Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 231 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Vārstu vadīklas M20B25

AutorsZiņojums
Rudza21
19. Feb 2014, 19:30 #1

Kopš: 22. Nov 2010

No: Madona

Ziņojumi: 48

Braucu ar: E30 325

Ar kādām metodēm labāk vārstu vadīklas iedabūt atpakaļ galvā? varbūt kāds ir viņas mainījis un varētu padalīties ar informāciju
Offline
doriftoo
19. Feb 2014, 20:21 #2

Kopš: 01. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 715

Braucu ar: ///M50

karsē galvu, atdzesē vadīklas un presē iekšā. Kādi tur vēl varētu būt paņēmieni? Pieņemot, ka galvā vadīklu ligzdas nav izsiptas.
Offline
Rudza21
19. Feb 2014, 20:47 #3

Kopš: 22. Nov 2010

No: Madona

Ziņojumi: 48

Braucu ar: E30 325

ligzdas veselas! izņemtās vadīklas diametrs bija 13.19 mm bet razotāji piedāvā 13.25mm vai 13.15mm . kāpēc tā?
Offline
Phasma
19. Feb 2014, 21:14 #4

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:

Atceros, kad savam mainīju, tad no ražotāja AE piedāvāja kādus 4 izmērus vadīklām. Karsēju galvu uz krāsns, pirms ievietošanas, ar saldējamo baloniņu sapūtu katru vadīklu un turpat uz krāsns spraudu vietās.

-----------------
Excitement of building....
Offline
Rudza21
19. Feb 2014, 21:25 #5

Kopš: 22. Nov 2010

No: Madona

Ziņojumi: 48

Braucu ar: E30 325

skaidrs. tā arī mēģināšu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo