Online

Pašreiz BMWPower skatās 257 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: 528i E39 zūd tosols

AutorsZiņojums
egils54
08. Mar 2014, 13:54 #1

Kopš: 22. Nov 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 149

Braucu ar: deviņdesmit otro

Lieta tāda, ka man zūd tosols. Nav tā, ka zūd litrs uz 100km, bet nu jāpielej ik pa laikam. Salonā nāk tosola smaka, kad uz vietas stāvu var just, un ir arī dzeltena eļļa zem eļļas vāciņa. Kas par vainu varētu būt ?
Offline
mats
08. Mar 2014, 14:04 #2

Kopš: 21. Mar 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 896

Braucu ar: VAG palaistuli & Bavārijas drauskuli


08 Mar 2014, 13:54:47 egils54 rakstīja:
Lieta tāda, ka man zūd tosols. Nav tā, ka zūd litrs uz 100km, bet nu jāpielej ik pa laikam. Salonā nāk tosola smaka, kad uz vietas stāvu var just, un ir arī dzeltena eļļa zem eļļas vāciņa. Kas par vainu varētu būt ?


Zem eļļas korķa rodas dzeltens ,ja brauc īsus gabalus,ja smird salonā tosols,tad izskatās ,ka pečka caura.Logi nesvīst ciet?
Offline
panika_
08. Mar 2014, 14:25 #3

Kopš: 22. Jan 2003

Ziņojumi: 737

Braucu ar: e39

pārdod 2.8, pēc 3.0d, dzesēšana nebeidzama sāpe 2.8 zinu, 5 gadus braucu
Offline
Driver
08. Mar 2014, 14:34 #4

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


08 Mar 2014, 14:25:40 panika_ rakstīja:
pārdod 2.8, pēc 3.0d, dzesēšana nebeidzama sāpe 2.8 zinu, 5 gadus braucu

Uz taa fona 2.8 bus pasaka, ja salidzina ar 3.0d pusspragusho suuknju, beigto sprauslu un nobraukto turbinu sudiem

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
panika_
08. Mar 2014, 14:35 #5

Kopš: 22. Jan 2003

Ziņojumi: 737

Braucu ar: e39

nebiedē bet sūknis ir sūknis, nomaini un brauc, bet katru otro dienu kapotu virināt un tosolu liet, vasarās spēlēt loteriju pārkarsīs/nepārkarsīs nu nah
Offline
Driver
08. Mar 2014, 14:42 #6

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


08 Mar 2014, 14:35:50 panika_ rakstīja:
nebiedē bet sūknis ir sūknis, nomaini un brauc, bet katru otro dienu kapotu virināt un tosolu liet, vasarās spēlēt loteriju pārkarsīs/nepārkarsīs nu nah

Lai taa butu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
JZ
08. Mar 2014, 14:42 #7

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

muļķības, ir tik nepareiza pieeja problēmas risināšanai

un tas nebūs šrota detaļa pa 10eur + uzstādīšana

tipiskā ķēdīte dzesēšanas problēmām tiem motoriem ir:
1) plastmasas izplešanās bačoks pie radiātora pārsprāgst, īpašnieks domā - līdz stāvvietai aizbraukšu!
2) pārkarsē galvu, tā ir pirmā vieta, kur nedaudz var sākt zust tosols, un zust tas var 2 vietās, viena ir gar motora galvas blīvi, otrs - izplūdes gāzes no cilindra nonāk dzesēšanas šķidrumā, spiediens pieaug, lieko spiež ārā gar radiātora korķi
3) korķis, kā man pašam bija gadījies, pat jauns var būt nestrādājošs, tas neverās vaļā pie tā paredzētā pārspiediena (neatceros 1,2 vai cik tur atm), un liekajam tosolam nav kur likties, tas mēģina izspiest kādu blīvslēgu vai pārraut trubu, trubas bieži neplīst, bet -
4) salona pusē, kur tosola trubas ienāk salonā, ir plastmasas flancis, no kura tālāk iet alumīnija trubas uz pečku, tās blīvējās o-ringos, tiem kaut kādā brīdī ir sācis tecēt garām šķidrums, un lēnām turpina, var nomainīt neko daudz ārā nejaucot, bet pie tās reizes, labāk ir izņemt pečkas radiātoru un to pārbaudīt uz spiediena izturību (vai vienk ielikt jaunu)
5) slavenie pečkas vārsti motortelpā, tā plastmasa ar laiku deformējas un vienkārši pārstāj blīvēties savienojuma vietās, var zust neliels daudzums tosola pastāvīgi
6) plastmasas termostata korpuss, tieši tā pati plastmasa - traģiski nejēdzīgs risinājums no bmw puses, ir pieejami alumīnija korpusi, bet vienkāršāk ir reizi pāris gados likt jaunu (maksā 10-15ls + darbs)
7) visbeidzot, pats lielais radiātors, tā pati plastmasa pie vainas, jauns ap 60-70ls cik atceros, pāris gadus kalpos bez problēmām

*) ūdens sūknis, gar asi, bet to sākumā dzirdēs, un tikai tad gar turieni var sākt iet garām tosols

tās ir visas vietas, kur tam motoram var zust dzesēšanas šķidrums, redzam ka, ja būtu normāls izplešanās trauks, kas neplīstu reizi 4-5 gados, problēmu tai mašīnai ar dzesēšanu praktiski nebūtu, ja neskaita to plastmasas apjomu, kas ir izmantots šajā "premium" klases modelī...

savest kārtībā to visu var, bet jāpārbauda ir visas tās lietas, nevis jāapstājas pie pirmās, kur redzi defektu, konkrētajā gadījumā jāsāk ar salona trubiņām un radiātoru, bet, kā jau teicu, visdrīzākais, tas ir efekts, nevis pats defekts
Offline
Driver
08. Mar 2014, 14:47 #8

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

JZ, tas viss tak ir dargi
...un meistars lohs, jo neko nejedz, jo maina visu pec kartas, tapec, ka nezin, kas beigts un nevar uzreiz ar pirkstu iebakstit "suudi te"

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
egils54
08. Mar 2014, 20:08 #9

Kopš: 22. Nov 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 149

Braucu ar: deviņdesmit otro


08 Mar 2014, 14:04:18 mats rakstīja:

08 Mar 2014, 13:54:47 egils54 rakstīja:
Lieta tāda, ka man zūd tosols. Nav tā, ka zūd litrs uz 100km, bet nu jāpielej ik pa laikam. Salonā nāk tosola smaka, kad uz vietas stāvu var just, un ir arī dzeltena eļļa zem eļļas vāciņa. Kas par vainu varētu būt ?


Zem eļļas korķa rodas dzeltens ,ja brauc īsus gabalus,ja smird salonā tosols,tad izskatās ,ka pečka caura.Logi nesvīst ciet?


Tagad nesvīst, bet ziemā reizēm svīda.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo