Online
Pašreiz BMWPower skatās 270 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Turbīnas restaurācija
Autors | Ziņojums |
Arvis-B | | Kopš: 07. Apr 2014
Ziņojumi: 8
Braucu ar: auto
| Sveiki! Vēlējos uzzināt cik būtu vidējā cena e60 turbīnas restaurācijai, un kur to varētu veikt? | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| ~350Euro. vietas ir vairākas.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Lenko | | Kopš: 03. Feb 2012
No: Kandava
Ziņojumi: 479
Braucu ar: Moto no EU
| Kads ir remonejis turbinu Ramava?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/service-cent...pair/bfkjne.html | Offline | | |
dainiiz | | Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
| Arvis b meklee labu lietotu nevis restautauree. Nebuus gaita vairs taada kaa bija ar original. Veelaak sapuutiis utt.
Man uz t5 multivana restaureeta staav, apaksas svakas piekraujot pat dazreiz atsledzas turbina ieraujot kluudu.
Identiska situaacija bija veelvienam multivanam kurss atnaaca no de, vaacijas vw centros mekleets tika ilgi, tikai sagadiisanaas peec noneema nost un pamaniija,ka restaureeta. Bija uzraksts saistiibaa ar turbos.de vai tmldz
Tam multivanam uzlika citu turbinu un viss aizgaja.
Savam t5 neesmu veel samainiiis, bet turbina staav bagazniekaa, driizumaa mainiisu un noteikti gluki pazudiis.
| Offline | | |
Lenko | | Kopš: 03. Feb 2012
No: Kandava
Ziņojumi: 479
Braucu ar: Moto no EU
| Nu nez,ja tik lielas problemas butu,nez vai tie entie kantori pastavetu? | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13610
Braucu ar: 30niekiem
| Ir kāds, kas ņemas ar un ap turbīnām? Vajag Vivaro 1.9 turbīnu. Restaurētu. | Offline | | |
annaya | | Kopš: 09. Apr 2015
Ziņojumi: 1
Braucu ar:
| Savam t5 neesmu veel samainiiis, bet turbina staav bagazniekaa, driizumaa mainiisu un noteikti gluki pazudiis.
_________________
prep4sure six sigma certification
[ Šo ziņu laboja annaya, 15 Dec 2015, 12:16:05 ] | Offline | | |
serhins | | Kopš: 29. Jan 2007
No: Baloži
Ziņojumi: 213
Braucu ar: Atslēgām aizdedzē....
| Turbo DIOGNOSTIKA,REMONTS,
apmaiņas fonds ari darbojas
Liela pieredze,un kvalitatīvi padarīts darbs.
BALOŽI
29753899 | Offline | | |
|
mibins | | Kopš: 07. Mar 2007
No: Salaspils
Ziņojumi: 415
Braucu ar: e30
| Kur ir iespējams dabūt atrestaurētu turbīnu, apmaiņā pret veco? Bmw x5 e70 2007 3.0d | Offline | | |
Gato_jurko | | Kopš: 03. Apr 2016
Ziņojumi: 701
Braucu ar:
❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤
| da labāk lietotu un nerestaurētu - pareizāk un lētāk - jo citādi nākamie posti būs : uzliku jaunu turbīnu bet neiet...
_______________
----------------- 36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā! | Offline | | |
xjs_4 | | Kopš: 31. Mar 2008
Ziņojumi: 23863
Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2
| Man hlopecs 2x njeema restaurētu apmaiņā pret veco + 200-300eur , beigās zb un pasūtija jaunu oem
Var arī pēc turbīnas modeļa aliexpresā dabūt to visu serdi bez gliemeža .. atnāk nobalansēta utt. 100-150Eur
Uz 530D pacans uzlika un viss stīgā.. to darīja pēc superduper restaurācias kautkādā kantoprī pēc kuras nekas nemainījās.
----------------- Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli. | Offline | | |
development99 | | Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 889
Braucu ar:
|
04 Oct 2016, 11:44:13 @xjs_4 rakstīja:
Man hlopecs 2x njeema restaurētu apmaiņā pret veco + 200-300eur , beigās zb un pasūtija jaunu oem
Var arī pēc turbīnas modeļa aliexpresā dabūt to visu serdi bez gliemeža .. atnāk nobalansēta utt. 100-150Eur
Uz 530D pacans uzlika un viss stīgā.. to darīja pēc superduper restaurācias kautkādā kantoprī pēc kuras nekas nemainījās.
nebojā tirdziņu restauratoriem ar aliexpres! | Offline | | |
xjs_4 | | Kopš: 31. Mar 2008
Ziņojumi: 23863
Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2
|
04 Oct 2016, 11:48:31 @development99 rakstīja:
04 Oct 2016, 11:44:13 @xjs_4 rakstīja:
Man hlopecs 2x njeema restaurētu apmaiņā pret veco + 200-300eur , beigās zb un pasūtija jaunu oem
Var arī pēc turbīnas modeļa aliexpresā dabūt to visu serdi bez gliemeža .. atnāk nobalansēta utt. 100-150Eur
Uz 530D pacans uzlika un viss stīgā.. to darīja pēc superduper restaurācias kautkādā kantoprī pēc kuras nekas nemainījās.
nebojā tirdziņu restauratoriem ar aliexpres!
D bet bļin ja vecā turbīna + 200eur , 100% tur neliek vācu detaļas.. restaurē ganjau blīvītes un skrūves + iekšu no ali
----------------- Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli. | Offline | | |
Ridlihs | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
| Kāds restaurators varētu pakomentēt tās cenas par šo pasākumu, jo rekomplekts īpaši neko nemaksā. Tā balansēšana/centrēšana sastāda to ciparu? Un ja jā, tad kāpēc? | Offline | | |
development99 | | Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 889
Braucu ar:
|
04 Oct 2016, 11:54:24 @xjs_4 rakstīja:
04 Oct 2016, 11:48:31 @development99 rakstīja:
04 Oct 2016, 11:44:13 @xjs_4 rakstīja:
Man hlopecs 2x njeema restaurētu apmaiņā pret veco + 200-300eur , beigās zb un pasūtija jaunu oem
Var arī pēc turbīnas modeļa aliexpresā dabūt to visu serdi bez gliemeža .. atnāk nobalansēta utt. 100-150Eur
Uz 530D pacans uzlika un viss stīgā.. to darīja pēc superduper restaurācias kautkādā kantoprī pēc kuras nekas nemainījās.
nebojā tirdziņu restauratoriem ar aliexpres!
D bet bļin ja vecā turbīna + 200eur , 100% tur neliek vācu detaļas.. restaurē ganjau blīvītes un skrūves + iekšu no ali
Tur liek jaunas bukses/blīves un balansē no jauna.
Kas līdzīgs šim.
http://www.ebay.co.uk/itm/262512672829
Maksā lēti. Naudu prasa par to, ka Tev nav turbīnas balansējamās iekārtas.
https://www.youtube.com/watch?v=nOYBkx19uSQ
Lāpstiņas/asi maina, ja tās ir beigtas. (gan jau no aliexpress, jo Garret oriģināls šaubos vai tanīs 300eur sanāk).
http://www.ebay.co.uk/itm/262517169360
Kas līdzīgs šim.
Nav bijusi ar to sakarsme. Gan kāds kurš restaurē var pastāstīt ko tieši tur dara.
[ Šo ziņu laboja development99, 04 Oct 2016, 12:09:38 ] | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
04 Oct 2016, 12:02:15 @development99 rakstīja:
04 Oct 2016, 11:54:24 @xjs_4 rakstīja:
04 Oct 2016, 11:48:31 @development99 rakstīja:
04 Oct 2016, 11:44:13 @xjs_4 rakstīja:
Man hlopecs 2x njeema restaurētu apmaiņā pret veco + 200-300eur , beigās zb un pasūtija jaunu oem
Var arī pēc turbīnas modeļa aliexpresā dabūt to visu serdi bez gliemeža .. atnāk nobalansēta utt. 100-150Eur
Uz 530D pacans uzlika un viss stīgā.. to darīja pēc superduper restaurācias kautkādā kantoprī pēc kuras nekas nemainījās.
nebojā tirdziņu restauratoriem ar aliexpres!
D bet bļin ja vecā turbīna + 200eur , 100% tur neliek vācu detaļas.. restaurē ganjau blīvītes un skrūves + iekšu no ali
Tur liek jaunas bukses/blīves un balansē no jauna.
Kas līdzīgs šim.
http://www.ebay.co.uk/itm/262512672829
Maksā lēti. Naudu prasa par to, ka Tev nav turbīnas balansējamās iekārtas.
https://www.youtube.com/watch?v=nOYBkx19uSQ
Lāpstiņas/asi maina, ja tās ir beigtas. (gan jau no aliexpress, jo Garret oriģināls šaubos vai tanīs 300eur sanāk).
Un tapat ir restauratori, kuru remonts ir bezjedzigs.
Kautka parak biezi esmu redzejis restauretas turbas, kas nekorekti strada
Laikam likas rokas vai prata neesamiba neatsver to, ka ir stends.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
edwin | | Kopš: 19. Jun 2009
Ziņojumi: 511
Braucu ar: e61 535d
|
04 Oct 2016, 12:01:50 @Ridlihs rakstīja:
Kāds restaurators varētu pakomentēt tās cenas par šo pasākumu, jo rekomplekts īpaši neko nemaksā. Tā balansēšana/centrēšana sastāda to ciparu? Un ja jā, tad kāpēc?
Parasti remonta komplekta maiņa nepalīdz, jo jārestaurē tā vieta vidus daļā (mājiņa), kur atrodās eļļas gredzens karstās daļas pusē.(virpa, viroptājs, materiāls) Tāpat jāmaina alumīnija paplāksne kas atrodās aukstajā daļā. Tik lielu summu attiecībā pret remonta komplekta izmaksām parasti šis remonts sastāda, jo normālā gadījumā viss tiek tīrīts smilšu strūklā un balansēšānas stends taču arī jāatpelna. Bieži vien vieglāk, lētāk un ātrāk ir nomainīt visu vidējo daļu.
Ja runa ir par turbokompresoriem bez maināmās ģeometrijas tad ar vidus daļas maiņu viss ir viegli. Bet ar VNT ir savādāk, jo zinu, ka tikai retais, bez tam paradzētas iekārtas, māk saregulēt vakuuma korektora kājas garumu un atduri (mājiņā) tā lai turbo spiediens būtu jau no paradzētajiem apgriezieniem.
Šobrīd LV situācija ir tāda, ka jau katrs 5. serviss kas maina eļļas, filtrus un riepas ir iedomājušies, ka ir turbo speciālisi. Tobiš pērk jaunas vidus daļas, sprauž iekšā bez izpratnes un tāpēc arī sabiedrībā ir radies šis nepareizais priekšstats par restaurētiem turbokompresoriem.
Ja ir pareizās iekārtas un zināšanas viss ir labi.
Par rezerves daļām ir tā, ka visā pasaulē liek Ķīnā ražotas daļas. Kvalitāte ir laba. Tie kas saka, ka lieto oriģinālās rezerves daļas - melo. Ja kāds arī ir iepicis, tad parasti tās ir zagtas.
Off topic, bet līdzīga pieredze par čipotājiem. Jau katrs 4. elektriķēns čipo, bet bez sapratnes. Pēc pieredzes pēdējais gadījums ar 03' e39. Klients sūdzās par dūmiem. Visu pārbaudu, sprauslas, turbo, atgāzu recirkulāciju.. Beigās knapi iedomājos, ka kompis jāpārbauda. Novelkot programmu secinām, ka tiešām kāds sazīmējs kartes uz durku un viss kaķiem. Ielika atpakaļ oriģinālo programmu un viss labi, dūmu vairs nav. Jauda ļoti nedaudz pasliktinājās, bet klients laimīgs. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
04 Oct 2016, 13:02:09 @edwin rakstīja:
Šobrīd LV situācija ir tāda, ka jau katrs 5. serviss kas maina eļļas, filtrus un riepas ir iedomājušies, ka ir turbo speciālisi. Tobiš pērk jaunas vidus daļas, sprauž iekšā bez izpratnes un tāpēc arī sabiedrībā ir radies šis nepareizais priekšstats par restaurētiem turbokompresoriem.
Off topic, bet līdzīga pieredze par čipotājiem. Jau katrs 4. elektriķēns čipo, bet bez sapratnes. Pēc pieredzes pēdējais gadījums ar 03' e39. Klients sūdzās par dūmiem. Visu pārbaudu, sprauslas, turbo, atgāzu recirkulāciju.. Beigās knapi iedomājos, ka kompis jāpārbauda. Novelkot programmu secinām, ka tiešām kāds sazīmējs kartes uz durku un viss kaķiem. Ielika atpakaļ oriģinālo programmu un viss labi, dūmu vairs nav. Jauda ļoti nedaudz pasliktinājās, bet klients laimīgs.
+1
Un klientam vel visu vajag, letak, letak. Jo dzirdejis, ka kads kautku, kautko dara (pa roku galam) par tik un tik
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Ridlihs | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
04 Oct 2016, 13:02:09 @edwin rakstīja:
04 Oct 2016, 12:01:50 @Ridlihs rakstīja:
Kāds restaurators varētu pakomentēt tās cenas par šo pasākumu, jo rekomplekts īpaši neko nemaksā. Tā balansēšana/centrēšana sastāda to ciparu? Un ja jā, tad kāpēc?
Parasti remonta komplekta maiņa nepalīdz, jo jārestaurē tā vieta vidus daļā (mājiņa), kur atrodās eļļas gredzens karstās daļas pusē.(virpa, viroptājs, materiāls) Tāpat jāmaina alumīnija paplāksne kas atrodās aukstajā daļā. Tik lielu summu attiecībā pret remonta komplekta izmaksām parasti šis remonts sastāda, jo normālā gadījumā viss tiek tīrīts smilšu strūklā un balansēšānas stends taču arī jāatpelna. Bieži vien vieglāk, lētāk un ātrāk ir nomainīt visu vidējo daļu.
Ja runa ir par turbokompresoriem bez maināmās ģeometrijas tad ar vidus daļas maiņu viss ir viegli. Bet ar VNT ir savādāk, jo zinu, ka tikai retais, bez tam paradzētas iekārtas, māk saregulēt vakuuma korektora kājas garumu un atduri (mājiņā) tā lai turbo spiediens būtu jau no paradzētajiem apgriezieniem.
Šobrīd LV situācija ir tāda, ka jau katrs 5. serviss kas maina eļļas, filtrus un riepas ir iedomājušies, ka ir turbo speciālisi. Tobiš pērk jaunas vidus daļas, sprauž iekšā bez izpratnes un tāpēc arī sabiedrībā ir radies šis nepareizais priekšstats par restaurētiem turbokompresoriem.
Ja ir pareizās iekārtas un zināšanas viss ir labi.
Par rezerves daļām ir tā, ka visā pasaulē liek Ķīnā ražotas daļas. Kvalitāte ir laba. Tie kas saka, ka lieto oriģinālās rezerves daļas - melo. Ja kāds arī ir iepicis, tad parasti tās ir zagtas.
Off topic, bet līdzīga pieredze par čipotājiem. Jau katrs 4. elektriķēns čipo, bet bez sapratnes. Pēc pieredzes pēdējais gadījums ar 03' e39. Klients sūdzās par dūmiem. Visu pārbaudu, sprauslas, turbo, atgāzu recirkulāciju.. Beigās knapi iedomājos, ka kompis jāpārbauda. Novelkot programmu secinām, ka tiešām kāds sazīmējs kartes uz durku un viss kaķiem. Ielika atpakaļ oriģinālo programmu un viss labi, dūmu vairs nav. Jauda ļoti nedaudz pasliktinājās, bet klients laimīgs.
Nu jau bilde paliek skaidrāka. Paldies
Ieinteresēja tā vakuma korektora kājas regulēšana. Kā atšķiras tā regulēšana ar iekārtu un bez?
Orģinālās daļas tā normāli nopirkt vnk nevar ja tad?
Kur rekomndētu pats restaurēt , kur visu izdarītu kā tu aprakstīji, pareizi un kur tiešām sajēgtu ko dara?
| Offline | | |
xjs_4 | | Kopš: 31. Mar 2008
Ziņojumi: 23863
Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2
| Varbūt pie viena ir vieta kur reikas remontē ? Bet uzreiz nevis ar 5to mēģinājumu.
Vajag superlēti un uzreiz tagad .. man pofig ka meistars ir aiznjemts .. es vēl uz nagiem skatīshos
----------------- Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|