Online
Pašreiz BMWPower skatās 257 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 528i E39 zūd tosols
Autors | Ziņojums |
egils54 | | Kopš: 22. Nov 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 149
Braucu ar: deviņdesmit otro
| Lieta tāda, ka man zūd tosols. Nav tā, ka zūd litrs uz 100km, bet nu jāpielej ik pa laikam. Salonā nāk tosola smaka, kad uz vietas stāvu var just, un ir arī dzeltena eļļa zem eļļas vāciņa. Kas par vainu varētu būt ? | Offline | | |
mats | | Kopš: 21. Mar 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 896
Braucu ar: VAG palaistuli & Bavārijas drauskuli
|
08 Mar 2014, 13:54:47 egils54 rakstīja:
Lieta tāda, ka man zūd tosols. Nav tā, ka zūd litrs uz 100km, bet nu jāpielej ik pa laikam. Salonā nāk tosola smaka, kad uz vietas stāvu var just, un ir arī dzeltena eļļa zem eļļas vāciņa. Kas par vainu varētu būt ?
Zem eļļas korķa rodas dzeltens ,ja brauc īsus gabalus,ja smird salonā tosols,tad izskatās ,ka pečka caura.Logi nesvīst ciet? | Offline | | |
panika_ | | Kopš: 22. Jan 2003
Ziņojumi: 737
Braucu ar: e39
| pārdod 2.8, pēc 3.0d, dzesēšana nebeidzama sāpe 2.8 zinu, 5 gadus braucu | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
08 Mar 2014, 14:25:40 panika_ rakstīja:
pārdod 2.8, pēc 3.0d, dzesēšana nebeidzama sāpe 2.8 zinu, 5 gadus braucu
Uz taa fona 2.8 bus pasaka, ja salidzina ar 3.0d pusspragusho suuknju, beigto sprauslu un nobraukto turbinu sudiem
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
panika_ | | Kopš: 22. Jan 2003
Ziņojumi: 737
Braucu ar: e39
| nebiedē bet sūknis ir sūknis, nomaini un brauc, bet katru otro dienu kapotu virināt un tosolu liet, vasarās spēlēt loteriju pārkarsīs/nepārkarsīs nu nah | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
08 Mar 2014, 14:35:50 panika_ rakstīja:
nebiedē bet sūknis ir sūknis, nomaini un brauc, bet katru otro dienu kapotu virināt un tosolu liet, vasarās spēlēt loteriju pārkarsīs/nepārkarsīs nu nah
Lai taa butu
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| muļķības, ir tik nepareiza pieeja problēmas risināšanai
un tas nebūs šrota detaļa pa 10eur + uzstādīšana
tipiskā ķēdīte dzesēšanas problēmām tiem motoriem ir:
1) plastmasas izplešanās bačoks pie radiātora pārsprāgst, īpašnieks domā - līdz stāvvietai aizbraukšu!
2) pārkarsē galvu, tā ir pirmā vieta, kur nedaudz var sākt zust tosols, un zust tas var 2 vietās, viena ir gar motora galvas blīvi, otrs - izplūdes gāzes no cilindra nonāk dzesēšanas šķidrumā, spiediens pieaug, lieko spiež ārā gar radiātora korķi
3) korķis, kā man pašam bija gadījies, pat jauns var būt nestrādājošs, tas neverās vaļā pie tā paredzētā pārspiediena (neatceros 1,2 vai cik tur atm), un liekajam tosolam nav kur likties, tas mēģina izspiest kādu blīvslēgu vai pārraut trubu, trubas bieži neplīst, bet -
4) salona pusē, kur tosola trubas ienāk salonā, ir plastmasas flancis, no kura tālāk iet alumīnija trubas uz pečku, tās blīvējās o-ringos, tiem kaut kādā brīdī ir sācis tecēt garām šķidrums, un lēnām turpina, var nomainīt neko daudz ārā nejaucot, bet pie tās reizes, labāk ir izņemt pečkas radiātoru un to pārbaudīt uz spiediena izturību (vai vienk ielikt jaunu)
5) slavenie pečkas vārsti motortelpā, tā plastmasa ar laiku deformējas un vienkārši pārstāj blīvēties savienojuma vietās, var zust neliels daudzums tosola pastāvīgi
6) plastmasas termostata korpuss, tieši tā pati plastmasa - traģiski nejēdzīgs risinājums no bmw puses, ir pieejami alumīnija korpusi, bet vienkāršāk ir reizi pāris gados likt jaunu (maksā 10-15ls + darbs)
7) visbeidzot, pats lielais radiātors, tā pati plastmasa pie vainas, jauns ap 60-70ls cik atceros, pāris gadus kalpos bez problēmām
*) ūdens sūknis, gar asi, bet to sākumā dzirdēs, un tikai tad gar turieni var sākt iet garām tosols
tās ir visas vietas, kur tam motoram var zust dzesēšanas šķidrums, redzam ka, ja būtu normāls izplešanās trauks, kas neplīstu reizi 4-5 gados, problēmu tai mašīnai ar dzesēšanu praktiski nebūtu, ja neskaita to plastmasas apjomu, kas ir izmantots šajā "premium" klases modelī...
savest kārtībā to visu var, bet jāpārbauda ir visas tās lietas, nevis jāapstājas pie pirmās, kur redzi defektu, konkrētajā gadījumā jāsāk ar salona trubiņām un radiātoru, bet, kā jau teicu, visdrīzākais, tas ir efekts, nevis pats defekts | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| JZ, tas viss tak ir dargi
...un meistars lohs, jo neko nejedz, jo maina visu pec kartas, tapec, ka nezin, kas beigts un nevar uzreiz ar pirkstu iebakstit "suudi te"
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
egils54 | | Kopš: 22. Nov 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 149
Braucu ar: deviņdesmit otro
|
08 Mar 2014, 14:04:18 mats rakstīja:
08 Mar 2014, 13:54:47 egils54 rakstīja:
Lieta tāda, ka man zūd tosols. Nav tā, ka zūd litrs uz 100km, bet nu jāpielej ik pa laikam. Salonā nāk tosola smaka, kad uz vietas stāvu var just, un ir arī dzeltena eļļa zem eļļas vāciņa. Kas par vainu varētu būt ?
Zem eļļas korķa rodas dzeltens ,ja brauc īsus gabalus,ja smird salonā tosols,tad izskatās ,ka pečka caura.Logi nesvīst ciet?
Tagad nesvīst, bet ziemā reizēm svīda. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|