Tēma: Vārstu vadīklas M20B25
Autors | Ziņojums |
Rudza21 | | Kopš: 22. Nov 2010
No: Madona
Ziņojumi: 48
Braucu ar: E30 325
| Ar kādām metodēm labāk vārstu vadīklas iedabūt atpakaļ galvā? varbūt kāds ir viņas mainījis un varētu padalīties ar informāciju | Offline | | |
doriftoo | | Kopš: 01. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 715
Braucu ar: ///M50
| karsē galvu, atdzesē vadīklas un presē iekšā. Kādi tur vēl varētu būt paņēmieni? Pieņemot, ka galvā vadīklu ligzdas nav izsiptas. | Offline | | |
Rudza21 | | Kopš: 22. Nov 2010
No: Madona
Ziņojumi: 48
Braucu ar: E30 325
| ligzdas veselas! izņemtās vadīklas diametrs bija 13.19 mm bet razotāji piedāvā 13.25mm vai 13.15mm . kāpēc tā? | Offline | | |
Phasma | | Kopš: 11. May 2003
No: Jelgava
Ziņojumi: 1897
Braucu ar:
| Atceros, kad savam mainīju, tad no ražotāja AE piedāvāja kādus 4 izmērus vadīklām. Karsēju galvu uz krāsns, pirms ievietošanas, ar saldējamo baloniņu sapūtu katru vadīklu un turpat uz krāsns spraudu vietās.
----------------- Excitement of building.... | Offline | | |
Rudza21 | | Kopš: 22. Nov 2010
No: Madona
Ziņojumi: 48
Braucu ar: E30 325
| skaidrs. tā arī mēģināšu | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo