d, f31 320d
| Nē nav, bet motors ir sūds, ja nav bijis kārtīgs kapitālais... | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| shii dzineeja lielaakaa probleema - 'speciaalisti', kuriem pat M50 ir par sarezgjiitu. | Offline | | |
Nello | | Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2526
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
26 Apr 2018, 10:18:21 @maris333 rakstīja:
Nē nav, bet motors ir sūds, ja nav bijis kārtīgs kapitālais...
Tas ka tas dzinējs ir sūds, skaidrs, tāpat kā ccv, bet pēc ķēžu maiņas kkā tups liekās uz gāzes pedāli.. Nez, mošk tā bija arī pirms tam.. Braukt brauc, īpašniece saka, ka ir labāk, kā bija pirms remonta... | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
26 Apr 2018, 11:02:46 @Nello rakstīja:
26 Apr 2018, 10:18:21 @maris333 rakstīja:
Nē nav, bet motors ir sūds, ja nav bijis kārtīgs kapitālais...
Tas ka tas dzinējs ir sūds, skaidrs, tāpat kā ccv, bet pēc ķēžu maiņas kkā tups liekās uz gāzes pedāli.. Nez, mošk tā bija arī pirms tam.. Braukt brauc, īpašniece saka, ka ir labāk, kā bija pirms remonta...
aizture uz gaazes pedaali noziimee kaadu no avaarijas rezhiimiem [vienkaarshoti]. | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4670
Braucu ar: BMW E90 330i
| kā vispār servisā Rolis, ir spējīgi speciālisti tikt galā ar šiem dzinējiem ? | Offline | | |
|
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| mani 5 centi par shiem dzineejiem. Lielaa meeraa - zinaama specifika deelj Bosch vadiibas.
1. kartera ventilaacija. 99% nejeedz paarbaudiit, vai taa vesela, kaa rezultaataa - kad dzineejs saak uzsilt un aktivizeejaas Valvetronic, offsetnieces izkriit aarpus koridora, un - viens no daudzajiem avaarijas rezhiimiem nokjerts. rezultaataa - nevienmeeriiga darbiiba n shit;
2. misfires [taapat kaa citas kljuudas] tiek identificeetas negribiigi. iespeejams, ka pie vainas patentu karsh ar Siemens par sho teemu, bet rezultaataa - kljuudas par misfire konkreetaa cilindraa buus tikai tad, kad buus riktiigs kresh. Liidz tam:
a) nekorektas cilindru individuaalaas tuksgaitai - paliekosha vibraacija;
b) paaradapteeta platjoslas zonde uz treknu - paaugstinaats CO/CH;
c) iespeejamas kljudas par CO katu.
Galvenie suudi - shiis vadibas misfire skaitiitajus nereportee pat OBD mode 6. tb., vainiigo spoli - noskaidrojiet, kaa maakat.
VANOS - nemet kljudas pat situaacijaas, kad offset ir aarpus raamjiem/koridora. tajaa pat laikaa - VANOS ir aktiivs [ja 'izvelk'] pat no tuksgaitas. tas noziimee - ja offset ir paaraak 'negatiivs', VANOS [konkreetaa sadalene] saaks kustiibu ar 'cirtienu', tas notiks ljoti tuvu tuksgaitai, un atkal - nekorektas individuaalaas adaptaacijas, nekorekta tuksgaita, nevienmeeriiga darbiiiba pie mazaam slodzeem, utt.
peec kljudu dzeeshanas jaadzeesh adaptaacijas, jaaparadaptee [citaadi efekts nebuus, arii sho nezin 99%].
visu miiljaakaa teema Valvetronic [un cilveeki tikai atskaita par 'remontu'], kaut lielaakoties tas nav vainiigs.
| Offline | | |
Nello | | Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2526
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
A kas viņam var nepatikt, ja ir "liess" degmaisījums? Pirms remonta sveces bija gaišas... | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
26 Apr 2018, 12:49:49 @Nello rakstīja:
A kas viņam var nepatikt, ja ir "liess" degmaisījums? Pirms remonta sveces bija gaišas...
Maisījums Jaaskata peec citaam pazīmēm. Svecēm gluži melnaam nav Jaabuut | Offline | | |
Nello | | Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2526
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
| Ar ko atšķirās kartera ventilācijas seperātors, aukstam klimatam un parastais? Cik youtube pārskatīts, iesaka mainīt seperātoru priekš aukstā klimata..
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|