Online

Pašreiz BMWPower skatās 141 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Labākais apvidus auto līdz 4725 eiro?

AutorsZiņojums
wfuk
11. Jun 2014, 21:35 #1

Kopš: 11. Jun 2014

Ziņojumi: 293

Braucu ar:

Lukojos pec jauna auto kurs butu Galvenais Praktisks un 4X4 ,Nevajag man parketnieku bet vairak daudzmaz normala izskata uzticamu darba zirgu kursh varetu ari tikt lietots kaa galvenais auto.
100% gribetu ar benzinu lai var ielikt gazi velak, nevelk uz tiem dizeliem nu ittin-ne-maz.
Galvenais lai butu super daudz vietas iekspuse/var nolocit sedeklus lai sanak kaa mini-buss un lai var uzlikt normalas jumta bagaznieka restes uz kuram varetu ko parvadat lielaaku.

Pats uz ko skatos:
2003+ honda crv ( ap 5000eir, diezgan smuks bet diezgan pretigs aizmugurejais bagaznieka atversanas veids liekas,kuru nevaretu nostiprinat ja grib ielikt ieksha bagazniekaa lietu kas vel tev metru izkaraajas aara)
un
2003+ Subaru forester (ap 4000eir ,par smukuma kalngalu nenosaukt,toties liekas nedaudz praktiskaaks kaa crv ,varbut kludos?

Varbut kadam ir bijusi shadi modeli un var pastastit kaadi ir?
ka ari varbut varat ieteikt kko Labaku par shiem 2iem (ar vel vairak vietu iekspusee kravai/bet arii uzticamiem) ?
Protams gribetu kkadu toyotas hilux pikapu ja vien vini nebutu drausmigi dargi un ari nebutu tikai dizeli ar 10l paterinu,nobraucu gadaa 40k+ km taka vajag auto kuru var gazificet.








Offline
pipuks
11. Jun 2014, 21:46 #2

Kopš: 13. Mar 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 70

Braucu ar: c63s


11 Jun 2014, 21:35:15 wfuk rakstīja:
Lukojos pec jauna auto kurs butu Galvenais Praktisks un 4X4 ,Nevajag man parketnieku bet vairak daudzmaz normala izskata uzticamu darba zirgu kursh varetu ari tikt lietots kaa galvenais auto.
100% gribetu ar benzinu lai var ielikt gazi velak, nevelk uz tiem dizeliem nu ittin-ne-maz.
Galvenais lai butu super daudz vietas iekspuse/var nolocit sedeklus lai sanak kaa mini-buss un lai var uzlikt normalas jumta bagaznieka restes uz kuram varetu ko parvadat lielaaku.

Pats uz ko skatos:
2003+ honda crv ( ap 5000eir, diezgan smuks bet diezgan pretigs aizmugurejais bagaznieka atversanas veids liekas,kuru nevaretu nostiprinat ja grib ielikt ieksha bagazniekaa lietu kas vel tev metru izkaraajas aara)
un
2003+ Subaru forester (ap 4000eir ,par smukuma kalngalu nenosaukt,toties liekas nedaudz praktiskaaks kaa crv ,varbut kludos?

Varbut kadam ir bijusi shadi modeli un var pastastit kaadi ir?
ka ari varbut varat ieteikt kko Labaku par shiem 2iem (ar vel vairak vietu iekspusee kravai/bet arii uzticamiem) ?
Protams gribetu kkadu toyotas hilux pikapu ja vien vini nebutu drausmigi dargi un ari nebutu tikai dizeli ar 10l paterinu,nobraucu gadaa 40k+ km taka vajag auto kuru var gazificet.











Šie nav parketnieki?

[ Šo ziņu laboja pipuks, 11 Jun 2014, 21:46:41 ]

Offline
igorjok21
11. Jun 2014, 21:48 #3

Kopš: 19. Mar 2011

Ziņojumi: 1505

Braucu ar: X5

vot ko nozīmē īsti parketnieki? kur ir robeža...kur sākas un beidzas parketnieks?
tipa vieglāk parkoties
vai braukāt pa parku?

[ Šo ziņu laboja igorjok21, 11 Jun 2014, 21:48:39 ]

Offline
b1te
11. Jun 2014, 21:51 #4

Kopš: 14. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1909

Braucu ar: das auto

Man ir crv, atsauksmes pozitīvās.

nezinu vai viņu var nosaukt par pilnvērtīgu džipu, jo ir dažās lietas kuras liecina par parketnieku:
-ļoti zemu novietota degvielas bāka (un nenormāli maza 55l, ja liksi gāzi tad bagāžniekā zem piknika galda ir ideāla vieta balonam)
-viņam nav pastāvīgais 4x4, aizmugurējais tilts pieslēdzās pie slodzes
-manā gadījumā automāts, grāmatā rakstīts, ja iebuksēsiet, nekādā gadījumā nepārkārsējiet kārbu

bet visā visumā patīkams auto, salons transformējās visādos veidos, vietas daudz, patēriņš samērīgs, tehnoloģiski neizskatās sarežģīts un detaļas arī nemaksā kosmosu.
Offline
wfuk
11. Jun 2014, 21:56 #5

Kopš: 11. Jun 2014

Ziņojumi: 293

Braucu ar:


11 Jun 2014, 21:51:39 b1te rakstīja:
Man ir crv, atsauksmes pozitīvās.

nezinu vai viņu var nosaukt par pilnvērtīgu džipu, jo ir dažās lietas kuras liecina par parketnieku:
-ļoti zemu novietota degvielas bāka (un nenormāli maza 55l, ja liksi gāzi tad bagāžniekā zem piknika galda ir ideāla vieta balonam)
-viņam nav pastāvīgais 4x4, aizmugurējais tilts pieslēdzās pie slodzes
-manā gadījumā automāts, grāmatā rakstīts, ja iebuksēsiet, nekādā gadījumā nepārkārsējiet kārbu

bet visā visumā patīkams auto, salons transformējās visādos veidos, vietas daudz, patēriņš samērīgs, tehnoloģiski neizskatās sarežģīts un detaļas arī nemaksā kosmosu.


O paldies kaa vinjam ir ar to bagaznieka vaku kursh veras taa achgarni? ir kkad meginats kkas vest kaa delj vinjam bijis jastav valja ir?

Offline
b1te
11. Jun 2014, 22:00 #6

Kopš: 14. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1909

Braucu ar: das auto

neko garu neesmu vedis, bet neteikšu, ka man tās durvis dikti traucētu. Ja vajag kādu garāku dēli, tad viņam logs bagažnieka durvīm taisās atsevišķi vaļā uz augšu



ar šito uzmanīgāk, jo 03.gada mašīnai stāv FL buferis ar miglām, reste un aizmugurējie lukturi, kaut gan FL nāca tikai no 05.gada.
Offline
igorjok21
11. Jun 2014, 22:01 #7

Kopš: 19. Mar 2011

Ziņojumi: 1505

Braucu ar: X5

a šitāds nepatīk?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mitsubishi/outlander/micmp.html
Offline
wfuk
11. Jun 2014, 22:09 #8

Kopš: 11. Jun 2014

Ziņojumi: 293

Braucu ar:


11 Jun 2014, 22:01:23 igorjok21 rakstīja:
a šitāds nepatīk?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mitsubishi/outlander/micmp.html


nop nakamais outlanders patik gan, bet shis ne + ir iechekots taads, drausmigi mazins vinsh ir, pilnigi beztolkaina masina + pliistot kaa traks vins.
Offline
igorjok21
11. Jun 2014, 22:15 #9

Kopš: 19. Mar 2011

Ziņojumi: 1505

Braucu ar: X5

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/kia/sorento/bknnxn.html

HuiDai SantaFE?
hz...man liekas ka benzīns tevi ierobežo izvēlē!
Offline
Massons
11. Jun 2014, 22:17 #10

Kopš: 10. Jun 2002

Ziņojumi: 1462

Braucu ar: Nav svarīgi ...

Rekomendēju pirmās paudzes subaru impreza bez turbo uneversāli. Zemas izmaksas, praktisks, fantastiska caurgājamība mazā svara dēļ. Ja atradīsi ar pazeminātiem ātrumiem vienkāŗši miljons ...

-----------------
Varbūt dažkārt, lai sapņi paliek par sapņiem, jo kad tie piepildīsies vairs nebūs par ko sapņot ...
Offline
Deivid
11. Jun 2014, 22:19 #11

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Autor - CRV varētu būt parketnieku krustnesis Piebilde diezgan smieklīga. Bet vispār auto ir +- ok. Patēriņš paliels un uzrāviens bīstami lēns, bet pabraukt var. Daži ir ieteikuši labāk RAV4.

Bet kopumā nevaru iedomāties neko labāku par Foresteri. Piever acis uz salonu. Tas nav izcils, kā jau visiem no tā gala, bet vismaz auto, kurš pilda funkciju.
Offline
Archy96
11. Jun 2014, 22:23 #12

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120


11 Jun 2014, 22:19:12 Deivid rakstīja:
Autor - CRV varētu būt parketnieku krustnesis Piebilde diezgan smieklīga. Bet vispār auto ir +- ok. Patēriņš paliels un uzrāviens bīstami lēns, bet pabraukt var. Daži ir ieteikuši labāk RAV4.

Bet kopumā nevaru iedomāties neko labāku par Foresteri. Piever acis uz salonu. Tas nav izcils, kā jau visiem no tā gala, bet vismaz auto, kurš pilda funkciju.

Par forīti arī tikai labs dzirdēts, bet šīs paaudzes CRV toč nebūs nekāds izcilais bezceļu iekarotājs.
Offline
igorjok21
11. Jun 2014, 22:26 #13

Kopš: 19. Mar 2011

Ziņojumi: 1505

Braucu ar: X5

man ar interē tādas mašīnas, bet priekš sievastēva! viņ meklē parketnieku tik līz 10k! tur jau izvēle bišku lielāka, bet nav pieredzes pašiem un nav kam īsti pajautāt! viņš skatās uz volvo xc90...a man gribas ieteikt grand cherokee, bet hz cik labs viņš ir!?
Offline
Massons
11. Jun 2014, 22:27 #14

Kopš: 10. Jun 2002

Ziņojumi: 1462

Braucu ar: Nav svarīgi ...

Ā vēl, foresteris ir imprezas turpinājums. Lielāki riteņi, lielāks svars, bet motors taspac ... A ja paveicas var atras ar gt kitu un smuko salonu. Pasmassa 1100 kg , mazais nodoklis, parastas mašinas riepas ... Padomā cik izmaksā viens džipa ritenis ... Simetriskā pilnpiedziņa, opozīt motors ... Vadīt ziemā tāpat kā vasarā ...

-----------------
Varbūt dažkārt, lai sapņi paliek par sapņiem, jo kad tie piepildīsies vairs nebūs par ko sapņot ...
Offline
wfuk
11. Jun 2014, 22:38 #15

Kopš: 11. Jun 2014

Ziņojumi: 293

Braucu ar:


11 Jun 2014, 22:17:06 Massons rakstīja:
Rekomendēju pirmās paudzes subaru impreza bez turbo uneversāli. Zemas izmaksas, praktisks, fantastiska caurgājamība mazā svara dēļ. Ja atradīsi ar pazeminātiem ātrumiem vienkāŗši miljons ...

nu stipri stipri par mazu tas auto prieks manis, paslaik ar tada lieluma japani braukajos,ikdienai jau ok,bet no dzipa baigi taalu ietilpibas zinja.
Offline
igorjok21
11. Jun 2014, 22:40 #16

Kopš: 19. Mar 2011

Ziņojumi: 1505

Braucu ar: X5


11 Jun 2014, 22:28:57 baltais rakstīja:
Principā svarīgakie kritēriji, vai parketnieks, vai normāls apvidus auto - klīrenss un pilnpiedziņas veids (ja vismaz pa vidu ir mehāniskais bloķis un pazeminātie pārnesumi, tad klasisks apvidnieks Ņiva, Pajero, Patrol, LC, Wrangler utt.). Normāli brauc ar RWD, bet, kad iestiedz, tad ieslēdz 4x4.

Parketniekiem populāri ir likt Haldex vai tml elektrohidrauliski vadāmus sajūgus aizm. tiltam, kuri priekšējo riteņu izbuksēšanas brīdī pieslēdz arī aizmugurējo tiltu. Normāli brauc ar FWD, bet, kad iestiedz, ieslēdzas AWD.

neko nesapratu
Offline
wfuk
11. Jun 2014, 22:41 #17

Kopš: 11. Jun 2014

Ziņojumi: 293

Braucu ar:


11 Jun 2014, 22:15:26 igorjok21 rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/kia/sorento/bknnxn.html

HuiDai SantaFE?
hz...man liekas ka benzīns tevi ierobežo izvēlē!

ierobezo loti.. bet pie tiem gabaliem kas man jabrauka tikai un vienigi benzins/gaze atliek.

santafe pirmas paaudzes vismaz man pec skata liekas super-atbaidosha ja neteiktu pretiga, nakamas paaudzes gan smuka,bet tai $ isti nepietiek.
Offline
igorjok21
11. Jun 2014, 22:50 #18

Kopš: 19. Mar 2011

Ziņojumi: 1505

Braucu ar: X5


11 Jun 2014, 22:46:56 baltais rakstīja:

11 Jun 2014, 22:40:26 igorjok21 rakstīja:
neko nesapratu

Šādi divi kloķi dzīvē ir redzēti?

2H - viena tilta piedziņa, paaugstinātie (normalie) pārnesumi
4H - abu tiltu piedziņa, paaugstinātie (normalie) pārnesumi
N - neitrālais pārnesums, grieze uz riteniem netiek pievadīta
4L - abu tiltu piedziņa, pazeminatie pārnesumi

pisec...es jau iedomājos, ka iebraucu mežā ar džipu un netieku ārā
atnāk mednieki un ņirdz par mani
Offline
Archy96
11. Jun 2014, 22:51 #19

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120


11 Jun 2014, 22:46:56 baltais rakstīja:

11 Jun 2014, 22:40:26 igorjok21 rakstīja:
neko nesapratu

Šādi divi kloķi dzīvē ir redzēti?

2H - viena tilta piedziņa, paaugstinātie (normalie) pārnesumi (izmanto braucot pa normāliem asfaltētiem ceļiem)
4H - abu tiltu piedziņa, paaugstinātie (normalie) pārnesumi
N - neitrālais pārnesums, grieze uz riteniem netiek pievadīta
4L - abu tiltu piedziņa, pazeminatie pārnesumi

Principā šo opciju esamība arī atšķir džipu no parketa, ja nav pazemināto un bloķa, tad tie jāaizstāj ar lielāku ieskrējienu pirms šķēršļa, bet tā jau ir zināmā mērā auto bendēšana
Offline
karlsonss
11. Jun 2014, 22:57 #20

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


11 Jun 2014, 22:41:51 wfuk rakstīja:

11 Jun 2014, 22:15:26 igorjok21 rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/kia/sorento/bknnxn.html

HuiDai SantaFE?
hz...man liekas ka benzīns tevi ierobežo izvēlē!

ierobezo loti.. bet pie tiem gabaliem kas man jabrauka tikai un vienigi benzins/gaze atliek.




Cik gadaa nobrauc?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo